abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33939458
De 18, ik zal eens even horen vanavond hoe of wat.
pi_33939717
Ok, de 18de wordt het dan dus...

Ik ga het noteren..

Moet er voor daarna nog even een restaurant gereserveerd worden??? En wie doet dat?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 15:41:06 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33940291
*18 februari noteert*

Misschien maar eens even met vriendlief opnemen vanavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33940319
Okay, ik kan dus niet. Jammer.
Sanity is (not) statistical
pi_33940648
18e kan ik wel
Doei.
pi_33941053
Ik kan ook. Staat in agenda...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:16:02 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33941366
ik ga t niet redden jongens...teveel bestuursgedoe enzo...

heel veel plezier!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33944267
18 februari staat hier genoteerd

en er zijn in Emmen restaurants genoeg... maar waar houdt iedereen van?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33944348
Ik hoop dat ik meekan.
Al durf ik niet zo goed hoor
pi_33944743
Ymme, het valt best mee hoor zo'n meeting .

Omdat het een traditie is bij de dieetclub om chocoladetaart te eten, moet het betreffende restaurant dat wel hebben . Is het druk in Emmen op zaterdag in een restaurant?? Misschien is het wel zo handig om wat te bedenken. Wie weet wat in Emmen?

Voor de saunaliefhebbers:
Zullen we zaterdag 25 maart afspreken of liever op een andere dag?
pi_33944878
ik weet genoeg in emmen, maar niet waar ze chocoladetaart hebben

in welke richting zoek je? wat voor soort eten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 18:09:08 #62
13151 crew  Rewimo
pi_33944974
Ik denk dat we een vrij neutraal restaurant moeten kiezen. Gezien het aantal diëten waar het in moet passen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33945097
Ik denk inderdaad aan een vrij neutraal restaurant / eetcafé. Niet eentje met te veel gekke dingen en waar je rustig met elkaar kan praten .
pi_33945618
hmmm dat weet ik dan weer niet zal eens even rondneuzen ken er wel eentje, maar die is vrij prijzig en weet niet of dat voor iedereen kan? (omdat entree dierentuin er ook nog bijkomt?)
pi_33945718
Noorder-dierenpark
Nu bij buffetrestaurant "De Eekenhof" een speciaal dierentuinarrangement.

Voor mensen die graag een verzorgde dag naar de dierentuin willen met familie of vrienden heeft "De Eekenhof" een speciaal arrangement samengesteld. U hoeft nu zelf niks meer te regelen alleen maar bij de Eekenhof te reserveren.

U parkeert gezellig s 'ochtends de auto bij ons bedrijf en bespaart hierdoor ¤ 4,50 per auto aan parkeerkosten. Vervolgens gaat u bij ons een kopje koffie nuttigen met gebak. U hoeft nu niet op de parkeerplaats bij de dierentuin te wachten op de rest van de familie of vrienden maar lekker bij ons in het bedrijf genieten van onze gastvrije omgeving. Is iedereen aanwezig en heeft u allen wat lekkers genuttigd dan krijgt u van ons een entreebewijs voor de dierentuin mee en maakt u een mooie wandeling door het centrum van Emmen naar de Dierentuin (±5 min.). Hierdoor bespaart u de lange wachtrijen voor het kopen van een entreebewijs bij de Dierentuin. De gehele dag in de Dierentuin is voor u zelf. Aan het einde van de middag wandelt u weer terug naar de De Eekenhof, waar een heerlijke uitgebreide buffet op u te wachten staat en waarvan u de gehele avond onbeperkt kunt genieten. Ook krijgt u van ons drie consumpties (excl. buitenlands gedestilleerd) erbij. Aan het einde van de avond hoeft u pas te betalen en zal uw familie of vrienden een geweldige dag hebben gehad.

Kort samengevat krijgt u het volgende;

- Gratis parkeren van uw auto's

- Twee kopjes koffie/thee met gebak

- Entreebewijs voor de Dierentuin

- Onbeperkt buffetten

- Drie consumpties

De prijs van dit arrangement is; ¤ 49,95
pi_33946866
Mja, dit wordt denk ik weer te prijzig? Anders help ik wel even met meezoeken op internet. Bovendien heb ik niets aan zo'n arrangement omdat ik vermoedelijk korting / gratis via vriendjelief de dierentuin in kan komen.

Zo duur is dat parkeren toch ook weer niet bij de dierentuin: laatst dat ik er was, was het 5 euro en in de wijk is het gratis (of inmiddels niet meer?). Maar misschien dat de rest er anders over denkt?

Ik heb inmiddels wat gevonden (ik weet niet waar het is of het goed is)...: http://www.debaseel.nl/diner.html
pi_33947021
nou in de wijk niet meer en parkeren in emmen is erg duur (1 euro per uur, en 4.50 per dag ofzo). zet maar even wat ideeen in dit topic anders?
bij bovenstaand restaurant kan je ook gewoon all-in buffet + drinken voor 30 euro. Maar ik vind dit nog best duur ook.

zelf vind ik een italiaans restaurant of zoiets ook wel leuk.
pi_33947131
Of we kunnen gaan bbknoeien . Is nog in de binnenstad ook (de winkelstraat toch?): http://www.gonzales.nl/.

En ¤ 4,50 voor parkeren per dag is nog een koopje in vergelijking ik met Utrecht (waar ik woon) gewend ben .... Kan je trouwens bij de dierentuin in de avond ook nog parkeren (bij artis kan dat namelijk)?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 21:53:16 #69
13151 crew  Rewimo
pi_33953549
Parkeren kun je gratis op loopafstand van het dierenpark en het centrum. Naast hotel De Giraf
pi_33956729
Hihi, ik zie nu in de reisplanner van de NS dat het 3.5 uur met de trein is van eindhoven naar emmen. Mag ik wel een goed boek meenemen! Of een kussentje om te slapen
***Levi was here***
pi_33966201
de 18e kan ik geloof ik wel, al is het wel vlak vóór mijn stufie binnenkomt, dus geld heb ik dan niet veel meer
pi_33972166
Ik heb het ook in mijn agenda staan.

Ik kan 3 mensen meenemen op de route Den Haag - Emmen

roept u maar!
Doei.
pi_33973880
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Pandorah het volgende:
Of we kunnen gaan bbknoeien . Is nog in de binnenstad ook (de winkelstraat toch?): http://www.gonzales.nl/.

En ¤ 4,50 voor parkeren per dag is nog een koopje in vergelijking ik met Utrecht (waar ik woon) gewend ben .... Kan je trouwens bij de dierentuin in de avond ook nog parkeren (bij artis kan dat namelijk)?
dit restaurant ligt een flink eind uit het centrum hoor! niet af te lopen in elk geval.

de dierentuin heeft verschillende parkeerplaatsen die langer open zijn. Er is 1 hele grote parkeerplaats bij het ene gedeelte van de dierentuin, waarna je via de traverse naar het andere deel van de dierentuin kunt lopen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:16 #74
13151 crew  Rewimo
pi_33973943
Nogmaals: je kunt prima gratis parkeren op loopafstand (10 min) als je naast Best Western De Giraf parkeert.
pi_33974238
ja dat kan ook inderdaad
pi_34056414
Tegenover de dierentuin ligt een Tapasrestaurant waar ik goede verhalen over heb gehoord. Was altijd nog een keer benieuwd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34056507
Atrimar (mijn vriend, BMI onder de 25 ) vraagt of hij mee mag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 januari 2006 @ 19:51:26 #78
13151 crew  Rewimo
pi_34058273
Ik kom zoals het er nu uitziet alleen en dan pak ik denk ik de trein.
pi_34067287
als atrimar meegaat gaat mijn Theo misschien ook wel mee gezellig! (BMI ook kleiner dan 25 haha)
en dat tapasrestaurant ben ik ook nog nooit geweest. Ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_34067736
Hmm... is dat wel zo gezellig als die mannen opeens meegaan? Dan kunnen we niet meer zo uitgebreid roddelen enzo . Tapas vind ik wel oke, mits het daar niet al te vet is .

Enne... als dat vriendje van mij meegaat (en ik vrees van wel als ik zeg dat ik naar een dierentuin ga) dan gaat ie zijn eigen gang daar...
pi_34075943
Of de mannen gaan hun eigen gang met elkaar. Praten over het juk dat een lijnende vrouw heet
  zondag 15 januari 2006 @ 12:56:25 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34080021
die van mij kan niet hoor ik net maar ik kom wel hoor
pi_34080827
Mijn vriend wil dus echt met geen mogelijkheid mee.
(allemaal lijnende vrouwen bij elkaar... oh god...(hierbij citeerde ik antoine mijn vriend)
pi_34083078
Mijn vriend had zoiets van "dit is jouw ding, daar hoef ik niet bij mee te gaan"

Maar toen ik net zei dat als er meer mannen kwamen, de mannen apart op pad konden en dan konden klagen over lijnende vriendinnen, leek hem dat nog wel leuk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34085832
als het goed blijft gaan zal ik eens kijken of ik ook niet alleen kom
Doei.
pi_34101586
mmm ok dan zal ik even vragen wat mijn vriend ervan denkt om met de mannen op stap te gaan in de dierentuin. Wordt wel een grote groep dan (in het restaurant)
  zondag 15 januari 2006 @ 22:52:27 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34104099
haha ja vast leuk, maja mijn vriend moet werken, dus vind ik wel jammer .. maar gaan er echt een leuke dag van maken. Ik ben heel nieuwsgierig hoe iedereen in het echt is!
pi_34113015
Heel normaal

18 februari: dierentuin
25 maart sauna: welke sauna?
pi_34113839
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja vast leuk, maja mijn vriend moet werken, dus vind ik wel jammer .. maar gaan er echt een leuke dag van maken. Ik ben heel nieuwsgierig hoe iedereen in het echt is!
Ja ik wil nou ook wel eens de gezichten, achter de icoon'tjes zien.

Maar het blijft niet weg, dat ik het wel dood eng vind. Niemand die ik ken. Kom je zo tussen te vallen op z'n dag. Ik ben denk ik wel een van de jongste van het stel (21) of heb ik dit helemaal mis.. zeg het me dan meteen.
Normaal ben ik nooit zo verlegen, maar ik denk dat ik dat 18 februari wel zal zijn.
pi_34113972
ymme, we zijn allemaal heel aardig en leuk en normaal, daarbij hebben wij ook ooit allemaal een meeting gehad waarbij we helemaal niemand kenden

(okay, dat is bij mij wel heel erg lang geleden, 1999 geloof ik )
  maandag 16 januari 2006 @ 10:35:42 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34113974
hey Ymme! ik ken ook niemand irl hoor. En zo oud ben ik ook nog niet, ben net een weekje 24 ... dus dat valt reuze mee. Ik vind het ook wel spannend, maar het wordt vast supergezellig
pi_34113985
Als je een keer komt koffiedrinken dan ken je alvast 1 persoon
  maandag 16 januari 2006 @ 10:39:11 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34114060
haha het is dat mijn agenda zo supersupervol zit, maar lief aanbod maybe na de meet wel haha
pi_34114162
Ik vond het de eerste keer ook eng, maar gelukkig moest ik toen helemaal naar Den Haag en stapte Isabeau al in Hoogeveen in, dus toen ik in Den HAag aankwam vond ik het al lang zo eng niet meer..
Alleen was het dodelijk vermoeiend die dag.
pi_34114726
Ik moet via Centraal Station Arnhem reizen.
Niemand die daar ook toevallig langs komt

Met iemand mee reizen, maakt het natuurlijk al een stuk makkelijker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 11:32:20 #96
13151 crew  Rewimo
pi_34115367
Ehm dan moet ik de route eens bekijken, maar ik geloof niet dat ik in Arnhem terecht kom Misschien ergens anders langs de route waar we elkaar kunnen treffen?

Mijn route is Haarlem, Amsterdam CS, Zwolle, Emmen.
pi_34115582
Ik denk dat iedereen wel langs Zwolle komt, als je uit het zuiden komt..

Ik pak denk ik gewoon de Interliner
pi_34116302
mij route is..uhm... Delft-Emmen...

en dan mag tomtom verder uitzoeken over welke wegen ik ga rijden

ik kan ook mensen meenemen trouwens, ik hoef geen benzine te betalen want daar hebben we een tankpasje voor
pi_34116412
Mijn route is Eindhoven, Utrecht, Zwolle, Emmen. (met de trein)

Ik zal eens aan mijn vriend vragen of hij ook mee wil, ik heb hem eigenlijk nog nieteens verteld dat ik ga. Hij zat afgelopen week dan ook voor zijn werk in Amerika, dat overlegt ook zo lastig. Als ik mét vriend kom, zou het wel eens kunnen dat ik met de auto ga, dat is (dan) goedkoper dan de trein.
***Levi was here***
pi_34116993
Ik moet in Arnhem de trein hebben naar Zwolle. In zwolle moet ik de trein naar Emmen pakken.

Dus het is inderdaad wel een leuk idee, om dan in Zwolle elkaar te treffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')