Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten![]()
Mn laatste bericht in het vorige topicquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Even het volgende:
Kennen mensen hier Acoustic Alchemy?
Ik heb namelijk een nummer van ze die ik ken als: 5 playing..
Dacht ik nou ga ik eens tabs zoeken, wat blijkt nou nergens te vinden en op hun site staat het nummer ook nergens (discography staat er met alle nummers)..
Als ik em kan vinden upload ik em wel ergens..
Zo kuttig als je een nummer hebt maar niet de goeie naam weet en de mp3 niet meer kan vindenquote:
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten![]()
Idd, 10 euro voor 20 minuten is ook eigenlijk wat je betaalt als je geen subsidie van de muziekschool krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland heJe zelf wel goed inlezen
![]()
Okquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef t0nijn het volgende:
Het is inderdaad een vette solo. Maar onze grote vriend doet niet aan tabs. Als hij ergens een grote hekel aan heeft.....
Nee DuranK en ik moeten alles op gehoor doen. Dus bij deze daag ik je uit! Ik heb de February DVD ook en ik ben van mening dat dat met beeld en geluid goed te doen is!
Jaar, zonder lesquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef t0nijn het volgende:
Hoe lang speel je zelf dan al?? met een kwestie van veel oefening is dat aan iedereen te leren
.
Hij speelt een niet zo'n supermoeilijke solo. Deze is alleen wel heel goed gespeeld. Ik vind het begin van de solo het gaafste, zodra die heel het publiek aan het klappen krijgt.
Ik heb via een mede gitarist een RP100 (vorig model gok ik) gehoord. Dit is de iets grotere versie, maar volgens mij goed vergelijkbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef no1uknow het volgende:
Nee, ik heb zelf de Digitech RP 80, maar heb je verder nog een vraag dan?
Elektrisch, maar zodra ik het geld heb een -fatsoenlijke- akoestische te kopen, is dat het eerste wat ik doe. Ik vind een akoestische eigenlijk veel mooier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef t0nijn het volgende:
Hij geeft aan iedereen les, als je maar je best doet. Ik heb zelf 9 jaar viool gespeeld eerst (van mn 4,5e tot mn 13,5e (toen was ik ineens een stoere puber) en heb na 2 jaar pauze bij Cor aangeklopt voor electrische gitaarles). Dus in principe kon ik ook nog voor geen meter gitaar spelen. Maar alle accoorden onder de knie is voor een beginner nog lastig. Een "grote-mensen-F-accoord", die met die barré, is voor de meeste mensen al lastig.
Speel je dan electrisch of klassiek? Klassiek heb ik een half jaar gedaan, maar moet het binnenkort maar weer eens aan oppakken. Nu nog ff lekker blues-en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |