schop: Radio 2 Top 2000 - Deel # 35quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:56 schreef Euc- het volgende:
While my guitar gently weaps btw.
Ben ik er nog als enige ?
Mijn nieuwe shirt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet spettert Dutch Mamma helemaal onder
Water maakt geen vlekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn nieuwe shirt! [afbeelding]
Nee, da's waar...quote:
Niks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat gaan we allemaal doen vanavond?
En dat gaan we lekker met wat bezoek soldaat makenquote:
Die waren hier uitverkocht...quote:
Zeeuwse... verpakking ligt al in de vuilniszakquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:04 schreef Euc- het volgende:
Hoeveel nullen Bluezz?
Werkze@quote:Naja mensen, fijne jaarwisseling, ik ga nog ff mn tanden poetsen en werken! Doei!
Ja. Maar ik geniet nu van Child in Time...!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Kent iemand kajagoegoe nog, heb in geen tijden to shydishy gehoord.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft inmiddels 2 flessen sekt op, pist in de plantenbak van het CUL slowchat cafe en valt kakelend lachend om...
Was het laat Chielus?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:01 schreef Chielus het volgende:
[brakmode] Morghe, Iedereen een heel succesvol, gaaf, mooi en culinair 2006 gewenst. [/brakmode]
ik denk half 8 ofzoquote:
En dan nu al wakker?quote:
Dat is balen ben je de hele dag dus brakquote:Op zondag 1 januari 2006 11:41 schreef Chielus het volgende:
tja ritme enzo.
Schrale troost: d'r zijn vast meer mensen brak op nieuwjaarsdag...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is balen ben je de hele dag dus brak![]()
Zit jij in de USA?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Euc- het volgende:
Goeiemorgen
Geef mij maar aan mijquote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoe was de zuurkool? Ik had een afgeprijst vispotje van AH... blijkt er paprika in te zitten (ben ik nogal gevoelig voor...).
Vergeet ik een keer op het etiket te kijken...
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...quote:
Wij hebben de vuilnisbak natuurlijk weer vergeten met die dagen, dus je kan je hier helemaal uitlevenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Kom maar gauw, dan kan je het uit de vuilnisbak vissen...![]()
Doe ik meequote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gelukkig
Dan ga ik morgen eens op tijd op staan, en wat nuttigs doen!
Gave film he? Ik ben vorige week donderdag geweest, dat kappertjes lekker waren wist ik al langerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef rashudo het volgende:
Lessen die ik vandaag geleerd heb:
King kong was goed, en kappertjes zijn lekker.
Eens!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Die van Youp?
Was echt te flauw en voorspelbaar voor woorden...
Koefnoen, was echt echt echt de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |