't is ook niet echt druk op de HELP!-desk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Komt natuurlijk omdat WorldBeater nu weer aan het werk is.
Zul je zien dat het vanmiddag weer snel gaat
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Je hebt je stoel verschovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
http://www.ifeeder.net/m.asp?id=398449122905731![]()
Nouja... maar wel gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Oh, oh.....begint goed al goed in je nieuwe job...meteen Fok!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Kantoor ingericht, verder nog weinig gedaan.
En slechts 1 bakkie koffie na 1.5 uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Collega zit even te bellen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 @ 11:40 schreeft R2-D2 het volgende:
Je hebt je stoel verschoven![]()
Bureau's losgekoppeld, nieuwe erbij, en de hele layout opnieuw neergezet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vreemde filmpjes post jij toch af en toequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Niet heelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
ik geloof dat heel fokMC hem niet gelooft
![]()
Pa heeft space ding op gas.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, veel motorkeus en goedkoop en eventueel betrouwbaar in Duitsland![]()
Maar redelijk onhaalbaar als beginner (je weet nog niet wat je precies wil) en als Amsterdammer (misschien ook redelijk onbekend in Duitsland en een behoorlijke afstand).
omgquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef yup het volgende:
[..]
Pa heeft space ding op gas.
Dus de brandstof is het probleem niet. Huur je een trailer erbij klaar is kees.
Alleen ik vind het echt tegenvallen in Duitsland qua motorprijzen hoor, zo goedkoop vind ik het daar niet en het is nu zelfs winter...
Ik ken de procedures wel hoe alles gedaan moet worden, maar import doe ik maar bij koekblikken ofzo waar het soms makkelijk duizenden euro's kan schelen
Eerst die rijbewijs eens halen
Ja, of de miniquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
Hier laat ik het bij, thats all for Fok!
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk ook weer zitten werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef bwt het volgende:
't is idd stilletjes
Yep voor mij budgetbrommers helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Als je bereidt bent om een voertuig te importen en het transport is ook geen probleem dan kan het zeker lonen om niet alleen Duitsland maar ook in België te kijkenOk, wel geen duizenden euro's maar in de prijsklasse waarin je nu shopt is dat toch niet relevant...
het is iig een manier om het obstakel 25Kw te omzeilen, ook gezien de abnormale prijzen die soms wordt gevraagd voor een 25Kw-er.
Voorkeur voor humorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, wat heb jij nou weer voor voorkeuren zeg.
Alweer op zoek naar een andere motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/15962344.html?
Ik was alleen maar aan het dollen met jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet heel, maar het heeft met een oude liefde FS te maken. Tijdje niet gezien, en moest ineens even met haar praten van mezelf vannacht. Goede timing de dag voor de eerste werkdag. Had het 2 weken geleden moeten doen, dan was er nog iets te redden misschien.
![]()
Dat is gewoon lompquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef worldpimber het volgende:
En daarom zou ik nooit posen voor het posenTerassen, megameets etc. echt een no go
Je staat dubbel voor lul
Waar heb je het overquote:[..]
Ja, of de miniFokMC'ers zitten weer te geinen
![]()
Heb nog een duimfoto![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
- Post niet meer sinds het nieuwe jaar![]()
Weet hij zelf wel.quote:Waar heb je het over![]()
zoiets zocht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
- Post niet meer sinds het nieuwe jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |