owjah johquote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
Too much infoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoever van te voren zou je moeten boeken
Mij bestquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
maken we tijd voorquote:Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Kun je wat mijn kant op smijten?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Hmm, nee sorry ik zit net krap bij kas.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Kun je wat mijn kant op smijten?![]()
Dan doe ik ook wel mee met het motordoel hoor.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
maken we tijd voorhoop ik, maar als het goed is weten we vrij vroeg of het wel of niet definitief is...moet in te plannen zijn
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Neuh.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagen![]()
![]()
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
How cute those piccies....keiskattigquote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
Vind ik niet zo mooi.quote:
Je gaat er toch wel wat van maken he?quote:]
OF een GSXR750 zonder subframe en mono arm![]()
prijs valt idd meequote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
Ik heb al 2 jaar het idee voor een circuitdag, even afwachten hoe ik er over 2-3 maanden bij sta.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Koppellll!!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
prijs valt idd meemooie kleurstelling
150NM
![]()
Kan een ACE wel tegen.quote:circuitbanden heb je iig al![]()
...maar is dus circuitmotor
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverbandquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
Wat een vertrouwen in mequote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Magoed, heb nu zoveel geld in m'n waardelozebandit gestoken dat ik misschien ook maar eens een kawasaki moet kopen
![]()
Nigger go homequote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
dat is![]()
Wie wilde er ook weer een monster kopen? Alleen klikken als je *blingbling* wil
quote:
Wooowwwwquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
Nigger go home
Je telt pas mee als je minstens zoveel chroom hebt![]()
(van CH Racing M900)
Okeeee... Ragbike heb je alquote:
Mijn post was meer gericht op het feit dat er al 70.000 km's op de klok staan and still counting
Die futura had wel watquote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vind ik niet zo mooi.![]()
En ik zoek een beetje compromis tussen sport en toer, met kuip en dito uiterlijk.![]()
[..]
Je gaat er toch wel wat van maken he?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
quote:@Peppo succes morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen zei Hicham:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
* R2-D2 dacht toen:quote:
En toen zei Hicham heel origineel:quote:@Peppo succes morgen![]()
* R2-D2 vond toen dat ze niet uit de pas moest lopen en zei:quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverband
surequote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
Nee, het heeft niet met de nieuwe baan te maken.![]()
s6quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Heb in ieder geval een tijdvoorsprong.![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
k3quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Túúúúrlijk jongehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zolang je actief werk doet geen probleem, maar als je kantoorpikkie bent *kijkt met schuin oog naar de rest van FokMCquote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
Hmmm, beginnen daar zeker stipt om 9 uur dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
3 netwerkjes in de buurt, waarvan 1 onbeveiligd.
En er zullen ook nog wel andere bedrijven pas om 9 uur opstarten.![]()
![]()
Affijn, nu weer even internet uit hier, still alone.![]()
Goed begin van je carrierequote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:37 schreef Worldbeater het volgende:
Op kantoor, was er al om 8:15..we beginnen om 9:00.
Nog niemand aanwezig in onze eigen kantoorruimte, gelukkig is het hoofdgebouw bevolkt, en de receptie er al wel.Heb gelijk de electronische sleutel gehad voor het hele gebouw hier, ik schat 25 bedrijven in 1 groot pand, heb nog niet gekeken, maar de Klapjap zei dat er verschillende draadloze netwerken waren waar ik op kon loggen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Get your motor running!
HEAD OUT ON THE HIGHWAY
Looking for adventure
And whatever comes our way
BOOOOOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
En om 15:30quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
't is ook niet echt druk op de HELP!-desk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Komt natuurlijk omdat WorldBeater nu weer aan het werk is.
Zul je zien dat het vanmiddag weer snel gaat
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Je hebt je stoel verschovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
http://www.ifeeder.net/m.asp?id=398449122905731![]()
Nouja... maar wel gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Oh, oh.....begint goed al goed in je nieuwe job...meteen Fok!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
En slechts 1 bakkie koffie na 1.5 uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Collega zit even te bellen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 @ 11:40 schreeft R2-D2 het volgende:
Je hebt je stoel verschoven![]()
Bureau's losgekoppeld, nieuwe erbij, en de hele layout opnieuw neergezet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vreemde filmpjes post jij toch af en toequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Niet heelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
ik geloof dat heel fokMC hem niet gelooft
![]()
Pa heeft space ding op gas.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, veel motorkeus en goedkoop en eventueel betrouwbaar in Duitsland![]()
Maar redelijk onhaalbaar als beginner (je weet nog niet wat je precies wil) en als Amsterdammer (misschien ook redelijk onbekend in Duitsland en een behoorlijke afstand).
omgquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef yup het volgende:
[..]
Pa heeft space ding op gas.
Dus de brandstof is het probleem niet. Huur je een trailer erbij klaar is kees.
Alleen ik vind het echt tegenvallen in Duitsland qua motorprijzen hoor, zo goedkoop vind ik het daar niet en het is nu zelfs winter...
Ik ken de procedures wel hoe alles gedaan moet worden, maar import doe ik maar bij koekblikken ofzo waar het soms makkelijk duizenden euro's kan schelen
Eerst die rijbewijs eens halen
Ja, of de miniquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
Hier laat ik het bij, thats all for Fok!
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk ook weer zitten werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Yep voor mij budgetbrommers helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenOk, wel geen duizenden euro's maar in de prijsklasse waarin je nu shopt is dat toch niet relevant...
het is iig een manier om het obstakel 25Kw te omzeilen, ook gezien de abnormale prijzen die soms wordt gevraagd voor een 25Kw-er.
Voorkeur voor humorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.
Alweer op zoek naar een andere motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/15962344.html?
Ik was alleen maar aan het dollen met jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
![]()
Dat is gewoon lompquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef worldpimber het volgende:
En daarom zou ik nooit posen voor het posenTerassen, megameets etc. echt een no go
Je staat dubbel voor lul
Waar heb je het overquote:[..]
Ja, of de miniFokMC'ers zitten weer te geinen
![]()
Heb nog een duimfoto![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
- Post niet meer sinds het nieuwe jaar![]()
Weet hij zelf wel.quote:Waar heb je het over![]()
zoiets zocht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoiets zocht ik
alleen de centen staan het nog niet toe
Hoe kom je op dat plaatjequote:
Je weet nooit wat je tegen komt. Hoe denk je dat ik aan die eerste Alp ben gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek mee
[..]
Uit de prive collectie van Stink...quote:
We zouden het niet over onze foto's hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uit de prive collectie van Stink... [afbeelding]
Pep [afbeelding]
Sowwiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
We zouden het niet over onze foto's hebben
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
[..]
Voorkeur voor humor
[..]
Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
Ik was alleen maar aan het dollen met jeNetzoals de rest denk ik
Dus die verklaring was niet nodigMaar wel leuk om te weten natuurlijk
[..]
Dat is gewoon lomp
Plus dat je er achteraf meestal wel om kunt lachen
[..]
Waar heb je het over![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
"t'is zo stil @ Fok!, 'k heb nergens woorden voor......zo stil @ Fok!"
hier heb ik geen woorden voor![]()
Bovendien moet ik ook nog de nodige cash flow hebben voor een nieuwe![]()
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookmaar het plan is dat ik wat grote vertaalopdrachten ga binnen halen in 2006.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Always keep ya head up.![]()
Trouwens, ik was niet de enige die met geld ging smijten zo te zien (op zoek naar de foto's) kwam ik deze reactie nog tegen:quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgend jaar heb ik GELDdus kan het zomaar gebeuren misschien
![]()
Vandaar dat Martie niet post, die werkt eindelijk.
Sielug![]()
PauppeerrrDie kleding, niet zozeer dat niet beschermende gezeik, maar wat een pauperkleding heeft die gast aan man. Das ook de reden dat ik het even moest delen
Wel netjes die controle over de maximum hoogte van zijn wheelie.
![]()
Leuk die verslagjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn collega is alweer naar huis, gaat nog even thuis werken > altijd op dinsdag.
![]()
![]()
![]()
Ik heb toestemming om wel 5 minuten eerder naar huis te gaan om rustig het alarm er op te kunnen zetten.![]()
Morgen even starten op kantoor, en dan samen 2 bezoeken doen, dus dan is tussendoor inloggen er niet bij. Tnx voor het weinige moeten bijlezen, de grappen, en nu weer even verder met mijn cursus 3 D engineering waarvan ik nog even geen touw aan kan vastknopen. Oh nee, eerst even bronwater halen, hopelijk belt er niemand.
![]()
![]()
Gezien het feit dat ik maar 2.5 uur geslapen heb heb ik het overleefd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk die verslagjes.Beviel het wel goed voor een eerste werkdag?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Net een brief van het CJIB binnen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nu dus euries extra voor een andere motor
*I'll do what I want, cuz I can*
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
....nu dus euries extra voor een andere motor
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
![]()
Pauperquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik weet het goed gemaakt, je mag voor mij bezwaarshriften gaan schrijven en bij seponering krijg je 25%quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |