Rijd zelf nog geen motor, nog een beetje te jong.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef Nacasante het volgende:
We gaan de goeie kant op, mannen! Nu nog ff erbij wat voor soort motor jullie rijden.
pche op een crosser, bijvoorbeeld??
Jah, maar ik vraag gewoon of het mag. Tijdens het fietsen wordt het namelijk afgeraden. Ik bedoel, als je 120 gaat op een motor en je hebt je koptelefoontjes hard aan, hoor je het getoeter niet lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee. Je mag toch ook radio in de auto luisteren?
als je verplicht GSM-headsetjes moet dragen in de auto dan lijken MP3-spelers me op de motor ook geen probleem.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, maar ik vraag gewoon of het mag. Tijdens het fietsen wordt het namelijk afgeraden. Ik bedoel, als je 120 gaat op een motor en je hebt je koptelefoontjes hard aan, hoor je het getoeter niet lijkt me.
quote:World first Bluetooth helmet
Wanna use your phone while riding? Well it will soon be easy thanks to the launch of the world's first Bluetooth helmet.
MOMODESIGN uses the award-winning design of Motorola's popular HS810, and the wireless helmet headset is the latest addition to Motorola's portfolio.
The helmet is stylish and open-faced, and its design draws inspiration from air force pilots' helmets, with anti-scratch visor and carbon fibre details.
The helmet means riders will no longer get tangled up in awkward wires getting on and off their bikes.
Taking and making calls is easy as all functions (answer, end, redial, voice dial and volume) can be made from the cover on the helmet.
Carry on talking
And there's no need to break the conversation when you get off the bike - just remove the headset module from the helmet, attach it to the neck loop and continue talking - no one will even know you've changed location!
The Motorola wireless helmet headset is manufactured with a noise reducing microphone to help minimise traffic and wind noise when riding at highway speed, as well as a cover designed to withstand whatever nature throws at you.
The battery lasts for up to five hours talktime and 100 hours standby time, so you won't need to charge it too often. When you do, just remove the headset module from the helmet and plug in!
The Motorola wireless helmet headset will also be available as an aftermarket kit.
The kit, containing the helmet adapter (microphone, speaker, cover), Bluetooth headset module, lanyard and charger, would easily attach to a consumer's own helmet with the included strong 3M adhesive.
Both solutions are universal, making them compatible with any Bluetooth enabled handset.
Availability is expected in the first quarter of 2005.
Whehehe... 120.... getoeter...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, maar ik vraag gewoon of het mag. Tijdens het fietsen wordt het namelijk afgeraden. Ik bedoel, als je 120 gaat op een motor en je hebt je koptelefoontjes hard aan, hoor je het getoeter niet lijkt me.
Ik heb ook otoplastieken, maar ik zie het niet zo zitten om éérst de motorherrie te dempen en dan vervolgens een mp3 speler op orkaanvolume op te gaan zetten om de motorherrie te overstemmen en door te dringen tot mijn oren.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat hoor je wel hoor. Ik wel tenminste.
Op maat gemaakte oordoppen
Neei. Maar goed, nu heb ik nog steeds geen antwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Whehehe... 120.... getoeter...
Je rijdt zeker geen motor??
Je hebt ook spiegels!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neei. Maar goed, nu heb ik nog steeds geen antwoord.
Okee, dank. Mijn ultieme motormuziek, denk ik, RHCP.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt ook spiegels!![]()
Met mijn oordoppen in hoor ik nog wel getoeter, geen probleem. Met muziek aan zal het misschien wat lastiger worden, maar goed.. wanneer moet je getoeter horen dan. Je weet wat er om je heen gebeurd aangezien je je spiegels goed in de gaten houdt. Bovendien blijf je het meeste verkeer wel voor![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:07 schreef stinkie het volgende:
Here I go again on my own, going down the only road I've ever known
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt ook spiegels!![]()
Met mijn oordoppen in hoor ik nog wel getoeter, geen probleem. Met muziek aan zal het misschien wat lastiger worden, maar goed.. wanneer moet je getoeter horen dan. Je weet wat er om je heen gebeurd aangezien je je spiegels goed in de gaten houdt. Bovendien blijf je het meeste verkeer wel voor![]()
wat doet die spiegel post icm mijn postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |