Slang, languange of the streets, nigga.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''My beloved CORPS.'' Je weet wel, van ''Marine Corps''.
Echt niet, Animal Mother komt nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef Tafkahs het volgende:
nou, dat was het meest interessante stukje dus
Ja net heb ik deel 1 gekeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Yildiz het volgende:
Oh, tweeee! Ik dacht dat je net 1 had gezien. Okay.
Nouja, ik ga em misschien vrijdag eens kijken. 2.
FullMetalJacket.
"My beloved core" Geweldig
kijk.. dat ben ik dus al vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt niet, Animal Mother komt nog.
Hm, interessant, maar niet op zaterdagavond met volle maanquote:
Ga op kamers. Onmiddellijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Goede film.
Nog niet. Ze kregen niet eens hulp van het leger,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand al Jarhead gezien?
Terwijl Mendes geen politiek statement heeft willen maken met die film.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Monidique het volgende:
Nog niet. Ze kregen niet eens hulp van het leger,.
En is het wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik
Hij is beter.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
En is het wat?
Komt het in de buurt van Full Metal Jacket, hoewel dat moeilijk is.
>/Sidekick>quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is nu eenmaal makkelijker knipogen als je niet in Vietnam zit.
Cool. Binnenkort maar eens kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Hij is beter.....
FMJ is een screeuwfilm... JH is heel subtiel maar wel met een leuke knipoog naar het verleden.
Leuke quotes zul je minder ontdekken, maar sommige fragmenten zijn hilarisch (in een anti-climax vervat). Met een vette knipoog naar de vietnam oorlog. Maar de soldaat van nu is decadent geworden (vanwege alle hulpmiddelen). Maar is zeker een aanrader omdat het toch een natuurlijk gevoel weggeeft hoe het zou kunnen zijn geweest.
FMJ is met een botte bijl weergegeven, JH is veel kunstzinniger. De oorlogen lijken in het verst niet op elkaar (en dat wordt langzaam duidelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |