Daar ben ik het volledig mee eens!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Gedwongen zuipen is niks nee.
Nee, dat vind ik op oudjaarsavond eigenlijk ook niet kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Maar vóór 12 naar bed gaan doe ik sowieso nooit
Dat is balen kun je niet even rustig bij komen van de kerstquote:
Ik ben niet zo van de champagne eigenlijk...dus aan mij zou het niet zo besteed zijn maar het lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk hoor, ook op andere dagen trouwens.
Je neemt 2 echte champagne, een chique en een normale, en verder een sekt, een cava, een krimchampoepel, een methode champagnoise en een Italiaanse porsecco.
Dubbelblind proeven en op een grote flipover de resulaten bijhouden.
Is hilaries en na een paar glazen erg gezellig.
Het leukste is de onthulling aan het eind als de expert te horen krijgen dan de "Zure appelsap met spuitwater" een gruwelijk dure champagne was en de verrukkelijke dit moet moet zijn een goedkope cava..
[..]
Vreselijk, vooral die mensen die normaal niet drinken..
Net niet Bluezz je was post 300quote:
Ja gezellig hè?quote:
Hiero!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gezellig hè?
Hey, KIP! Waar zijt U?
Erg lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:24 schreef rashudo het volgende:
Ik zit mezelf dronken te voeren op m'n werk.. met kersenbonbons
Oh ja die zijn ook verslavendquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Erg lekker![]()
Weet je wat ook gemene snoepjes zijn? Van die rumbonen!!![]()
Been there, done that...!quote:
Ik heb als 7-jarige ooit een pak opgegeten stiekem (hik)quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Erg lekker![]()
Weet je wat ook gemene snoepjes zijn? Van die rumbonen!!![]()
en de volgende dag had je je eerste kater?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb als 7-jarige ooit een pak opgegeten stiekem (hik)
Kan het me gelukkig niet meer herinneren...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en de volgende dag had je je eerste kater?![]()
Drank de kater komt laterquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat weerhoudt mij er trouwens altijd van om dronken te worden: de kater!
Zo dat beest heeft een duidelijke hang-overquote:
Luie kerstbig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef Euc- het volgende:
Zozo, rond de tijd dat Bluezz haar laatste post in dit topic postte rolde ik mijn bed uit
Ff alle slaap die ik de afgelopen dagen gemist had ingehaald, damn wat was ik moe zeg. Nu ff een paar dagen he-le-maal niks doen
Mijn thee is zó pimp dat 'ie een gouden randje op het kopje heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Opgepimte thee
Een gat in de markt
Uh nee. Hier in Nederland is alles wat glimt en schittered opeens "bling".quote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef krakkemieke het volgende:
Opscheppen, ipv laten zien wat je kan?
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplekquote:Op woensdag 28 december 2005 09:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een filosofische gesprekken opeens in SC zeg
Ik wil alleen maar even zeiken:
Collega's en patiënten die niet op komen dagen, een kapotte kachel hier (steenkoud) en ik word steeds van het netwerk geflikkerd...
ARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Maar ja, de zon schijnt wel gelukkig![]()
Ik zie via een stukje van 10 cm ofzo een minstukje "lucht" en de weerkaatsing van de zon via het parnassia-gebouw voor het ziekenhuis...quote:Op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplek![]()
Fijn he, dat werken in de zorgquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet.
Geen zon.
Wel pat. die komen![]()
Een bakkie warme thee / koffie werkt ook erg goed om je handen enzo te verwarmen!quote:Op woensdag 28 december 2005 09:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Fijn he, dat werken in de zorg![]()
* BBQ-kip handen onder de warme kraan gaat houden om op te warmen
Tussendoor helpen we wel de patienten hoor, als het niet te lang duurt that isquote:Op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef rashudo het volgende:
Nu weet ik waarom de zorg zoveel duurder wordt.. ze zitten allemaal in dit topic te slowen
Is het eigenlijk ook minder druk bij jullie omdat het tussen kerst en oud en nieuw is?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussendoor helpen we wel de patienten hoor, als het niet te lang duurt that is
Ach ja maar dan is er altijd nog Fokquote:
Doe ik ook niet iedereen heoft te zien waar ik de hele dag op internet uithangquote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja gelukkig wel.
Ik klik het wel vaak weg als de deur achter me open gaat... en heb dan hét dagspel op mijn scherm.
Pasjansen
Ja, dat weet ik al had ik als ik nu thuis zat wel andere dingen te doen gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 12:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Weet je wel hoe lekker het is als je vanuit huis werkt...?
Het is hier serieus 10 graden (er is een thermometer aanwezig, vandara dat ik het weet) in de ruimte waar ik de hele dag zit te behandelen... echt niet tof, daar helpt geen bakkie thee tegen helaasquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een bakkie warme thee / koffie werkt ook erg goed om je handen enzo te verwarmen!
Veel patiënten komen gewoon niet opdraven...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook minder druk bij jullie omdat het tussen kerst en oud en nieuw is?
Dat is ook vreselijk ja.. sommige artsen gaan dan ook maar alles overboeken, omdat ze gewoon weten dat 30% niet op komt dagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel patiënten komen gewoon niet opdraven...
Dat is een van de redenen dat de zorg duurder wordt, mentaliteit van mensen holt achteruit...
Maar goed, ik ben er de hele dag en inmiddels voorbereid op alles![]()
Heb maar gezegd tegen patiënten dat ze hun jas aan moesten houdenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat is ook vreselijk ja.. sommige artsen gaan dan ook maar alles overboeken, omdat ze gewoon weten dat 30% niet op komt dagen.
Behandelruimte 10 graden? Dan heeft het toch helemaal geen zin meer? Dat is echt gestoord!
Klopt, lullig om te vermelden, maar bij de diabetes vpk of bij de internisten bij ons, voor tijdens of na de ramadan of grote vakantie is het op zijn ergst. Komen niet opdagen en zijn boos als de afspraak dan niet opnieuw op korte termijn te maken valtquote:Op woensdag 28 december 2005 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Het zijn verrassend genoeg ook praktisch altijd de laag opgeleide Nederlanders en de allochtonen die brutaal genoeg zijn om niet op te komen dagen...![]()
Meestal is het binnen de muren van een praktijk wel iets warmer dan daarbuiten..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@BBQ-Kip wat voor behandeling moet je ze geven eigenlijk? 10 graden lijkt mij namelijk geen prettige behandel temperatuur
Ja maar vandaag was het buiten rond het vriespunt dus 10 graden is behoorlijk wat warmerquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Meestal is het binnen de muren van een praktijk wel iets warmer dan daarbuiten..
Meen je dat nou serieus?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar vandaag was het buiten rond het vriespunt dus 10 graden is behoorlijk wat warmer
Ik lag allang joh, wil je vannacht niet meer zo hard zingenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef Euc- het volgende:
over 5 liedjes komt het kleine café aan de haven, over wat meer dan een kwartier(de top 2000 in excel staan, met de plaats waar het liedje nu staat, de afgelopen 5 jaar allemaal stond en de tracktijd
Ben al even wakker hoor ben al naar de bank geweest en allesquote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh Martijn
En anderen
Wakkerrrrrrrrrrrrrr worden allemaallllllll![]()
Goeiemorgen! 1e keer deze vakantie dat ik voor 12 uur mn bed uit kom, voor 11 uur zelfs!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lag allang joh, wil je vannacht niet meer zo hard zingen
Mogguh Martijn
En anderen
Wakkerrrrrrrrrrrrrr worden allemaallllllll![]()
En bedankt he, mensen als jij hebben Titanic destijds ook al verpest...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En bedankt he, mensen als jij hebben Titanic destijds ook al verpest...
Jij bent echt een geweldadige mamma!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga zo lekker oliebollen bakken!Top2000 loeihard aan, en dan na het bakken kijken welk deeveedeetje het aanzien waard is zónder geluid, maar mét diezelfde top2000 op de achtergrond... (Once upon a time in Mexico maakt een goeie kans, of Boondock Saints, ben in een baldadige bui vandaag).
Vandaag wel. Morgen kijk ik weer naar de Sound of Music (heb ik óók!).quote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef rashudo het volgende:
[..]
Jij bent echt een geweldadige mamma!
Die zat ik laatst nog te zingen in de douchequote:Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vandaag wel. Morgen kijk ik weer naar de Sound of Music (heb ik óók!).
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
En bedankt he, mensen als jij hebben Titanic destijds ook al verpest...
Hier staat de Top 2000 ook al de hele dag aanquote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga zo lekker oliebollen bakken!Top2000 loeihard aan, en dan na het bakken kijken welk deeveedeetje het aanzien waard is zónder geluid, maar mét diezelfde top2000 op de achtergrond... (Once upon a time in Mexico maakt een goeie kans, of Boondock Saints, ben in een baldadige bui vandaag).
Volgens mij haal je er 4 / 5 uit een flesquote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
Weet iemand hoeveel glazen je uit 1 fles champagne haalt ?
Kan je niet beter glazen kopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
.
ik dacht al, wat hoorde ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef rashudo het volgende:
[..]
Die zat ik laatst nog te zingen in de douche
Volgens mij haal je 6 glazen uit een fles?
Kom op, het is maar eens per jaar oudjaar... Lekker decadent rechtstreeks uit de fles halen, hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
Jahh
het is weer zover, inkopen doen voor oud en nieuw....
Gracias !!
OR
Maak je borst maar nat, morgen wordt het echt feest...! *glibber glibber*quote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is thuis, dwars door files en sneeuwstormen onderweg.
Mijn dorp is een plaaaaaaatje als je aan komt rijden!
IJzel of sneeuw en zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, morgen wordt het echt feest...! *glibber glibber*
beide...quote:
Dan heb je de mijne nog niet geproeftquote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Laat ik het zo zeggen..,
Ze zijn te eten, maar het houdt niet over..
Geef mij maar liever een appelbeignet
Duh, als je daar bent heb je geeneens tijd om na te denken. Dan is door de uitputting, pijn en onderkoeling alles routine geworden. Verstand op 0 en werken maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb gevaren, geloof me, dit soort beelden zijn alleen maar gaaf op TV.
Dat heb ik nou ook, alleen ik weet niet zeker of ik het zou kunnen, maar ik weet ook niet zeker dat ik het niet zou kunnen. Ik weet het echt niet gewoon, op zich ben ik wel wat gewend, dagen van 16 uur voor 3 weken achter elkaar, met 1 dag per week rust etc. Ik weet het gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat ik het niet zou kunnen doen maar ik speel wel eens met de gedachten om gewoon tegen mezelf te bewijzen dat ik het kan. Zul je ook in de serie wel een keer iemand van zien.
Maar het lijkt me té gevaarlijk en té vermoeiend
Pcies! Ik ben de tijden gewend, ik kan goed zwaar fysiek werk verrichten. Maar dit lijkt me toch anders. Ik weet ook vanmezelf dat ik me zwaar ga irriteren aan opslaand water, kou, regen etc. En ik kan al helemaal niet tegen het gekanker van de pro's....quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, alleen ik weet niet zeker of ik het zou kunnen, maar ik weet ook niet zeker dat ik het niet zou kunnen. Ik weet het echt niet gewoon, op zich ben ik wel wat gewend, dagen van 16 uur voor 3 weken achter elkaar, met 1 dag per week rust etc. Ik weet het gewoon echt niet.
Yups. Opilio crab, Alaska red, blue, and golden king crab en nog wat geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:55 schreef rashudo het volgende:
Volgens mij werken die jongens wel langer als het seizoen van alleen die specifieke krab, omdat er nog een heleboel andere soorten krab daar ook in de buurt zitten, en die hebben ook allemaal hun eigen seizoen van een aantal dagen. In elk geval zie je bij die serie dat ze elke aflevering weer op een andere krabbensoort af gaan.
Toen ik keek was er een schip verloren, het enige wat ze terug konden vinden was 1 levende en 2 dode bemanningsleden.
Dat is wel een manier om al je personeel gemotiveerd te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:39 schreef rashudo het volgende:
Het is ook grappig dat de mensen aan boord geen loon krijgen, maar een deel van de vangst. Als ze niks vangen, krijgen ze dus ook niks. Als iemand aan boord van het schip niet goed z'n best doet, krijgt hij ook van iedereen commentaar, want dat voelen ze allemaal in hun portemonnee.
Moet je volgende keer je autosleutels op de strijkplank leggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef Euc- het volgende:
Hahahahaha, geweldig! Staat mn ma te strijken, wordt opeens helemaal pislink op dat strijkijzer, gaat ze een nieuwe kopen
Niks lullig om te vermelden... zo is het gewoon...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt, lullig om te vermelden, maar bij de diabetes vpk of bij de internisten bij ons, voor tijdens of na de ramadan of grote vakantie is het op zijn ergst. Komen niet opdagen en zijn boos als de afspraak dan niet opnieuw op korte termijn te maken valt
Een ergotherapeutische behandelingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@BBQ-Kip wat voor behandeling moet je ze geven eigenlijk? 10 graden lijkt mij namelijk geen prettige behandel temperatuur
De revalidatieafdeling zit in een groot ziekenhuis aan de windkant van het gebouw.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Meestal is het binnen de muren van een praktijk wel iets warmer dan daarbuiten..
Nee inderdaad... vind je het gek dat die mensen ziek zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef Euc- het volgende:
Je zou maar continu op bed moeten blijven liggen bij 30 graden, ook geen pretje
Dank je BBQquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Gaat lukken, ben niet zo'n zuiperd
Jullie ook allen een fijne jaarwisscheling!
Oliebollen for president!
Had je je Fok! T shirt aan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Euc- het volgende:
Ik ben op tv geweest! Net op nederland 2, bij het concert van Andre Rieu afgelopen zomer. Ik stond in het publiek.
Ah,quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Euc- het volgende:
Ik ben op tv geweest! Net op nederland 2, bij het concert van Andre Rieu afgelopen zomer. Ik stond in het publiek.
En dat vertel je ons niet ff?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah,
Ik ben enige tijd geleden op NL3 geweest, gaf een interview over economische ontwikkeling in D. en de rol van een bep bank
en nee, das geen lulverhaal
schop: Radio 2 Top 2000 - Deel # 35quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:56 schreef Euc- het volgende:
While my guitar gently weaps btw.
Ben ik er nog als enige ?
Mijn nieuwe shirt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet spettert Dutch Mamma helemaal onder
Water maakt geen vlekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn nieuwe shirt! [afbeelding]
Nee, da's waar...quote:
Niks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat gaan we allemaal doen vanavond?
En dat gaan we lekker met wat bezoek soldaat makenquote:
Die waren hier uitverkocht...quote:
Zeeuwse... verpakking ligt al in de vuilniszakquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:04 schreef Euc- het volgende:
Hoeveel nullen Bluezz?
Werkze@quote:Naja mensen, fijne jaarwisseling, ik ga nog ff mn tanden poetsen en werken! Doei!
Ja. Maar ik geniet nu van Child in Time...!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Kent iemand kajagoegoe nog, heb in geen tijden to shydishy gehoord.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft inmiddels 2 flessen sekt op, pist in de plantenbak van het CUL slowchat cafe en valt kakelend lachend om...
Was het laat Chielus?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:01 schreef Chielus het volgende:
[brakmode] Morghe, Iedereen een heel succesvol, gaaf, mooi en culinair 2006 gewenst. [/brakmode]
ik denk half 8 ofzoquote:
En dan nu al wakker?quote:
Dat is balen ben je de hele dag dus brakquote:Op zondag 1 januari 2006 11:41 schreef Chielus het volgende:
tja ritme enzo.
Schrale troost: d'r zijn vast meer mensen brak op nieuwjaarsdag...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is balen ben je de hele dag dus brak![]()
Zit jij in de USA?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Euc- het volgende:
Goeiemorgen
Geef mij maar aan mijquote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoe was de zuurkool? Ik had een afgeprijst vispotje van AH... blijkt er paprika in te zitten (ben ik nogal gevoelig voor...).
Vergeet ik een keer op het etiket te kijken...
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...quote:
Wij hebben de vuilnisbak natuurlijk weer vergeten met die dagen, dus je kan je hier helemaal uitlevenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...![]()
Doe ik meequote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gelukkig
Dan ga ik morgen eens op tijd op staan, en wat nuttigs doen!
Gave film he? Ik ben vorige week donderdag geweest, dat kappertjes lekker waren wist ik al langerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef rashudo het volgende:
Lessen die ik vandaag geleerd heb:
King kong was goed, en kappertjes zijn lekker.
Eens!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Die van Youp?
Was echt te flauw en voorspelbaar voor woorden...
Koefnoen, was echt echt echt de moeite waard
Yep... Heb weer eens een licht ontregeld dag-nachtritme.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:50 schreef Euc- het volgende:
Jup, jij ook nog?
Geen slecht idee... Slaap lekker!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef Euc- het volgende:
Ja ik ben ook helemaal ontregeld na 1 nacht werken![]()
Maar ik ga me aan mijn belofte houden, op tijd naar bed (ja ik ga nu op tijd naar bed, ik stond ook pas om half 4 op), morgen mn kamer opruimen en fijn naar de stad. Tjuss!
Wat voor baan?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Goeden avond
Moest er vandaag vroeg uit ivm nieuwe baan.![]()
Maar het was gelukkig heel rustig op de weg![]()
Als consultant in de logistiek en distributiequote:
Gelukkig nieuwjaar allemaalquote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Die van Youp?
Was echt te flauw en voorspelbaar voor woorden...
Koefnoen, was echt echt echt de moeite waard
Hij wordt denk ik nog 800 keer herhaald op tv west? In elk geval was hij erg goed!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig nieuw jaar
Sjaak Bral lijkt me echt cool.
Verwarming gefixed, nu de computer nog
*strenge huisvrouwenmode aan*quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik net koffie zetten komt Robbert van den Broeke binnen, neemt die camera uit mijn handen, schiet een foto en gaat weer weg:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef NoSigar het volgende:
Ehm, dat zijn ectoplasma's denk ik.
Wat staat er eigenlijk exact?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik net koffie zetten komt Robbert van den Broeke binnen, neemt die camera uit mijn handen, schiet een foto en gaat weer weg:
[afbeelding]
Jij moet nodig je koffiezetapparaat schoonmakenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef NoSigar het volgende:
kOFFIE &
zie je wel "golfer"
Om even aan te tonen voor de paupers dat ik echt koffie ging drinken.![]()
Oooh..dan is het niet zo erg. Dan valt het niet zo opquote:
OMG het koffieapparaat is zo oud dat het begint te spoken!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
[afbeelding]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:51 schreef Chielus het volgende:
je kunt dan wel zo je koffiezetapparaat op de foto zetten, maar ik geloof er niks van dat je zomaar filterkoffie drinkt. Volgens mij haal je gewoon een ordinaair bakje op t station. Bewijs maar eens dat het niet zo is.
We hebben hier al geen normale koffiezetter meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaar)
Of en enquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Koop lekker fris een Senseo of nesspreso
ghihi, een sesseo kan ook echt wel vies worden (okey, ik geef toe wel minder makkelijk....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Dat vieze ding kan echt niet meer No-Sigar!
Koop lekker fris een Senseo of nesspreso
Daar geloof ik niks van...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef NoSigar het volgende:
Het lijkt wel of hij er op de foto viezer uitziet dan in het echt.mmm.
Mooi, krijg ik die flapdrol over de vloer: een paar weekjes in de kelder zal hem goed doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van...
*smaakpolitie belt*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Euc- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=belspel02.wmv
Echt, geweldig!!!!
Enne, I-spy, ik post dit filmpje omdat ik hem wil delen met jullie, niet omdat ik enigszins wil pretenderen hem zelf gemaakt te hebben.
Ja die was echt geweldig he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:02 schreef NoSigar het volgende:
Hehe Euc, nog nooit zo lang calltv gekeken: het slik gebaar rond 3.20 vond ik aardig gevonden, hoort ook wel bij CUL eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Euc- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=belspel02.wmv
Echt, geweldig!!!!
Enne, I-spy, ik post dit filmpje omdat ik hem wil delen met jullie, niet omdat ik enigszins wil pretenderen hem zelf gemaakt te hebben.
En dan gelijk een telefoontje naar die 2 dames van "hoe schoon is jouw huis..."quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van...
*smaakpolitie belt*
Kom op, het is allemaal aan de buitenkant, een paar keer k.zetten, wat knoeien een wit apparaat en voila: hij ziet er zo uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaar)
Dat is te afgezaagdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Of beschuit met muisjes als dessert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |