qua intellectquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Drugshond het volgende:
Snap ik... die posting krijgt nog wel een copy paste "achter de schermen". Kan Mutant ook een keer lachen (en ik weet vrijwel zeker dat hij hierom moet lachen). Het zal hem denk ik weinig uitmaken. Hij staat hier echt wel boven (ook qua interlect). Maar ik ga niet met voor of tegen argumenten strooien. Anders wordt er een topic verneukt door de discussiewisseling die zwaar offtopic is.
1_of_the_few mag het wel hier proberen. Met betrekking tot wat zijn aversie is met betrekking tot de moslims die hier op Fok! zitten.
Kan hij uberhaupt een goede moslim benoemen op Fok!
Wat moslims nog moeten leren geloof ik is dat het geenszins verplicht is een positieve of op z'n minst neutrale mening te hebben over de islam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet je voor als zeer "onafhankelijk", maar je postgeschiedenis wijst er nu eenmaal op dat je niet echt een neutraal staat tegenover moslims. En ja ik heb je daar al een keertje over gemaild weet je nog.
Die beste man doet een beste poging om hier op Fok! zijn verhaal kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef 1ofthefew het volgende:
Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
geen bron en summiere post
Vaders niet belangrijk?
zeggen dat ze geen goed onderzoek doen en maurice de hond moeten vragen![]()
en hier begint die in een topic over kuyt over zijn eigen problemen of zo
Machiel Kuijt onterecht gevangen in Thailand?
post het maar eens hier ipv een opmerking dat ik het snap dat sommige mensen hun kinderen niet meer mogen zien
een meki is toch wel genoeg d8 ik![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Drugshond als moderatorik heb wat gemist geloof ik. Mazzeltov dan maar hé
![]()
Persoonlijk beoordeel ik mensen als invidue en niet als groepskernmerk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef 1ofthefew het volgende:
qua intellect![]()
mutant doet uitspraken en als andere users het met feiten onderuithalen gaat die trollen.
naja, fok geeft ook geen goede weerspiegeling van moslims, een fundmentalist, een hele domme, een potentieel terrorist en eentje die geen probleem ziet![]()
ff zoeken... ik wist nog niet eens dat ik iets miste. ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef thabit het volgende:
Hee! Waar is dat topic over geneeskundelessen tijdens operaties heen?
Nu al aan het bier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff zoeken... ik wist nog niet eens dat ik iets miste. ?
Vaag. Hij staat niet in My Active Topics.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu al aan het bier?
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
Nu al aan het bier?
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose
![]()
Welke Pijpen? 1000 Euro! ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef Tafkahs het volgende:
heb je dat nws topic van pietverdriet nou weggegooid
nee slaapkop, datzelfde topic dat ook in lif staat over die studentenonderzoeken tijdens de narcosequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke Pijpen? 1000 Euro! ?
Die staat in [Centraal] Klein/Vaag/Grappig nieuws.
Ook niet in het mijne.. maar we zijn gemerged blijkbaar, ik vind wel reacties van mij in de LIF-topic. Vreemd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Vaag. Hij staat niet in My Active Topics..
hmm, staat niet in m'n active lijst. We zijn wel toe aan deel 2 zie ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook niet in het mijne.. maar we zijn gemerged blijkbaar, ik vind wel reacties van mij in de LIF-topic. Vreemd.
Staat nu in [LIF] ik lees nu pas het artikel..(heftig nieuws).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef schatje het volgende:
Is in een blender gestopt'.![]()
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose (parent)
http://forum.fok.nl/topic/811187
met toestemming van NWS mod Drugshond
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat nu in [LIF] ik lees nu pas het artikel..(heftig nieuws).
Zie reaktie in [LIF]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.
Drugshond, dit lijkt me er nu wél eentje om naar NWS te kapen. Ik zou niet weten wat hier lifestylig aan is.
(En ik wil geen LIF in m'n AT, ik schaam me dood)
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef sp3c het volgende:
och naast sommige users zullen vervelende mods niet eens meer opvallen denk ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klopt, die haken vanzelf af.
Nog een aanvullend vraagje ter voorkoming van misverstanden:
is er een maximum aantal topics dat een user tegelijkertijd binnen Nw mag openen?
én waarom natuurlijk ?
Staat weer in [NWS]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.
Drugshond, dit lijkt me er nu wél eentje om naar NWS te kapen. Ik zou niet weten wat hier lifestylig aan is.
(En ik wil geen LIF in m'n AT, ik schaam me dood)
Stond er geen bron in het bericht?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef 1ofthefew het volgende:
lijkt mij een interressant onderwerp maar ik kan geen goede bron vinden :S iemand suggesties of kan wel een bron vinden?
http://www.tctubantia.nl/twente/article46729.ecequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef 1ofthefew het volgende:
Ik las in de krant van gisteren, TC Tubantie, dat er onder jongeren ontzettend veel schade aan het gehoor voorkomt als gevolg van mp3/gsm/disco etc. percentage jongeren met een vorm van beschadiging was al 50%.
lijkt mij een interressant onderwerp maar ik kan geen goede bron vinden :S iemand suggesties of kan wel een bron vinden?
ah bedankt, zal eens een topic makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/twente/article46729.ece
Aanvraag bij [GC] loopt. Maar als ze nee zeggen blijft hij dicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef 1ofthefew het volgende:
het altijd loerende oog van drugshond
"De wereld volgens Meki" Bestel nu alvast!
kan die dan niet naar GC?
Leuk, iemand die geen hoofdletters gebruikt die gaat ghostwriten voor Meki die op de meest onlogische plaatsen een Hoofdletter plaatst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel willen ghostwriten tegen een bepaald percentage...
op fok! gebruik ik geen hoofdlettersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leuk, iemand die geen hoofdletters gebruikt die gaat ghostwriten voor Meki die op de meest onlogische plaatsen een Hoofdletter plaatst.
kan je niet ff langswippen? heb je ook wat te doen en dan lekker half aangeschoten, met veel te jong meisjesvocht op je wang, naar bedje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef 1ofthefew het volgende:
mensen, ik verveel me. iedereen gaat stappen maar ik moet morgen weer leren voor een tentamen
en nu hebben de buren, het buurjongetje (16 jaar), een feestje met allemaal schreeuwende en gillende breezahs.
mijn leven sucks !
Staat in [GC]quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef 1ofthefew het volgende:
het altijd loerende oog van drugshond
"De wereld volgens Meki" Bestel nu alvast!
kan die dan niet naar GC?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je niet ff langswippen? heb je ook wat te doen en dan lekker half aangeschoten, met veel te jong meisjesvocht op je wang, naar bedje?
en daar kan niet een klein beetje jongvrouwenvocht op je tong bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee maar niet doen he
ik ga deze week al genoeg beleven hoop ik zo![]()
je bent bang dat je golden retriever jaloers wordt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef 1ofthefew het volgende:
ik denk dat er dan iemand boos gaat worden
maar nu maar weer normaal want ik hoor gesnuffel ...
tssss, wat denk je wel niet. we zijn niet zo'n standaard kansloos pauper gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent bang dat je golden retriever jaloers wordt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Uit de eerste twee topics is toch een discussie ontstaan in het verlengde van de (ik geef toe : bagger) OP/TT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef 1ofthefew het volgende:
Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
geen bron en summiere post
Vaders niet belangrijk?
zeggen dat ze geen goed onderzoek doen en maurice de hond moeten vragen![]()
en hier begint die in een topic over kuyt over zijn eigen problemen of zo
Machiel Kuijt onterecht gevangen in Thailand?
post het maar eens hier ipv een opmerking dat ik het snap dat sommige mensen hun kinderen niet meer mogen zien
een meki is toch wel genoeg d8 ik![]()
Voorbeeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef Oversight het volgende:
Hoi Feedback van NWS,
Ik heb nog vraagjes over enkele topics en hoop dat jullie me kunnen uitleggen hoe ik me moet gedragen om vervelende misverstanden te kunnen voorkomen.
Griekenland zes meter dichterbij werd gesloten onder de vermelding van "nieuwsdump".
nét nu ik dacht aan álle aanvullende voorwaarden uit de faq te hebben voldaan komt met op de proppen met die term, en ik kan 'm nergens terugvinden.
"Nieuwsdump"
1. Wat is dit fenomeen, en welke definitie ervan wordt door de mod's gehanteerd?
2. Waar zijn die criteria op gebaseerd?
3. Wanneer worden de users erover geinformeerd?
Ik heb een aantal willekeurige topics bekeken, en dan met name de OP, en begrijp niet dat deze topics niet hoeven te voldoen aan "huisregels" waarvoor andere topics gewoon op slot gaan, zoals het ontbreken van een bronvermelding......
Begrijp me niet verkeerd, ik heb persoonlijk NIETS tegen deze topics maar vraag me af waar het verschil in behandeling door moderators zit.....
[knip]
Beleefd in afwachting van julie standpunt,
![]()
ik snap er geen reet van!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voorbeeld
Fietsen :Met een kater. Van een berghelling af. Berg op. Kroeg in zicht. in de ijzige kou als het regend als het zonnetje schijnt.
Je snapt het wel.
quote:Het hangt niet alleen per moderator af, maar ook qua gemoedstoestand (zie bovenstaand voorbeeld). En een beetje clementie naar de TO, vanwege zijn of haar staat van dienst.
En nee we hebben geen guidelines voor iemand die met een kater achter zijn PC zit.
Hadden we dat maar.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef Drugshond het volgende:Of het een goed neergezette OP is met vraagstelling naar de lezer.
En daar is geen guideline op te trekken of een absoluut getal voor te noemen. Het is meer een gevoelskwestie met een zekere clementie van de mods.
- Alles is relatief, A. Einstein -
quote:Of het een goed neergezette OP is met vraagstelling naar de lezer.
Vragen vragen en een overload aan smileys.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Oversight het volgende:
Beste Moderators, ik snap iets niet en hoop dat jullie me iets kunnen uitleggen.
ik opende Mogelijk duizenden leven zonder gas en licht op zaterdag 28-01 om 00:50 uur.
Waarom mijn TT moest worden aangepast is me een raadsel, ik hoor graag van de Mod waarom dat moest???
Enkele uren later opent iemand anders hetzelfde topic met een ander titel:
Mogelijk duizenden leven zonder gas en licht
Willen jullie zo vriendelijk zijn om MIJN topic weer te openen, en het dubbele topic te sluiten ?
mijne was er namelijk al eerder!
Mochten jullie dit niet willen dan hoor ik graag de reden!
bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |