feldmeister tractor uit 1930quote:
165 is mogelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb wel een keer 155km/h gehaald in een twingo(met ware doodsverachting)
lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind meequote:
Zie mijn beroep ----->>quote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind mee![]()
Daar hoor je dan ook relaxed in te rijden, lekker cruisenquote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
VW Kever uit '69. top was 110 volgens de eigenaar, wederom was 90 hard zat.
kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefdquote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zie mijn beroep ----->>
Twas een nieuwe.
Nee, das mijn 205jequote:Op maandag 26 december 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefd
quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef remlof het volgende:
Een Fiat Panda 34
[afbeelding]
PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s
bron
Ja afgelopen jaar een paar keer mee in Italië gereden, is idd niet een van de rapste, optrekken gaat erg langzaam.... Maar verder wel een fijne wagen!quote:Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Sjwerver het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met een Fiat Punto 1.1?
iig had ik het jaar goedquote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Nee man een Suzuki Alto 800cc drie-cilinder, uit 1982.
Dan was er iets zwaar mis mee, ik ken iemand die heeft er een en die heeft er 150 km/h mee gehaald, 0-100 was ook niet eens zo slecht, en hoog in ze toeren ze draaien? 120@4000 valt wel mee dus..quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Uccello_Pazzesco het volgende:
[afbeelding]
De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Wolter het volgende:
Fiat 500. Super coole auto. 100 rijden zat er alleen niet in..
No offence maar ik stel toch enige vragen bij jouw rijvaardigheid.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Aurelium het volgende:
Citroen ZX 1.6 ofzo. Niet heel langzaam maar wel het langzaamste waar ik in gereden heb.
Gisteren probeerde ik een parkeergarage uit te komen. Was echt zo'n stijle helling om eruit te rijden met een hek halverwege, je moest eerst naar dat hek rijden, waarna dat langzaam open ging na 5 seconden en dan had je 2 meter ruimte om je auto door heen te persen om die garage uit te komen.
Man... wat een hellingproef was dat, dat ding stond te loeien joh, toen ik weer wilde optrekken op die helling. Volgens mij heeft ie 3 liter brandstof opgezopen voordat ie uiteindelijk weer langzaam die helling opkroop en stopte met achteruit rollen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Sportguy het volgende:
[..]
No offence maar ik stel toch enige vragen bij jouw rijvaardigheid.
Je koppeling is gewoon versleten.quote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Je doet maar, maar als ik normaal gas geef en die auto rolt nog steeds langzaam terug, dan zal ik toch gas bij moeten geven. Flink in dit geval want het was een forse helling.
Een 1.6 is toch redelijk standaard.. en als je achteruit rolt slipt je koppeling (of je motor slaat af) kortom je koppeling hoger houden.. dan hoef je niet zo veel gas te geven. Kan me niet voorstellen dat je met een 1.6je niet normaal door een parkeergarage kan rijden.quote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Je doet maar, maar als ik normaal gas geef en die auto rolt nog steeds langzaam terug, dan zal ik toch gas bij moeten geven. Flink in dit geval want het was een forse helling.
misschien wel een prutser dan, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met hellingproeven.quote:Op maandag 26 december 2005 21:58 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Een 1.6 is toch redelijk standaard.. en als je achteruit rolt slipt je koppeling (of je motor slaat af) kortom je koppeling hoger houden.. dan hoef je niet zo veel gas te geven. Kan me niet voorstellen dat je met een 1.6je niet normaal door een parkeergarage kan rijden.
of wat Scrutinizer zegt.. dan kan je de koppeling zo hoog houden als je wilt.. ik hoop voor je dat dat het is, anders ben je een pruts0r
het ligt niet aan je auto, ik zal je het geheim verklappen: de chauffeur van die fiat geeft gas.quote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
misschien wel een prutser dan, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met hellingproeven.
maar feit blijft dat ook fiat panda's 1.0 l. mij eruit rijden na zo'n stoplicht op een 70 km/u weg, terwijl ik dan echt plankgas rij, en ontzettend snel doorschakel. En ik weet zeker dat dit niet aan mij rijvaardigheid ligt
Willy rijdt echt geweldig!! Ik heb nu een aantal keer lange tochten per willy gedaan, maar 't is echt geweldig. Niet vooruit te branden, maar zooo relaxed!! ging hier om een 42'er trouwens.quote:Op maandag 26 december 2005 18:26 schreef Blackheart het volgende:
Een WO II Willies jeep Wel HEEL leuk om te rijden.
Heb de 160 gehaald in de 1.2 8v versiequote:
Ik zou zeggen probeer de 1.2 variant van de corsa B eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef Sloper het volgende:
Zonet in de Corsa 1.4 8v van m'n schoonzus. In de stad ongeveer 10x per minuut de verrassing dat ik al plankgas gaf, terwijl ik het niet door had en er nog vrij weinig gebeurde
Dude, ik ben ermee naar zwitserland gereden met 3 man erin....en dan een bevroren berg op met zon 1.1. zonder vierwielaandrijving...Meest angstige moment ever in een auto...of ja, auto.....quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Sportguy het volgende:
Zo'n hyundai atos geval 0 tot 100 in een uur, ik durfde er ook niet harder mee dan 90, zo' n griezelige wegligging.
hij had wel 4 cilinders, doch slechts 3 ervan werkten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef RoyVi het volgende:
Een Polo 1.0 die maar op 3 cylinders inplaats van 4 reed![]()
Hij was onwijs traag en hij viel steeds uit![]()
vaaaag!!!! ik heb zo'n ding maar dan uit begin 96, maar die van mij met turbotje haalt 180...... als ik 75 rij en ik zet hem in zijn 5 heeft ie geen problemen....en trekt ie hem makkelijk door....quote:Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef yup het volgende:
TS trapt af.
Denk dat het toch de Astra 1.7D van 1992 ofzo was.
0-100 kon je meten met een zandloper, ding was ongelofelijk traag, om beetje normaal met verkeer mee te kunnen komen moest je volgas rijden :]
topsnelheid 153 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,5 s
Je mag gerust een paar seconden optellen bij die 18,5 seconden :-)
Oh ja v-max in zijn 5? Niet te doen, doe je lichtjaren over, met pijn en moeite haalt hij in zijn 4 wel 150, en dan kan je opschakelen naar 5. Als er teveel tegenwind stond ging ie gewoon terug naar 140
Zo een ding dus:
[afbeelding]
Specs:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8027&cache=no
Ik ga je een geheim vertellen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:39 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
vaaaag!!!! ik heb zo'n ding maar dan uit begin 96, maar die van mij met turbotje haalt 180...... als ik 75 rij en ik zet hem in zijn 5 heeft ie geen problemen....en trekt ie hem makkelijk door....prima autotje om van leidschendam mee naar schiphol te rijden daglijks!!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen.
Niet doorvertellen he.
Maar een diesel zonder turbo is traag als STRONT. Zelfs een benzine motor uit de jaren 60 ofzo is krachtiger dan een nieuwe diesel zonder turbo
i know....quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen.
Niet doorvertellen he.
Maar een diesel zonder turbo is traag als STRONT. Zelfs een benzine motor uit de jaren 60 ofzo is krachtiger dan een nieuwe diesel zonder turbo
Een Astra 1.7TD is VEEL krachtiger dan een 1.7D... Juist die turbo doet het hem...
wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef Saabmobiel het volgende:
Een Smart. Begrensd op 135 km/h.......![]()
Veilig niet, maar wel mogelijk. Heb ooit 150 met zo'n kreng gehaald, nou dan wil je echt niet dat er een steentje op de weg ligt.... je wordt gelanceerd! Vooral vanwege die skippybal-achtige vering op dat ding....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?![]()
hoe snel gaat die delta nu? 16v neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef vosss het volgende:
Mijn langzaamste is een Audi 80 1.8S (en die S bleek voor "sloom" ipv "snel" te staan
Wat een grafbak was dat zeg, ook nog op gas, ik moest er echt altijd volgas mee rijden anders kwam ie niet vooruit
Tis maargoed dat ik volgende maand ws mijn Delta laat chippen; gaatiie nog wat sneller
Mwoa met een ander chipje en zonder de begrenzing zit je zo op 170.... Altijd lachen op de snelweg.... zolang er geen zijwind staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?![]()
ongeleid projectiel, zo'n smartquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:57 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Mwoa met een ander chipje en zonder de begrenzing zit je zo op 170.... Altijd lachen op de snelweg.... zolang er geen zijwind staat![]()
Maar veilig is een ander verhaal.![]()
Dan heb je de verkeerde getroffen. Ik heb een jaar met zo'n ding rondgereden en die haalde gewoon 170 op de teller (160 op de GPS).quote:Op maandag 26 december 2005 18:21 schreef iamredleader het volgende:
Volvo 340 DL Variomatic. Was jarenlang van een of andere boer die er nog nooit meer dan 90 mee had gedaan. Vanwege het variomatic-systeem kon die auto gewoon niet harder. Na wat rondsleutelen onder de kap en het stevig doortrappen bij de 90-95 konden we (m'n broertje en ik) eindelijk de 120 halen, maar dat was het dan ook. En 0 tot 100? Meten in minuten, niet secondes.
De motor over de kop draaien is ons gelukt.... met 125 ongeveer ging op een dag de carburator dood, en omdat het een "gratis" auto was van m'n (nu ex-)oom hadden we zoiets van "laat ook maar". Toch wel leuk om te vermelden: we hebben indertijd de hoedenplank vervangen door een stuk hout, en daar een subwoofer ingebouwd zo groot als maar kon. D'r kwam meer vermogen uit de speakers dan uit de motorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:19 schreef mdeen het volgende:
Dan heb je de verkeerde getroffen. Ik heb een jaar met zo'n ding rondgereden en die haalde gewoon 170 op de teller (160 op de GPS).
Sterker nog: als je niet oplette (en een beetje bergaf ging) dan draaide je de motor over de kop.
watje. voor mij is het ook de sloomste die ik ooit gereden heb, maar van de brienenoordbrug heb ik de teller toch wel op 155 weten te krijgen. Dit is naast er een stukje mee vliegen alleen denk ik wel mijn ergste bijna-dood-ervaringen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Uccello_Pazzesco het volgende:
[afbeelding]
De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
Niks watje, dat ding begon zo hoog in z'n toeren te lopen dat ik bijna visioenen van een opgeblazen motor voor me zagquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:28 schreef Inorbit het volgende:
[..]
watje. voor mij is het ook de sloomste die ik ooit gereden heb, maar van de brienenoordbrug heb ik de teller toch wel op 155 weten te krijgen. Dit is naast er een stukje mee vliegen alleen denk ik wel mijn ergste bijna-dood-ervaringen.
van 0-100 in 20.4 seconden ongeveer. en top van 140. Volgens autotrader.
80 moest je in z'n 4 doen, want in z'n 3 begon het al spannend te worden (echt abnormaal loeien). Zal wel iets mis zijn geweest met die auto. Vooral omdat het niet m'n eigen auto was durfde ik hem niet zo hoog in z'n toeren te jagen. Je weet maar nooit, met zo'n oud koekblik, en dan heb jij het straks gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Inorbit het volgende:
hij kan heel veel toeren maken hoor, al 80 in z'n 2 gereden?
de 1.0 van men moeder kan het en die koppeling is ook heel gaar, je knie is al tegen het dak voordatie aangrijpt
Jups...quote:Op maandag 26 december 2005 19:41 schreef Monocultuur het volgende:
is een 2cv (lelijke eend) niet nog trager?
Jaaaaa! Dat kon de volvo 340 DL variomatic ook. 100 vooruit, en 100 achteruit.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
In de achteruit verslaat hij de allersnelste sportauto met kinderlijk gemak.
Dát wél natuurlijk.
Agreedquote:Serieus: De Fiat Cinquecento (199x model) die ik meekreeg als vervangende auto is absoluut de langzaamste geweest. Daar komt nog bij dat je doodsangsten uitstaat in die koekblikken.
Die 2.5 diesel is idd niet vooruit te branden en de eerste versnelling is compleet nutteloosquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Hyundai H100
Denk dat het deze was, die traagste was.
Ha, dan zit ik allang aan de warme chocolademelk met slagroom en een Apfelstrudelquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef errorken het volgende:
[..]
Of tot de 250km/h, daarna wordt je lekker ingemaakt door een standaard carrera
Zal je dan ook echt wel nodig hebben ... en een dekentje.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ha, dan zit ik allang aan de warme chocolademelk met slagroom en een Apfelstrudel![]()
sorry, maar dat laatste van die vw's geloof ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Konijn het volgende:
[afbeelding]
70pk op 3000kg (volgeladen met tegels)
Werkelijk niet vooruit te branden. Heb ook nog eens in een Polo 1.3 Diesel uit 1986 gereden en een Golf 2 1.6D uit 1988. Welke trager was weet ik niet maar het duurde zeker 40 sec voordat je de 100 bereikt als dat al gebeurde.
Ik begrijp je helemaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Slopel Combo 1.7D
Inhalen maakte de auto van iets sufs toch iets héél spannends![]()
Ohquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal je dan ook echt wel nodig hebben ... en een dekentje.
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef blup het volgende:
Ik ben alleen bekend met een Audi A4 2.0 TDI Quattro..
ach, 't komt nog aardig mee met het verkeer, maar snel zou ik 'm ook niet noemenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijn![]()
idd. Zo traag dat ze nog gemaakt moeten worden. 2.0 TDI en quattro in een A4 is er nog nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijn![]()
Ik kan je vertellen dat met een nieuw luchtfilter, goede banden, een lege auto en flink gas de 0-50 best hard kan. Heb ooit in Berlijn een Porsche 911 eruit getrokken bij de stoplichten, eerder omdat 'ie zo verbaasd was dat ik ook kon optrekken hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel cool om zo'n auto die af fabriek 20s nodig heeft om de 100 te bereiken te tunen tot ie het in 10 seconden doet. Stel je voor, zo'n panda, in 10 s naar de 100.. laat je heel wat mensen verbaasd achter
ff wat gegevens bekekenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef 12knarf het volgende:
De alom bekende Suzuki Alto, 3 cylinder, 800 cc. Was van '89 geloof ik. en het was ook nog een 3traps automaat...ik reed altijd maar met de vrachtwagens mee, en vooral niet inhalen, anders stond er gelijk een file van hier tot je moeders achterste. Was wel zuinig
Ik haal met 4 man nog 150 in mijn Uno, dus die panda moet dat ook kunnenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef 12knarf het volgende:
Ja dude, en dan was ie ook nog rood, wat in al die jaren veranderd was in halfzacht roze achtig iets..13" rims eronder. Was wel erg zuinig, heb ooit 1 op 24 gehaald met dat geval.
En dan zit ik ook nog wel eens bij een kameraad in de auto..in jawel: een fiat panda. Een keer met zn 4en op de snelweg...plankgas 105 op de teller![]()
![]()
Achter de kentekenplaat ;9quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Brahimov het volgende:
Volvo 66 waarvan ik bovendien niet de vulopening kon vinden bij het benzinestation![]()
Fileveroorzakersquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Virus.NL het volgende:
Een vrachtwagen met 280pk, met ruim 20 ton lading erin.
Van 30 tot 80 km/u had ie 3 minuten en 40 seconden nodig![]()
haha nee dit is 1 van de weinige uitzonderingen, jammer anders had ik in 2 vierwielaangedreven auto's geredenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Robin__ het volgende:
Alle subaru's hebben 4wd toch? ook dat gebakje?
Same herequote:
Wat voor werk deed jij? Ik zou voor m'n werk nu ook wel een Sprinter 313cdi willen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verlengde en verhoogde Mercedes Sprinter 208d (80pk) elke dag tot de rand toe vol geladen.
Allemachtig, wat was dat elke dag weer vloeken als je de snelweg op moest.
Liep 1 op 7,5 en ging maar niet kapot.
Later kreeg ik gelukkig een 213cdi (130pk).
[afbeelding]
Ik was chauffeur bij een automaterialengroothandel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jij? Ik zou voor m'n werk nu ook wel een Sprinter 313cdi willen.
Heyquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef ChRoNiC het volgende:
Citroën ZX 1.6
Exactje gegevens weet ik niet precies maar het ding was niet al te snel
das voor mij ook gelijk de langszaamstequote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef mighty_myte het volgende:
En wat te denken van een piel!
Die zijn traag!
[afbeelding]
Dat valt nog best mee qua traagheid...quote:
Nouja, het contrast met je suup is dan natuurlijk wel lekker...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:55 schreef StefanP het volgende:
Seat Marbella, 700cc of zoiets... wat een kutding, niet vooruit te branden. 0-100 duurde zeker 20 seconden en bij 120 was het echt gevaarlijk. 100 ging net, 120 alleen in geval van nood na 40 extra seconden gas geven. Bijna 4 jaar in gereden!
Nu rijd ik dagelijks in een Kia Sephia... ook niet vooruit te branden. Ik weet niet hoeveel PK hij heeft maar hij is ook zo traag als stront.
Haha ... Ik ook! Net iets boven de 140 in zijn 4! Wind mee en `t duurde wel 12 km. voor `ie op die ` snelheid` zat!quote:Op maandag 26 december 2005 19:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ow voor ik het vergeet: ik heb ook een keer 140 gehaald in een suzuki alto. (en niet een van de nieuwere modellen) dat was meteen ook de laatste keer overigens.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:08 schreef Hugster het volgende:
vorige week Fiat Panda 1000
Wat een kuthok, en de vering ookJe zit zo nog meters na de deinzen in dat ding
![]()
Want?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef Intelligence het volgende:
Een Opel Corsa 1 liter 16v..... vooral dat 16v...op een 1 liter...zo lachen
fici was zn bijna als ik het goed weet tochquote:Op maandag 26 december 2005 21:26 schreef boskov het volgende:
de Yugo 101
[afbeelding]
De vertaling
Kracht, dat voel je
Bijtijdse, sterkte,startende, comfortabele auto, met vijf deuren
1,1, 64 pk, max snelheid 146 (maar dat is van een berg af)
en uiteraard de Balkan versie van de fiat 500
[afbeelding]
Nu met een 0,6l motor!!
Dat ding is echt niet langzaam. GEwoon paar keer de begrenzer in laten rammen, volgas invoegen en het ding trekt weer als een beest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Een Mazda 626 GLS, met een 2 liter blok waar ze maarliefst 90pk uit hebben weten te slepen.!
Om het nog erger te maken staat dat ding bijna altijd stil en heeft al 8 jaar niet harder gereden als 70km/u, ohjah en hij is uit 1989 met 36.000km op de teller.
Dat was echt niet vooruit te branden!
Het was maar eenmalig, ik moest eigenaar even thuis afzetten, dus ik heb maar heel netjes gereden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef yup het volgende:
[..]
Dat ding is echt niet langzaam. GEwoon paar keer de begrenzer in laten rammen, volgas invoegen en het ding trekt weer als een beest.
Ding is gewoon te langzaam bereden waardoor hij "lui" is geworden, gewoon knallen met die hap dus.
Heb dit zelf gehad met onze Space Wagon. Ding kwam niet boven de 180 uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was maar eenmalig, ik moest eigenaar even thuis afzetten, dus ik heb maar heel netjes gereden.
Hehe.. Die Starslet waar ik op doel zat een 1.0 in of iets dergelijks, écht traag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:03 schreef Repeat het volgende:
een 1300 starlet doet 0-100 in 10 sec ofzo. Zeer nette tijd
haha in zoiets heb ik ook gereden 1.5 ton overbeladen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan wit en nog veel ouder, geen stuurbekrachtiging etc. etc.
Een verademing, gewoon doortrekken tot 200 zonder enige moeite, en dan nog 100km/u over hebben. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nouja, het contrast met je suup is dan natuurlijk wel lekker...
deze was leeg en ik ging een eenrichtingsweg in waar ik niet door kon vanwege de slecht geparkeerde auto's (was in Bergen aan Zee, is al niet zo grootquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:58 schreef kaashema het volgende:
[..]
haha in zoiets heb ik ook gereden 1.5 ton overbeladen ofzoniet vooruit te branden
![]()
Zo een ding zonder stuurbekrachtigingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan wit en nog veel ouder, geen stuurbekrachtiging etc. etc.
is de stuuroverbrenging op aangepast hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een ding zonder stuurbekrachtiging![]()
![]()
![]()
![]()
DAt lijkt me de ultieme krachttraining zeg
en vaak ook de bandenspanningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
is de stuuroverbrenging op aangepast heen de grootte van het stuurwiel
Right.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:10 schreef PNG het volgende:
-een heel verhaal-
Zijn het zulke versnellingen zeg maar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:32 schreef T42 het volgende:
[afbeelding]
mijn camper 3 versnelingen (op rare volgorde) top 80/85 soms 100kmh maar das als je bergafwaards, wind mee en cafe in zicht hebt
specs:
Citroën HY camper 1972
2000cc (zelfde als in een citroën DS ligt)
64pk
trommelremme die nie zo hard kunne remme
0 tot 100 is jare plan![]()
die HY van mij heeft geen stuurbekrachtiging en sture geeft je nog echte spierballequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een ding zonder stuurbekrachtiging![]()
![]()
![]()
![]()
DAt lijkt me de ultieme krachttraining zeg
die corolla denk ik...? En zo traag zijn die nieteens... 1.4 vvti ==> 0-100 in 12,6 s... 100pkquote:
Valt nog best mee, ik heb een 1.1i First en daar heb ik wel eens 170 mee gereden( officiele top is 167). tot de 80 issie best vooruit te branden. Het beestje weegt immers maar 670 kilo.quote:
2cv4 heeft idd. een top van 105 km/h en haalt die met meer dan 1 persoon er in niet eens. 0-100 acceleratie zou zijn: 39 seconden!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef funkmaster het volgende:
2cv4....met 22 schreeuwende pk's, wat een bruut geweld...en hij maakt meer herrie dan een drilboor
Gaafquote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
Porsche diesel
Gisteren met een trekker-toer-tocht.
Echt super!
Geen stuurbekrachtiging, dus spierpijn is alom aanwezig.
Maar toch nog zo'n 35/40/uur halen.![]()
Alleen... die herrie!!!!![]()
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
GaafMaar is het dezelfde 'porsche' die deze tractor heeft gebouwd als die van de auto's?
En merk je ook nog wat van die race achtergrond?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja.
http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_Traktor
en het gekkie is.. die dingen worden nu de zomer eraan komt allemaal uit de mottenballen gehaald!!!! je zal ze de komende maanden weer regelmatig tegenkomen op de snelweg!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:32 schreef T42 het volgende:
[afbeelding]
mijn camper 3 versnelingen (op rare volgorde) top 80/85 soms 100kmh maar das als je bergafwaards, wind mee en cafe in zicht hebt
specs:
Citroën HY camper 1972
2000cc (zelfde als in een citroën DS ligt)
64pk
trommelremme die nie zo hard kunne remme
0 tot 100 is jare plan![]()
8V of 16V?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef Metalfreak het volgende:
Voor mij gevoel: de 2005 1.4 Polo die ik nu rijd... Bah bah, wat een traag hok is dat.... Reageert totaal niet op het gaspedaal... Continu vol gas wil je een klein beetje met het verkeer mee kunnen rijden...![]()
16v de 75pk variant... Ding wil echt niet, laag in de toeren valt 'ie ook steeds terug als je wilt wegrijden... Vind het soms gevaarlijk bij het oprijden op een drukke weg. En dat al vanaf dat ie nieuw is...quote:
die zijn nog van voor de sport autoquote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En merk je ook nog wat van die race achtergrond?![]()
ruim van binne mijne is als camper ingericht. ik kan net niet rechtop staan met me 192cm.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:27 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
en het gekkie is.. die dingen worden nu de zomer eraan komt allemaal uit de mottenballen gehaald!!!! je zal ze de komende maanden weer regelmatig tegenkomen op de snelweg!!!volgens mij zijn ze niet kapot te krijgen!!!!!
hoe zien ze er eigenlijk van binnen uit!?!!??!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |