Daar ben ik het volledig mee eens!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Gedwongen zuipen is niks nee.
Nee, dat vind ik op oudjaarsavond eigenlijk ook niet kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Maar vóór 12 naar bed gaan doe ik sowieso nooit
Dat is balen kun je niet even rustig bij komen van de kerstquote:
Ik ben niet zo van de champagne eigenlijk...dus aan mij zou het niet zo besteed zijn maar het lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk hoor, ook op andere dagen trouwens.
Je neemt 2 echte champagne, een chique en een normale, en verder een sekt, een cava, een krimchampoepel, een methode champagnoise en een Italiaanse porsecco.
Dubbelblind proeven en op een grote flipover de resulaten bijhouden.
Is hilaries en na een paar glazen erg gezellig.
Het leukste is de onthulling aan het eind als de expert te horen krijgen dan de "Zure appelsap met spuitwater" een gruwelijk dure champagne was en de verrukkelijke dit moet moet zijn een goedkope cava..
[..]
Vreselijk, vooral die mensen die normaal niet drinken..
Net niet Bluezz je was post 300quote:
Ja gezellig hè?quote:
Hiero!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gezellig hè?
Hey, KIP! Waar zijt U?
Erg lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:24 schreef rashudo het volgende:
Ik zit mezelf dronken te voeren op m'n werk.. met kersenbonbons
Oh ja die zijn ook verslavendquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Erg lekker![]()
Weet je wat ook gemene snoepjes zijn? Van die rumbonen!!![]()
Been there, done that...!quote:
Ik heb als 7-jarige ooit een pak opgegeten stiekem (hik)quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Erg lekker![]()
Weet je wat ook gemene snoepjes zijn? Van die rumbonen!!![]()
en de volgende dag had je je eerste kater?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb als 7-jarige ooit een pak opgegeten stiekem (hik)
Kan het me gelukkig niet meer herinneren...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en de volgende dag had je je eerste kater?![]()
Drank de kater komt laterquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat weerhoudt mij er trouwens altijd van om dronken te worden: de kater!
Zo dat beest heeft een duidelijke hang-overquote:
Luie kerstbig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef Euc- het volgende:
Zozo, rond de tijd dat Bluezz haar laatste post in dit topic postte rolde ik mijn bed uit
Ff alle slaap die ik de afgelopen dagen gemist had ingehaald, damn wat was ik moe zeg. Nu ff een paar dagen he-le-maal niks doen
Mijn thee is zó pimp dat 'ie een gouden randje op het kopje heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Opgepimte thee
Een gat in de markt
Uh nee. Hier in Nederland is alles wat glimt en schittered opeens "bling".quote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef krakkemieke het volgende:
Opscheppen, ipv laten zien wat je kan?
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplekquote:Op woensdag 28 december 2005 09:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een filosofische gesprekken opeens in SC zeg
Ik wil alleen maar even zeiken:
Collega's en patiënten die niet op komen dagen, een kapotte kachel hier (steenkoud) en ik word steeds van het netwerk geflikkerd...
ARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Maar ja, de zon schijnt wel gelukkig![]()
Ik zie via een stukje van 10 cm ofzo een minstukje "lucht" en de weerkaatsing van de zon via het parnassia-gebouw voor het ziekenhuis...quote:Op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik kan de zon niet eens zien vanaf mijn werkplek![]()
Fijn he, dat werken in de zorgquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet.
Geen zon.
Wel pat. die komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |