Ik ben 20quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja ik wil nou ook wel eens de gezichten, achter de icoon'tjes zien.
Maar het blijft niet weg, dat ik het wel dood eng vind. Niemand die ik ken. Kom je zo tussen te vallen op z'n dag.Ik ben denk ik wel een van de jongste van het stel (21) of heb ik dit helemaal mis.. zeg het me dan meteen.
![]()
Normaal ben ik nooit zo verlegen, maar ik denk dat ik dat 18 februari wel zal zijn.![]()
Oh wat dom. Ik dacht echt dat jullie allemaal ouder waren hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik ben 20dus de jongste ben je niet
![]()
Tja, het scheelt ook niet veel meer. Ik word a.s. donderdag 27...quote:
Heejquote:
Allemaal naar Isa!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat zou ook kunnen, kunnen we de kosten delen. Ik woon aan de Veenluydenstraat bij het kanaal in de buurt.
Wat lief!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Faithy het volgende:
Allemaal naar Isa!
(mijn nicht heeft haar dochtertje Isa genoemd![]()
, moest meteen aan jou denken)
Isabeau is dus je nickname. En je echt naam in het sociale leven is Saskia.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat lief!Toen ik in het ziekenhuis op gynaecologie bezig was werd er ook een meisje geboren en die noemden ze Isabeau
Tsja, het is dan een beetje raar om uit te roepen "zo heet ik ook!' als je je net als Saskia hebt voorgesteld
![]()
En jij bent altijd welkom![]()
ja vandaar dat ik je graag meeneem. Vriendlief heeft ook een giga-hekel aan die bus richting Emmen haha.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, leuk!Ook een stuk gezelliger dan in die "sight-seeing-Drenthe" bus die het presteert om in een 1 uur naar Emmen te rijden via alle kleine plaatsjes die er maar bestaan.
Ik neem die ook mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik je graag meeneem. Vriendlief heeft ook een giga-hekel aan die bus richting Emmen haha.
En ik rij dagelijks naar Emmen in 20 tot 25 minutendus dat scheelt weer.
krijg steeds meer zin de meet
zal mijn fototoestel in elk geval meenemen!
(altijd leuk in de dierentuin).
Nou ja zeg. Ik was bijna een van de eerste.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk precies?
Ik ga ff lijstje maken hoor:
teigan (ws. met vriendje, als er meer vriendjes komen)
Pandorah met vriendje
Beessie-Jen
Rewimo met Christan
Faithy
Octopussy
Levitation
Marchien (?)
Isabeau met Atrimar
Dat wordt een hele club zo zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |