Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef kLowJow het volgende:
Afghanistan here we come.
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?
Je mist het menselijke aspect. Mensen herhalen, "rechts" niet. Dit had ik niet verwacht van links.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Afghanen die ik hier spreek en diegene die ik in de media kon horen, zijn voor de komst van nederlandse troepen. Ik zie geen enkele reden om ze niet te sturen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen..
Maar even serieus, als je het zo zwart-wit stelt natuurlijk niet.
Ik weet het.... en ik ga ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef sigme het volgende:
Niks niet! Ik ben nu lekker wakker, expresso'tje op, langzaam komt de kamer wat op temperatuur, liefste de deur uit.
Jij moet naar bed, nachtbraker! Wisseling van de wacht
Bier. Ik heb zo'n beetje dezelfde werktijden als jij, alleen ben ik een late beginner en jij een vroege.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Waskracht!
Aan het werk of aan het bier?
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat het over auto van de zaak gaat?
Kan je niet gewoon iemand anders' auto lenen?
Open er geen topic over in WGR.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.
Maar gelukkig zijn er genoeg "leuke" liedjes op http://www.engeburen.nl
Doe lekker links, ga met het OV.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Hoe kan ik het beste frauderen?" Ja, daar zullen ze niet blij mee zijn.
Die 500 km per jaar is een eis van de belastingdienst. Dat zijn ook de maffiosi die mij dat in rekening brengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:50 schreef sigme het volgende:
Nou, als fraude-tipper ben ik waardeloos, helaas.
Maar die 500 km, is dat per week / maand / jaar? En waarom heb je '500' aangegeven, en wie brengt je ¤2000 in rekening als je er 501 rijdt?
Oh, er geldt ook een omgekeerde bewijsplicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die 500 km per jaar is een eis van de belastingdienst. Dat zijn ook de maffiosi die mij dat in rekening brengen.
Je moet opschrijven van en waar je naartoe rijdt met kilometers erbij. Als controle dient oa de kilometerstand die je invoert op het tankstation. Het is mogelijk om te frauderen, maar dat is zo'n ontzettende moeite.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef sigme het volgende:
En komt er een mannetje uit de blauwe envelop kruipen om je kilometerstand te controleren, heb je een tachograaf in de auto? Kortom: hoe werkt de registratie en hoe werkt de controle?
Deze creativiteit valt te waarderen, maar niet door mijn leasemaatschappij die het fijntjes op mijn eigen risico schuift. Nee, ik weet al wat ik ga doen, het kost alleen wat moeite. Gelukkig heb ik 20 routes naar mijn werk en neem ik de komende tijd de "langste". Het is alleen even rekenen bij het tanken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:04 schreef sigme het volgende:
Allemachtig wat een rompslomp. En dat om 500 (vijfhonderd!) km per jaar prive te rijden? Ik nam gewoon een eigen auto. Heb je geen servicecontract ofzo bij de auto? Snij de V-snaar door, dan kan je nog wel een eindje rijden, straks naar de garage, vraag een leenauto en hou deze buiten de administratie.. zoiets?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:09 schreef sigme het volgende:
Wel, veel plezier dan maar bij de enge buren!
Maar terzijde; 500 km per jaar, het is 14 januari, je komt nu al in de problemen, zou je niet gewoon een auto kopen? Vanmiddag desnoods?
Met de trein is dat toch een heel aardig tempo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:21 schreef George-Butters het volgende:
Ik doe over 500km 3 dagen....
Het leven gaat dan ook in een veel gezonder tempo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Met de trein is dat toch een heel aardig tempo?
Ik ben wel eens in Turkije met de trein geweest, dat was leuk. Een luxe trein (alle openbaar vervoer is privaat daar, geloof ik, in ieder geval kan je bij treinen en bussen uit allerlei maatschappijen, prijzen en luxeniveaus kiezen). Stoelen, veel groter en beter dan onze 1e klas; overal mag je roken, nergens ruik je rook want de ventilatie is in orde. Maar een tempo.. uiterst ontspannen, zullen we maar zeggen.
Er staan gewoon lifters langs het spoor, en dan stopt de trein om ze op te pikken. We stopten ook een keer voor wat werkzaamheden aan het spoor, konden we lekker even de beentjes strekken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en paradigmaverschuivers!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en paradigmaverschuivers!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef sigme het volgende:
Wie?
Die zaadvragende ogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoooi ik beeeeeeen Benjamin Ben , Hooooi
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
Ieks!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef kLowJow het volgende:
Sesamstraat en de fabeltjeskrant waren er in jouw vroegste jeugd nog niet??!!!
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...quote:
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...![]()
Het ontlokt een zekere niet onderdrukbare agressie op eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.doebiedorp.nl/benjamin.wmv
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
even wat anti-stoffen inzetten dan maar.. Dit was mijn hobby, plaatjes van de garbage pail kids verzamelen
toen mocht kritiek nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |