Zo is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef pberends het volgende:
Dus we kunnen beter over onze wonden pissen in plaats van het met alcohol of jodium te reinigen?
Is dat zo? Tegen kwallenbeten wist ik wel iig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
het helpt iig wel tegen jeuk van brandnetels
Dat is jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
nee, want alcohol doodt ook bacterien enz, steriele pis doet dat natuurlijk niet
Het helpt ook tegen wratten naar het schijnt, in de 19e eeuw zeek je gewoon over je wratten heen en na drie weken waren ze weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
het helpt iig wel tegen jeuk van brandnetels
Ja, als je een infectie aan je urinebuis hebt zitten er wel bacteriën in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
Je zou er een mooie blaasontsteking aan over houden als er standaard bacteriën in je urine zouden zitten.... Dus idd... urine is in principe gewoon steriel.. of er is iets mis...
.
jezus die linkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ja, als je een infectie aan je urinebuis hebt zitten er wel bacteriën in.
Oftewel, A Golden Shower a day, keeps the doctors away
Denk dat er nog wel een verschil is tussen desinfecterend en sterielquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef pberends het volgende:
Dus we kunnen beter over onze wonden pissen in plaats van het met alcohol of jodium te reinigen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zonder enig respect voor het topic, maar dat terzijde, normaal gesproken bevat urine geen bacterie.
Waarom vraag je dat? Is je algemene ontwikkeling zo laag, wil je door dit topic bijdragen aan de algemene ontwikkeling binnen FOK! ?
Gebruik je fok nou om je kennis op te doen (wat bijzonder sneu zou zijn) of ben je gewoon topicopengeil (wat eigenlijk ook gewoon sneu zou zijn)?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef pberends het volgende:
Dat heb ik wel eens gehoord, is dat waar?
Ik vraag het me ook af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zonder enig respect voor het topic, maar dat terzijde, normaal gesproken bevat urine geen bacterie.
Waarom vraag je dat? Is je algemene ontwikkeling zo laag, wil je door dit topic bijdragen aan de algemene ontwikkeling binnen FOK! ?
opnemen vanaf videoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Redux het volgende:
Gebruik je fok nou om je kennis op te doen (wat bijzonder sneu zou zijn) of ben je gewoon topicopengeil (wat eigenlijk ook gewoon sneu zou zijn)?
sorry mongool. Maar op fok leer je dus zeker wel veel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |