Die zaadvragende ogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoooi ik beeeeeeen Benjamin Ben , Hooooi
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
Ieks!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Religieus kinderprogramma, volgens mij van de EO. Hij vertelde dan het bijbelverhaal in kindertaal en legde de nurmen en waarden uit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef kLowJow het volgende:
Sesamstraat en de fabeltjeskrant waren er in jouw vroegste jeugd nog niet??!!!
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
nee, die wel, het jeugdjournaal niet. Dat startte ergens begin jaren 80 denk ik?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan, dat weet ik niet zo precies, maar die andere twee deden mij wel even schrikken.
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...quote:
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat moet traumatisch voor je geweest zijn, want je hebt 'm al vaker genoemd...![]()
Het ontlokt een zekere niet onderdrukbare agressie op eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die ogen, da's toch eng? Onverantwoord hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.doebiedorp.nl/benjamin.wmv
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
even wat anti-stoffen inzetten dan maar.. Dit was mijn hobby, plaatjes van de garbage pail kids verzamelen
toen mocht kritiek nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |