Geen idee... sorry...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Dutch mamma, welk msn kan ik d'loaden voor win '98?
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Over dat uit de running zijn geweest mamma.... heb je msn?
Ik dacht dat de restaurants misschien gesloten waren ivm de kerst voorbereidingen. Heb nooit gezegt dat de restaurants met kerst dicht zijn!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Euc- het volgende:
Jeetje mina zeg, december, drukste maand van het hele jaar in de horeca, en meneer denkt dat de restaurants gesloten zijn.
sorry, maar WHAUAUAHAUAHAHHAHAUAAUHAHAHAUAUAHHAHAHAHA
Daar kun je in principe van de MSN site gewoon de laatste versie van MSN voor downloaden. Werkt gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Dutch mamma, welk msn kan ik d'loaden voor win '98?
Is nog niet eens zo gek gedacht...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik dacht dat de restaurants misschien gesloten waren ivm de kerst voorbereidingen.
Het was gisteren wel erg rustig en ze draaide volgens mij ook op halve bezetting.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo gek gedacht...![]()
Oh, lees dit pas nadat ik je gemaild heb. Jammer!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:31 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, hoezo?
Ik gebruik 'm niet zo vaak...![]()
En straks na de vakantie zal ik weer veel minder op FOK komen wegens werk en zo...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Het was gisteren wel erg rustig en ze draaide volgens mij ook op halve bezetting.
Maar heb wel lekker gegeten![]()
Was maar een standaard eetcafe waar wij vaker eten. Was dus niet veel bijzonders.quote:
Ik ken heel wat restaurants die dicht zijn met de kerst anders, die hebben geen zin in de stress om lage verdiensten met hoge kostenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Euc- het volgende:
Jeetje mina zeg, december, drukste maand van het hele jaar in de horeca, en meneer denkt dat de restaurants gesloten zijn.
sorry, maar WHAUAUAHAUAHAHHAHAUAAUHAHAHAUAUAHHAHAHAHA
Ik dus serieus 0.quote:Op zondag 25 december 2005 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken heel wat restaurants die dicht zijn met de kerst anders, die hebben geen zin in de stress om lage verdiensten met hoge kosten
Welke Kerstliedjes? Of zit je naar saai radio te luisteren?quote:Op zondag 25 december 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Lekker rustig dagje, alleen die kerstliedjes op die radio![]()
![]()
Je bedoelt de Top 2000quote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister graag radio 2, maar dat is bijna niet te doen vandaag
Vanaf morgen wel, dan begint de Top 2000
Nog twee dagen werken waarvan morgen mijn laatste dag. Dus veel werken zal het deze week wel niet worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was heerlijk gisteren, en we zaten ondanks de vele gangen niet echt vol.
Nu lekker de hele week werken
Ja, meteen weer volop de drukte in...quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Goeden morgen.
En is iedereen vandaag aan het bij komen van de Kerst?
Nou moet ik eerlijk toegeven dat slapen toch echt in de top 2(ja, 2) staat van lekkerste dingen....quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon zin om te gaan pitten, heerlijk
Misselijk van de oliebollen en champagnequote:
Idd, moet nog iets verzinnen voor oud en nieuw mijn vrouw wil gaan gourmetten meer ik wil iets anders.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
Kerst is dit jaar goed bevallen. Op naar O&N!
Nee hoor, maar ik vind dat gedwongen zuipen niets.quote:
Ik denk dat dat gedwongen zuipen ook afhangt van het gezelschap waar je in bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben het met je eens wbt "gedwongen" zuipen.
Leuk hoor, ook op andere dagen trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
champagneproeverijen etc? Hmmm voor mij is zoiets nou net even te 'complex' voor oud en nieuw.
Vreselijk, vooral die mensen die normaal niet drinken..quote:Ik ben het met je eens wbt "gedwongen" zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |