SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 01-01-2006 05:00:55 ]intuition will take you further than logics will ever do
Nee, hij's zo goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef hicham het volgende:
Nog commentaar m.b.t de compositie, saturation of brightness??
Best cars website ?quote:Op zondag 1 januari 2006 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij's zo goed.![]()
Black edition om 5 uur in de nacht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie gaat door?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef yup het volgende:
Enneee meneer worldpimber, ik heb wel lekker lolgetrapt in sloterdijk en westpoort. Zeker meer dan een halve tank benzine doorheen gejaagd (en er kan bijna 70 liter in zo een ouwe 3-serie)
Lekker raggen en driften, gewoon te cool voor woorden
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kun je 'm nog vinden dan![]()
na al die drank
GELUKKIG NIEUW JAAAARquote:Op zondag 1 januari 2006 13:25 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Zo wat een zwaar nieuw jaar tot nu toe zeg !!
Mja ik weet dat nog niet. Het hangt af hoeveel vertrouwen ik in de machine heb. Met de E30 doe ik rustig aan omdat ik op de inrit van de A4 een keer 180 graden heb gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Eens kijken of je op een motor (beter koop je dikke budget supersport, met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
) ook zo een debiel bent
Of dat je op 2 wielen ineens alleen maar rechtdoor durft en te bang bent om te vallen
Dan kunnen we daar samen raggeeuuhh
Dank je wel kippie... jij ook !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had geen ander advies van jou verwacht![]()
![]()
......of is het een bevel![]()
![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
en dat zou ik niet willen...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef ondeugend het volgende:
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....
Ah, ik dacht al dat het aan de Fiero lag.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:52 schreef yup het volgende:
Dat is ook shit shit shit momenten als het nat is omdat je echt binnen een seconde 180 graden kan draaien :/
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:Eens kijken of je op een motor (beter koop je dikke budget supersport, met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
) ook zo een debiel bent
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wie ben jij eigenlijk.
Stel je eens voor, want dit is al de 2de keer dat je FokMC topic misbruikt voor je seksuele escapades.
Je bedoelt al 2.5 jaar.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wie ben jij eigenlijk.
Stel je eens voor, want dit is al de 2de keer dat je FokMC topic misbruikt voor je seksuele escapades.
Een monster vind ik dubieusquote:Op zondag 1 januari 2006 14:29 schreef R2-D2 het volgende:
Met een Brutale, Monster 0f B-King zijn wij te min voor Hicham denk ik![]()
Waar is het wie-neukt-wie lijstje als je hem nodig hebt (search zuigtquote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk.
Dan vliegt de populariteit van dit topic omhoog, dat wou ik jullie niet aan doenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waarom heeft Hicham deze nog niet gepost?![]()
[afbeelding]
Inspiratie had jij gestart in het vorige topicquote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een monster vind ik dubieus, was er in 1992 helemaal wild van, maar vind het nu een beetje een budget Duc.
![]()
En waarom heeft Hicham deze nog niet gepost?![]()
[afbeelding]
Wel een leuke serie gestart zo.![]()
Ik had nog even willen toeren met de Fiero na de lunch, maar ineens wordt ik overvallen door een slaapbui.![]()
![]()
Ik begon onafhankelijk van OPM over zwarte motoren, maar ere wie ere toekomt.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef R2-D2 het volgende:
Inspiratie had jij gestart in het vorige topicof eigenlijk OPM met z'n ruitjes
![]()
Haha, hier is het aardig rood.quote:Ik ga straks eventjes met de XT rijden![]()
Eventjes kijken in welke straat het meeste zwart geld is opgestooktDie zijn over het algemeen "roder" dan de burgerlijke straten
![]()
Dragracer.quote:TL1000:
Het '97 heeft inderdaad meer pk's dan de modellen erna. Evenveel als de TLR ongeveer.
Het '97 model is ook de enige echte widow maker trouwens.
Woon jij in een crimineel straatje? Wietzolders, XTC-achterkamers, Politieagentenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
Haha, hier is het aardig rood.
Het bushokje ligt er weer eens uit, en verderop is de bodem van een afvalbak eruit geblazen.
Jaaaa, dolle pret.![]()
![]()
quote:Zo ook maar een stukje rijden voordat het echt pikkedonker is.![]()
Kort bezoekje met Nick bij opa en oma was leuk.![]()
MFquote:
JIj hebt iig een goed startbudget voor dit jaar he, aussiefucker!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vrolijk nieuwjaaaaaar![]()
Vele crashvrije en boetesloze kilometers gewenst![]()
Met vele mooie motormomenten![]()
![]()
Hey Kollum, daar heb ik mijn eerste levensjaren gewoond [waah.gif]quote:Op zondag 1 januari 2006 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
JIj hebt iig een goed startbudget voor dit jaar he, aussiefucker!
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:04 schreef hicham het volgende:
Waah [afbeelding] Ik krijg nu pas 2 SMS'jes binnen die rond 00:30 waren verzonden
Lekkere vertraging van Telfort
Thx Mercy & bwt![]()
En van hetzelfde natuurlijk
Dag LarsJij ook he
yep was binnen gekomen om 2.31, thnxquote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
Die van bwt kreeg ik rond een uur of 1 binnen, die van Martie ook nu net pas
Had alleen wat naar Berry toegestuurd maar weet niet of die aan is gekomen. Paupertel.maatschappijen.
Dat doen wel meer groenequote:Op zondag 1 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:![]()
Bron van dat plaatje?![]()
Morgen droog weer en vandaag de laatste sneeuwzooi hopelijk een beetje drogen. Tijd om dan weer eens hard op me muil te gaan
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maarquote:Op zondag 1 januari 2006 16:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Had ook sms richting OPM gestuurd. maar die wist ff niet wie ik was.
Had mijn nummer kennelijk niet opgeslagen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maar![]()
prachtige strakke aktiequote:Op zondag 1 januari 2006 17:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuke site![]()
Vooral om te zien hoe Honda & Suzuki rijders met elkaar omgaan![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef hicham het volgende:
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maar![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat zou ik niet willen...![]()
ondanks dat jij de enige bent die ik nog nooit irl heb gezien
en je kunt niet zeggen dat ik veel meetings heb gemist
bod is gister gedaan op zwarte ruitje![]()
Ik zou nu meeten, dan ben ik er niet bij.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef ondeugend het volgende:
Als ik er bij ben. weet jij altijd wel weer een smoes te verzinnen om niet te hoeven komen hoor.
Je motor verkopen enzo.
En nog nooit mee uitgevraagd.quote:
Jij hebt die PTA automeet foto's zeker nooit gezien.quote:
dat was wel errug toevallig he die 2 keerquote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef ondeugend het volgende:
Als ik er bij ben. weet jij altijd wel weer een smoes te verzinnen om niet te hoeven komen hoor.
Je motor verkopen enzo.
Jij wissselt vaak van motor.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat was wel errug toevallig he die 2 keer![]()
![]()
moet toch iets doen om bepaalde personen te ontwijkenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij wissselt vaak van motor.![]()
Of heb je al jaren je rijbewijs.![]()
niet echt hicham stylequote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef yup het volgende:
Bandit 400, 25kw
Coole brommer voor weinig geld, misschien gaan we op hicham tour
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar ook een 400 met minder koppel dan een 600, en aangezien die geknepen is moet je het hebben van koppel en niet van peekaas
dan boeit het niet nee...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..
op een geknepen missch wel...op vol vermogen kun je der aardig mee spelenquote:Maar 400 is wel eeuh... sjah. Raak je misschien wel snel op uitgekeken
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef yup het volgende:
Bandit 400, 25kw
Coole brommer voor weinig geld, misschien gaan we op hicham tour
Emotionele lulkoekquote:Bij deze bied ik, met pijn in het hart, mijn Bandit aan:
Hij wordt helaas verkocht omdat ik toe ben aan een zwaardere fiets.
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zettenquote:
Kan ie de kuipen eraf slopen (+ verkopenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zetten![]()
kun je beter voor zoiets gaan missch...alhoewel er weinig info staat in de adv.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
ff fun tussendoor, opstartdeuntje notebook
Suzuki hequote:Op zondag 1 januari 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
Kan ie de kuipen eraf slopen (+ verkopen) en een toffe streetfighter van maken
![]()
Die topkuip ziet er toch niet uit![]()
Misschien moet ie wel op papier 25kW zijn, wel zo handigquote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edt: en als je dat toch niet boeit weet ik nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR400 te koop
Dat zie jij misschien, maar ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
Verder is het een Bandit maar hij ziet er heel anders uit dan de 600Hij ziet er wel leuk uit, als het motorblok er niet zo donker en vies uit zou zien ...
waar is dat voor nodigquote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Misschien moet ie wel op papier 25kW zijn, wel zo handig
Bij langzame brommers zou ik er niet voor schromen de begrenzing eraf te slopen hoor... Ik rij een ER5 (goed ingereden want hij heeft al wat km's) en dat rijd pas lekker. 25 kw is gewoon pure shit dat mag de bedenker van die wet in zijn aars stekenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..![]()
Maar 400 is wel eeuh... sjah. Raak je misschien wel snel op uitgekeken
Nieuwstaat boeit me niet als het een 25kw ding gaat worden. Hoeveel euronen willen we voor die ZZR400 eigenlijk?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan boeit het niet nee...
edt: en als je dat toch niet boeit weet ik nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR400 te koop
[..]
op een geknepen missch wel...op vol vermogen kun je der aardig mee spelen
Denk dat dit een rijder is en geen poetser, rijd zeker ook in de winter door. Vind ik alleen maar een voordeelquote:Op zondag 1 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Emotionele lulkoek![]()
![]()
Verder is het een Bandit maar hij ziet er heel anders uit dan de 600Hij ziet er wel leuk uit, als het motorblok er niet zo donker en vies uit zou zien ...
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zetten![]()
kun je beter voor zoiets gaan missch...alhoewel er weinig info staat in de adv.
Heb ik veel aan een brommer dat ver boven me budget zitquote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
Of yup, dit is ook wel een leuke motor als je het meteen goed wilt doen"met 25KW papieren", dus dan zal de begrenzing er ook wel al uitgehaald zijn
(tenzij die daarmee de uitdraai papieren bedoelt
)
Prijs zal ongetwijfeld ver boven je budget liggen
En als je echt hopeloos bent kun je deze budget bike kopen, ik heb je al vaak genoeg horen spreken over 'gewoon een simpel ding waar ik mijn 25KW periode mee door kan komen'
[..]
Een van de respectabele ZX-6R rijders op MF heeft zijn engelse ZX-6R 25kW gezet bij een dealer.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef yup het volgende:
En ze zijn ALLEMAAL op 25kw te zetten, MITS het Nederlandse kenteken is en geen import shit, want dan kan het niet :/
Had het over de GS500e.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een van de respectabele ZX-6R rijders op MF heeft zijn engelse ZX-6R 25kW gezet bij een dealer.
Heb er zelf nog nooit van gehoord, maar jah
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaanquote:
quote:
Lig nu zwaar spastisch in mijn nest omdat ik half out ging toen ik op de bank zat. Ik kan duidelijk minder hebben dan vroegah. Iet wat teveel sjampanjequote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaan
Deze dus:
Eerst geimporteerd en daarna gewoon op 25kW gezet. Of bedoel je dat niet?
[..]Leuke jaarwisseling gehad?
Hmmm weird...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaan
Deze dus:
Eerst geimporteerd en daarna gewoon op 25kW gezet. Of bedoel je dat niet?
[..]Leuke jaarwisseling gehad?
Zodra iets op politiek niveau ooit geregeld is, is niets meer logisch.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef yup het volgende:
MAAR eigenlijk is het logisch. Stel jij hebt een import ZX-6R, daar bestaat een typegoedkeuring voor. Die typegoedkeuring word toch niet per motor maar per bouwjaar/type motor gegeven. Dus al komt dat ding uit Afghanistan (), het ding heeft typegoedkeuring.
Of zit ik hier nu wat te lullen en verdien ik slaag![]()
Als ik alle verhalen op Motor-forum bijelkaar gooi dan lijkt het er toch echt op dat het RDW importquote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef yup het volgende:
Ik zal dat eens navragen, want dit is wel heel vreemd...
MAAR eigenlijk is het logisch. Stel jij hebt een import ZX-6R, daar bestaat een typegoedkeuring voor. Die typegoedkeuring word toch niet per motor maar per bouwjaar/type motor gegeven. Dus al komt dat ding uit Afghanistan (), het ding heeft typegoedkeuring.
Of zit ik hier nu wat te lullen en verdien ik slaag![]()
Zeg, jij verdient ook slaag.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Als ik alle verhalen op Motor-forum bijelkaar gooi dan lijkt het er toch echt op dat het RDW import
motoren niet op 25kW zet. Schijnt wel een truuk te zijn met uitdraai enzo, maarja, das rommelen.
Officieel moet het een NL motor zijn.
Het is wel handig dat zo een bedrijf dat voor je doet als je de export en import truc wil doen, maar zonde van je geld ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef yup het volgende:
Uhhh er is een bedrijf die alle motoren (dus ook Hayabusa's etc) op 25kw zet. Op de legale manier dus...
Kost alleen wel 775 euro... Heb het zelf nagevraagd, ze zeiden ALLE motoren kunnne op 25kw en op kenteken ook nog...
VFR 400 had ik voor gebeld (die was verdomd goedkoop), geen probleem volgens die knakkers, alleen is 775 een boel euronen :/
hoef ik dus niet eens naar te kijken... hoef toch niet te werkenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef hicham het volgende:
Ik wou een beetje op tijd naar bed, maar kwam twee vage spellen tegen
Bezigheidstherapie 1
Bezigheidstherapie 2
Eerste moet je even kloten om te ontdekken wat al die dingen voor een relatie onderling hebben (zie onderin het scherm van het spelletje om instellingen te wijzigen) en het tweede moet je eerst downloaden naar je PC en dan starten (zie website voor key controls)
[afbeelding]
(Goed tegen verveling op het werk)
Het CBR wil in de toekomst jonge chauffeurs op herhaling laten komen om te kijken of ze nog steeds volgens de regels rijdenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben blij dat ik niet meer hoef te kijken naar een 25kw motor
wat een gezeur allemaal dankzij die regeling
quote:en toch maar ff kijken
Die stond ook op de streetfighterday in Utrechtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef R2-D2 het volgende:
Iedereen is het spelletje van Hicham aan het spelen. In de tussentijd heb ik nog een paar motoren gevonden voor de Volwassen motoristen
![]()
Benelli TNT Titanium
[afbeelding]
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrijequote:
in de toekomst... begin maar met mensen die dan pas hun rijbewijs halenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het CBR wil in de toekomst jonge chauffeurs op herhaling laten komen om te kijken of ze nog steeds volgens de regels rijden![]()
![]()
[..]
![]()
genoeg te doen hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Die stond ook op de streetfighterday in Utrecht
[afbeelding]
[..]
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrije![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrije![]()
Op m'n motorexamen zei de instructeur:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
in de toekomst... begin maar met mensen die dan pas hun rijbewijs halen![]()
lijkt me op zich best wel grappig... zal wel na een jaar zijn ofzo... gewoon die volgauto zoekrijden![]()
quote:![]()
![]()
![]()
You are so damn right.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef yup het volgende:
Alleen ze vragen WOEKERprijzen voor die dingen, godverdegodver zeg.
1250 voor eentje van 1990 met 70.000 km
Doe maar 750 ofzo want dat is BELACHELIJK DUUR...
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperkquote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You are so damn right.![]()
![]()
Ik vind het een beetje stom om terug te grijpen naar het guldentijdperk, maar toen deed een dergelijke motor echt 1250 gulden heH, dus nog minder dan 750 euro zelfs.![]()
Ik 4 jaar niet, dus kijk van mezelf op de laatste maanden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperk![]()
quote:Oh, ik sliep...![]()
Ja, boeien, je betaald er meer voor, maar kennelijk krijg je er ook meer voor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
You are so damn right.![]()
![]()
Ik vind het een beetje stom om terug te grijpen naar het guldentijdperk, maar toen deed een dergelijke motor echt 1250 gulden heH, dus nog minder dan 750 euro zelfs.![]()
Laat mij niet lachen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, boeien, je betaald er meer voor, maar kennelijk krijg je er ook meer voor.
Alleen een beetje jammer als je niet dagelijks motoren koopt en verkoopt
Waarom krijg je er meer voor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
Ja, boeien, je betaald er meer voor, maar kennelijk krijg je er ook meer voor.
Alleen een beetje jammer als je niet dagelijks motoren koopt en verkoopt
Het ging niet per se om die GS500 vrindquote:Op zondag 1 januari 2006 23:59 schreef yup het volgende:
Laat mij niet lachen.
1250 voor een 1990 GS500e met 70k op de teller is gewoon debiel
750 is al een betere prijs...
Ik heb een nieuw speledingetje gehadquote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik 4 jaar niet, dus kijk van mezelf op de laatste maanden.![]()
[..]
Lekker ding.
![]()
Gehadquote:Op maandag 2 januari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een nieuw speledingetje gehad![]()
[afbeelding]
Het gaat hier toch om 2de handsverkoop?quote:
Moet je verder kijken natuurlijk.. voor dat geld zijn ze er wel met de helft aan kilometers en 25kw op kentekenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:59 schreef yup het volgende:
[..]
Laat mij niet lachen.
Hehe, net als met huizen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om 2de handsverkoop?
Als er op de 2de handsmarkt rond de 4500 - 5000 voor de '98er wordt gevraagd kan je hem ook voor diezelfde prijs verkopen. Zolang iedereen maar hetzelfde vraagt voor zijn brikkie zorgt dat ervoor dat je motor nu eenmaal die waarde krijgt![]()
De meeste mensen checken gewoon de algemene vraagprijs op marktplaats om vervolgens voor dezelfde prijs te gaan verkopen. Tenminste, zo zou ik erover denken. Als particulier heb ik nou niet bepaald een idee over de waarde van motoren als ik zo naar mijn eigen motor kijk. Als na een jaar alle '98ers worden verkocht voor 2000 euro zou dat ook mijn vraagprijs worden.
Er zit niet bepaald een berekening in mijn hoofd a la x kilometers gereden + 2 jaar afschrijving = "waarde motor na 2 jaar".
Zo bedoel ik het ofzo.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gehadwat'is F50/D50 met een Sigma lens.
![]()
Beetje donker en kleine foto.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Fotograferen is m'n hobbie geweest alleen is m'n fototoestel ooit gesneuveld bij een woordenwisseling![]()
Daarna geen aandacht meer aan geschonken en nu heb ik er 1 gekregen![]()
D50 , is van m'n broer eigenlijk. Hij hoorde het verhaal en toen heeft ie de camera gegeven. Ik heb ook nog foto's gemaakt maar met een camera zoals Hicham heeft had is dat niet makkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is het type nou?![]()
En ik kreeg helemaal geen commentaar op mijn avondpics van de week?![]()
Het komt er dus op neer dat je gewoon een groter startbudget moet hebben, maar dat zei je al. Ik neem aan dat op deze manier de afschrijving en relatief prijsverschil gelijk blijft. Als je nou een bike van 10 jaar geleden zou hebben dan had je er dus gratis op kunnen rijdenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen wil je wel steeds iets mooiers kopen, dus je economische voordracht loopt hier spaak.
Relatief betaal je dan dus ook een veelvoud meer bij de (nieuwe) duurdere aanschaf. .![]()
quote:In de jaren 70 gingen zo goed als alle Jappen tenminste na 5 jaar naar de sloop.![]()
![]()
Over het algemeen makkelijker, alleen overbelichten is absoluut einde resultaat.quote:
Het gaat vaak ook niet om de afschrijving, die is bij een motor relatief klein, maar de prijs van het rijden wordt met name bepaald door brandstof, onderhoud en slijtageonderdelen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
Het komt er dus op neer dat je gewoon een groter startbudget moet hebben, maar dat zei je al. Ik neem aan dat op deze manier de afschrijving en relatief prijsverschil gelijk blijft. Als je nou een bike van 10 jaar geleden zou hebben dan had je er dus gratis op kunnen rijden
<insert arm over schouder meeleef smiley.emo>quote:Mag toch hopen dat ie de 200k haalt
Opschieten jij !!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, trap me naar bed alsjeblieft.
![]()
![]()
![]()
22:00 is mijn ideale tijd.![]()
![]()
Blote voeten komt sowieso goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef ondeugend het volgende:
Opschieten jij !!
Anders zit er niets anders op dan je met blote voeten naar bed te doen.![]()
Kan jij niet even illegaal een voor me regelen dan ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef worldpimber het volgende:
Ga jij eens gauw een motor kopen ondeugend.![]()
Ik laat jullie 2 nou ff alleen.![]()
Jij was wegquote:
Help me ik kan niet slapenquote:
* rubberen hamer pakt....quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* rubberen hamer pakt....
Klaar alweer.... zzzzzzzzzzz
Ik slaap anders nooit met sokken aanquote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Opschieten jij !!
Anders zit er niets anders op dan je met blote voeten naar bed te doen.![]()
Aanknopingspunt!!!quote:
ik lag nog geen 2 sec in bed en was knock-outquote:Op maandag 2 januari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
Ik kon godverdetering gisteravond ook niet slapen![]()
Ik ga na 2 vrije maanden morgen aan de slag.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is al moeilijk om na een vrije week weer aan de slag te gaan, maar nu is het echt verschrikkelijk.![]()
quote:De Caipirinha was ook te lekker.![]()
Gaaf dingquote:Op maandag 2 januari 2006 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ yup: wrom niet zelf een motor importerenmijn 1e was op kenteken 25kw en werd ook zo op kenteken gezet toen ik hem importeerde...de ervaring met de motor zelf was minder erna maar dat is niet relevant
[[url=http://bilder.mobile.de/images/autoicons/532754/11111111189724138-10969-1133177933.bild]afbeelding][/url]
Pff dat zal wennen zijn ja. Maar goed, misschien heb je dan wel weer zin in de nieuwe baan! Ik was in ieder geval heel blij toen ik na school ook iets na 1,5 maand werk had gevonden. Je hebt wel ineens heel veel tijd, maar bijna alles kost geld, dus je bent ook heel beperkt met je vrije tijd. Alvast heel veel succes morgen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga na 2 vrije maanden morgen aan de slag.![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://bilder.mobile.de/images/autoicons/532754/11111111189724138-10969-1133177933.bild]afbeelding][/url]
Het was wel een ervaring op zich.quote:@ yup: wrom niet zelf een motor importeren mijn 1e was op kenteken 25kw en werd ook zo op kenteken gezet toen ik hem importeerde...de ervaring met de motor zelf was minder erna maar dat is niet relevant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld was niet het probleem, storte gewoon netto mijn eigen salarisquote:Op maandag 2 januari 2006 10:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt wel ineens heel veel tijd, maar bijna alles kost geld, dus je bent ook heel beperkt met je vrije tijd.
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Old skool GSX-R750 op 25 Kw.![]()
![]()
quote:Het was wel een ervaring op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet leuk als 1e motor zo een ervaring
en toch leuke tijden mee gehad
![]()
edit: kan me trouwens ook nog wel een meet herrineren waarbij die gele vlek praktisch uit elkaar viel
zekerquote:Good old times met zijn alleen op het klaverblad Apeldoorn.![]()
Wish I'd could go back in time.![]()
zie mijn editquote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Worldbeater, aangezien jij wel eens een Bimota hebt gehad, stel ik de vraag voornamelijk aan jou. Hoe is de kwaliteit van Bimota's in het algemeen? Ik vond die naked er wel heel erg stoer uit zien!! Maar ik ken het merk verder niet zo goed.
quote:
Vooral de nieuwere zijn qua afwerking om te smullen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Worldbeater, aangezien jij wel eens een Bimota hebt gehad, stel ik de vraag voornamelijk aan jou. Hoe is de kwaliteit van Bimota's in het algemeen? Ik vond die naked er wel heel erg stoer uit zien!! Maar ik ken het merk verder niet zo goed.
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spelletje, maak kans op een mooie Johnny Loco cruiser.
Waarom moet je je daar nou weer voor aanmelden, te veel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit
Ik heb al een idee, ik speel gewoon onder pepijn's naamEven kijken of ik het mail adres kan gokken
-edit 2
Pepijn, je hebt nog 4 winkansen![]()
![]()
ik had het nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 2 januari 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar ik heb er nooit pech mee gehad.
>Bimota-valt-uitelkaar-verhaal<
Mensen die de fiets gelijk willen doorverkopen zijn bij voorbaat al kansloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:47 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Waarom moet je je daar nou weer voor aanmelden, te veel moeite
-edit
Ik heb al een idee, ik speel gewoon onder pepijn's naamEven kijken of ik het mail adres kan gokken
quote:
Misschien per keer dat je inlogtquote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik had ze gisteren al verspeeld.
Ga natuurlijk niet de top de zelfde dag geven als dat ik zelf gespeeld heb.![]()
Argh, weer die ene foto die je niet mocht plaatsen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had het nog zacht uitgedrukt
maar wel een aparte verschijning
[afbeelding]
Tussen de sproeten door.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
Middag
Ik leef gelukkig weer een beetje. Al vonden ze hier op mijn werk dat ik er wat "bleek" uit zagJa hoe zou dat nou komen
![]()
In de zomer ben ik wel rijkelijk bedeeld met hier en daar een schoonheids sproet. In de winter daarentegen zijn de sproeten ver te zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Argh, weer die ene foto die je niet mocht plaatsen.Dat deed je vorig jaar ook al.
![]()
![]()
![]()
Ze komt hier niet goed tot haar recht.![]()
[..]
Tussen de sproeten door.![]()
![]()
![]()
Check dat geel van die laatste pic.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperk![]()
Oh, ik sliep...![]()
die doet aan slaapfokkenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:19 schreef R2-D2 het volgende:
dat is idd een belachelijke prijs... zal ie hem ook niet snel voor verkopen lijkt mequote:Op zondag 1 januari 2006 23:59 schreef yup het volgende:
[..]
Laat mij niet lachen.
Even terugdraaien, ander tellertje erop.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:31 schreef Roderick2085 het volgende:
dat is idd een belachelijke prijs... zal ie hem ook niet snel voor verkopen lijkt me![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:21 schreef Makster het volgende:
[..]
In de zomer ben ik wel rijkelijk bedeeld met hier en daar een schoonheids sproet. In de winter daarentegen zijn de sproeten ver te zoeken![]()
quote:
Ga er maar niet vanauit. Je moet voor de gein eens kijken wat ze voor de popairdere modellen durven te vragen uit die jarenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:31 schreef Roderick2085 het volgende:goeie morgen middag
[..]
[..]
die doet aan slaapfokkenis weer eens wat anders als slaapwandelen
[..]
dat is idd een belachelijke prijs... zal ie hem ook niet snel voor verkopen lijkt me![]()
of gewoon nog ff 50k mee doorrijdenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even terugdraaien, ander tellertje erop.![]()
Dat laatste is minder crimineel.![]()
![]()
die van mij is uit 95, met 38k op te teller... had ik ook voor ongeveer die prijs kunnen kopen (had ik er alleen wel zelf nieuwe banden en kettingset onder moeten zetten)quote:Op maandag 2 januari 2006 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanauit. Je moet voor de gein eens kijken wat ze voor de popairdere modellen durven te vragen uit die jaren
nieuwe modellen zijn net veel duurder nee. En als je zelf wat onderdelen vervangt net zo duur wrs.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die van mij is uit 95, met 38k op te teller... had ik ook voor ongeveer die prijs kunnen kopen (had ik er alleen wel zelf nieuwe banden en kettingset onder moeten zetten)
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Argh, weer die ene foto die je niet mocht plaatsen.Dat deed je vorig jaar ook al.
![]()
![]()
![]()
Ze komt hier niet goed tot haar recht.![]()
WTFquote:
Ja, veel motorkeus en goedkoop en eventueel betrouwbaar in Duitslandquote:Op maandag 2 januari 2006 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ yup: wrom niet zelf een motor importerenmijn 1e was op kenteken 25kw en werd ook zo op kenteken gezet toen ik hem importeerde...de ervaring met de motor zelf was minder erna maar dat is niet relevant
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
al een wat oudere foto toch? Makster is hier wel erg jong![]()
of je nu 10 keer 50 km aflegt of 1 keer 500 km maakt ook weinig uitquote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
Ja, veel motorkeus en goedkoop en eventueel betrouwbaar in Duitsland![]()
Maar redelijk onhaalbaar als beginner (je weet nog niet wat je precies wil) en als Amsterdammer (misschien ook redelijk onbekend in Duitsland en een behoorlijke afstand).
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of je nu 10 keer 50 km aflegt of 1 keer 500 km maakt ook weinig uit
Met dolgedraaide bouten ja.quote:en soms kan zo een afstand de moeite zijnvraag maar aan pepijn
![]()
![]()
wat is een boomlaars topic?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze foto had zo in een boomlaars topic gekunt![]()
![]()
1600 kilometer, want wat je ver haalt is lekker.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of je nu 10 keer 50 km aflegt of 1 keer 500 km maakt ook weinig uit
en soms kan zo een afstand de moeite zijnvraag maar aan pepijn
![]()
![]()
![]()
Gevoel, en ook het niet kopen was een gevoel, al had ik uit liefde al wat tekortkomingen gecompenseerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef worldpimber het volgende:
Peppoheftruck pakt het wel beter aan ja, die koopt alles gewoon op. Maar zelfs hij heeft de Futura laten staan. Dus hij is daarin niet meer de Godfather.
Gewoon 1 losse voetsteunbout.quote:
Boomlaars imitatie topicquote:
Ik had het over dezequote:Gewoon 1 losse voetsteunbout.
Mag het een keer na 7 jaar, aandraaien was de moeite ook niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Ik had het over deze
[afbeelding]
Wir haben es nicht gewußt
Doe dan de volgende keer een enter tussen je post, en reageer niet naar een ander als mijn naam in de quote erboven staat. Het is 1 januari u'know. (ik loop een dag achterquote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Ik had het over deze
[afbeelding]
Wir haben es nicht gewußt
Ik vind 'm juist daarom mooiquote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar heb je het kontje gelaten![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1600 kilometer, want wat je ver haalt is lekker.![]()
800 kilometer heen met 10 minuten pauze, uurtje motor kijken en opladen en 800 kilometer non stop terug.![]()
Ben zelfs nog behoorlijk omgereden op de terugweg, maar ik weet niet hoeveel.
Dit aantal kilometers gaf de routeplanner aan.![]()
hmm, een complete motor vind ik mooierquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Boomlaars imitatie topic
Klik hier wat van de laatste topics aanHilarisch
![]()
Er is nog zo een debiel die wel een puike reeks verhalen heeft gepost maar daar moet je echt even een avondje voor uittrekken, daar zat een mooie ontknoping in.
Whoa, leuke picquote:
Ik heb nooit geweten dat jij die ZXR uit Germanie had gekochtquote:
Te kort kontje vind ik. Net als de Buell lightning als ik me niet vergis.quote:
yupquote:Op maandag 2 januari 2006 14:40 schreef hicham het volgende:
Ik heb nooit geweten dat jij die ZXR uit Germanie had gekochtLaat staan dat ie op 25KW stond [afbeelding]
Niet te grof hequote:
Hmm, wat zouden de beweegredenen zijn om na de post nog even een smiley aan te klikken en nog een keer te postenquote:
Tsja ...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist daarom leluk![]()
wat een diepzinnige benadering nav een kontjequote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef R2-D2 het volgende:
Tsja ... [afbeelding]
Ondanks onze niet gelijke meningen en verschil van inzichten etc... ben ik net zo gelukkig als jij![]()
omdat het geen porum is zonder kontquote:Waarom zou je een kont op een naked of Supersport zetten als je 99% alleen rijdt? Omdat anders je seatpipes eraf vallen?
Double check.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:40 schreef hicham het volgende:
Whoa, leuke picWat heeft Nick daar op z'n voorhoofd
Leuk die oorbel ook bij die Makster look-a-like
Dat zal inderdaad niet veel verschillen, hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef R2-D2 het volgende:
Tsja ... [afbeelding]
Ondanks onze niet gelijke meningen en verschil van inzichten etc... ben ik net zo gelukkig als jij![]()
Koffiepauzequote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet te grof he
[..]
Hmm, wat zouden de beweegredenen zijn om na de post nog even een smiley aan te klikken en nog een keer te posten
Ik ga even sporten:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Double check.
En nog een schuine.
Passen ook in dat boom topic.![]()
Leuke composities
En die koppen ook
![]()
Jij moet de foto's gaan maken op de volgende meets*
*edit: voor de composities dan, niet voor de koppen
quote:Kawafreaks beginnen te flippen in de winterquote:Te lang niet gereden
Manager weer vrij?quote:
dub dub dub dub dub![]()
Onderhoud in die zin van dat alles kapot gaatquote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Wat voor onderhoud heeft een tweetakt brommer dan nodig, een nieuwe bougie kan je toch zelf wel indraaien.Hoeveel kilometers heeft dat ding trouwens gereden onderhand?
![]()
Best leuk, zo'n ding. In ieder geval weer eens wat andersquote:Op maandag 2 januari 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
Dit was'r.![]()
![]()
[afbeelding]
En een piccie van die onmogelijk te hanteren kuip uit 1 stuk.![]()
[afbeelding]
quote:
Waarom fantaseer jij daarover?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
Wat heeft R2-D2 eigenlijk aan de Telegraaf bezorger gegeven voor de nieuwjaarskaarten?
Of betaal je alleen in natura.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Best leuk, zo'n ding. In ieder geval weer eens wat anders![]()
Bericht licht aangepast.quote:Zilveren Thunderace.![]()
Heer bedankt voor uw bod.
Deze zit te ver onder m’n vraagprijs. Ben wel bereid verschil te delen.
Dit geeft een prijs van ¤ 5,-.
Ik zie uw eventuele reactie te gemoet.
owjah johquote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
Too much infoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoever van te voren zou je moeten boeken
Mij bestquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
maken we tijd voorquote:Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Kun je wat mijn kant op smijten?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Hmm, nee sorry ik zit net krap bij kas.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Kun je wat mijn kant op smijten?![]()
Dan doe ik ook wel mee met het motordoel hoor.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
maken we tijd voorhoop ik, maar als het goed is weten we vrij vroeg of het wel of niet definitief is...moet in te plannen zijn
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Neuh.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagen![]()
![]()
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
How cute those piccies....keiskattigquote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
Vind ik niet zo mooi.quote:
Je gaat er toch wel wat van maken he?quote:]
OF een GSXR750 zonder subframe en mono arm![]()
prijs valt idd meequote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
Ik heb al 2 jaar het idee voor een circuitdag, even afwachten hoe ik er over 2-3 maanden bij sta.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Koppellll!!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
prijs valt idd meemooie kleurstelling
150NM
![]()
Kan een ACE wel tegen.quote:circuitbanden heb je iig al![]()
...maar is dus circuitmotor
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverbandquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
Wat een vertrouwen in mequote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Magoed, heb nu zoveel geld in m'n waardelozebandit gestoken dat ik misschien ook maar eens een kawasaki moet kopen
![]()
Nigger go homequote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
dat is![]()
Wie wilde er ook weer een monster kopen? Alleen klikken als je *blingbling* wil
quote:
Wooowwwwquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
Nigger go home
Je telt pas mee als je minstens zoveel chroom hebt![]()
(van CH Racing M900)
Okeeee... Ragbike heb je alquote:
Mijn post was meer gericht op het feit dat er al 70.000 km's op de klok staan and still counting
Die futura had wel watquote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vind ik niet zo mooi.![]()
En ik zoek een beetje compromis tussen sport en toer, met kuip en dito uiterlijk.![]()
[..]
Je gaat er toch wel wat van maken he?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
quote:@Peppo succes morgen![]()
En toen zei Hicham:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
* R2-D2 dacht toen:quote:
En toen zei Hicham heel origineel:quote:@Peppo succes morgen![]()
* R2-D2 vond toen dat ze niet uit de pas moest lopen en zei:quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverband
surequote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
Nee, het heeft niet met de nieuwe baan te maken.![]()
s6quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Heb in ieder geval een tijdvoorsprong.![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
k3quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Túúúúrlijk jongehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zolang je actief werk doet geen probleem, maar als je kantoorpikkie bent *kijkt met schuin oog naar de rest van FokMCquote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
Hmmm, beginnen daar zeker stipt om 9 uur dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
3 netwerkjes in de buurt, waarvan 1 onbeveiligd.
En er zullen ook nog wel andere bedrijven pas om 9 uur opstarten.![]()
![]()
Affijn, nu weer even internet uit hier, still alone.![]()
Goed begin van je carrierequote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:37 schreef Worldbeater het volgende:
Op kantoor, was er al om 8:15..we beginnen om 9:00.
Nog niemand aanwezig in onze eigen kantoorruimte, gelukkig is het hoofdgebouw bevolkt, en de receptie er al wel.Heb gelijk de electronische sleutel gehad voor het hele gebouw hier, ik schat 25 bedrijven in 1 groot pand, heb nog niet gekeken, maar de Klapjap zei dat er verschillende draadloze netwerken waren waar ik op kon loggen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Get your motor running!
HEAD OUT ON THE HIGHWAY
Looking for adventure
And whatever comes our way
BOOOOOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
En om 15:30quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
't is ook niet echt druk op de HELP!-desk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Komt natuurlijk omdat WorldBeater nu weer aan het werk is.
Zul je zien dat het vanmiddag weer snel gaat
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Je hebt je stoel verschovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
http://www.ifeeder.net/m.asp?id=398449122905731![]()
Nouja... maar wel gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Oh, oh.....begint goed al goed in je nieuwe job...meteen Fok!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
En slechts 1 bakkie koffie na 1.5 uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Collega zit even te bellen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 @ 11:40 schreeft R2-D2 het volgende:
Je hebt je stoel verschoven![]()
Bureau's losgekoppeld, nieuwe erbij, en de hele layout opnieuw neergezet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vreemde filmpjes post jij toch af en toequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Niet heelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
ik geloof dat heel fokMC hem niet gelooft
![]()
Pa heeft space ding op gas.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, veel motorkeus en goedkoop en eventueel betrouwbaar in Duitsland![]()
Maar redelijk onhaalbaar als beginner (je weet nog niet wat je precies wil) en als Amsterdammer (misschien ook redelijk onbekend in Duitsland en een behoorlijke afstand).
omgquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef yup het volgende:
[..]
Pa heeft space ding op gas.
Dus de brandstof is het probleem niet. Huur je een trailer erbij klaar is kees.
Alleen ik vind het echt tegenvallen in Duitsland qua motorprijzen hoor, zo goedkoop vind ik het daar niet en het is nu zelfs winter...
Ik ken de procedures wel hoe alles gedaan moet worden, maar import doe ik maar bij koekblikken ofzo waar het soms makkelijk duizenden euro's kan schelen
Eerst die rijbewijs eens halen
Ja, of de miniquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
Hier laat ik het bij, thats all for Fok!
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk ook weer zitten werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Yep voor mij budgetbrommers helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenOk, wel geen duizenden euro's maar in de prijsklasse waarin je nu shopt is dat toch niet relevant...
het is iig een manier om het obstakel 25Kw te omzeilen, ook gezien de abnormale prijzen die soms wordt gevraagd voor een 25Kw-er.
Voorkeur voor humorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.
Alweer op zoek naar een andere motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/15962344.html?
Ik was alleen maar aan het dollen met jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
![]()
Dat is gewoon lompquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef worldpimber het volgende:
En daarom zou ik nooit posen voor het posenTerassen, megameets etc. echt een no go
Je staat dubbel voor lul
Waar heb je het overquote:[..]
Ja, of de miniFokMC'ers zitten weer te geinen
![]()
Heb nog een duimfoto![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
- Post niet meer sinds het nieuwe jaar![]()
Weet hij zelf wel.quote:Waar heb je het over![]()
zoiets zocht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoiets zocht ik
alleen de centen staan het nog niet toe
Hoe kom je op dat plaatjequote:
Je weet nooit wat je tegen komt. Hoe denk je dat ik aan die eerste Alp ben gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek mee
[..]
Uit de prive collectie van Stink...quote:
We zouden het niet over onze foto's hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uit de prive collectie van Stink... [afbeelding]
Pep [afbeelding]
Sowwiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
We zouden het niet over onze foto's hebben
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
[..]
Voorkeur voor humor
[..]
Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
Ik was alleen maar aan het dollen met jeNetzoals de rest denk ik
Dus die verklaring was niet nodigMaar wel leuk om te weten natuurlijk
[..]
Dat is gewoon lomp
Plus dat je er achteraf meestal wel om kunt lachen
[..]
Waar heb je het over![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
"t'is zo stil @ Fok!, 'k heb nergens woorden voor......zo stil @ Fok!"
hier heb ik geen woorden voor![]()
Bovendien moet ik ook nog de nodige cash flow hebben voor een nieuwe![]()
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookmaar het plan is dat ik wat grote vertaalopdrachten ga binnen halen in 2006.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Always keep ya head up.![]()
Trouwens, ik was niet de enige die met geld ging smijten zo te zien (op zoek naar de foto's) kwam ik deze reactie nog tegen:quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgend jaar heb ik GELDdus kan het zomaar gebeuren misschien
![]()
Vandaar dat Martie niet post, die werkt eindelijk.
Sielug![]()
PauppeerrrDie kleding, niet zozeer dat niet beschermende gezeik, maar wat een pauperkleding heeft die gast aan man. Das ook de reden dat ik het even moest delen
Wel netjes die controle over de maximum hoogte van zijn wheelie.
![]()
Leuk die verslagjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn collega is alweer naar huis, gaat nog even thuis werken > altijd op dinsdag.
![]()
![]()
![]()
Ik heb toestemming om wel 5 minuten eerder naar huis te gaan om rustig het alarm er op te kunnen zetten.![]()
Morgen even starten op kantoor, en dan samen 2 bezoeken doen, dus dan is tussendoor inloggen er niet bij. Tnx voor het weinige moeten bijlezen, de grappen, en nu weer even verder met mijn cursus 3 D engineering waarvan ik nog even geen touw aan kan vastknopen. Oh nee, eerst even bronwater halen, hopelijk belt er niemand.
![]()
![]()
Gezien het feit dat ik maar 2.5 uur geslapen heb heb ik het overleefd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk die verslagjes.Beviel het wel goed voor een eerste werkdag?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Net een brief van het CJIB binnen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nu dus euries extra voor een andere motor
*I'll do what I want, cuz I can*
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
....nu dus euries extra voor een andere motor
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
![]()
Pauperquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik weet het goed gemaakt, je mag voor mij bezwaarshriften gaan schrijven en bij seponering krijg je 25%quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.![]()
![]()
hmmm ik zie die motor toch dichterbij komen ineens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, je mag voor mij bezwaarshriften gaan schrijven en bij seponering krijg je 25%![]()
Levert je zo 300 per maand extra op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |