abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33826225
Naar aanleiding van de ideeen die net in het Dieetclubtopic gespuit werden, vond ik het wel een idee om er even een apart topic over te openen..

Er kwamen eigenlijk twee ideeen naar boven:

Naar het Noorderdierenpark te Emmen

En de meeting bij Faithy staat ook nog steeds, en dat was volgens mij strandwandeling en daarna lekker kokkerelen met zijn allen...

De vorige meetings waren altijd errug gezellig, hier een overzichtje ervan:

Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw

Nu even kijken wanneer iedereen kan.
Is het een idee om het Noorderdierenpark in februari/maart te doen? Ik zal zo even kijken wanneer ik kan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 8 januari 2006 @ 12:00:00 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33826796
zoals ik al zei lijkt me in die periode de dierentuin een prima idee en dan kunnen we die meet bij faithy in de zomer doen?
en februari/ maart lijkt mij prima
roep maar wat data?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33826910
ok, op deze data kan ik op dit moment:

februari:
4/5
11/12
18/19
25/26

Maart:
4/5
en de rest van de maand niet, vanwege verjaardagen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 8 januari 2006 @ 12:24:51 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33827353
ik kijk ook even:

ik kan
18/ 19 febr

verder de zondagen
13 feb
5 maart

ivm onregelmatigheid nogal moeilijk plannen hier
  zondag 8 januari 2006 @ 13:24:25 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33828997
ik heb t superdruk, ook omdat ik bestuur ga doen, dus als jullie uit de datum zijn kijk ik wel of ik kan. rekening houden met mijn agenda in de planing is simpelweg niet handig

maareh, als ik kan ga ik graag mee, als t mag van jullie...

liefs Froukje
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33831517
Wat leuk naar een dierentuin
Emmen ben ik al lang niet meer geweest dus dat lijkt mij voor februari / maart een leuk plan.

De strandmeet van Faithy is een leuk om in de zomer te doen.

Volgens mij heb ik nog niets geplanned in de maanden februari en maart. Ik kan vermoedelijk alleen het laatste weekend van feb niet.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:29:17 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33833115
dierenpark Emmen is echt heel erg leuk. Toen ik klein was gingen we elke zondagmorgen heen en het was altijd een groot feest! toen ik nog in emmen woonde (1.5 jaar geleden ben ik verhuist) toen had ik samen met mijn vriend ook een abbonement en gingen we ook regelmatig even een rondje door de dierentuin doen
erg veel leuke herinneringen dus

ook heb ik een keer met tekenen (we gingen dan met school naar de dierentuin om daar een tekenopdracht te doen) mijn etui bij de krokodillen in laten vallen. LOL haha
pi_33838052
Ik kan echt alleen in het weekend. Dit omdat ik door de weeks naar school moet.
Oh vrijdag's zou eventueel wel kunnen. En de laatste week van Januari heb ik vrij.

Het lijkt me erg gezellig. Beestjes kijken, beetje babbelen
Oh gezellig... Heb d'r zin aan.
pi_33842059
Nou, laat maar gewoon horen wanneer het wordt, als ik het maar meer dan twee weken van tevoren weet dan moet het lukken. Als ik kan kom ik in ieder geval hoor.

Euhm, alleen geen zaterdag dus. Ik kan dan eigenlijk geen vervanging voor m'n werk vinden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Maeghan op 08-01-2006 22:50:54 ]
Sanity is (not) statistical
  zondag 8 januari 2006 @ 20:44:01 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33843757
nou volgens mij gaat dat dan heeeeel gezellig worden. Ik ken nog helemaal niemand irl .. dus ben beniewd
pi_33846931
Van de mensen die er nu staan dat ze komen ken ik volgens mij ook alleen maar pandorah van een vorige keer, maar dat was Den Haag...

Maar gezellig wordt het altijd wel hoor, er is iig een gezamenlijk gespreksonderwerp
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 januari 2006 @ 22:45:26 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33849220
Ik heb voorkeur voor de zaterdag, dat is voor mij het handigst te regelen (oppas voor zoonlief). 25/26 feb en 4/5 maart valt voor mij af wegens vakantie

O en op zaterdag kan ik eventueel vriend en zoon meenemen en die samen de dierentuin in sturen Ik fotografeer trouwens graag voor wie het niet weet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33850254
als er een meet bij mij thuis is ben ik er ook wel bij denk ik teigan
Doei.
pi_33857078
Faithy, dat lijkt me inderdaad wel handig...

Ik was in gedachten alleen ff naar de meet in Emmen aan het kijken....
pi_33857862
Emmen ligt eraan wanneer

iig niet de laatste dagen van feb/eerste dagen van maart voor mij..

als ik kan, ga ik met de auto en kan ik 3 mensen meenemen
Doei.
pi_33858004
25 Februari lijkt mij een geweldig plan.
Loon/studiebeurs is dan weer gestort.

4/5 februari kan ik echt niet. Verjaardag van vriendje. Dus dat geeft veel geregel en boodschappen doen etc.
pi_33861313
tvp'tje
Als het op een zaterdag is, kon het best eens zijn dat ik mee ga
pi_33861504
Misschien handig om te weten..

Voor 1700 airmiles heb je een kaartje gratis..
Ook kan het voor 1200 airmiles en 5 euro...
pi_33861600
Ik spaar geen airmiles
En ik kan inderdaad ook alleen mee, als het op een Zaterdag is.
Heb net mijn rooster ingekeken, en voorlopig moet ik op alle zondagen werken.

Dus 1 hoera voor de ZATERDAG
pi_33861682
Ik wil ook wel mee. Denk nu dat ik eigenlijk alle genoemde zaterdagen wel kan, zondagen zou in principe ook kunnen. Door-de-weeks lukt mij echt niet, moet ik werken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_33861832
Is het misschien handig, om dat 1 datum vast te stellen, anders schiet het niet op natuurlijk
Of 2 datums. Het komt maar zelden voor dat iedereen tergelijk op 1 datum kan.
Dus ik zou er voor kiezen om nu 2 datum's vast te zetten. En bij welke datum er de meeste kunnen, die doen.

BIjvoorbeeld:
25 februari
4 maart

pi_33862211
Even in lijstje van maken wie wanneer kan:

4/5 februari: teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za)
11/12 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme
18/19 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy
25/26: teigan, Pandorah (ovb), Ymme
4/5 maart: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo)

Meaghan, Levitation & Marchien hebben voorkeur voor de zaterdag.

Het ziet er naar uit dat op 11 feb dus de meeste mensen kunnen

[ Bericht 93% gewijzigd door Pandorah op 09-01-2006 12:49:45 ]
pi_33862262
mm 18 feb kan ik niet.
En dan vind ik zelf persoonlijk erg zonde... Hahaha
Ik moet er gewoon bij zijn
pi_33864913
eh ik kan in principe alle zaterdagen en zondagen zolang het maar niet de weekenden van 25/26 februari of 4/5 maart is want dan ben ik in Oostenrijk aan het skieen.
Dus om het lijstje even aan te vullen:

4/5 februari: teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za), Octopussy
11/12 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme, Octopussy
18/19 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Octopussy

Teigan volgens mij moet je mij ook nog wel kennen, bij mij thuis (in het krappe flatje) hebben we toen met z'n allen geluncht bij de Den Haag Meet.

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het is met Isabeau, aangezien ze al een tijd niet meer gepost heeft op Fok. Ik vind wel dat zij en Yppy ook mee moeten want anders is de meeting niet compleet!
pi_33865006
Octopussy, ik heb jou daarna ook nog gezien hoor...

In de sauna toch? Of zit ik nou zo ongelooflijk fout??
pi_33865165
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:16 schreef teigan het volgende:
Octopussy, ik heb jou daarna ook nog gezien hoor...

In de sauna toch? Of zit ik nou zo ongelooflijk fout??
Ja natuurlijk!

Ik ben alle dieetclubmeetings tot nu toe wel meegeweest dus ik begin een beetje wat dingen door elkaar te halen soms.
pi_33865688
Ik ben alleen maar meegeweest naar Den Haag en naar Zuidwolde...
Den Haag waren best veel mensen en Zuidwolde juist weer niet...

Maar het zal vast de leeftijd zijn he bij jou..
pi_33867645
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef teigan het volgende:
Ik ben alleen maar meegeweest naar Den Haag en naar Zuidwolde...
Den Haag waren best veel mensen en Zuidwolde juist weer niet...

Maar het zal vast de leeftijd zijn he bij jou..

heb jij daar ook last van dan?

pi_33867693
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

heb jij daar ook last van dan?

Best wel ja.... Ik dacht nl. dat jij een x aantal jaren ouder was dan mij.....

Dus dan ligt het bij mij ook gewoon aan de leeftijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 15:50:51 #30
13151 crew  Rewimo
pi_33868255
Hoe moet dat dan als jullie zo oud zijn als ik nu?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33868596
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef teigan het volgende:

[..]

Best wel ja.... Ik dacht nl. dat jij een x aantal jaren ouder was dan mij.....

Dus dan ligt het bij mij ook gewoon aan de leeftijd
Wehehehe
Je bent zelfs ouder dan ik ben

hoe oud schatte je me dan in eigenlijk? Ik hoor het wel vaker trouwens hoor, dat mensen denken dat ik ouder ben. Zal wel door mijn postuur komen ofzo.
pi_33868905
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Hoe moet dat dan als jullie zo oud zijn als ik nu?
Tegen die tijd hoop ik kinderen te hebben, en schuif ik daar de schuld op af..
Eerlijk gezegd, ik weet het niet, misschien dat ik dan wat meer alles op orde heb...

Octopussy, ik heb je niet echt op een leeftijd geschat, maar ik had in mijn hoofd dat je ongeveer net zo oud als Isabeau was... Maar als ik er echt over had nagedacht had ik wel beter kunnen weten...
pi_33872056
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef Pandorah het volgende:
Even in lijstje van maken wie wanneer kan:

4/5 februari: teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za)
11/12 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme
18/19 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy

Meaghan, Levitation & Marchien hebben voorkeur voor de zaterdag.

Het ziet er naar uit dat op 11 feb dus de meeste mensen kunnen
Nee, Maeghan kan juist NIET op zaterdag.
pi_33873321
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:43 schreef Maeghan het volgende:
Nee, Maeghan kan juist NIET op zaterdag.
Ai, foutje in het overzicht geslopen... Maar even het overzichtje weer voor de volledigheid:

4/5 februari:
teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za), Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)
11/12 februari:
teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme, Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)
18/19 februari:
teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)
25/26 februari:
teigan, Pandorah (ovb), Ymme, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)
4/5 maart:
teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)
pi_33873586
4/5 maart kan ik ook.
en dan inderdaad 11/12 februari en 25/26 februari.
De rest kan ik gewoon echt niet.
Dit gaat mij eerste meeting worden, dus ik wil er zo dolgraag bij zijn. Ben nu al een beetje zenuwachtig, zou jammer zijn als het niet door kan gaan. Maar ja wat niet kan, dat kan niet.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:19:05 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33875470
18 en 19 kan ik zowel zaterdag als zondag .. en ook mijn eerste meeting ... maja werk in het ziekenhuis, dus heb helaas veel weekenddiensten.

hoop dat het lukt op een data dat ik ook kan, zo niet, dan is het erg jammer..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 19:52:50 #37
13151 crew  Rewimo
pi_33876960
Overigens, ik heb een voorkeur voor de zaterdag, maar mocht het een zondag worden dan kan ik er misschien nog wel een mouwtje aan passen
pi_33878676
Ik wil graag nog in februari (Isabeau) en ik kan zowel zaterdag als zondag. Als ik moet werken dan kan ik dat snel genoeg omruilen.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_33881171
Zo te zien kunnen de meesten in het weekend van 11/12 februari.
Nu nog even zien of we zondag of zaterdag gaan... Willen de za of zo gangers even melden of ze dat weekend kunnen? Als er minder za gangers zijn, zal het dus een zondag worden en vice versa. En voor Rewimo wel zo handig om te weten of ze oppas moet regelen als het een zo wordt (hij mag best mee hoor maar da's mijn mening .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 21:32:34 #40
13151 crew  Rewimo
pi_33881991
Ik dacht al dat het geen probleem zou zijn om mijn zoontje mee te nemen, maar als het een zondag wordt, en hij moet de volgende dag weer naar school, dan wordt het voor hem veel te laat. Hij is pas 5 Maar in zo'n geval probeer ik of hij die dag naar oma kan en dan kan hij daar ook slapen.
pi_33906557
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht al dat het geen probleem zou zijn om mijn zoontje mee te nemen, maar als het een zondag wordt, en hij moet de volgende dag weer naar school, dan wordt het voor hem veel te laat. Hij is pas 5 Maar in zo'n geval probeer ik of hij die dag naar oma kan en dan kan hij daar ook slapen.
Ach ja, natuurlijk... dat heb je dat je daaraan niet denkt als je zelf geen kinderen hebt...
pi_33907551
Ik heb eerlijk gezegd de voorkeur voor zaterdag, dan kan ik zondag tenminste nog even bijkomen..
pi_33910072
11/12 wordt voor mij twijfelgeval, omdat ik dan misschien ga LARP-en

laat ik snel nog wel even weten
Doei.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:18:12 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33910823
ik kan 11 en 12 sowiezo niet.... moet werken *snik snik*

Wil ook mee....

en vooral nu het lekker een beetje in de buurt is
pi_33911465
Ook ik heb een lichte voorkeur voor de zaterdag (want dan is het wat rustiger in de dierentuin)

4/5 februari:
teigan (za), Pandorah (za), Faithy, Rewino (za), Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za), Isabeau
11/12 februari:
teigan (za), Pandorah (za), Rewimo (za), Faithy (ovb), Ymme, Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za), Isabeau
18/19 februari:
teigan (za), Pandorah (za), Beessie-Jen, Rewimo (za), Faithy, Octopussy, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za), Isabeau
25/26 februari:
teigan (za), Pandorah (ovb), Ymme, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za), Isabeau
4/5 maart:
teigan (za), Pandorah (za), Beessie-Jen (zo), Ymme, Maeghan (zo), Levitation (za), Marchien (ovb za)

Even tellen wie allemaal kunnen: op za 11 feb kunnen 9 personen waarvan 2 ovb, op zo 12 feb kunnen ook 8 pers maar 3 liever op za en op za 18 feb kunnen ook 9 waarvan 1 ovb personen. Dus dan neigt de meetingdag naar zaterdag 18 feb (helaas voor degenen die dan niet kunnen )...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:08:39 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33912590
jaaaa zaterdag 18 februari ik ben zeeeeer zeker voor
pi_33919391
Dit wordt de 10e dieetclubmeeting

en ik ben er tot nu toe altijd bij geweest en wil dat zo houden

btw, ik heb nog een kaart van optimel voor de sauna actie 2 voor de prijs van 1. Ik geloof dat ik niet de enige ben met zo'n kaart. De actie loopt tot 31 maart dus we kunnen wel weer een sauna-meeting organiseren.

Een dagje in maart lijkt me leuk, en dan gaat mijn voorkeur uit naar de Zwaluwhoeve in Hierden bij Harderwijk.
pi_33919702
Alweer de 10e dieetclubmeet? Dat gaat snel zeg. En dat moeten we vieren met een stukje chocoladetaart . We houden het dus op de 18e, dan kan ik andere afspraken namelijk gaan plannen .

Een saunameet is een goed idee . Die kortingskaart moet ik ook nog opmaken (en ik heb er drie vol *kuch*) . Ik vind het prima waar we heen gaan. Als die in Hierden goed bekend staan gaan we daarheen . In maart plannen vind ik prima als het maar niet het weekend is die het dichtst bij 21 maart is want dan moeten vriendje en ik ons 8 (!) jaar samenzijn vieren .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 22:17:02 #49
13151 crew  Rewimo
pi_33920449
Sauna is niks voor mij. Heb COPD en bovendien hou ik er niet van
pi_33930424
Ik wacht even rustig af tot er een definitieve datum wordt geroepen en zeg dan wel of ik wel of niet kan
Ik kan echt alleen op zaterdag Maar ik kan wel bijna alle zaterdagen
pi_33939458
De 18, ik zal eens even horen vanavond hoe of wat.
pi_33939717
Ok, de 18de wordt het dan dus...

Ik ga het noteren..

Moet er voor daarna nog even een restaurant gereserveerd worden??? En wie doet dat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 15:41:06 #53
13151 crew  Rewimo
pi_33940291
*18 februari noteert*

Misschien maar eens even met vriendlief opnemen vanavond
pi_33940319
Okay, ik kan dus niet. Jammer.
pi_33940648
18e kan ik wel
Doei.
pi_33941053
Ik kan ook. Staat in agenda...
***Levi was here***
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:16:02 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33941366
ik ga t niet redden jongens...teveel bestuursgedoe enzo...

heel veel plezier!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33944267
18 februari staat hier genoteerd

en er zijn in Emmen restaurants genoeg... maar waar houdt iedereen van?
pi_33944348
Ik hoop dat ik meekan.
Al durf ik niet zo goed hoor
pi_33944743
Ymme, het valt best mee hoor zo'n meeting .

Omdat het een traditie is bij de dieetclub om chocoladetaart te eten, moet het betreffende restaurant dat wel hebben . Is het druk in Emmen op zaterdag in een restaurant?? Misschien is het wel zo handig om wat te bedenken. Wie weet wat in Emmen?

Voor de saunaliefhebbers:
Zullen we zaterdag 25 maart afspreken of liever op een andere dag?
pi_33944878
ik weet genoeg in emmen, maar niet waar ze chocoladetaart hebben

in welke richting zoek je? wat voor soort eten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 18:09:08 #62
13151 crew  Rewimo
pi_33944974
Ik denk dat we een vrij neutraal restaurant moeten kiezen. Gezien het aantal diëten waar het in moet passen
pi_33945097
Ik denk inderdaad aan een vrij neutraal restaurant / eetcafé. Niet eentje met te veel gekke dingen en waar je rustig met elkaar kan praten .
pi_33945618
hmmm dat weet ik dan weer niet zal eens even rondneuzen ken er wel eentje, maar die is vrij prijzig en weet niet of dat voor iedereen kan? (omdat entree dierentuin er ook nog bijkomt?)
pi_33945718
Noorder-dierenpark
Nu bij buffetrestaurant "De Eekenhof" een speciaal dierentuinarrangement.

Voor mensen die graag een verzorgde dag naar de dierentuin willen met familie of vrienden heeft "De Eekenhof" een speciaal arrangement samengesteld. U hoeft nu zelf niks meer te regelen alleen maar bij de Eekenhof te reserveren.

U parkeert gezellig s 'ochtends de auto bij ons bedrijf en bespaart hierdoor ¤ 4,50 per auto aan parkeerkosten. Vervolgens gaat u bij ons een kopje koffie nuttigen met gebak. U hoeft nu niet op de parkeerplaats bij de dierentuin te wachten op de rest van de familie of vrienden maar lekker bij ons in het bedrijf genieten van onze gastvrije omgeving. Is iedereen aanwezig en heeft u allen wat lekkers genuttigd dan krijgt u van ons een entreebewijs voor de dierentuin mee en maakt u een mooie wandeling door het centrum van Emmen naar de Dierentuin (±5 min.). Hierdoor bespaart u de lange wachtrijen voor het kopen van een entreebewijs bij de Dierentuin. De gehele dag in de Dierentuin is voor u zelf. Aan het einde van de middag wandelt u weer terug naar de De Eekenhof, waar een heerlijke uitgebreide buffet op u te wachten staat en waarvan u de gehele avond onbeperkt kunt genieten. Ook krijgt u van ons drie consumpties (excl. buitenlands gedestilleerd) erbij. Aan het einde van de avond hoeft u pas te betalen en zal uw familie of vrienden een geweldige dag hebben gehad.

Kort samengevat krijgt u het volgende;

- Gratis parkeren van uw auto's

- Twee kopjes koffie/thee met gebak

- Entreebewijs voor de Dierentuin

- Onbeperkt buffetten

- Drie consumpties

De prijs van dit arrangement is; ¤ 49,95
pi_33946866
Mja, dit wordt denk ik weer te prijzig? Anders help ik wel even met meezoeken op internet. Bovendien heb ik niets aan zo'n arrangement omdat ik vermoedelijk korting / gratis via vriendjelief de dierentuin in kan komen.

Zo duur is dat parkeren toch ook weer niet bij de dierentuin: laatst dat ik er was, was het 5 euro en in de wijk is het gratis (of inmiddels niet meer?). Maar misschien dat de rest er anders over denkt?

Ik heb inmiddels wat gevonden (ik weet niet waar het is of het goed is)...: http://www.debaseel.nl/diner.html
pi_33947021
nou in de wijk niet meer en parkeren in emmen is erg duur (1 euro per uur, en 4.50 per dag ofzo). zet maar even wat ideeen in dit topic anders?
bij bovenstaand restaurant kan je ook gewoon all-in buffet + drinken voor 30 euro. Maar ik vind dit nog best duur ook.

zelf vind ik een italiaans restaurant of zoiets ook wel leuk.
pi_33947131
Of we kunnen gaan bbknoeien . Is nog in de binnenstad ook (de winkelstraat toch?): http://www.gonzales.nl/.

En ¤ 4,50 voor parkeren per dag is nog een koopje in vergelijking ik met Utrecht (waar ik woon) gewend ben .... Kan je trouwens bij de dierentuin in de avond ook nog parkeren (bij artis kan dat namelijk)?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 21:53:16 #69
13151 crew  Rewimo
pi_33953549
Parkeren kun je gratis op loopafstand van het dierenpark en het centrum. Naast hotel De Giraf
pi_33956729
Hihi, ik zie nu in de reisplanner van de NS dat het 3.5 uur met de trein is van eindhoven naar emmen. Mag ik wel een goed boek meenemen! Of een kussentje om te slapen
***Levi was here***
pi_33966201
de 18e kan ik geloof ik wel, al is het wel vlak vóór mijn stufie binnenkomt, dus geld heb ik dan niet veel meer
pi_33972166
Ik heb het ook in mijn agenda staan.

Ik kan 3 mensen meenemen op de route Den Haag - Emmen

roept u maar!
Doei.
pi_33973880
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Pandorah het volgende:
Of we kunnen gaan bbknoeien . Is nog in de binnenstad ook (de winkelstraat toch?): http://www.gonzales.nl/.

En ¤ 4,50 voor parkeren per dag is nog een koopje in vergelijking ik met Utrecht (waar ik woon) gewend ben .... Kan je trouwens bij de dierentuin in de avond ook nog parkeren (bij artis kan dat namelijk)?
dit restaurant ligt een flink eind uit het centrum hoor! niet af te lopen in elk geval.

de dierentuin heeft verschillende parkeerplaatsen die langer open zijn. Er is 1 hele grote parkeerplaats bij het ene gedeelte van de dierentuin, waarna je via de traverse naar het andere deel van de dierentuin kunt lopen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:16 #74
13151 crew  Rewimo
pi_33973943
Nogmaals: je kunt prima gratis parkeren op loopafstand (10 min) als je naast Best Western De Giraf parkeert.
pi_33974238
ja dat kan ook inderdaad
pi_34056414
Tegenover de dierentuin ligt een Tapasrestaurant waar ik goede verhalen over heb gehoord. Was altijd nog een keer benieuwd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34056507
Atrimar (mijn vriend, BMI onder de 25 ) vraagt of hij mee mag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 januari 2006 @ 19:51:26 #78
13151 crew  Rewimo
pi_34058273
Ik kom zoals het er nu uitziet alleen en dan pak ik denk ik de trein.
pi_34067287
als atrimar meegaat gaat mijn Theo misschien ook wel mee gezellig! (BMI ook kleiner dan 25 haha)
en dat tapasrestaurant ben ik ook nog nooit geweest. Ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_34067736
Hmm... is dat wel zo gezellig als die mannen opeens meegaan? Dan kunnen we niet meer zo uitgebreid roddelen enzo . Tapas vind ik wel oke, mits het daar niet al te vet is .

Enne... als dat vriendje van mij meegaat (en ik vrees van wel als ik zeg dat ik naar een dierentuin ga) dan gaat ie zijn eigen gang daar...
pi_34075943
Of de mannen gaan hun eigen gang met elkaar. Praten over het juk dat een lijnende vrouw heet
  zondag 15 januari 2006 @ 12:56:25 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34080021
die van mij kan niet hoor ik net maar ik kom wel hoor
pi_34080827
Mijn vriend wil dus echt met geen mogelijkheid mee.
(allemaal lijnende vrouwen bij elkaar... oh god...(hierbij citeerde ik antoine mijn vriend)
pi_34083078
Mijn vriend had zoiets van "dit is jouw ding, daar hoef ik niet bij mee te gaan"

Maar toen ik net zei dat als er meer mannen kwamen, de mannen apart op pad konden en dan konden klagen over lijnende vriendinnen, leek hem dat nog wel leuk...
pi_34085832
als het goed blijft gaan zal ik eens kijken of ik ook niet alleen kom
Doei.
pi_34101586
mmm ok dan zal ik even vragen wat mijn vriend ervan denkt om met de mannen op stap te gaan in de dierentuin. Wordt wel een grote groep dan (in het restaurant)
  zondag 15 januari 2006 @ 22:52:27 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34104099
haha ja vast leuk, maja mijn vriend moet werken, dus vind ik wel jammer .. maar gaan er echt een leuke dag van maken. Ik ben heel nieuwsgierig hoe iedereen in het echt is!
pi_34113015
Heel normaal

18 februari: dierentuin
25 maart sauna: welke sauna?
pi_34113839
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja vast leuk, maja mijn vriend moet werken, dus vind ik wel jammer .. maar gaan er echt een leuke dag van maken. Ik ben heel nieuwsgierig hoe iedereen in het echt is!
Ja ik wil nou ook wel eens de gezichten, achter de icoon'tjes zien.

Maar het blijft niet weg, dat ik het wel dood eng vind. Niemand die ik ken. Kom je zo tussen te vallen op z'n dag. Ik ben denk ik wel een van de jongste van het stel (21) of heb ik dit helemaal mis.. zeg het me dan meteen.
Normaal ben ik nooit zo verlegen, maar ik denk dat ik dat 18 februari wel zal zijn.
pi_34113972
ymme, we zijn allemaal heel aardig en leuk en normaal, daarbij hebben wij ook ooit allemaal een meeting gehad waarbij we helemaal niemand kenden

(okay, dat is bij mij wel heel erg lang geleden, 1999 geloof ik )
  maandag 16 januari 2006 @ 10:35:42 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34113974
hey Ymme! ik ken ook niemand irl hoor. En zo oud ben ik ook nog niet, ben net een weekje 24 ... dus dat valt reuze mee. Ik vind het ook wel spannend, maar het wordt vast supergezellig
pi_34113985
Als je een keer komt koffiedrinken dan ken je alvast 1 persoon
  maandag 16 januari 2006 @ 10:39:11 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34114060
haha het is dat mijn agenda zo supersupervol zit, maar lief aanbod maybe na de meet wel haha
pi_34114162
Ik vond het de eerste keer ook eng, maar gelukkig moest ik toen helemaal naar Den Haag en stapte Isabeau al in Hoogeveen in, dus toen ik in Den HAag aankwam vond ik het al lang zo eng niet meer..
Alleen was het dodelijk vermoeiend die dag.
pi_34114726
Ik moet via Centraal Station Arnhem reizen.
Niemand die daar ook toevallig langs komt

Met iemand mee reizen, maakt het natuurlijk al een stuk makkelijker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 11:32:20 #96
13151 crew  Rewimo
pi_34115367
Ehm dan moet ik de route eens bekijken, maar ik geloof niet dat ik in Arnhem terecht kom Misschien ergens anders langs de route waar we elkaar kunnen treffen?

Mijn route is Haarlem, Amsterdam CS, Zwolle, Emmen.
pi_34115582
Ik denk dat iedereen wel langs Zwolle komt, als je uit het zuiden komt..

Ik pak denk ik gewoon de Interliner
pi_34116302
mij route is..uhm... Delft-Emmen...

en dan mag tomtom verder uitzoeken over welke wegen ik ga rijden

ik kan ook mensen meenemen trouwens, ik hoef geen benzine te betalen want daar hebben we een tankpasje voor
pi_34116412
Mijn route is Eindhoven, Utrecht, Zwolle, Emmen. (met de trein)

Ik zal eens aan mijn vriend vragen of hij ook mee wil, ik heb hem eigenlijk nog nieteens verteld dat ik ga. Hij zat afgelopen week dan ook voor zijn werk in Amerika, dat overlegt ook zo lastig. Als ik mét vriend kom, zou het wel eens kunnen dat ik met de auto ga, dat is (dan) goedkoper dan de trein.
***Levi was here***
pi_34116993
Ik moet in Arnhem de trein hebben naar Zwolle. In zwolle moet ik de trein naar Emmen pakken.

Dus het is inderdaad wel een leuk idee, om dan in Zwolle elkaar te treffen.
pi_34117853
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja ik wil nou ook wel eens de gezichten, achter de icoon'tjes zien.

Maar het blijft niet weg, dat ik het wel dood eng vind. Niemand die ik ken. Kom je zo tussen te vallen op z'n dag. Ik ben denk ik wel een van de jongste van het stel (21) of heb ik dit helemaal mis.. zeg het me dan meteen.
Normaal ben ik nooit zo verlegen, maar ik denk dat ik dat 18 februari wel zal zijn.
Ik ben 20 dus de jongste ben je niet
Doei.
pi_34118080
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:

[..]

Ik ben 20 dus de jongste ben je niet
Oh wat dom. Ik dacht echt dat jullie allemaal ouder waren hoor

Hihi.
pi_34118306
ja, allemaal 40+ huismoeders
Doei.
pi_34118488
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:
Oh Dat zijn jouw woorden. Niet die van mij
pi_34118530
quote:
Tja, het scheelt ook niet veel meer. Ik word a.s. donderdag 27...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 13:14:32 #106
13151 crew  Rewimo
pi_34118568
quote:
Heej
pi_34118781
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heej
  maandag 16 januari 2006 @ 13:35:21 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34119242
haha je bent zo oud als je je voelt zeggen ze toch?

ik voel me trouwens wel weer jonger nu ik een groot gewicht kwijt ben... hebben jullie dat ook?
pi_34119320
Ik voel me momenteel vooral heel erg oud door mijn dikke kont. Ik was vorige week bij het Groene Land om een tandartsverzekering toe te voegen, kijkt dat meisje naar een lijstje met leeftijden en ik zie de categorie 30-55 staan, dus ik: "30-55". Zij: "Ja, dat dacht ik al" Op de één of andere manier vind ik dat nooit leuk

Ik ga trouwens met de bus vanaf Hoogeveen, met de trein is niet te doen. En voor de fiets vind ik het te koud.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:39:37 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34119394
waar woonde je in hoogeveen Isabeau? je mag ook met mij mee hoor? ga toch met de auto? of je komt met de fiets naar mijn huisje?
pi_34119431
Ja, dat zou ook kunnen, kunnen we de kosten delen. Ik woon aan de Veenluydenstraat bij het kanaal in de buurt.
pi_34119461
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heej
Doei.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:41:36 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34119470
dat is niet nodig joh! ik rijd sowiezo heen en de benzine wordt niet duurder als er iemand bij me in zit hoor we spreken tzt wel even af hoe en wat, maar je kan zo mee.
pi_34119543
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat zou ook kunnen, kunnen we de kosten delen. Ik woon aan de Veenluydenstraat bij het kanaal in de buurt.
Allemaal naar Isa!

(mijn nicht heeft haar dochtertje Isa genoemd , moest meteen aan jou denken)
Doei.
pi_34119544
Ja, leuk! Ook een stuk gezelliger dan in die "sight-seeing-Drenthe" bus die het presteert om in een 1 uur naar Emmen te rijden via alle kleine plaatsjes die er maar bestaan.
pi_34119595
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Faithy het volgende:

Allemaal naar Isa!

(mijn nicht heeft haar dochtertje Isa genoemd , moest meteen aan jou denken)
Wat lief! Toen ik in het ziekenhuis op gynaecologie bezig was werd er ook een meisje geboren en die noemden ze Isabeau Tsja, het is dan een beetje raar om uit te roepen "zo heet ik ook!' als je je net als Saskia hebt voorgesteld

En jij bent altijd welkom
pi_34119701
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat lief! Toen ik in het ziekenhuis op gynaecologie bezig was werd er ook een meisje geboren en die noemden ze Isabeau Tsja, het is dan een beetje raar om uit te roepen "zo heet ik ook!' als je je net als Saskia hebt voorgesteld

En jij bent altijd welkom
Isabeau is dus je nickname. En je echt naam in het sociale leven is Saskia.
Ik dacht bij het lezen..huh saskia...

Ja mijn hoofd is een beetje op hol geslagen van al dat leren.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:48:34 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34119734
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, leuk! Ook een stuk gezelliger dan in die "sight-seeing-Drenthe" bus die het presteert om in een 1 uur naar Emmen te rijden via alle kleine plaatsjes die er maar bestaan.
ja vandaar dat ik je graag meeneem. Vriendlief heeft ook een giga-hekel aan die bus richting Emmen haha.
En ik rij dagelijks naar Emmen in 20 tot 25 minuten dus dat scheelt weer.
krijg steeds meer zin de meet
zal mijn fototoestel in elk geval meenemen!
(altijd leuk in de dierentuin).
  maandag 16 januari 2006 @ 13:50:23 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34119799
ff offtopic : je studie isabeau: wat ga je daar uiteindelijk mee worden enzo? ga je ook het ziekenhuis in? (zie dat je er al een bijbaan hebt?)
pi_34119820
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja vandaar dat ik je graag meeneem. Vriendlief heeft ook een giga-hekel aan die bus richting Emmen haha.
En ik rij dagelijks naar Emmen in 20 tot 25 minuten dus dat scheelt weer.
krijg steeds meer zin de meet
zal mijn fototoestel in elk geval meenemen!
(altijd leuk in de dierentuin).
Ik neem die ook mee.
En dan kunnen we voor de achterbijvers hier, een leuke reportage hier neerzetten.
Ooh het is wel spannend maar ook erg leuk hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 14:07:24 #121
13151 crew  Rewimo
pi_34120368
Verkeerde topic, kijk dus maar in het gewone dieettopic
pi_34120439
Wie komen er nou eigenlijk precies?

Ik ga ff lijstje maken hoor:
teigan (ws. met vriendje, als er meer vriendjes komen)
Pandorah met vriendje
Beessie-Jen
Rewimo
Faithy
Octopussy
Levitation
Marchien (?)
Isabeau met Atrimar
ymme

Dat wordt een hele club zo zeg

[ Bericht 2% gewijzigd door teigan op 16-01-2006 14:24:35 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 14:11:57 #123
13151 crew  Rewimo
pi_34120519
Rewimo zonder Christan
pi_34120828
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk precies?

Ik ga ff lijstje maken hoor:
Pandorah met vriendje
Beessie-Jen
Rewimo met Christan
Faithy
Octopussy
Levitation
Marchien (?)
Isabeau met Atrimar

Dat wordt een hele club zo zeg
Nou ja zeg. Ik was bijna een van de eerste.
En ik ga niet mee

Mag ik niet mee.
pi_34120902
Pandorah met vriendje
Beessie-Jen
Rewimo
Faithy
Octopussy
Levitation
Marchien (?)
Isabeau met Atrimar
YMME
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 14:24:03 #126
13151 crew  Rewimo
pi_34120949
Nogmaals: Rewimo zonder Christan
pi_34120983
ik heb het al veranderd Rewimo

ennuh ymme, ik wist het van jou niet zeker, in het begin zei je nl. dat je de 18de helemaal niet kon
pi_34121008
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef teigan het volgende:
ik heb het al veranderd Rewimo

ennuh ymme, ik wist het van jou niet zeker, in het begin zei je nl. dat je de 18de helemaal niet kon
Ja dat klopt. Maar aan mij latere post was het toch wel duidelijk dat ik wel meeging.

pi_34121071
zover heb ik niet gelezen denk ik...
ik heb het ff snel in elkaar geprutst
pi_34121106
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef teigan het volgende:
zover heb ik niet gelezen denk ik...
ik heb het ff snel in elkaar geprutst
Maakt toch ook niets uit joh.
pi_34122193
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff offtopic : je studie isabeau: wat ga je daar uiteindelijk mee worden enzo? ga je ook het ziekenhuis in? (zie dat je er al een bijbaan hebt?)
Nee, ik ben niet zo dol op ziekenhuizen. Ik doe waarschijnlijk mijn laatste keuze co-schap nog wel in een ziekenhuis (misschien Hoogeveen ). Maar mocht ik een baan buiten een ziekenhuis kunnen krijgen dan doe ik dat liever dan in een ziekenhuis.
pi_34122254
betekend dat dan dat je huisarts of iets dergelijks wil worden Isabeau?
ik weet dat het offtopic is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
pi_34122302
Ja, als het even kan wil ik wel graag huisarts worden.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:21:44 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34122803
hmm dat kan natuurlijk ook en wat is het dat je niet aanspreekt in ziekenhuizen? kom anders je co-schappen in Emmen doen.. is het heeel leuk werken hoor.
Ik ben zelf LL-IC-Verpleegkundige vandaar dat ik je ernaar vroeg. en achteraf had ik ook beter mijn best moeten doen en gewoon geneeskunde moeten gaan studeren
pi_34122943
De sfeer vind ik meestal maar niks en ik ben veel te gewoon voor de meeste artsen. Tsja, hoe zeg ik dat Ik pas er vaak gewoon niet tussen en kan bijvoorbeeld veel beter met verpleegkundigen opschieten dan met artsen (met name de gemiddelde chirurg, vreselijk). Ik ben meer het geitenwolle sokken huisarts type Daarbij zit je in een ziekenhuis vaak constant binnen en ook dat vind ik maar niets. Een huisarts bezoekt ook mensen thuis, veel leuker. Het enige ziekenhuisberoep dat me wel aanspreekt is internist. Of geriater.
pi_34122985
Nou...ik heb Emmen eigenlijk niet als optie beschouwd omdat het zo ver reizen is...hmm, maar jij zit daar dus ook (en ja, jammer dat je nooit geneeskunde bent gaan doen, leuk vak hoor)
  maandag 16 januari 2006 @ 15:51:02 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34123926
ja achteraf wel spijt van, want ik had het wel leuk gevonden. en had het anders willen doen dat de meeste artsen. Vooral qua houding.
en internist lijkt je dus wel leuk>? kan je daarna mooi doorleren voor intensivist? dat lijkt me echt een superberoep!
maar de sfeer in Emmen valt mee en ik moet zeggen dat de meeste artsen je steeds beter gaan behandelen, wanneer ze weten wat ze aan je hebben.
pi_34124544
Intensivist lijkt me ook best leuk, maar erg moeilijk en veel stressen. Je hebt toch veel te maken met kritisch zieke mensen en dat lijkt me gewoon zwaar. Ja, ik ben zo iemand die 's avonds thuis nog zit te malen hoe het nou verder moet met mevrouw jansen
  maandag 16 januari 2006 @ 16:25:28 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34125134
nou denk dat wij met de meet genoeg te bespreken hebben
pi_34125231
ik vond mijn co-schap op de IC wel heel erg boeiend!
  maandag 16 januari 2006 @ 16:35:44 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34125483
de IC is ook heel boeiend! vind het ook super dat ik de kans heb gekregen om deze opleiding te doen. heb echt plezier in mijn werk
pi_34128124
Eh, mijn vriendje gaat niet mee met de meet hoor (alhoewel hij er best bijkan met BMI > 25 ). Als ie gaat, gaat ie zijn eigen gang namelijk...
pi_34149787
Dit topic heb ik helemaal gemist! Jullie hadden wel even mogen mailen.
De 18e naar de dierentuin ga ik wel mee, erg leuk. Vorige jaar was ik nog in Emmen en de pinguins zijn zo schattig.
Octopussy, wil je even kijken welke route je gaat nemen? Misschien kunnen we onderweg ergens afspreken. Ik vind het wel ver om helemaal alleen te rijden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34149965
mijn vriendje gaat niet mee, we hadden het er gisteren nog over, en hij zag het niet zo zitten, dus ik kom in miijn uppie
pi_34150076
Ik kom ook alleen.
pi_34150418
Ik moet nog even zien of ik alleen kom of met vriendje. Hij was niet super enthousiast, dus misschien dat ik gewoon alleen kom.
***Levi was here***
pi_34150554
geen mensen verder die met mij mee durven rijden
Doei.
pi_34150676
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Faithy het volgende:
Als ik (nog) op jouw route had gewoond, zou ik het best aandurven, hoor.
Tot 1,5 jaar geleden woonde ik in Zoetermeer... als ik daar nog woonde had ik graag van je aanbod gebruik gemaakt. Alleen heb ik nu geen zin om vanuit Eindhoven naar Den Haag te reizen als ik ook meteen richting 't noorden kan.
***Levi was here***
pi_34151201
nou zeg.. ook flauw
Doei.
pi_34152149
Ik wil wel met je meerijden, Faithy. Maar dat is zo om

Hoe laat spreken we eigenlijk af voor de dierentuin?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 10:43:21 #151
13151 crew  Rewimo
pi_34152229
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Faithy het volgende:
Waarvandaan ook alweer?
pi_34152316
Yppy dit is de route die ik zou rijden, kijk maar even of het handig is voor je om mee te rijden:
route

Bijna 2,5 uur rijden
Ik wist niet dat het nog zo ver weg was
ik dacht dat Emmen ergens in de flevopolder lag....
heeft mijn topokennis me weer eens in de steek gelaten.

Faithy misschien kunnen wij wel samen rijden (ik heb dus een clio ter beschikking met gratis benzine).

Isabeau je ziet er jonger uit dan 30 vind ik
pi_34152330
Is 11.00 uur geen mooie tijd om af te spreken voor de dierentuin? Ik red het wel met de trein maar misschien kunnen er mensen zijn die het niet redden? De pinguins zijn zeker leuk! Ik heb ze ooit ook eens geaaid maar niet zonder handschoenen .

Eniwee: ik ga vanaf Utrecht met de trein naar Emmen dus als iemand dat traject ook treint, kunnen we wellicht samen treinen . Faithy: kom jij over Utrecht met de auto? Ik wil wel eventueel meerijden hoor als je niet alleen wilt .

YPPY: ik had er helemaal niet aan gedacht om te mailen . Idee voor de volgende keren dus.

Enne: die sauna => voorstel de 25e in Hierden (bij Harderwijk). Octopussy had een linkje in een van haar eerdere post hier neergezet. Dus saunaliefhebbers, roept u maar ...
pi_34152441
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef octopussy het volgende:
Yppy dit is de route die ik zou rijden, kijk maar even of het handig is voor je om mee te rijden:
route

Bijna 2,5 uur rijden
Ik wist niet dat het nog zo ver weg was
ik dacht dat Emmen ergens in de flevopolder lag....
heeft mijn topokennis me weer eens in de steek gelaten.

Faithy misschien kunnen wij wel samen rijden (ik heb dus een clio ter beschikking met gratis benzine).

Isabeau je ziet er jonger uit dan 30 vind ik
Dat is natuurlijk wel aardig wat goedkoper.. en ik zit met de tram natuurlijk zo bij jouw huis
Doei.
pi_34152544
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef Pandorah het volgende:
Enne: die sauna => voorstel de 25e in Hierden (bij Harderwijk). Octopussy had een linkje in een van haar eerdere post hier neergezet. Dus saunaliefhebbers, roept u maar ...
Hierden? Nóóit van gehoord Maar ik neem aan dat het een optimelsauna is. Maar elke nieuwe sauna is welkom. Ik was ook nog wel benieuwd naar Putten, maar Hierden is ook prima.

25 maart dan hè?
pi_34152680
Ach, Putten is ook goed hoor .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 11:03:08 #157
13151 crew  Rewimo
pi_34152788
Als ik de trein van 8 uur nog wat neem ben ik om 11.03 in Emmen. Moet lukken
pi_34153019
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef Pandorah het volgende:
Ach, Putten is ook goed hoor .
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.
pi_34153079
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.
Dat was waar ook! Dit keer maar op tijd bellen dan (een maand van te voren ofzo) .
pi_34153119
Nou ja, als we nu besluiten dat we 25 maart gaan dan kunnen we ook nu bellen. Mocht de datum wijzigen dan kunnen we dat altijd nog proberen te veranderen.
pi_34153386
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als we nu besluiten dat we 25 maart gaan dan kunnen we ook nu bellen. Mocht de datum wijzigen dan kunnen we dat altijd nog proberen te veranderen.
Je hebt gelijk. We kunnen het beste zo snel mogelijk bellen als we eenmaal weten wie er allemaal meegaan. Anders maar even degenen (octopussy, Yppy, Liejannuh denk ik) die de vorige keren bij waren even mailen of ze kunnen de 25e.
pi_34153419
En als we met minder gaan dan opgegeven, dan bellen we dat gewoon netjes weer door
pi_34153530
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
En als we met minder gaan dan opgegeven, dan bellen we dat gewoon netjes weer door
Precies, dan bellen we gewoon voor 6 personen door. Wordt dit anders, dan geven we dat netjes door. Wil jij ze mailen want ik ben er vanavond niet en nu zit ik op kantoor? Ik bel Putten zo wel
pi_34154981
Ik heb gebeld en was gelijk de laatste die op de lijst kon worden gezet . De actie gaat na 31 maart ook nog door vertelde ze me. Voor de saunagangers: 25 maart in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. Ik heb gereserveerd voor 6 personen voor het lunchbuffet. Als we in de avond willen eten, kunnen we dat veranderen.

Wie gaan er mee tot nu toe?
Isabeau
Pandorah
pi_34155196
Als ik om 11.00 (trein komt aan om 11.03) in Emmen moet zijn, moet ik om 7.10 uur (!!) op mijn fiets zitten. Ik moet een half uur fietsen naar het station, vervolgens 3,5 uur met de trein.
Maarja, later afspreken is ook niet echt handig... 11 uur is goed. Zorg wel dat ik de vrijdag er voor op tijd in bed lig. (Of ik slaap wat bij in de trein)

Oja, dit is mijn treinschema:
07.38 v Eindhoven -> 08.29 a Utrecht
08.53 v Utrecht -> 09.07 a Amersfoort
09.10 v Amersfoort -> 09.46 a Zwolle
10.03 v Zwolle -> 11.03 a Emmen

Wie rijdt er, en vanaf waar, mee?
***Levi was here***
pi_34155427
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Levitation het volgende:
Ik woon in Utrecht dus ik zal vanaf Utrecht in de trein zitten .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:00 #167
13151 crew  Rewimo
pi_34156036
V 08:11 Haarlem 8 Amsterdam Centraal Intercity 829 NS
A 08:25 Amsterdam Centraal 2
V 08:36 Amsterdam Centraal 8b Amersfoort Intercity 20727 NS
A 09:46 Zwolle 3a
V 10:03 Zwolle 15 Marienberg Stoptrein 8027 NS
A 11:03 Emmen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:44 #168
13151 crew  Rewimo
pi_34156058
Levitation, we moeten elkaar in Amersfoort tegen kunnen komen dus
pi_34156144
Ik wil ook mee naar de sauna!!!!!

Die datum lukt hopelijk wel, ik moet alleen nog even zien wanneer mijn oma haar verjaardag viert

O ja, en 11 uur moet lukken vanuit Groningen... Ik neem aan dat de Interliner dan al wel rijdt.
pi_34157268
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 11.00 (trein komt aan om 11.03) in Emmen moet zijn, moet ik om 7.10 uur (!!) op mijn fiets zitten. Ik moet een half uur fietsen naar het station, vervolgens 3,5 uur met de trein.
Maarja, later afspreken is ook niet echt handig... 11 uur is goed. Zorg wel dat ik de vrijdag er voor op tijd in bed lig. (Of ik slaap wat bij in de trein)

Oja, dit is mijn treinschema:
07.38 v Eindhoven -> 08.29 a Utrecht
08.53 v Utrecht -> 09.07 a Amersfoort
09.10 v Amersfoort -> 09.46 a Zwolle
10.03 v Zwolle -> 11.03 a Emmen

Ik vanaf zwolle
pi_34159316
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, we moeten elkaar in Amersfoort tegen kunnen komen dus
Dat denk ik inderdaad ook.
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef ymme het volgende:

Ik vanaf zwolle
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:

Ik woon in Utrecht dus ik zal vanaf Utrecht in de trein zitten .
Gezellig, op elk station pik ik iemand op.
We moeten tzt maar wat afspreken over hoe we elkaar vinden in de trein.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 14:32:44 #172
13151 crew  Rewimo
pi_34159409
Allemaal FDC-petjes op
pi_34159439
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb gebeld en was gelijk de laatste die op de lijst kon worden gezet . De actie gaat na 31 maart ook nog door vertelde ze me. Voor de saunagangers: 25 maart in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. Ik heb gereserveerd voor 6 personen voor het lunchbuffet. Als we in de avond willen eten, kunnen we dat veranderen.

Wie gaan er mee tot nu toe?
Isabeau
Pandorah
Wow, wat een geluk dat we nu gewoon een datum hebben geprikt. Laat ik eens kijken of ik ook kan (ruilen met het werk is bij ons zo ver van te voren heel makkelijk)
pi_34159488
Ik ben 25 maart gewoon vrij
pi_34164954
ik kom 25 maart mee naar de sauna

en heb 1 optimelkaart.

zou Riann nog mee willen?
pi_34165265
Gezellig

Dus wie gaan er mee naar de sauna op 25 maart:
- Isabeau
- Octopussy
- teigan (ovb)
- Pandorah
- YPPY (te mailen om vragen of ze kan?)
- Liejannuh (te mailen om vragen of ze kan?)
- Riann (te mailen om vragen of ze kan?)

Ik heb trouwens 3 kaarten vol + 1 zegeltje over
pi_34165291
Ik heb ook 3 kaarten vol
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 17:55:33 #178
13151 crew  Rewimo
pi_34167038
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:29 schreef Levitation het volgende:

Gezellig, op elk station pik ik iemand op.
We moeten tzt maar wat afspreken over hoe we elkaar vinden in de trein.
Het handigste is om af te spreken dat je in de voorste of in de achterste tweedeklascoupé gaat zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 20:23:15 #179
13151 crew  Rewimo
pi_34173164
Isabeau, wil jij misschien even langskomen in ons WLS-topic?
pi_34182517
Octopussy, misschien dat we dan ergens rond Utrecht bij een p&r terrein af kunnen spreken? Ik vind 2,5 uur alleen in de auto zo lang. Dan kom ik naar Utrecht, maar dan hoef ik niet het hele stuk alleen.

De sauna ben ik nog niet zeker van of ik mee ga. Tijdens de dierentuinmeet horen jullie dit. Ik vind het wel erg leuk om weer naar de sauna te gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_34208616
Ik kom net uit Emmen en dat Tapas restaurant bestaat niet meer

Daarbij moeten we even goed afspreken bij welke ingang we afspreken. Je hebt Bargeres en Centrum. Centrum is het makkelijkst voor de mensen die met de trein of bus komen.
pi_34209218
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Pandorah het volgende:
Gezellig

Dus wie gaan er mee naar de sauna op 25 maart:
- Isabeau
- Octopussy
- teigan (ovb)
- Pandorah
- YPPY (te mailen om vragen of ze kan?)
- Liejannuh (te mailen om vragen of ze kan?)
- Riann (te mailen om vragen of ze kan?)

Ik heb trouwens 3 kaarten vol + 1 zegeltje over
Ja, hoi! Ik moet nog even kijken of ik 25 maart mee kan. Ben dan erg druk met cursus en scriptie enzo. Wanneer willen jullie het weten?
pi_34210754
Nou, toch wel een beleefdheidsgrens van 2 weken van te voren of zo. In verband met afbellen
pi_34211001
Ik hoop eigenlijk stiekem dat je gewoon kan
pi_34214457
ik wil misschien wel mee naar de sauna.. al weet ik niet of ik durf enzo... en of ik kan..

ik hou mn optie nog wel even open.. als dat kan
Doei.
pi_34224257
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil misschien wel mee naar de sauna.. al weet ik niet of ik durf enzo... en of ik kan..

ik hou mn optie nog wel even open.. als dat kan
tuurlijk durf je wel!

De dieetclub sauna-meetings zijn altijd erg gezellig. Je zal zien dat je echt om bent als je een keertje in een thermen bent geweest, het is zooooo lekker relaxed
pi_34237726
Oké Daar was k even weer
Over de dierentuin:
Aan Ymme: ik ben ook 21 hoor!
Over de mannen mee: Mij lijkt het heel erg leuk en TARAraboemdijee had er ook wel oren naar om mee te gaan.

Ik denk niet dat ik meega naar de sauna, ik heb een week-ov, dus wordt een beetje te duur, wel jammer, want het blijft leuk

edit: wegens vergaande drukte, ben ik op het moment erg weinig online, maar het staat WEL in mijn agenda en ik kom heus nog wel eens langs het topic voor we gaan Dus denk niet: we horen niets van haar, ze gaan vast niet mee
pi_34237996
Stefan wil niet mee want dan moet hij "met al die gasten die ik niet ken een beetje in een dierentuin gaan rondlopen"

lekker sociale instelling
pi_34240711
freecell: die sauna is niet duur omdat het een sauna is die meedoet aan de optimel actie (2 voor de prijs van 1). Dus de kosten schelen weer een beetje .

[ Bericht 3% gewijzigd door Pandorah op 19-01-2006 15:14:43 (*kuch* verkeerde naam) ]
pi_34241155
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Pandorah het volgende:
marchien: die sauna is niet duur omdat het een sauna is die meedoet aan de optimel actie (2 voor de prijs van 1). Dus de kosten schelen weer een beetje .
dat voordeel ben ik al weer kwijt door naar Putten heen en weer te treinen.
Ik heb een trouwdag om voor te sparen
pi_34242299
Argg... er ging wat fout

Da's waar ook van dat trouwen
pi_34244073
octopussy, zoiets had mijn vriend ook wel hoor... Plus dat hij vind dat "dat hele gedoe op fok" iets van mij is, en dat hij dus dan niet mee wil/hoeft
pi_34246558
iemand in de buurt van eindhoven dan wil ik wel naar eindhoven rijen durf zo ver niet in mijn eentje te rijden dan ga ik wel mee
pi_34246578
naar de dierentuin dan
pi_34271391
Zo! Wij zijn al met een boel in de dierentuin...

teigan
Pandorah
Beessie-Jen
Rewimo
Faithy
Octopussy
Levitation
Freecell (met vriendje )
Isabeau (met Atrimar )
Ymme
YPPY
Riann

Als we met zovelen zijn, is het misschien wel leuk om een rondleiding te regelen als die gratis is?
Ik kan het niet terugvinden op de site maar vriendje en ik zijn ooit eens tegen een rondleider aldaar opgebotst (dat krijg je he, rondleiders trekken elkaar aan )...

[ Bericht 9% gewijzigd door Pandorah op 20-01-2006 11:38:24 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 11:05:31 #197
13151 crew  Rewimo
pi_34271447
Ik benut de gelegenheid ook meteen om foto's te maken hoor, ik kan niet door een dierentuin lopen zonder een camera in mijn handen. Dan loop ik de hele dag te balen dat ik 'm niet bij me heb omdat die beestjes er allemaal zo leuk bijstaan/liggen/lopen
pi_34271562
Rewimo: dat ken ik van mijn vriend. Die loopt ook de hele dag met camera rond in de dierentuin. Die loopt dan te balen als een dier leuk / gek loopt te doen als hij een rondleiding moet geven
pi_34271651
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent
pi_34271698
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik benut de gelegenheid ook meteen om foto's te maken hoor, ik kan niet door een dierentuin lopen zonder een camera in mijn handen. Dan loop ik de hele dag te balen dat ik 'm niet bij me heb omdat die beestjes er allemaal zo leuk bijstaan/liggen/lopen
Ik ben woensdag geweest zonder camera en baal er idd van dat ik een paar onvergetelijke momenten niet heb vastgelegd
pi_34271783
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Pandorah het volgende:
Als we met zovelen zijn, is het misschien wel leuk om een rondleiding te regelen als die gratis is?
Ik kan het niet terugvinden op de site maar vriendje en ik zijn ooit eens tegen een rondleider aldaar opgebotst (dat krijg je he, rondleiders trekken elkaar aan )...
Ik kan wel rondleiden Maar je kan ze misschien ook e-mailen. Vraag maar om een rondleiding met als thema voedsel incl kijkje in de keuken
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:16:33 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34271784
ja zeker veeeeeel fotos maken vind ik ook altijd erg leuk.. en die beesssies daar zijn ook zo leuk, daar kan ik echt uren naar kijken.
zin in!
pi_34271965
Ik heb ze gemaild dus ik ben benieuwd wanneer ze reageren ...
pi_34271980
Heb je om de voedselrondleiding gevraagd?
pi_34272110
Yup, ik heb gevraagd of ze rondleidingen geven met als thema voedsel (of andere thema's) en of we achter de schermen mogen
Maar goed, over voedsel kan ik ook wat vertellen hoor omdat ik altijd zo goed heb opgelet tijdens rondleidingen in Artis
pi_34272162
*pakt camera alvast in*

Doei.
pi_34272366
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
pi_34272395
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Riann het volgende:
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent
Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
***Levi was here***
pi_34272430
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
is goed
pi_34272565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
pi_34272838
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Riann het volgende:

[..]

is goed
You've got mail...
***Levi was here***
pi_34272921
Er lopen in Emmen wel mensen rond in gele jassen die bezoekers extra dingen over de dieren kunnen vertellen.
pi_34272941
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
Ik moet nog even met mijn vriendje-lief overleggen of hij ook mee wil. Hij reageerde niet bijster enthousiast toen ik 't er laatst over had, maar toen had hij ook nog een jet-lag van 'n reisje naar de VS. Emmen was op dat moment wel de laatste plaats waar hij heen wilde.
***Levi was here***
pi_34272944
O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
pi_34274588
De hamvraag nu: Zijn de vriendjes welkom?
Die van mij was namelijk helemaal sip toen hij hoorde dat IK naar de dierentuin ging. Hij wil best graag mee. Ik weet niet hoe het met Atrimar zit? Hebben ze iig elkaar
Enne.... rondleiding? Het nadeel is dan dat je niet rond kan hobbelen zoals je zelf wilt. Ik ben bijvoorbeeld een vlindertuin gek en dan is het niet leuk als je er snel doorheen geleid wordt!
pi_34274684
Dennis wil heel graag mee

En die rondleidingen duren meestal maar een uur of zo, freecell. Daarna kan je zelf doen waar je zin in hebt.

Maar ik heb nog steeds twee onbeantwoorde vragen:

1. Waar gaan we eten?? Met zo'n grote groep lijkt me reserveren heel wenselijk.

2. Waar spreken we nu af? De dierentuin heeft twee hoofdingangen: in het centrum en bargeres. Ik stel het centrum voor, dat valt niet te missen en is een stuk makkelijker voor de mensen die met de trein komen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:46:35 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34274761
ja daar zit ook wel wat in freecell.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:57:14 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34275112
ja centrum is beter om af te spreken en dichter bij het treinstation
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:12:12 #219
13151 crew  Rewimo
pi_34275654
Centrum is het handigste, zeker voor de treiners. Auto's kunnen dan parkeren bij Best Western De Giraf, de wandelroute naar het dierenpark loopt langs het station
pi_34275896
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..

Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..

Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
pi_34275972
Ik zag ook een pizzeria annex ijssalon (met op het bord 'huisgemaakte tiramisu') in het centrum.
pi_34276006
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

You've got mail...
ik heb nog niks
pi_34276044
Oh, rondleiding..
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat lijkt me zo onwijs geweldig, mooi, super gaaf, onwijs kick, vet, top, hihi en de rest

En het eten, maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar niet te duur is en niet te slecht voor de lijn
pi_34276088
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
pi_34276257
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van onbeperkt eten restaurants als ik maar een kleine portie ga/wil eten.
Dan eet ik 1, misschien 2 stukken vlees voor 19 euro. Doei
pi_34276325
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Dit vind ik geweldig.
Bij ons in de buurt (doetinchem) zit deze ook.
Hier zijn wij 2x geweest. En dan dat welkoms drankje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:50 #227
13151 crew  Rewimo
pi_34276362
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef teigan het volgende:
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..

Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..

Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
Bij een Chinees kun je zoveel dingen kiezen Hoef je niet speciaal rekening mee te houden. En volgens mij hebben zowel Troel en ik al succesvol Chinees eten achter de kiezen
pi_34276490
Mmm misschien dat ik heel lastig ben.
Ik ben opzich best dol op chinees, maar niet op tjap tjoy en rijst.
Ik lust heel graag gebakken banenen, maar deze zijn zo slecht voor de lijn, maar zooo onwijs lekker gewoon.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:36:02 #229
13151 crew  Rewimo
pi_34276539
Gebakken banaan En je kunt toch iets anders nemen dan Tjap Tjoy en rijst
pi_34276570
1 gebakken banaan kan best k geloof dat ik dat toch wel het alleraller lekkerste vind bij chinees eten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37:49 #231
13151 crew  Rewimo
pi_34276606
Nemen we met zijn allen 1 portie gebakken banaan. "Heeft u el 14 volkjes bij?"
pi_34276621
oke, ik heb antwoord van de dierentuin over de rondleidingen:

Activiteiten
Wij geven u graag meer informatie over de dieren op de manier die u het meest aanspreekt. Wat dacht u van een spannende rondleiding? Een dierenverzorger begeleidt u tijdens een exclusief kijkje achter de schermen en geeft antwoord op al uw brandende vragen. Of gaat u liever zelf op onderzoek uit? Leer de dieren van heel dichtbij kennen tijdens een “Wereldreis”.

• Rondleidingen
    Het is erg leuk om uw groepsbezoek aan Dierenpark Emmen uit te breiden met één of meer rondleidingen. Dierenverzorgers vertellen u van alles over ‘hun’ dieren en soms behoort zelfs een exclusief kijkje achter de schermen tot de mogelijkheden. In de dieetkeuken krijgt u bijvoorbeeld te horen wat er zoal op het menu van de verschillende dieren staat, en waarom. En wat dacht u van een interessant verhaal over de olifanten, de beren, de vlinders of de manenrobben? Natuurlijk is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

De rondleidingen duren 20 minuten en zijn bij vrijwel alle afdelingen mogelijk. U mag bij de reservering een voorkeur aangeven. Lukt het niet uw voorkeur te honoreren, dan delen wij een andere afdeling in. Een rondleiding kan zowel in de ochtend als in de middag plaatsvinden, met uitzondering van het hoogseizoen. Dan zijn alleen rondleidingen in de ochtend mogelijk.

De kosten bedragen ¤ 36,00 per rondleiding per groep. Dit bedrag komt boven op de entreeprijs. Met één dierenverzorger kunnen maximaal 20 personen mee.

Wij willen u er op attenderen dat de rondleidingen uitsluitend na reservering kunnen plaatsvinden (minimaal twee weken van tevoren), binnen openingstijden van het park en dat de mogelijkheden in de vakantieperiodes beperkt zijn.

• Wereldreis
    Als aanvulling op uw bezoek is het mogelijk een speurtocht te doen, waarbij u een wereldreis door het park maakt. De kosten van de benodigde vragenlijsten bedragen ¤ 1,00 per stuk. Er zijn verschillende niveaus verkrijgbaar; van kleuter tot volwassene. U heeft ongeveer een uur nodig voor deze wereldreis. Iedereen moet zelf een pen of potlood meenemen.

Goed, dus je moet betalen voor een rondleiding maar je kan wel aangeven waarheen...

Als vriendje meewil, dan nemen jullie maar mee hoor. Wellicht dat mijn vriendje meegaat maar geen zin heeft om tussen al die dames uit hangen . Of ik moet vragen of ie zijn dierentuinkennis op ons wilt loslaten .

Ik had eerder dit cafe voorgesteld: http://www.debaseel.nl/diner.html
  • pi_34276645
    Ja eigenlijk kan dat best wel he.
    Maar ik dacht juist dat rest, van de chinees, zo lekker dikmakend is

Maar ach voor die ene keer, ter afsluiting van een leuke spannende middag.

I love the gebakken banaan.
    (krijg honder van dit topic)
    pi_34276721
    Oh als er nou 20 mensen meegaan, met de rondleiding dan betaald je ¤1,80 per persoon meer.
    Dat is natuurlijk nog te doen.
    Mij lijkt het wel wat. Bijvoorbeeld, bij de olifanten/tijgers..
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:41:47 #235
    13151 crew  Rewimo
    pi_34276732
    We wandelen eerst tot we erbij neervallen. En dan mag die Chinees best hoor
    pi_34276778
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
    We wandelen eerst tot we erbij neervallen. En dan mag die Chinees best hoor
    Je leest mijn gedachten hard op.
    pi_34276877
    Ik vind de kosten voor de rondleiding prima als we die verdelen.

Maar de meeste verblijven ken ik al wel achter de schermen, behalve het verblijf van de mantelbavianen Dan ging je geloof ik met een bootje naar het eilandje van de ringstaartmaki's en daar zou ergens een ingang onder de grond zitten. Het verblijf van de apen ligt namelijk onder de grond, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Ik vind nog steeds een kijkje in de keuken een leuk idee Tenzij iemand anders een ander leuk idee heeft.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:47:44 #238
    13151 crew  Rewimo
    pi_34276949
    Ja, ik ook, lijkt me erg leuk om daar eens meer over te horen
    pi_34276967
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
    Ik vind de kosten voor de rondleiding prima als we die verdelen.

Maar de meeste verblijven ken ik al wel achter de schermen, behalve het verblijf van de mantelbavianen Dan ging je geloof ik met een bootje naar het eilandje van de ringstaartmaki's en daar zou ergens een ingang onder de grond zitten. Het verblijf van de apen ligt namelijk onder de grond, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Ik vind nog steeds een kijkje in de keuken een leuk idee Tenzij iemand anders een ander leuk idee heeft.
    Ik heb dus nog nooit iets achter de schermen gezien, bij een dierentuin. Vandaar dat ik bijna alles best vind. Zolang het maar interesanten beesten zijn.
    Nou gaat mijn voorkeur dus wel uit naar de dierenverblijven of iets dergelijks.
    Maar ik kan begrijpen als je dat allemaal al gezien hebt, dat de keuken dan weer leuker is.
    pi_34276995
    Ik ken het verhaal van de dieetkeuken (alleen van het klein zoogdierenhuis) van Artis al maar het blijft altijd leuk en het zal vast in Emmen iets uitgebreider zijn. Dat lijkt mij wel leuk
    Misschien moet ik maar eens vragen of we voor dezelfde prijs naar verschillende dingen mogen omdat het maar 20 minuten duurt?
    pi_34277166
    Nou, momenteel staan best veel dieren binnen en zie je de binnenverblijven sowieso al van de zebra's, de nijlpaarden en de giraffe's.

Bij de olifanten valt er weinig te zien, die staan buiten (daarbij kan je dat binnenverblijf bekijken door een glazen plaat ergens).

Wat misschien wel interessant is als er jongen zijn is het verblijf van de manenrobben. Ik stond een keer met Dennis te wachten op voedertijd, maar we waren de enigen. Kwam de verzorger (toffe man) naar ons toe en zei dat hij niet ging voeren. Dus ik keek heel beteuterd. Maar toen mocht ik in mijn eentje (oké, vriendje stond toe te kijken) de jonge manenrobben binnen voeren!! Heb een hele emmer vis zelf opgevoerd aan de schatjes
    pi_34277354
    wanneer is eigenlijk carnaval laatste weekend van feb toch? hopelijk toch niet de 18e even voor de zekerheid
    pi_34277412
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef Riann het volgende:
    wanneer is eigenlijk carnaval laatste weekend van feb toch? hopelijk toch niet de 18e even voor de zekerheid
    Inderdaad, het laatste weekend van Februari.

pi_34277431
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Isabeau het volgende:
    Nou, momenteel staan best veel dieren binnen en zie je de binnenverblijven sowieso al van de zebra's, de nijlpaarden en de giraffe's.

Bij de olifanten valt er weinig te zien, die staan buiten (daarbij kan je dat binnenverblijf bekijken door een glazen plaat ergens).

Wat misschien wel interessant is als er jongen zijn is het verblijf van de manenrobben. Ik stond een keer met Dennis te wachten op voedertijd, maar we waren de enigen. Kwam de verzorger (toffe man) naar ons toe en zei dat hij niet ging voeren. Dus ik keek heel beteuterd. Maar toen mocht ik in mijn eentje (oké, vriendje stond toe te kijken) de jonge manenrobben binnen voeren!! Heb een hele emmer vis zelf opgevoerd aan de schatjes
    Ok, keuken lijkt mij een goed plan dan.
    pi_34277475
    Trouwens in de zomer wil ik hier in dit boerengat ook wel een meeting organiseren een wandeling door de peel boerengolf etc het is heusden gem asten. dat ligt weer bij helmond en helmond ligt weer in de buurt bij eindhoven. Het ligt niet centraal dus maar is hier intresse naar????
    pi_34277533
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef ymme het volgende:

Ok, keuken lijkt mij een goed plan dan.
    En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleiding
    pi_34277649
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleiding
    Inderdaad.
    pi_34277941
    Zal ik die keuken maar snel reserveren dan voordat we te laat zijn? Nu hebben we misschien nog eerste keus en ik zal wel vragen of het in de middag kan.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:15:16 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_34277962
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Riann het volgende:
    Trouwens in de zomer wil ik hier in dit boerengat ook wel een meeting organiseren een wandeling door de peel boerengolf etc het is heusden gem asten. dat ligt weer bij helmond en helmond ligt weer in de buurt bij eindhoven. Het ligt niet centraal dus maar is hier intresse naar????
    Hee, daar zijn wij in een hotelletje geweest dit jaar Lekker gefietst en veel foto's gemaakt in de Grote Peel
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:15:56 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_34277993
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Pandorah het volgende:
    Zal ik die keuken maar snel reserveren dan voordat we te laat zijn? Nu hebben we misschien nog eerste keus en ik zal wel vragen of het in de middag kan.
    Doe maar en vraag of we er niet een extraatje bij mogen
    pi_34278049
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Pandorah het volgende:
    Ik vind het best.
    Maar is het niet verstandiger om even tot morgenvroeg te wachten.
    Zodat iedereen z'n beetje die meegaat, haar mening hierover heeft kunnen geven.
    Is maar een idee'tje.
    pi_34278100
    Bij een kijkje in de keuken hoort (vind ik) ook 1 voeder demonstratie hoor (liefst krokodillen of haaien of tijgers of... )
    pi_34278136
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
    Bij een kijkje in de keuken hoort (vind ik) ook 1 voeder demonstratie hoor (liefst krokodillen of haaien of tijgers of... )
    Gevaarlijke vleeseters.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:20:46 #254
    13151 crew  Rewimo
    pi_34278180
    Jammer dat de pinguins helemaal aan de andere kant zitten... Die zou ik nou weleens willen voeren. Of aaien
    pi_34278199
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, daar zijn wij in een hotelletje geweest dit jaar Lekker gefietst en veel foto's gemaakt in de Grote Peel
    Mooi is het hier he
    pi_34278225
    Dan wil ik wel een weekendje blijven, Riann Wandeltocht èn sauna
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:22:08 #257
    13151 crew  Rewimo
    pi_34278233
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Riann het volgende:
    Mooi is het hier he
    Kijk maar eens
    pi_34278536
    Lijkt me leuk, zo'n rondleiding in de keuken, en zo duur is het ook weer niet..

De Baseel ziet er ook wel goed uit, het maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd
    pi_34278551
    Wat een mooie foto's van je zoon!!
      vrijdag 20 januari 2006 @ 14:34:22 #260
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34278711
    ja en chinees klinkt ook goed
      vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:13 #261
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34278919
    de baseel is niet echt een aanrader vind ik.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:50:45 #262
    13151 crew  Rewimo
    pi_34279252
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
    Wat een mooie foto's van je zoon!!
    Tnx Maar het ging eigenlijk om de Peel
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:52:03 #263
    13151 crew  Rewimo
    pi_34279290
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
    de baseel is niet echt een aanrader vind ik.
    Op de een of andere manier lijkt het alsof je daar heel veel moet eten
    pi_34279394
    *stiekem om het hoekje kijkt*

Hm, de 18e februari dus? Jammer, dan vier ik mijn verjaardag, anders was ik ook wel weer eens gekomen, ik ben al zo lang niet meer op een meet geweest..

En nee, sauna durf ik nog steeds niet aan
    pi_34280339
    Oké, dan gaan we naar de Chinees als dat cafe niets is. Wie gaat die reserveren?
    Ik ga de keuken van de dierentuin wel regelen want anders vergeet ik het weer (en als er minder willen dan kunnen we het altijd nog op tijd opzeggen).
    pi_34281966
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:22 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb nog niks
    Nogsteeds niet? Vreemd, ik zal 't nog 'ns proberen.
    Poging 2 is onderweg.
    ***Levi was here***
    pi_34282114
    Ik wil die chinees wel even reserveren...

Ik zal nog even kijkeno f ik er nog een recensie van kan vinden, ikvond het toen wel goed, maarja, dat is alweer 6 jaar geleden ofzo
    pi_34282226
    Is dat een chinees restaurant boven een ander pand? Ik heb ook ooit chinees gegeten in Emmen.
    pi_34282402
    Ja, volgens mij zit het ergens boven ja..

Het heet Kota Radja
    pi_34282847
    Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:05:19 #271
    13151 crew  Rewimo
    pi_34285463
    Wij gaan dus zometeen maar Chinees laten bezorgen Dat krijg je nou van al dat gepraat over eten
    pi_34285811
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:05 schreef Rewimo het volgende:
    Wij gaan dus zometeen maar Chinees laten bezorgen Dat krijg je nou van al dat gepraat over eten
    Ach goed begin van het weekend.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:19:22 #273
    13151 crew  Rewimo
    pi_34285881
    Ja heerlijk
    pi_34285920
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef Rewimo het volgende:
    Ja heerlijk
    Mag ik mee eten.

1 portie gebakken bananen graag.
    pi_34285994
    Ik ga voor mezelf, 1 peer schillen en opeten.
    1 mandarijn pellen en opeten.
    1 bruine boterham maken, en opeten.

En dan naar een verjaardag, in een zaaltje.

Daar zal ik op jullie allemaal hier, een lekker glaasje rose drinken! PROOST! alvast.
    pi_34286059
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pandorah het volgende:
    O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
    Dat is goed, tot zover moet het me lukken.

Eten en een rondleiding vind ik allemaal goed.

Jammer dat je niet mee kunt Fannetje. Ben je nog steeds niet over te halen voor de sauna?
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:31:13 #277
    13151 crew  Rewimo
    pi_34286249
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef ymme het volgende:
    Mag ik mee eten.

1 portie gebakken bananen graag.
    Kom maar langs
    pi_34302603
    Ik bel dan de chinees wel even... Voor hoe laat moet ik reserveren? Het is niet zo ver lopen vanaf de dierentuin geloof ik, moet ik ervanuit gaan dat we tot sluitingstijd blijven?
    pi_34302719
    Ja, doe maar iets na sluitingstijd
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 10:58:02 #280
    13151 crew  Rewimo
    pi_34303679
    Lieve dames, ik moet na het eten nog 3 uur in de trein voor ik thuis ben. Dat betekent dat ik bij voorkeur de trein van 20.09 uur wil halen. Iets eerder eten zou wel fijn zijn dus Er zijn denk ik nog meer mensen die een lange reistijd hebben.
    pi_34304156
    De dierentuin gaat geloof ik om 5:00 dicht en de chinees zit er bijna naast.
    pi_34304183
    Correctie, de dierentuin gaat om 16:30 dicht Ik ga niet vóór 16:30 eten hoor, Rewimo
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:23:45 #283
    13151 crew  Rewimo
    pi_34304184
    O, nou dat is prima dan Ik zit toch geen drie uur te eten
    pi_34304205
    Och, als het gezellig is weet je maar nooit
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:24:31 #285
    13151 crew  Rewimo
    pi_34304210
    Zeker wintersluitingstijd 's Zomers is het meestal 18 uur en dan wordt het krap.
    pi_34304444
    juni t/m augustus is 18:00

in januari en zo zorg ik er meestal voor dat ik rond 16:30 acherin het park ben en dan heel rustig naar voren wandelen
    pi_34305208
    Met hoeveel zijn we straks?

Want als we met 22 man zijn geldt de groepskorting (maar dat halen we vast absoluut niet):
    quote:
    Groepstarief
    Voor groepen vanaf 20 personen geldt een tarief van ¤ 15,00 per persoon.
    Dennis en ik hebben een abonnement.
    pi_34305383
    Tot nu toe zijn we met 14 mensen. Die groepskorting redden we vermoedelijk niet.
    Misschien krijg ik korting met mijn Artis abonnement en als vriendjelief meegaat kunnen we op zijn pas gratis naar binnen.

Ik ga vandaag of morgen even mailen dat we graag de rondleiding in de keuken willen hebben

YPPY, ik ga je tzt nog even mailen waar we kunnen afspreken .
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 18:12:36 #289
    13151 crew  Rewimo
    pi_34316775
    Ik heb vanaf volgende week een Avifauna-abbonnement en dan krijg ik in Emmen ook korting
    pi_34319806
    Ik heb d'r zin aan.
    pi_34404602
    De rondleiding in de keuken rond het middaguur is geregeld . Ze weten dat we van een dieetclub zijn dus wellicht krijgen we nog speciale (dieren)dieettips .
    pi_34404629
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Pandorah het volgende:
    De rondleiding in de keuken rond het middaguur is geregeld . Ze weten dat we van een dieetclub zijn dus wellicht krijgen we nog speciale (dieren)dieettips .

Tof dat je dit geregelt hebt.

Drie maal hoera
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:23:42 #293
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34404663
    leuk dat de rondleiding vast staat lijkt me wel leuk!
    heb gewoon er al zin in
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:24:55 #294
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34404684

*doet ook ff mee*
    pi_34404696
    Zo leuk he die smiley's. Word je zo lekker vrolijk van.
    pi_34405456
    Geweldig, Pandorah! Ik heb daar ècht heel veel zin in.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 10:11:32 #297
    13151 crew  Rewimo
    pi_34405478
    Hartstikke leuk die rondleiding!
    pi_34405482
    Leuk!

Isa, ik doe poging 2 om het boek mee te nemen
    *OUD heilige*
    pi_34405577
    Ik ben er hoor
      dinsdag 24 januari 2006 @ 10:27:16 #300
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34405777
    Ik plaats even een tvp, afhankelijk van verjaardagen enzo die ik nog moet uitzoeken kom ik misschien ook.

Lijkt me wel erg leuk en ik geloof dat ik Isabeau al jaren geleden een keer zou ontmoeten, dus dat moet er maar eens echt van komen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34405798
    leuk, Troel!
    pi_34405803
    Oeps, vol! Dan maak ik maar even een nieuw topic. Moment.
    Dieetclubmeeting deel X naar de dierentuin!

[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 24-01-2006 10:46:14 ]
      dinsdag 24 januari 2006 @ 14:50:12 #303
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34413951
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
    Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
    Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.
    We hebben een jaar in Drenthe gewoond (Nieuw Amsterdam ) en zijn toen eens bij die Chinees gaan eten met onze klas.
    Was wel lekker idd.

En de dierentuin in Emmen is helemaal driedubbel
    Wij hadden toen een jaar abonnement en gingen meer dan regelmatig. Ik mis dat nog steeds ondanks dat we maar een jaar woonden.

Hmmm... als ik me tot die tijd een beetje aan een dieet heb kunnen houden (heb me net in het andere topic gemeld) kom ik mss ook wel als dat kan (maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is). Maar reken maar niet op me nog hoor... Vriend van mij is ook jarig die dag.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 24-01-2006 14:56:29 ]
    pi_34414023
    Oh leuk! Ga gewoon mee! (handig hè, mod zijn )
      dinsdag 24 januari 2006 @ 14:58:04 #305
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34414221
    Ik zit door het slotje heen te prutsen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')