Wooowwwwquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
Nigger go home
Je telt pas mee als je minstens zoveel chroom hebt![]()
(van CH Racing M900)
Okeeee... Ragbike heb je alquote:
Mijn post was meer gericht op het feit dat er al 70.000 km's op de klok staan and still counting
Die futura had wel watquote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vind ik niet zo mooi.![]()
En ik zoek een beetje compromis tussen sport en toer, met kuip en dito uiterlijk.![]()
[..]
Je gaat er toch wel wat van maken he?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
quote:@Peppo succes morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen zei Hicham:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga neer, ff de schade van het weekend in halen
* R2-D2 dacht toen:quote:
En toen zei Hicham heel origineel:quote:@Peppo succes morgen![]()
* R2-D2 vond toen dat ze niet uit de pas moest lopen en zei:quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverband
surequote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
Nee, het heeft niet met de nieuwe baan te maken.![]()
s6quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Heb in ieder geval een tijdvoorsprong.![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Half 3 ongeveer gaan slapen, en half 6 lag ik alweer een tijdje wakker en ben ik eruit gegaan.
k3quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
Nog even overhemd strijken, douchen, pak aan en om 9 uur present op kantoor.![]()
![]()
Túúúúrlijk jongehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zolang je actief werk doet geen probleem, maar als je kantoorpikkie bent *kijkt met schuin oog naar de rest van FokMCquote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
Hmmm, beginnen daar zeker stipt om 9 uur dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
3 netwerkjes in de buurt, waarvan 1 onbeveiligd.
En er zullen ook nog wel andere bedrijven pas om 9 uur opstarten.![]()
![]()
Affijn, nu weer even internet uit hier, still alone.![]()
Goed begin van je carrierequote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:37 schreef Worldbeater het volgende:
Op kantoor, was er al om 8:15..we beginnen om 9:00.
Nog niemand aanwezig in onze eigen kantoorruimte, gelukkig is het hoofdgebouw bevolkt, en de receptie er al wel.Heb gelijk de electronische sleutel gehad voor het hele gebouw hier, ik schat 25 bedrijven in 1 groot pand, heb nog niet gekeken, maar de Klapjap zei dat er verschillende draadloze netwerken waren waar ik op kon loggen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Get your motor running!
HEAD OUT ON THE HIGHWAY
Looking for adventure
And whatever comes our way
BOOOOOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:42 schreef Worldbeater het volgende:
En om 15:30quote:Maar dit is geen theater van sentiment, dus Fok!se allemaal vandaag.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |