schop: Radio 2 Top 2000 - Deel # 35quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:56 schreef Euc- het volgende:
While my guitar gently weaps btw.
Ben ik er nog als enige ?
Mijn nieuwe shirt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet spettert Dutch Mamma helemaal onder
Water maakt geen vlekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn nieuwe shirt! [afbeelding]
Nee, da's waar...quote:
Niks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat gaan we allemaal doen vanavond?
En dat gaan we lekker met wat bezoek soldaat makenquote:
Die waren hier uitverkocht...quote:
Zeeuwse... verpakking ligt al in de vuilniszakquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:04 schreef Euc- het volgende:
Hoeveel nullen Bluezz?
Werkze@quote:Naja mensen, fijne jaarwisseling, ik ga nog ff mn tanden poetsen en werken! Doei!
Ja. Maar ik geniet nu van Child in Time...!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Kent iemand kajagoegoe nog, heb in geen tijden to shydishy gehoord.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft inmiddels 2 flessen sekt op, pist in de plantenbak van het CUL slowchat cafe en valt kakelend lachend om...
Was het laat Chielus?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:01 schreef Chielus het volgende:
[brakmode] Morghe, Iedereen een heel succesvol, gaaf, mooi en culinair 2006 gewenst. [/brakmode]
ik denk half 8 ofzoquote:
En dan nu al wakker?quote:
Dat is balen ben je de hele dag dus brakquote:Op zondag 1 januari 2006 11:41 schreef Chielus het volgende:
tja ritme enzo.
Schrale troost: d'r zijn vast meer mensen brak op nieuwjaarsdag...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is balen ben je de hele dag dus brak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |