Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
quote:check trouwens wat een achterlijk sampletje dunlop op hun site heeft staan bij de fuzz face
http://www.jimdunlop.com/products/electronics/fuzzface/
http://www.jimdunlop.com/(...)/audio/fuzz_face.wav
DATING JAPANESE MADE FENDER INSTRUMENTSquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
375. Trouwens, als het E7 is uit Japan, dan is het geen 87! E7 is 87 voor Amerikaanse fenders!
hmmz ibanez tubescreamerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef Even het volgende:
Welk distortion pedaal raden jullie aan?! (eerst een wah pedaal nu dit)
Dan kan ik kijken hoeveel ik kwijt ga raken
Ik heb een DOD metal Fx 70, die heeft een vette distortion maar meer metal achtig, ik weet niet wat je zoekt.quote:
..... Über alleschquote:
dat is een overdrivequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Mennosson het volgende:
Gewoon een leuk plaatje:
[afbeelding]
ik zou zeggen HOI!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hoi, ik kom hier ook eens even rondkijken![]()
Gaaf hoor, maar zijn er ook dergelijke plaatjes waarop een SG in plaats van een Stratocaster staat?quote:
En die pak je met je duim? Als ik een D/F# pak dan pak ik die met mijn wijsvinger en de hoge e snaar sla ik dan niet aan. AC/DC style.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef S_T_W het volgende:
je ziet het vaak bij een D. normaal gesproken sla je de lage E niet aan als je een D speelt (een D (majeur) bestaat uit D, Fis en A) maar als je met je duim een Fis pakt op je E snaar past het wel.
Voor zover ik weet heeft het geen naam.
Wat is er mis met een strat ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Gaaf hoor, maar zijn er ook dergelijke plaatjes waarop een SG in plaats van een Stratocaster staat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |