owjah johquote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
Too much infoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoever van te voren zou je moeten boeken
Mij bestquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
maken we tijd voorquote:Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Kun je wat mijn kant op smijten?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mij bestZeker als het een mooie zomer wordt.
Echt, we gaan met geld smijten joh![]()
![]()
Maar heb jij daar dan wel tijd voor dit jaar?ja ja ja
Hmm, nee sorry ik zit net krap bij kas.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Kun je wat mijn kant op smijten?![]()
Dan doe ik ook wel mee met het motordoel hoor.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
maken we tijd voorhoop ik, maar als het goed is weten we vrij vroeg of het wel of niet definitief is...moet in te plannen zijn
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Neuh.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje hoge prijs voor die yammert
link??
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat nou, we gaan naar de ring + circuitdagen![]()
![]()
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
How cute those piccies....keiskattigquote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Avond
@ pepperjanovietsj ik heb fucking portret recht, ook op fotos van voor mijn pubertijd![]()
![]()
Vind ik niet zo mooi.quote:
Je gaat er toch wel wat van maken he?quote:]
OF een GSXR750 zonder subframe en mono arm![]()
prijs valt idd meequote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Maar een bepaalde TL1000 heeft nog even de voorkeur, maar misschien moet ik beide even op dezelfde dag zien.Is alletwee ook globaal in dezelfde fucking regio geloof ik.
![]()
Edit: de Thunderace is niet zo ver.![]()
[..]
Ik heb al 2 jaar het idee voor een circuitdag, even afwachten hoe ik er over 2-3 maanden bij sta.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krabbelt ie nu weer terugzal het over een maandje nog es roepen hier, als er meer gegadigden zijn hoor ik het dan wel
Koppellll!!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
prijs valt idd meemooie kleurstelling
150NM
![]()
Kan een ACE wel tegen.quote:circuitbanden heb je iig al![]()
...maar is dus circuitmotor
Ik bestaat niet, gelieve niet vanuit individueel oogpunt kijken maar vanuit Fok!MC groepsverbandquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan elk jaar mee met De Valkenier moet ik wel ruim van te voren inschrijven, als we nou gewoon allebei doen hebben we al 2 dagen te pakken![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
plus nog een weekje naar Se Ringhh
![]()
![]()
Wat een vertrouwen in mequote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham zal ook wel mee gaan, onder voorbehoud dat het rubber nog steeds aan de goeie zijde heeft gelegen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Magoed, heb nu zoveel geld in m'n waardelozebandit gestoken dat ik misschien ook maar eens een kawasaki moet kopen
![]()
Nigger go homequote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
dat is![]()
Wie wilde er ook weer een monster kopen? Alleen klikken als je *blingbling* wil
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |