Een vliegtuig kan niet sneller dan het geluid landen. Stelt u zich eens voor, vanuit de verkeerstoren, "hallo, u kunt landen" en dan staat ie er al ...quote:Herman Finkers: De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op
2-delige show. Herman Finkers vanuit de Twentse Schouwburg te Enschede. Herman trakteert zijn publiek op een verfrissende combinatie van kolder, onzin en andere geniale flauwekul. Afl.1.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef Cassius het volgende:
Nu, Ned3
inderdaad, hij noemt geen namen. Hij scoort 'duur'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef Remzz het volgende:
"Onze buren kregen toch wel z'n lief kind dat ik oprecht zei dat het het liefste kind was dat ik ooit had gezien "
Finkers is echt fantastisch vooral omdat hij een hele andere manier van caberet heeft dan de andere cabertiers.
Had ik ook ff gekeken, 4 personen, in n sketch van 4 minuten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef greatgonzo het volgende:
20x beter dan koppensnellers
Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef ToXiCitY het volgende:
De brief aan zijn zwangere buurvrouw.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
inderdaad, hij noemt geen namen. Hij scoort 'duur'.
Ik denk dat hij het tegengestelde van goedkoop wilde benoemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef doppelgänger het volgende:
[..]das een aparte omschrijving..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |