Puuuuulease,quote:After the U.S. military invaded Afghanistan to oust its Taliban rulers, authorities found a locker full of applications to join al Qaeda's holy war overseas.
Among the alleged applicants: José Padilla, the former ''enemy combatant'' who once lived in Broward County.
Dit gaat al de emo-kant op,quote:Innocent people are not meant to suffer
We're making negative energy power
Wat zou dat voor nut hebben? Of ben ik nu aan het zeuren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Zitten er geen bacteriën in pis?
Je hoeft je wonden niet meer te likken, je kunt er gewoon overheen pissen!
Dat wordt lachenquote:Uitzending : zondag 15 januari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Buitenhof
> Ben Bot over missie naar Afghanistan
Kan minister van Buitenlandse Zaken, Ben Bot (CDA), in Washington, Brussel of Kabul nog uitleggen wat het Nederlandse antwoord is op het verzoek om militairen naar Afghanistan te sturen?
> Woningmarkt op slot
Een gesprek met de hoogste ambtenaar van het ministerie van Economische Zaken, secretaris-generaal Jan Willem Oosterwijk. Hij schrijft traditiegetrouw aan het begin van het nieuwe jaar zijn economische wensenlijstje op. Deze keer wil hij de woningmarkt openbreken om jonge mensen meer kansen te geven op een huur- of koopwoning.
> Aanpak Antilliaanse jongeren
De gemeente Rotterdam is de overlast van Antilliaanse jongeren beu en kiest voor een keiharde aanpak. Gaat dat lukken? Een debat tussen Marco Pastors, lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam en James Schrils, voormalig directeur van Forsa, de belangenorganisatie voor Antillianen.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Ronald Plasterk
Tja, triest is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Antillianen.
Ik vraag me altijd af waarom komen ze nu pas met al die maatregelen terwijl het natuurlijk al jaren speelt. Men dempt de put nadat het kalf verdronken is blijkt maar weer eens te kloppen.
De tijd is er nu blijkbaar ineens wel rijp voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
Tja, triest is dat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb toch even je eer gered pberends door Redux met zichzelf te confronteren.
Volgens sommige mensen schijn je dan bijzonder sneu te zijn. Helaas vergeten die mensen hun eigen postgeschiedenisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef pberends het volgende:![]()
.
Wat een mafkees zeg. Waarom zou je fok niet kunnen gebruiken voor informatie vergaren?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011181.htmlquote:Martin Gaus: "Honden zijn bang voor negers en moslims"
Nou ja, zolang die mafketel in Rotterdam blijft is het allemaal prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Pastors? Die is dacht ik van "PvdA heeft het land verkloot, Pim is vermoord door Van Dam, Rotterdam boven". Zoiets.
Met dat soort dingen gaan ze toch altijd weer in de fout.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben het al klaar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |