Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Kan ik wanneer ik een simpel tvkaartje heb de video aansluiten op de antenneingang van deze tvkaart en vervolgens wat ik op de videao afspeel op de computer opnemen?
Wat voor opname-programma raden jullie me aan? Liefst een free-ware programma.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar! Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
Zou moeten kunnen als je vcr gewoon op een bepaalde freq. uitstuurt. Ik heb een mega-goedkoop avermedia-tunerkaartje en die heeft gewoon een composiet-ingangetje, dan kun je gewoon capturen met elke willekeurige WDM compatible applicatie. (En je vcr als webcam uit laten zenden )
Ik heb nu mijn videorecorder aangesloten aan m'n pinnacle tvkaart en kan via virtualdub het beeld wat ik via composiet m'n computer in laat komen opnemen. Alleen via virtualdub kan ik slechts naar avi opnemen. Als ik avi omzet naar .vob voor dvd dan heb ik matige kwaliteit.
Mijn vraag: hoe kan ik met zo'n hoog mogelijke kwaliteit van video naar dvd?