quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
En bedankt he, mensen als jij hebben Titanic destijds ook al verpest...
Hier staat de Top 2000 ook al de hele dag aanquote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga zo lekker oliebollen bakken!Top2000 loeihard aan, en dan na het bakken kijken welk deeveedeetje het aanzien waard is zónder geluid, maar mét diezelfde top2000 op de achtergrond... (Once upon a time in Mexico maakt een goeie kans, of Boondock Saints, ben in een baldadige bui vandaag).
Volgens mij haal je er 4 / 5 uit een flesquote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
Weet iemand hoeveel glazen je uit 1 fles champagne haalt ?
Kan je niet beter glazen kopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
.
ik dacht al, wat hoorde ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef rashudo het volgende:
[..]
Die zat ik laatst nog te zingen in de douche
Volgens mij haal je 6 glazen uit een fles?
Kom op, het is maar eens per jaar oudjaar... Lekker decadent rechtstreeks uit de fles halen, hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef OrientalRed het volgende:
Jahh
het is weer zover, inkopen doen voor oud en nieuw....
Gracias !!
OR
Maak je borst maar nat, morgen wordt het echt feest...! *glibber glibber*quote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is thuis, dwars door files en sneeuwstormen onderweg.
Mijn dorp is een plaaaaaaatje als je aan komt rijden!
IJzel of sneeuw en zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, morgen wordt het echt feest...! *glibber glibber*
beide...quote:
Dan heb je de mijne nog niet geproeftquote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Laat ik het zo zeggen..,
Ze zijn te eten, maar het houdt niet over..
Geef mij maar liever een appelbeignet
Duh, als je daar bent heb je geeneens tijd om na te denken. Dan is door de uitputting, pijn en onderkoeling alles routine geworden. Verstand op 0 en werken maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb gevaren, geloof me, dit soort beelden zijn alleen maar gaaf op TV.
Dat heb ik nou ook, alleen ik weet niet zeker of ik het zou kunnen, maar ik weet ook niet zeker dat ik het niet zou kunnen. Ik weet het echt niet gewoon, op zich ben ik wel wat gewend, dagen van 16 uur voor 3 weken achter elkaar, met 1 dag per week rust etc. Ik weet het gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat ik het niet zou kunnen doen maar ik speel wel eens met de gedachten om gewoon tegen mezelf te bewijzen dat ik het kan. Zul je ook in de serie wel een keer iemand van zien.
Maar het lijkt me té gevaarlijk en té vermoeiend
Pcies! Ik ben de tijden gewend, ik kan goed zwaar fysiek werk verrichten. Maar dit lijkt me toch anders. Ik weet ook vanmezelf dat ik me zwaar ga irriteren aan opslaand water, kou, regen etc. En ik kan al helemaal niet tegen het gekanker van de pro's....quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, alleen ik weet niet zeker of ik het zou kunnen, maar ik weet ook niet zeker dat ik het niet zou kunnen. Ik weet het echt niet gewoon, op zich ben ik wel wat gewend, dagen van 16 uur voor 3 weken achter elkaar, met 1 dag per week rust etc. Ik weet het gewoon echt niet.
Yups. Opilio crab, Alaska red, blue, and golden king crab en nog wat geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 07:55 schreef rashudo het volgende:
Volgens mij werken die jongens wel langer als het seizoen van alleen die specifieke krab, omdat er nog een heleboel andere soorten krab daar ook in de buurt zitten, en die hebben ook allemaal hun eigen seizoen van een aantal dagen. In elk geval zie je bij die serie dat ze elke aflevering weer op een andere krabbensoort af gaan.
Toen ik keek was er een schip verloren, het enige wat ze terug konden vinden was 1 levende en 2 dode bemanningsleden.
Dat is wel een manier om al je personeel gemotiveerd te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:39 schreef rashudo het volgende:
Het is ook grappig dat de mensen aan boord geen loon krijgen, maar een deel van de vangst. Als ze niks vangen, krijgen ze dus ook niks. Als iemand aan boord van het schip niet goed z'n best doet, krijgt hij ook van iedereen commentaar, want dat voelen ze allemaal in hun portemonnee.
Moet je volgende keer je autosleutels op de strijkplank leggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef Euc- het volgende:
Hahahahaha, geweldig! Staat mn ma te strijken, wordt opeens helemaal pislink op dat strijkijzer, gaat ze een nieuwe kopen
Niks lullig om te vermelden... zo is het gewoon...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt, lullig om te vermelden, maar bij de diabetes vpk of bij de internisten bij ons, voor tijdens of na de ramadan of grote vakantie is het op zijn ergst. Komen niet opdagen en zijn boos als de afspraak dan niet opnieuw op korte termijn te maken valt
Een ergotherapeutische behandelingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
@BBQ-Kip wat voor behandeling moet je ze geven eigenlijk? 10 graden lijkt mij namelijk geen prettige behandel temperatuur
De revalidatieafdeling zit in een groot ziekenhuis aan de windkant van het gebouw.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Meestal is het binnen de muren van een praktijk wel iets warmer dan daarbuiten..
Nee inderdaad... vind je het gek dat die mensen ziek zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef Euc- het volgende:
Je zou maar continu op bed moeten blijven liggen bij 30 graden, ook geen pretje
Dank je BBQquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Gaat lukken, ben niet zo'n zuiperd
Jullie ook allen een fijne jaarwisscheling!
Oliebollen for president!
Had je je Fok! T shirt aan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Euc- het volgende:
Ik ben op tv geweest! Net op nederland 2, bij het concert van Andre Rieu afgelopen zomer. Ik stond in het publiek.
Ah,quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Euc- het volgende:
Ik ben op tv geweest! Net op nederland 2, bij het concert van Andre Rieu afgelopen zomer. Ik stond in het publiek.
En dat vertel je ons niet ff?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah,
Ik ben enige tijd geleden op NL3 geweest, gaf een interview over economische ontwikkeling in D. en de rol van een bep bank
en nee, das geen lulverhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |