Zit jij in de USA?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Euc- het volgende:
Goeiemorgen
Geef mij maar aan mijquote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoe was de zuurkool? Ik had een afgeprijst vispotje van AH... blijkt er paprika in te zitten (ben ik nogal gevoelig voor...).
Vergeet ik een keer op het etiket te kijken...
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...quote:
Wij hebben de vuilnisbak natuurlijk weer vergeten met die dagen, dus je kan je hier helemaal uitlevenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...![]()
Doe ik meequote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gelukkig
Dan ga ik morgen eens op tijd op staan, en wat nuttigs doen!
Gave film he? Ik ben vorige week donderdag geweest, dat kappertjes lekker waren wist ik al langerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef rashudo het volgende:
Lessen die ik vandaag geleerd heb:
King kong was goed, en kappertjes zijn lekker.
Eens!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Die van Youp?
Was echt te flauw en voorspelbaar voor woorden...
Koefnoen, was echt echt echt de moeite waard
Yep... Heb weer eens een licht ontregeld dag-nachtritme.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:50 schreef Euc- het volgende:
Jup, jij ook nog?
Geen slecht idee... Slaap lekker!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef Euc- het volgende:
Ja ik ben ook helemaal ontregeld na 1 nacht werken![]()
Maar ik ga me aan mijn belofte houden, op tijd naar bed (ja ik ga nu op tijd naar bed, ik stond ook pas om half 4 op), morgen mn kamer opruimen en fijn naar de stad. Tjuss!
Wat voor baan?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Goeden avond
Moest er vandaag vroeg uit ivm nieuwe baan.![]()
Maar het was gelukkig heel rustig op de weg![]()
Als consultant in de logistiek en distributiequote:
Gelukkig nieuwjaar allemaalquote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Die van Youp?
Was echt te flauw en voorspelbaar voor woorden...
Koefnoen, was echt echt echt de moeite waard
Hij wordt denk ik nog 800 keer herhaald op tv west? In elk geval was hij erg goed!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig nieuw jaar
Sjaak Bral lijkt me echt cool.
Verwarming gefixed, nu de computer nog
*strenge huisvrouwenmode aan*quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik net koffie zetten komt Robbert van den Broeke binnen, neemt die camera uit mijn handen, schiet een foto en gaat weer weg:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef NoSigar het volgende:
Ehm, dat zijn ectoplasma's denk ik.
Wat staat er eigenlijk exact?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
Ik net koffie zetten komt Robbert van den Broeke binnen, neemt die camera uit mijn handen, schiet een foto en gaat weer weg:
[afbeelding]
Jij moet nodig je koffiezetapparaat schoonmakenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef NoSigar het volgende:
kOFFIE &
zie je wel "golfer"
Om even aan te tonen voor de paupers dat ik echt koffie ging drinken.![]()
Oooh..dan is het niet zo erg. Dan valt het niet zo opquote:
OMG het koffieapparaat is zo oud dat het begint te spoken!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef NoSigar het volgende:
[afbeelding]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:51 schreef Chielus het volgende:
je kunt dan wel zo je koffiezetapparaat op de foto zetten, maar ik geloof er niks van dat je zomaar filterkoffie drinkt. Volgens mij haal je gewoon een ordinaair bakje op t station. Bewijs maar eens dat het niet zo is.
We hebben hier al geen normale koffiezetter meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaar)
Of en enquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Koop lekker fris een Senseo of nesspreso
ghihi, een sesseo kan ook echt wel vies worden (okey, ik geef toe wel minder makkelijk....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Dat vieze ding kan echt niet meer No-Sigar!
Koop lekker fris een Senseo of nesspreso
Daar geloof ik niks van...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef NoSigar het volgende:
Het lijkt wel of hij er op de foto viezer uitziet dan in het echt.mmm.
Mooi, krijg ik die flapdrol over de vloer: een paar weekjes in de kelder zal hem goed doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van...
*smaakpolitie belt*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Euc- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=belspel02.wmv
Echt, geweldig!!!!
Enne, I-spy, ik post dit filmpje omdat ik hem wil delen met jullie, niet omdat ik enigszins wil pretenderen hem zelf gemaakt te hebben.
Ja die was echt geweldig he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:02 schreef NoSigar het volgende:
Hehe Euc, nog nooit zo lang calltv gekeken: het slik gebaar rond 3.20 vond ik aardig gevonden, hoort ook wel bij CUL eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Euc- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=belspel02.wmv
Echt, geweldig!!!!
Enne, I-spy, ik post dit filmpje omdat ik hem wil delen met jullie, niet omdat ik enigszins wil pretenderen hem zelf gemaakt te hebben.
En dan gelijk een telefoontje naar die 2 dames van "hoe schoon is jouw huis..."quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van...
*smaakpolitie belt*
Kom op, het is allemaal aan de buitenkant, een paar keer k.zetten, wat knoeien een wit apparaat en voila: hij ziet er zo uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen koffie uit een koffiezetter in zo'n staat willen drinken... (maar ik doe het zowat wel... al is het bij mij veel minder zichtbaar)
Dat is te afgezaagdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Of beschuit met muisjes als dessert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |