Ik ga na 2 vrije maanden morgen aan de slag.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is al moeilijk om na een vrije week weer aan de slag te gaan, maar nu is het echt verschrikkelijk.![]()
quote:De Caipirinha was ook te lekker.![]()
Gaaf dingquote:Op maandag 2 januari 2006 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ yup: wrom niet zelf een motor importerenmijn 1e was op kenteken 25kw en werd ook zo op kenteken gezet toen ik hem importeerde...de ervaring met de motor zelf was minder erna maar dat is niet relevant
[[url=http://bilder.mobile.de/images/autoicons/532754/11111111189724138-10969-1133177933.bild]afbeelding][/url]
Pff dat zal wennen zijn ja. Maar goed, misschien heb je dan wel weer zin in de nieuwe baan! Ik was in ieder geval heel blij toen ik na school ook iets na 1,5 maand werk had gevonden. Je hebt wel ineens heel veel tijd, maar bijna alles kost geld, dus je bent ook heel beperkt met je vrije tijd. Alvast heel veel succes morgen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga na 2 vrije maanden morgen aan de slag.![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://bilder.mobile.de/images/autoicons/532754/11111111189724138-10969-1133177933.bild]afbeelding][/url]
Het was wel een ervaring op zich.quote:@ yup: wrom niet zelf een motor importeren mijn 1e was op kenteken 25kw en werd ook zo op kenteken gezet toen ik hem importeerde...de ervaring met de motor zelf was minder erna maar dat is niet relevant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld was niet het probleem, storte gewoon netto mijn eigen salarisquote:Op maandag 2 januari 2006 10:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt wel ineens heel veel tijd, maar bijna alles kost geld, dus je bent ook heel beperkt met je vrije tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Old skool GSX-R750 op 25 Kw.![]()
![]()
quote:Het was wel een ervaring op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet leuk als 1e motor zo een ervaring
en toch leuke tijden mee gehad
![]()
edit: kan me trouwens ook nog wel een meet herrineren waarbij die gele vlek praktisch uit elkaar viel
zekerquote:Good old times met zijn alleen op het klaverblad Apeldoorn.![]()
Wish I'd could go back in time.![]()
zie mijn editquote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Worldbeater, aangezien jij wel eens een Bimota hebt gehad, stel ik de vraag voornamelijk aan jou. Hoe is de kwaliteit van Bimota's in het algemeen? Ik vond die naked er wel heel erg stoer uit zien!! Maar ik ken het merk verder niet zo goed.
quote:
Vooral de nieuwere zijn qua afwerking om te smullen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Worldbeater, aangezien jij wel eens een Bimota hebt gehad, stel ik de vraag voornamelijk aan jou. Hoe is de kwaliteit van Bimota's in het algemeen? Ik vond die naked er wel heel erg stoer uit zien!! Maar ik ken het merk verder niet zo goed.
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spelletje, maak kans op een mooie Johnny Loco cruiser.
Waarom moet je je daar nou weer voor aanmelden, te veel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit
Ik heb al een idee, ik speel gewoon onder pepijn's naamEven kijken of ik het mail adres kan gokken
-edit 2
Pepijn, je hebt nog 4 winkansen![]()
![]()
ik had het nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 2 januari 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar ik heb er nooit pech mee gehad.
>Bimota-valt-uitelkaar-verhaal<
Mensen die de fiets gelijk willen doorverkopen zijn bij voorbaat al kansloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:47 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Waarom moet je je daar nou weer voor aanmelden, te veel moeite
-edit
Ik heb al een idee, ik speel gewoon onder pepijn's naamEven kijken of ik het mail adres kan gokken
quote:
Misschien per keer dat je inlogtquote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik had ze gisteren al verspeeld.
Ga natuurlijk niet de top de zelfde dag geven als dat ik zelf gespeeld heb.![]()
Argh, weer die ene foto die je niet mocht plaatsen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had het nog zacht uitgedrukt
maar wel een aparte verschijning
[afbeelding]
Tussen de sproeten door.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
Middag
Ik leef gelukkig weer een beetje. Al vonden ze hier op mijn werk dat ik er wat "bleek" uit zagJa hoe zou dat nou komen
![]()
In de zomer ben ik wel rijkelijk bedeeld met hier en daar een schoonheids sproet. In de winter daarentegen zijn de sproeten ver te zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Argh, weer die ene foto die je niet mocht plaatsen.Dat deed je vorig jaar ook al.
![]()
![]()
![]()
Ze komt hier niet goed tot haar recht.![]()
[..]
Tussen de sproeten door.![]()
![]()
![]()
Check dat geel van die laatste pic.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperk![]()
Oh, ik sliep...![]()
die doet aan slaapfokkenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:19 schreef R2-D2 het volgende:
dat is idd een belachelijke prijs... zal ie hem ook niet snel voor verkopen lijkt mequote:Op zondag 1 januari 2006 23:59 schreef yup het volgende:
[..]
Laat mij niet lachen.
1250 voor een 1990 GS500e met 70k op de teller is gewoon debiel
750 is al een betere prijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |