abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33956424
quote:
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.

Rock on!
Vorige Delen
- Part 1 - Part 2 - Part 3 -
- Part 4 - Part 5 - Part 6 -
- Part 7 - Part 8 - Part 9 -
- Part 10 - Part 11 - Part 12 -
- Part 13 - Part 14 - Part 15 -
- Part 16 - Part 17 - Part 18 -
- Part 19 - Part 20 - Part 21 -
- Part 22 - Part 23 - Part 24 -
- Part 25 -

Recente Delen
- Part 34 - Part 35

Gitaarmerken
BC Rich | Dean | Epiphone | ESP
Fender | Gibson | Gretsch | Hofner
Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co
Music Man | Parker | PRS | Squier
Taylor

Versterkers
Fender | Laney | Line6
Marshall | Mesa Boogie | Peavey
Randall | Vox

Effecten
Boss | Dunlop | Digitech | Line 6 | Zoom

Tabs
Mxtabs | OLGA - The On-Line Guitar Archive
Harmony Central | Guitar Tabs
Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster
Taborama | My Songbook
Powertabs
Guitar Tab Universe

Winkels
Feedback
Music Partner
Dirk Witte
Haar Guitars
Music Store
Musik Produktiv
Lord of the Strings

Overige
Gitaar.net
Gitaarnet.nl
Harmony Central
Cyberfret

De OP vind men hier.

Laatste post vorig deeltje:
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten
pi_33956511
Heeft iemand ervaring met de Digitech RP50?
pi_33956626
Nee, ik heb zelf de Digitech RP 80, maar heb je verder nog een vraag dan?
pi_33956708
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Even het volgende:
Kennen mensen hier Acoustic Alchemy?

Ik heb namelijk een nummer van ze die ik ken als: 5 playing..
Dacht ik nou ga ik eens tabs zoeken, wat blijkt nou nergens te vinden en op hun site staat het nummer ook nergens (discography staat er met alle nummers)..

Als ik em kan vinden upload ik em wel ergens..
Mn laatste bericht in het vorige topic

Psssst stiekem ook tvp
......Signature-loos......
pi_33956745
Even voor je zoeken Even.
pi_33956794
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Even voor je zoeken Even.
Zo kuttig als je een nummer hebt maar niet de goeie naam weet en de mp3 niet meer kan vinden
Ik lees het morgen wel weer en zoek dan ook verder..
Truste
......Signature-loos......
pi_33956874
Heet het nummer toevalling zo: Playing For Time
pi_33957563
Kom je een keer een halve dag niet op 't Gitaristentopic...zijn ze alweer bij deel 36

Ik ben trouwens verliefd geworden op een nieuwe gitaar, weet ik niet meer welke
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:24:24 #10
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_33958279
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:29:54 #11
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_33958581
meldt zich weer
pi_33958890
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland he Je zelf wel goed inlezen
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:45:17 #13
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_33959349
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef DuranK het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland he Je zelf wel goed inlezen
Idd, 10 euro voor 20 minuten is ook eigenlijk wat je betaalt als je geen subsidie van de muziekschool krijgt.

12 euro voor een uur is iig echt heel goedkoop, kan niet geloven dat dat "wit" is!
pi_33959964
Jah DuranK, alias Jack ...
het is niet DE beste leraar van Nederland, maar EEN VAN DE beste leraren, dus hier ben ik het niet met je eens ..
Once you’re on the stage you can’t go back, even when things go wrong, people expect you to stay on there and entertain them. When all else fails, you’ve got to try tap dancing. - Angus Young
pi_33960511
En trouwens, ik vind 9 euro(want dat is het) niet teveel voor 20 min. Mensen onderschatten vaak het rendement wat onze beste man, cor kan halen binnen een les. Ik heb er zelf ook les van en ik moet zeggen dat ik niet meer dan 20 min nodig heb. Als het leuke lessen zijn waar veel uitgelegd moet worden, dan is het wel eens leuk om meer tijd te hebben. Maar Cor houdt zich niet zo veel aan de tijd. 60 Min is lang. Mijn broertje heeft 1,5 uur les (speelt cello, klassieke muziek). Hij speelt sinds zijn 4e cello en is inmiddels op een vrij hoog niveau. Hoe verder het niveau, des te zinniger de tijd besteedt kan worden.
Once you’re on the stage you can’t go back, even when things go wrong, people expect you to stay on there and entertain them. When all else fails, you’ve got to try tap dancing. - Angus Young
pi_33960938
Cor is een held.

Ik wil hem graag vasthouden.
pi_33960984
Daar hebben we onze grootste fan. Ik zal het hem zeggen volgende les. Cor is een vrij goeie kennis van me, dus die zal dat zeker leuk vinden ...
pi_33961028
Vraag even of hij zijn 'solo' uit So Glad You Made It even grof wil tabben en opsturen
pi_33961102
Het is inderdaad een vette solo. Maar onze grote vriend doet niet aan tabs. Als hij ergens een grote hekel aan heeft.....
Nee DuranK en ik moeten alles op gehoor doen. Dus bij deze daag ik je uit! Ik heb de February DVD ook en ik ben van mening dat dat met beeld en geluid goed te doen is!
pi_33961147
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef t0nijn het volgende:
Het is inderdaad een vette solo. Maar onze grote vriend doet niet aan tabs. Als hij ergens een grote hekel aan heeft.....
Nee DuranK en ik moeten alles op gehoor doen. Dus bij deze daag ik je uit! Ik heb de February DVD ook en ik ben van mening dat dat met beeld en geluid goed te doen is!
Ok
pi_33961214
Hoe lang speel je zelf dan al ?? met een kwestie van veel oefening is dat aan iedereen te leren .
Hij speelt een niet zo'n supermoeilijke solo. Deze is alleen wel heel goed gespeeld. Ik vind het begin van de solo het gaafste, zodra die heel het publiek aan het klappen krijgt.
pi_33961310
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef t0nijn het volgende:
Hoe lang speel je zelf dan al ?? met een kwestie van veel oefening is dat aan iedereen te leren .
Hij speelt een niet zo'n supermoeilijke solo. Deze is alleen wel heel goed gespeeld. Ik vind het begin van de solo het gaafste, zodra die heel het publiek aan het klappen krijgt.
Jaar, zonder les

Heb eindelijk 'alle' akkoorden onder de knie

Geeft ie alleen les aan gevorderden? Of ook aan kneusjes als ik. Ik bewonder vooral zijn passie. Hij bedrijft echt de liefde met zijn gitaar.
pi_33961366
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef no1uknow het volgende:
Nee, ik heb zelf de Digitech RP 80, maar heb je verder nog een vraag dan?
Ik heb via een mede gitarist een RP100 (vorig model gok ik) gehoord. Dit is de iets grotere versie, maar volgens mij goed vergelijkbaar.
Om maar meteen kort door de bocht te gaan: Ik ben er niet kapot van.
Voor een beginner is dit wel leuk, een beetje thuis aanklooien.
Zodra je in een bandje gaat spelen adviseer ik je toch om wat beter spul te halen (Boss levert bijvoorbeeld best goed spul voor een niet al te hoge prijs).
pi_33961461
Hij geeft aan iedereen les, als je maar je best doet. Ik heb zelf 9 jaar viool gespeeld eerst (van mn 4,5e tot mn 13,5e (toen was ik ineens een stoere puber ) en heb na 2 jaar pauze bij Cor aangeklopt voor electrische gitaarles). Dus in principe kon ik ook nog voor geen meter gitaar spelen. Maar alle accoorden onder de knie is voor een beginner nog lastig. Een "grote-mensen-F-accoord", die met die barré, is voor de meeste mensen al lastig.
Speel je dan electrisch of klassiek? Klassiek heb ik een half jaar gedaan, maar moet het binnenkort maar weer eens aan oppakken. Nu nog ff lekker blues-en ...
pi_33961516
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef t0nijn het volgende:
Hij geeft aan iedereen les, als je maar je best doet. Ik heb zelf 9 jaar viool gespeeld eerst (van mn 4,5e tot mn 13,5e (toen was ik ineens een stoere puber ) en heb na 2 jaar pauze bij Cor aangeklopt voor electrische gitaarles). Dus in principe kon ik ook nog voor geen meter gitaar spelen. Maar alle accoorden onder de knie is voor een beginner nog lastig. Een "grote-mensen-F-accoord", die met die barré, is voor de meeste mensen al lastig.
Speel je dan electrisch of klassiek? Klassiek heb ik een half jaar gedaan, maar moet het binnenkort maar weer eens aan oppakken. Nu nog ff lekker blues-en ...
Elektrisch, maar zodra ik het geld heb een -fatsoenlijke- akoestische te kopen, is dat het eerste wat ik doe. Ik vind een akoestische eigenlijk veel mooier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')