Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef kLowJow het volgende:
Afghanistan here we come.
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?
Je mist het menselijke aspect. Mensen herhalen, "rechts" niet. Dit had ik niet verwacht van links.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Afghanen die ik hier spreek en diegene die ik in de media kon horen, zijn voor de komst van nederlandse troepen. Ik zie geen enkele reden om ze niet te sturen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen..
Maar even serieus, als je het zo zwart-wit stelt natuurlijk niet.
Ik weet het.... en ik ga ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef sigme het volgende:
Niks niet! Ik ben nu lekker wakker, expresso'tje op, langzaam komt de kamer wat op temperatuur, liefste de deur uit.
Jij moet naar bed, nachtbraker! Wisseling van de wacht
Bier. Ik heb zo'n beetje dezelfde werktijden als jij, alleen ben ik een late beginner en jij een vroege.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Waskracht!
Aan het werk of aan het bier?
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat het over auto van de zaak gaat?
Kan je niet gewoon iemand anders' auto lenen?
Open er geen topic over in WGR.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.
Maar gelukkig zijn er genoeg "leuke" liedjes op http://www.engeburen.nl
Doe lekker links, ga met het OV.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Hoe kan ik het beste frauderen?" Ja, daar zullen ze niet blij mee zijn.
Die 500 km per jaar is een eis van de belastingdienst. Dat zijn ook de maffiosi die mij dat in rekening brengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:50 schreef sigme het volgende:
Nou, als fraude-tipper ben ik waardeloos, helaas.
Maar die 500 km, is dat per week / maand / jaar? En waarom heb je '500' aangegeven, en wie brengt je ¤2000 in rekening als je er 501 rijdt?
Oh, er geldt ook een omgekeerde bewijsplicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die 500 km per jaar is een eis van de belastingdienst. Dat zijn ook de maffiosi die mij dat in rekening brengen.
Je moet opschrijven van en waar je naartoe rijdt met kilometers erbij. Als controle dient oa de kilometerstand die je invoert op het tankstation. Het is mogelijk om te frauderen, maar dat is zo'n ontzettende moeite.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef sigme het volgende:
En komt er een mannetje uit de blauwe envelop kruipen om je kilometerstand te controleren, heb je een tachograaf in de auto? Kortom: hoe werkt de registratie en hoe werkt de controle?
Deze creativiteit valt te waarderen, maar niet door mijn leasemaatschappij die het fijntjes op mijn eigen risico schuift. Nee, ik weet al wat ik ga doen, het kost alleen wat moeite. Gelukkig heb ik 20 routes naar mijn werk en neem ik de komende tijd de "langste". Het is alleen even rekenen bij het tanken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:04 schreef sigme het volgende:
Allemachtig wat een rompslomp. En dat om 500 (vijfhonderd!) km per jaar prive te rijden? Ik nam gewoon een eigen auto. Heb je geen servicecontract ofzo bij de auto? Snij de V-snaar door, dan kan je nog wel een eindje rijden, straks naar de garage, vraag een leenauto en hou deze buiten de administratie.. zoiets?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:09 schreef sigme het volgende:
Wel, veel plezier dan maar bij de enge buren!
Maar terzijde; 500 km per jaar, het is 14 januari, je komt nu al in de problemen, zou je niet gewoon een auto kopen? Vanmiddag desnoods?
Met de trein is dat toch een heel aardig tempo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:21 schreef George-Butters het volgende:
Ik doe over 500km 3 dagen....
Het leven gaat dan ook in een veel gezonder tempo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Met de trein is dat toch een heel aardig tempo?
Ik ben wel eens in Turkije met de trein geweest, dat was leuk. Een luxe trein (alle openbaar vervoer is privaat daar, geloof ik, in ieder geval kan je bij treinen en bussen uit allerlei maatschappijen, prijzen en luxeniveaus kiezen). Stoelen, veel groter en beter dan onze 1e klas; overal mag je roken, nergens ruik je rook want de ventilatie is in orde. Maar een tempo.. uiterst ontspannen, zullen we maar zeggen.
Er staan gewoon lifters langs het spoor, en dan stopt de trein om ze op te pikken. We stopten ook een keer voor wat werkzaamheden aan het spoor, konden we lekker even de beentjes strekken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en paradigmaverschuivers!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en paradigmaverschuivers!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef sigme het volgende:
Wie?
Die zaadvragende ogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoooi ik beeeeeeen Benjamin Ben , Hooooi
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
Ieks!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef kLowJow het volgende:
Sesamstraat en de fabeltjeskrant waren er in jouw vroegste jeugd nog niet??!!!
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...quote:
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...![]()
Het ontlokt een zekere niet onderdrukbare agressie op eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.doebiedorp.nl/benjamin.wmv
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
even wat anti-stoffen inzetten dan maar.. Dit was mijn hobby, plaatjes van de garbage pail kids verzamelen
toen mocht kritiek nogquote:
Nou ja, ik probeer elke keer als ik dat hoofd zie extreem agressieve vernielzucht in te houden.quote:
het is 80's he, een beetje uit de stijl van MADquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Waarom ken ik dat niet?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.vpro.nl/MediaController?media=26007424
Die verzamelde ik ook. Meesterlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
even wat anti-stoffen inzetten dan maar.. Dit was mijn hobby, plaatjes van de garbage pail kids verzamelen
Plaatjes verzamelen was vroeger ook al suf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die verzamelde ik ook. Meesterlijk.
Vroeger.
Garbage pail kids waren vetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Plaatjes verzamelen was vroeger ook al suf.
Vergelijkbaar met postzegelverzamelen
En de kauwgom wegsmijten hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die verzamelde ik ook. Meesterlijk.
Vroeger.
je bedoelt zoiets als met fokke en sukke nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Plaatjes verzamelen was vroeger ook al suf.
Vergelijkbaar met postzegelverzamelen
Emo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef Monidique het volgende:
I deal in pain.
All life I drain.
I dominate.
I seal your fate.
I deal in pain.
All life I drain.
Memories can't ignore,
Rise ghost of war.
+ 20 - 8quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef RichardQuest het volgende:
Vorig jaar had ik volgens BNN een IQ van 121, nu 133. Maak het rijtje af.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:40 schreef Monidique het volgende:
Mijn IQ is getest op de middelbare school.
quote:An unforeseen future nestled somewhere in time
Unsuspecting victims no warnings, no signs
Judgment day the second coming arrives
Before you see the light you must die
Forgotten children, conform a new faith,
Avidity and lust controlled by hate
[The] Never ending search for your shattered sanity
Souls of Damnation in their own reality
Chaos rampant
An age of distrust
Confrontations
Impulsive habitat
Bastard sons beget your cunting daughters
Promiscuous mothers with your incestuous fathers
Engreat souls condemned for [all] eternity
Sustained by immoral observance a domineering deity
Chaos rampant
An age of distrust
Confrontations
Impulsive sabbath
On and on, south of heaven [x 4]
The root of all evil is the heart of a black soul
A force that has lived all eternity
A never ending search for a truth never told
The loss of all hope and your dignity
Chaos rampant
An age of distrust
Confrontations
Impulsive habitat
On and on, south of heaven [x 4]
[ bron ]quote:Reunified Islam: Unlikely but Not Entirely Radical
Restoration of Caliphate, Attacked by Bush, Resonates With Mainstream Muslims
"I think the smart thing to do if you're the president of the United States is to sort of de-Islamicize the problem," said Kirstine Sinclair, a University of Southern Denmark researcher who co-wrote a book on Hizb ut-Tahrir. "Talk about security risks instead. When you talk about expanding the war on terror to talk about states with an Islamist agenda or even the caliphate, you stir up emotions and you're actually creating the clash of civilizations."
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Zitten er geen bacteriën in pis?
Je hoeft je wonden niet meer te likken, je kunt er gewoon overheen pissen!
Vind jij plasseks er gezond uitzien dan?quote:
Urineren tijdens het douchen helpt anders wel tegen voetschimmel. Zegt men.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind jij plasseks er gezond uitzien dan?
Puuuuulease,quote:After the U.S. military invaded Afghanistan to oust its Taliban rulers, authorities found a locker full of applications to join al Qaeda's holy war overseas.
Among the alleged applicants: José Padilla, the former ''enemy combatant'' who once lived in Broward County.
Dit gaat al de emo-kant op,quote:Innocent people are not meant to suffer
We're making negative energy power
Wat zou dat voor nut hebben? Of ben ik nu aan het zeuren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Zitten er geen bacteriën in pis?
Je hoeft je wonden niet meer te likken, je kunt er gewoon overheen pissen!
Dat wordt lachenquote:Uitzending : zondag 15 januari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Buitenhof
> Ben Bot over missie naar Afghanistan
Kan minister van Buitenlandse Zaken, Ben Bot (CDA), in Washington, Brussel of Kabul nog uitleggen wat het Nederlandse antwoord is op het verzoek om militairen naar Afghanistan te sturen?
> Woningmarkt op slot
Een gesprek met de hoogste ambtenaar van het ministerie van Economische Zaken, secretaris-generaal Jan Willem Oosterwijk. Hij schrijft traditiegetrouw aan het begin van het nieuwe jaar zijn economische wensenlijstje op. Deze keer wil hij de woningmarkt openbreken om jonge mensen meer kansen te geven op een huur- of koopwoning.
> Aanpak Antilliaanse jongeren
De gemeente Rotterdam is de overlast van Antilliaanse jongeren beu en kiest voor een keiharde aanpak. Gaat dat lukken? Een debat tussen Marco Pastors, lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam en James Schrils, voormalig directeur van Forsa, de belangenorganisatie voor Antillianen.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Ronald Plasterk
Tja, triest is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Antillianen.
Ik vraag me altijd af waarom komen ze nu pas met al die maatregelen terwijl het natuurlijk al jaren speelt. Men dempt de put nadat het kalf verdronken is blijkt maar weer eens te kloppen.
De tijd is er nu blijkbaar ineens wel rijp voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
Tja, triest is dat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb toch even je eer gered pberends door Redux met zichzelf te confronteren.
Volgens sommige mensen schijn je dan bijzonder sneu te zijn. Helaas vergeten die mensen hun eigen postgeschiedenisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef pberends het volgende:![]()
.
Wat een mafkees zeg. Waarom zou je fok niet kunnen gebruiken voor informatie vergaren?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011181.htmlquote:Martin Gaus: "Honden zijn bang voor negers en moslims"
Nou ja, zolang die mafketel in Rotterdam blijft is het allemaal prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Pastors? Die is dacht ik van "PvdA heeft het land verkloot, Pim is vermoord door Van Dam, Rotterdam boven". Zoiets.
Met dat soort dingen gaan ze toch altijd weer in de fout.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben het al klaar hoor.
http://www.okcupid.com/tests/takequote:Achtung! You are 61% brainwashworthy, 36% antitolerant, and 47% blindly patriotic
You're not evil exactly, but you still would've joined the German army. Driven by STRONG patriotism and a willingness to do what your country asks, you would've thrown your moral reservations aside and stepped right up to the platz for the AXIS POWERS.
The sad fact is: while you're not self-centered, you are are an enthusiastic nationalist, malleable like so much half-dried glue, and ready to follow zee rules. Unfortunately, you're not cynical enough to tell when you're being manipulated. You probably have a violent itch that needs scratching anyhow, so why ask questions?
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would've supported the Nazis militarily while turning a blind eye to their 'civilian' programs.
Verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.okcupid.com/tests/take
quote:The Expatriate
Achtung! You are 30% brainwashworthy, 18% antitolerant, and 28% blindly patriotic
Congratulations! You are not susceptible to brainwashing, your values and cares extend beyond the borders of your own country, and your Blind Patriotism does not reach unhealthy levels. If you had been German in the 30s, you would've left the country.
One bad scenario -- as I hypothetically project you back in time -- is that you just wouldn't have cared one way or the other about Nazism. Maybe politics don't interest you enough. But the fact that you took this test means they probably do. I'm gonna give you the benefit of the doubt.
Did you know that many of the smartest Germans departed prior to the beginning of World War II, because they knew some evil shit was brewing? Brain Drain. Many of them were scientists. It is very possible you could have been one of them.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would not have been a Nazi.
Huh, zeker scheel gekijken bij het klikken dat ik in dit topic verzeilt ben geraakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011181.html.
quote:The sad conclusion: you would've missed your Jewish friends, but you would've done nothing about it. Seriously. But rest assured, you would've forgiven yourself eventually.
Gelukkigquote:The Expatriate
Achtung! You are 38% brainwashworthy, 18% antitolerant, and 23% blindly patriotic
Congratulations! You are not susceptible to brainwashing, your values and cares extend beyond the borders of your own country, and your Blind Patriotism does not reach unhealthy levels. If you had been German in the 30s, you would've left the country.
One bad scenario -- as I hypothetically project you back in time -- is that you just wouldn't have cared one way or the other about Nazism. Maybe politics don't interest you enough. But the fact that you took this test means they probably do. I'm gonna give you the benefit of the doubt.
Did you know that many of the smartest Germans departed prior to the beginning of World War II, because they knew some evil shit was brewing? Brain Drain. Many of them were scientists. It is very possible you could have been one of them.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would not have been a Nazi.
Ik ben nog iets minder patriottisch:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen.
[..]
Maar goed, de nazi's hadden me toch niet willen hebbenquote:Achtung! You are 30% brainwashworthy, 18% antitolerant, and 19% blindly patriotic
-zelfde tekstje als EWK
quote:The Expatriate
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 27% antitolerant, and 19% blindly patriotic
Typisch geval van eigen verantwoordelijkheid. Als ze jou maar niet kwamen halen is alles prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
Achterlijke test eigenlijk.
Wel goed voor de gemoedstoestand. Verzet tegen de nazi's net zoals Nederlanders massaal in het verzet gingen na de oorlog.
Ik zie het eerder als struisvogelgedrag pur sang.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
Typisch geval van eigen verantwoordelijkheid. Als ze jou maar niet kwamen halen is alles prima.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als struisvogelgedrag pur sang.
quote:
The Expatriate
Achtung! You are 38% brainwashworthy, 22% antitolerant, and 28% blindly patriotic
Jaja, ik ga zo.. ik probeer nog een of twee uurtjes op te blijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gute nacht freunden, es ist zeit für Sie zu gehen.
Socialisme op Talpaquote:Gaat Jack scoren bij Talpa?
Het hakblok en de hamers staan nog ergens in een magazijn bij de VARA, dus die zullen we zeker niet terugzien in Koppensnellers, het nieuwe programma van Jack Spijkerman. Maar dat is slechts een nuanceverschil, want voor de rest zal Koppensnellers doorgaan waar Kopspijkers gestopt was. Bekende Nederlanders krijgen opmerkelijke fragmenten te zien, en bij een goed antwoord over die fragmenten mogen ze een klap geven. Op een kop van jut, ditmaal.
Verder gaat Spijkerman door met waar hij goed in is, vertelt Guus Kompier, eindredacteur van het programma: “interviewen van bijzondere gasten en aangeven van het cabaret”, dat overigens bijna volledig is meegegaan met Jack. De hele oude groep is er: Viggo Waas, Sanne Wallis de Vries, Thomas van Luyn en Peter Heerschop; alleen Erik van Muiswinkel is niet meer te zien bij Jack.
De eerste Koppensnellers wordt sowieso een bijzondere, want de dames en heren tv-critici (en dat zijn er in dit land net zoveel als bondscoaches van het Nederlands elftal – zestien miljoen dus), zullen met argusogen naar Jacks verrichtingen kijken. Als het ouderwets leuk wordt, dan zal de controversiële overstap Spijkerman wellicht snel vergeven zijn. Blijkt Koppensnellers niet heel bijzonder, dan staan de media klaar om Jack af te serveren, net zoals dat gebeurde met Beau, Barend & Van Dorp en Café de Sport.
Hoogspanning op de redactie dus? “Er heerst een gezonde spanning rond het programma,” vertelt Kompier. “Maar een nieuw programma is altijd spannend. We zien het met vertrouwen tegemoet.” Of dat vertrouwen terecht is, zien we dit weekend bij Talpa. Maar het zou heel goed kunnen dat er vlak voor de opnames en bij de bekendmaking van de kijkcijfers even stevig op de nageltjes gebeten wordt door Spijkerman en consorten.
De PvdA (van vroeger) bezat in deze theorie dus bergen eigen verantwoordelijkheid?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zeg ik.
Waarom je de PvdA eruit haalt is mij een raadsel, want die is in '46 opgerichtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De PvdA (van vroeger) bezat in deze theorie dus bergen eigen verantwoordelijkheid?
Met vroeger bedoelde ik niet WOII.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom je de PvdA eruit haalt is mij een raadsel, want die is in '46 opgericht
Oh, nou, als dat zo is weet je waar je de volgende keer op moet stemmen hè.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met vroeger bedoelde ik niet WOII.
Aha een Von Stauffenbergquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
The Resistance
Achtung! You are 30% brainwashworthy, 31% antitolerant, and 42% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.
Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!
Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!
Verzet plegen? Vertel mij eerst jouw score maar eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe zou je dat doen, Johan?
Ik slaap er nog een nachtje of wat over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, nou, als dat zo is weet je waar je de volgende keer op moet stemmen hè.
Die heb ik al neergezet, wat minder paddo's snoepen, vriend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verzet plegen? Vertel mij eerst jouw score maar eens.
Een bomaanslag plegen, dat is bijna gelukt. (In 1939, niet in 44.)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, verzet plegen.
Waarom? Nou, omdat een frans bedrijf in Maastricht een heeeeeeeel groot casino, inc. hotel e.d. wil gaan bouwen. Men denkt in Frankrijk aan een samenwerkingsverband of zelfs een overname.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:
Ik hoor net dat een Franse instantie flink aan het zeiken is op de Nederlandse overheid.
Betreffende dat alleen Holland Casino het recht heeft op casino's, en dat dat een staatsmonopolie is.
Wat is dát nu weer voor onzin? Op Spui staat ook 1 of ander Casino, iets met Swiss, wat een tijd gesloten was vanwege een moord.
Maar dat is natuurlijk niet de schuld van het casino.
Dat mag volgens mij geen casino heten, maar speelhal. Daar zijn andere voorschriften voor. Holland Casino is net als de Staatsloterij een nogal louche afdeling van de staat...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:
Ik hoor net dat een Franse instantie flink aan het zeiken is op de Nederlandse overheid.
Betreffende dat alleen Holland Casino het recht heeft op casino's, en dat dat een staatsmonopolie is.
Wat is dát nu weer voor onzin? Op Spui staat ook 1 of ander Casino, iets met Swiss, wat een tijd gesloten was vanwege een moord.
Maar dat is natuurlijk niet de schuld van het casino.
De CPN zou trots op je zijn geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
The Resistance
Achtung! You are 30% brainwashworthy, 31% antitolerant, and 42% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.
Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!
Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!
Der staat Swiss Casino op. Met speelautomaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij geen casino heten, maar speelhal. Daar zijn andere voorschriften voor.
Ja, het gaat natuurlijk niet om de naam die boven de deur staat....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Der staat Swiss Casino op. Met speelautomaten.
Of er dan ook roulette e.d. gespeeld mag worden is een ander verhaal, dat weet ik niet.
Had jij die niet gemaakt? Of was Johan dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef Monidique het volgende:
O, die ken ik nog wel.
Maar op het papiertje in de documenten achter de bar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, het gaat natuurlijk niet om de naam die boven de deur staat....
Thanks mên, ik ben nog steeds erg vereerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik.
Jouw gokschuld opgesomd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar op het papiertje in de documenten achter de bar.
Bij het holland casino sta ik iets van 3 tientjes in het rood.quote:
Toch jammer van de kutmuziek dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]TMF!
Zonder banners, figuurtjes, SMS-balken, husselaar-testen, en weet ik wat!
Ik kan het gewoon meer dan 30 seconden aanzien.
Smijt ie 'm er niet vanaf.. ? Het is een goed idee om je kat scherp te houden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/k9f5gh_th.jpg]afbeelding][/url]
Och, Coldplay vind ik zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Toch jammer van de kutmuziek dan.
Waar blijft die jamba-reclame? De sms-banner!? De onderbreking? De sluik-reclame? Hier verdiend het bedrijfsleven niks aan!! Staatsmonopolie! Staats-TV! Communisme!quote:
Ik heb een kat gehad, die vond het leuk dingen van een plankje te gooien.. Duurde even voordat we doorhadden dat het geen onhandigheid was. 't Was niet een heel snugger beest... pa & ma kwamen uit één nestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Smijt ie 'm er niet vanaf.. ? Het is een goed idee om je kat scherp te houden.
Die van '39 is minder bekend. Uitgevoerd door een eenvoudige arbeider.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef MrX1982 het volgende:
De bomaanslag in 1944 is toch ook bijna gelukt? Of net zo mislukt als in 1939 omdat Hitler niet dood was.
Wat een geweldige mooie locatie is dat, op die manier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waar blijft die jamba-reclame? De sms-banner!? De onderbreking? De sluik-reclame? Hier verdiend het bedrijfsleven niks aan!! Staatsmonopolie! Staats-TV! Communisme!
*Ik ga kijken.
het decor is van de belasting aftrekbaar, zei hij net. Daarom had hij vorige week een zeilbootquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waar blijft die jamba-reclame? De sms-banner!? De onderbreking? De sluik-reclame? Hier verdiend het bedrijfsleven niks aan!! Staatsmonopolie! Staats-TV! Communisme!
*Ik ga kijken.
Is dat die verkapte kopspijkers?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Bij Koppensnellers al na 3 minuten reclame![]()
![]()
.
Ze lieten 1 fragment zien, en een half gesprek met 2 sporters.
hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Bij Koppensnellers al na 3 minuten reclame![]()
![]()
.
Ze lieten 1 fragment zien, en een half gesprek met 2 sporters.
Ís dat zo!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het decor is van de belasting aftrekbaar, zei hij net. Daarom had hij vorige week een zeilboot
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat vind ik zo knap gemikt.
jaja, had je de grappen maar niet moeten opschrijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ongelooflijk hoe dit soort humor het al die jaren uithoudt, al is het wel flauwer dan voorheen.
De tweede keer vandaag. M-I-C-K-E-Y.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Monidique het volgende:
Full Metal Jacket om tien uur op Veronica.
O?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De tweede keer vandaag. M-I-C-K-E-Y.
Nee, de tweede keer dat ik hem zal zien. Paint it black.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tweede keer gemeld, tweede keer op televisie?
Bij voorkeur in Leidenquote:
quote:
quote:I've seen horrors... horrors that you've seen. But you have no right to call me a murderer. You have a right to kill me. You have a right to do that... but you have no right to judge me. It's impossible for words to describe what is necessary to those who do not know what horror means. Horror. Horror has a face... and you must make a friend of horror. Horror and moral terror are your friends. If they are not then they are enemies to be feared. They are truly enemies. I remember when I was with Special Forces. Seems a thousand centuries ago. We went into a camp to inoculate the children. We left the camp after we had inoculated the children for Polio, and this old man came running after us and he was crying. He couldn't see. We went back there and they had come and hacked off every inoculated arm. There they were in a pile. A pile of little arms. And I remember... I... I... I cried. I wept like some grandmother. I wanted to tear my teeth out. I didn't know what I wanted to do. And I want to remember it. I never want to forget it. I never want to forget. And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond... a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the genius of that. The genius. The will to do that. Perfect, genuine, complete, crystalline, pure. And then I realized they were stronger than we. Because they could stand that these were not monsters. These were men... trained cadres. These men who fought with their hearts, who had families, who had children, who were filled with love... but they had the strength... the strength... to do that. If I had ten divisions of those men our troubles here would be over very quickly. You have to have men who are moral... and at the same time who are able to utilize their primordial instincts to kill without feeling... without passion... without judgment... without judgment. Because it's judgment that defeats us.
Ja,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Monidique het volgende:
O, The Daily Show om 21.30, geloof ik.
het is toch een soort mr buzzcut verfilmingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Drugshond het volgende:
Jarhead is bijzonder geestig gemaakt .... een aanrader om te bekijken over hoe idioot oorlog kan zijn.
because I'm hard, you will not like me..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Yildiz het volgende:
Hoppa, Full Metal Jacket
"you marines will become so good that god will get an hard on!"
ofzo
[afbeelding]
K zit vet caps te maken hiero, geweldig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
because I'm hard, you will not like me..
Komt nog terug in Beavis & Butthead trouwens, net als Gomer Pyle..
Nee niet echt... het is een soort kruizing tussen M*A*S*H en Full metal jacket.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef Tafkahs het volgende:
het is toch een soort mr buzzcut verfilming
[afbeelding]
Misschien bekijk ik de screener nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee niet echt... het is een soort kruizing tussen M*A*S*H en Full metal jacket.
Maar de boodschap komt ironisch maar treffend over (in een anti-climax).
Erg gedurft script... maar pakt helemaal goed uit.
Moet ik ook nog eens in de bios gaan zien ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Drugshond het volgende:
Jarhead is bijzonder geestig gemaakt .... een aanrader om te bekijken over hoe idioot oorlog kan zijn.
Geweldige analyse.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
[Talpa] Koppensnellers #2: Geslaagde openingsaflevering?
Uiterst goede analyse van Kopbagger.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef pberends het volgende:
Oke, laat hier hier ook maar eens mijn mening over uitlaten. Alsof ik dat nog niet gedaan hebt.
Eindcijfer is een 3,0.
[..]
Bovendien is het veel te simpel en totaal niet spannend om een of andere puck omhoog te krijgen. Dat kop van jut vind ik ook erg zwartmakerij-achtig. Zo van "Kijk nu eens wie de kankermafkees van de week is" hahahaha. Totaal a-grappig.
Daarna kregen we nog een of ander liedje, zoals we dat al gewend waren, maar dan een stuk minder grappig. Sacha de Boer een hoer noemen, haha wat grappig. Uitschelden is zo 13 januari 2006.
[..]
Het komt terug aan het einde van de film.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was er toevallig net naar aan het luisteren.
Lijkt wel of die Spijkerman daar opgeilt ofzo, mensen zwart maken. Ivo Opstelten in extreem rechtse hoek duwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geweldige analyse.
[..]
Vrijheid van het woord.
Stagiaires.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt wel of die Spijkerman daar opgeilt ofzo, mensen zwart maken. Ivo Opstelten in extreem rechtse hoek duwen. Of Jaap de Hoop Scheffer, die totaal niet in het nieuws geweest is, als de lul van de week beschouwen. Waar haalt hij die onzin vandaan???
Dit toont maar weer aan wat voor n44b je bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
aha, de mooiste scene van de film
Het is zó makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom moet deze film weer ten prooi vallen aan gemakzuchtige Amerikanofoben?
NAABquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit toont maar weer aan wat voor n44b je bent.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef Tafkahs het volgende:
hoerige kankercommerciele zender
Die is toch van PSVquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Laat Van Bommel het maar niet horen.
Denk niet teveel na over het eindequote:
Oh, tweeee! Ik dacht dat je net 1 had gezien. Okay.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag deel II gezien. Deel 1 is toch wel veel beter.
Gomer Pyle is by far de meest coole marinier in de film.quote:
''My beloved CORPS.'' Je weet wel, van ''Marine Corps''.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, tweeee! Ik dacht dat je net 1 had gezien. Okay.
Nouja, ik ga em misschien vrijdag eens kijken. 2.
FullMetalJacket.
"My beloved core" Geweldig
Slang, languange of the streets, nigga.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''My beloved CORPS.'' Je weet wel, van ''Marine Corps''.
Echt niet, Animal Mother komt nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef Tafkahs het volgende:
nou, dat was het meest interessante stukje dus
Ja net heb ik deel 1 gekeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Yildiz het volgende:
Oh, tweeee! Ik dacht dat je net 1 had gezien. Okay.
Nouja, ik ga em misschien vrijdag eens kijken. 2.
FullMetalJacket.
"My beloved core" Geweldig
kijk.. dat ben ik dus al vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt niet, Animal Mother komt nog.
Hm, interessant, maar niet op zaterdagavond met volle maanquote:
Ga op kamers. Onmiddellijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Goede film.
Nog niet. Ze kregen niet eens hulp van het leger,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand al Jarhead gezien?
Terwijl Mendes geen politiek statement heeft willen maken met die film.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Monidique het volgende:
Nog niet. Ze kregen niet eens hulp van het leger,.
En is het wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik
Hij is beter.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
En is het wat?
Komt het in de buurt van Full Metal Jacket, hoewel dat moeilijk is.
>/Sidekick>quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is nu eenmaal makkelijker knipogen als je niet in Vietnam zit.
Cool. Binnenkort maar eens kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Hij is beter.....
FMJ is een screeuwfilm... JH is heel subtiel maar wel met een leuke knipoog naar het verleden.
Leuke quotes zul je minder ontdekken, maar sommige fragmenten zijn hilarisch (in een anti-climax vervat). Met een vette knipoog naar de vietnam oorlog. Maar de soldaat van nu is decadent geworden (vanwege alle hulpmiddelen). Maar is zeker een aanrader omdat het toch een natuurlijk gevoel weggeeft hoe het zou kunnen zijn geweest.
FMJ is met een botte bijl weergegeven, JH is veel kunstzinniger. De oorlogen lijken in het verst niet op elkaar (en dat wordt langzaam duidelijk).
Abdication now, over het vertrek van D66.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Tafkahs het volgende:
zouden er ooit films zoals die over Vietnam zijn gemaakt vrijkomen, maar dan over Afghanistan ofzo ?
Daar is de zondag voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Escapisme.
wat zou je als worktitle beschouwen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Abdication now, over het vertrek van D66.
Doctor Tough Love, or how I stopped worrying about Boris Karloff.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat zou je als worktitle beschouwen?![]()
Ah, Frank'n'Stein, der munsterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doctor Tough Love, or how I stopped worrying about Boris Karloff.
Objectief beklagen, wat moet ik daar onder verstaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Objectief dan, he, en alleen maar omdat ik toch iets aardigs moet zeggen.
Dat ik vast stel dat ik het zou moeten doen, maar het nalaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Objectief beklagen, wat moet ik daar onder verstaan?
jaquote:
[ bron ]quote:Geov Parrish: Is George Bush in political trouble? And if so, why?
Noam Chomsky: George Bush would be in severe political trouble if there were an opposition political party in the country. Just about every day, they're shooting themselves in the foot. The striking fact about contemporary American politics is that the Democrats are making almost no gain from this. The only gain that they're getting is that the Republicans are losing support. Now, again, an opposition party would be making hay, but the Democrats are so close in policy to the Republicans that they can't do anything about it. When they try to say something about Iraq, George Bush turns back to them, or Karl Rove turns back to them, and says, "How can you criticize it? You all voted for it." And, yeah, they're basically correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |