Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoiets zocht ik
alleen de centen staan het nog niet toe
Hoe kom je op dat plaatjequote:
Je weet nooit wat je tegen komt. Hoe denk je dat ik aan die eerste Alp ben gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga dan niet zoeken als je geen centen hebt, maak je alleen jezelf gek mee
[..]
Uit de prive collectie van Stink...quote:
We zouden het niet over onze foto's hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uit de prive collectie van Stink... [afbeelding]
Pep [afbeelding]
Sowwiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
We zouden het niet over onze foto's hebben
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
Opsporing verzocht [afbeelding]
[afbeelding]
- Man
- Midlife crisis
- Circa 2 meter 80
- Post niet meer sinds het nieuwe jaar![]()
[..]
Voorkeur voor humor
[..]
Alweer op zoek naar een andere motor
[..]
Ik was alleen maar aan het dollen met jeNetzoals de rest denk ik
Dus die verklaring was niet nodigMaar wel leuk om te weten natuurlijk
[..]
Dat is gewoon lomp
Plus dat je er achteraf meestal wel om kunt lachen
[..]
Waar heb je het over![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
"t'is zo stil @ Fok!, 'k heb nergens woorden voor......zo stil @ Fok!"
hier heb ik geen woorden voor![]()
Bovendien moet ik ook nog de nodige cash flow hebben voor een nieuwe![]()
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookmaar het plan is dat ik wat grote vertaalopdrachten ga binnen halen in 2006.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Een ondernemingsplan is volgens mij niet genoeg om euro's binnen te laten stromen.Tot nu toe gaat het best goed met mijn vertaalbureau, maar de euro's stromen nog niet in grote hopen binnen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Begin denk ik ook maar een "toko of my own"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., trek gewoon m'n ondernemingsplan van 5 jaar geleden uit de kast, pas e.e.a. aan.
kom maar euro's kom maar bij Rebbeltjuh![]()
Always keep ya head up.![]()
Trouwens, ik was niet de enige die met geld ging smijten zo te zien (op zoek naar de foto's) kwam ik deze reactie nog tegen:quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgend jaar heb ik GELDdus kan het zomaar gebeuren misschien
![]()
Vandaar dat Martie niet post, die werkt eindelijk.
Sielug![]()
PauppeerrrDie kleding, niet zozeer dat niet beschermende gezeik, maar wat een pauperkleding heeft die gast aan man. Das ook de reden dat ik het even moest delen
Wel netjes die controle over de maximum hoogte van zijn wheelie.
![]()
Leuk die verslagjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn collega is alweer naar huis, gaat nog even thuis werken > altijd op dinsdag.
![]()
![]()
![]()
Ik heb toestemming om wel 5 minuten eerder naar huis te gaan om rustig het alarm er op te kunnen zetten.![]()
Morgen even starten op kantoor, en dan samen 2 bezoeken doen, dus dan is tussendoor inloggen er niet bij. Tnx voor het weinige moeten bijlezen, de grappen, en nu weer even verder met mijn cursus 3 D engineering waarvan ik nog even geen touw aan kan vastknopen. Oh nee, eerst even bronwater halen, hopelijk belt er niemand.
![]()
![]()
Gezien het feit dat ik maar 2.5 uur geslapen heb heb ik het overleefd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk die verslagjes.Beviel het wel goed voor een eerste werkdag?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Net een brief van het CJIB binnen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nu dus euries extra voor een andere motor
*I'll do what I want, cuz I can*
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
....nu dus euries extra voor een andere motor
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
![]()
Pauperquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Hoe flik je dat nou weer.Zit ik hier een beetje voor jan lul te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik weet het goed gemaakt, je mag voor mij bezwaarshriften gaan schrijven en bij seponering krijg je 25%quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar zal nog een hele hoop bij moeten, maar het is een heel goed begin.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |