abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34049993
quote:
After the U.S. military invaded Afghanistan to oust its Taliban rulers, authorities found a locker full of applications to join al Qaeda's holy war overseas.

Among the alleged applicants: José Padilla, the former ''enemy combatant'' who once lived in Broward County.
Puuuuulease, .
pi_34050079
quote:
Innocent people are not meant to suffer
We're making negative energy power
Dit gaat al de emo-kant op, .
pi_34050190
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Zitten er geen bacteriën in pis?

Je hoeft je wonden niet meer te likken, je kunt er gewoon overheen pissen!
Wat zou dat voor nut hebben? Of ben ik nu aan het zeuren?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34050327
quote:
Uitzending : zondag 15 januari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1

// Buitenhof

> Ben Bot over missie naar Afghanistan

Kan minister van Buitenlandse Zaken, Ben Bot (CDA), in Washington, Brussel of Kabul nog uitleggen wat het Nederlandse antwoord is op het verzoek om militairen naar Afghanistan te sturen?

> Woningmarkt op slot
Een gesprek met de hoogste ambtenaar van het ministerie van Economische Zaken, secretaris-generaal Jan Willem Oosterwijk. Hij schrijft traditiegetrouw aan het begin van het nieuwe jaar zijn economische wensenlijstje op. Deze keer wil hij de woningmarkt openbreken om jonge mensen meer kansen te geven op een huur- of koopwoning.

> Aanpak Antilliaanse jongeren
De gemeente Rotterdam is de overlast van Antilliaanse jongeren beu en kiest voor een keiharde aanpak. Gaat dat lukken? Een debat tussen Marco Pastors, lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam en James Schrils, voormalig directeur van Forsa, de belangenorganisatie voor Antillianen.

p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.

Presentatie:
Rob Trip

Columnist:
Ronald Plasterk
Dat wordt lachen .
pi_34050488
Da's toch die knakker die last heeft van pimpotentie? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34050695
Pastors? Die is dacht ik van "PvdA heeft het land verkloot, Pim is vermoord door Van Dam, Rotterdam boven". Zoiets.
pi_34050732
Antillianen .

Ik vraag me altijd af waarom komen ze nu pas met al die maatregelen terwijl het natuurlijk al jaren speelt. Men dempt de put nadat het kalf verdronken is blijkt maar weer eens te kloppen.
pi_34050818
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Antillianen .

Ik vraag me altijd af waarom komen ze nu pas met al die maatregelen terwijl het natuurlijk al jaren speelt. Men dempt de put nadat het kalf verdronken is blijkt maar weer eens te kloppen.
Tja, triest is dat.
pi_34050963
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
Tja, triest is dat.
De tijd is er nu blijkbaar ineens wel rijp voor.

Eerst laat je een stad vervallen tot puin en verloedering en vervolgens denk je, hmm we moeten er iets aan doen, waar is het toch mis gegaan .
pi_34051001
Tering, je opent een paar topics achter elkaar (dus je kop boven het maaiveld uitsteken) en sommige figuren beginnen meteen te kankeren. En dan hebben ze het over een kutsfeer in zwarte wijken.
pi_34051052
Ik heb toch even je eer gered pberends door Redux met zichzelf te confronteren .
pi_34051103
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb toch even je eer gered pberends door Redux met zichzelf te confronteren .
.

Wat een mafkees zeg. Waarom zou je fok niet kunnen gebruiken voor informatie vergaren?
pi_34051182
Maak er bijzonder sneu van .
pi_34051208
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
.

Wat een mafkees zeg. Waarom zou je fok niet kunnen gebruiken voor informatie vergaren?
Volgens sommige mensen schijn je dan bijzonder sneu te zijn. Helaas vergeten die mensen hun eigen postgeschiedenis .
pi_34051256
Ik heb 'm gewijzigd, maar ga 'm niet weer wijzigen, want dan staat er gewijzigd, en dat is minder stoer .
pi_34051336
Hendig sjiek is dat inderdaad niet .
pi_34051453
opnemen vanaf video

.

Ow wacht, het is een vrouw ! Zo'n wijf die alles serieus neemt.
pi_34051501
Ze voelt zich betrapt .
pi_34051804
Die fucking journalisten zijn trouwens nog het grootste gevaar voor het uitbreken van zo'n pandemie, want bij elke vogelgriep incident staan er 100 journalisten op de stoep.
pi_34051901
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Pastors? Die is dacht ik van "PvdA heeft het land verkloot, Pim is vermoord door Van Dam, Rotterdam boven". Zoiets.
Nou ja, zolang die mafketel in Rotterdam blijft is het allemaal prima.
pi_34051931
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Ze hebben het al klaar hoor .
Met dat soort dingen gaan ze toch altijd weer in de fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')