abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33418905
TS trapt af.

Denk dat het toch de Astra 1.7D van 1992 ofzo was.

0-100 kon je meten met een zandloper, ding was ongelofelijk traag, om beetje normaal met verkeer mee te kunnen komen moest je volgas rijden :]

topsnelheid 153 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,5 s

Je mag gerust een paar seconden optellen bij die 18,5 seconden :-)

Oh ja v-max in zijn 5? Niet te doen, doe je lichtjaren over, met pijn en moeite haalt hij in zijn 4 wel 150, en dan kan je opschakelen naar 5. Als er teveel tegenwind stond ging ie gewoon terug naar 140

Zo een ding dus:


Specs:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8027&cache=no
  maandag 26 december 2005 @ 18:18:36 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33418916
Unimog
Beat That
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33418918
suzuki alto, oud type 3 cilinder
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33418934
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Unimog
Beat That
feldmeister tractor uit 1930

maar dat was meteen wel heel vet maargoed we hadden het over auto's...
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 26 december 2005 @ 18:20:15 #5
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33418943
BMW 320d
pi_33418946
fiat seicento citymatic, wel pookje, maar geen koppelingspedaal. 0-100 16 sec. ofzo. Maar ja het citymatic systeem ging op een gegevens moment stuk.
pi_33418952
Citroen Saxo 1.1

0 naar 100 in acceleratie 15,3 s
pi_33418957
Volvo 340 DL Variomatic. Was jarenlang van een of andere boer die er nog nooit meer dan 90 mee had gedaan. Vanwege het variomatic-systeem kon die auto gewoon niet harder. Na wat rondsleutelen onder de kap en het stevig doortrappen bij de 90-95 konden we (m'n broertje en ik) eindelijk de 120 halen, maar dat was het dan ook. En 0 tot 100? Meten in minuten, niet secondes.
pi_33418963
mercedes sprinter. (doet zijn naam niet echt eer aan) tegen wind en berg je op haal die de 80 km wel. (blij dat hiero geen bergen zijn) en zijn top was met wind mee en berg af natuurlijk (in de ardenne) 140km.
ik heb geen idee hoe land die er over doet van 0-100 soms haald die dat niet eens.
ik type ook mar wat
pi_33419025
Een WO II Willies jeep Wel HEEL leuk om te rijden.

En dan mijn vorige wagen, een Subaru E 10 busje. 120 als je heeeeel veel geduld had, en wind mee.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_33419038
Ow duidelijk de berg ellende die ik nu heb: Renault Clio 1.2. R.L. met kapotte uitlaat en motor die ws ook niet lang meer heeft....vooral optrekken duurt eeuwig maar als ie eenmaal een gangetje heeft gaat het wel aardig.
pi_33419044
Fiat Cinqecuento
pi_33419050
Renault 4 GTL, relaxte bak
  maandag 26 december 2005 @ 18:29:44 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33419066
Waarschijnlijk een Iveco bakwagen.

Wel geil om in te rijden, overigens.
  maandag 26 december 2005 @ 18:43:43 #15
24919 Quantor
allround game addict
pi_33419250
Nissan Sunny 2.0D, was op zoek naar een diesel (ivm woon werk verkeer) maar ik was al te blij dat ik bij de volgende garage een Astra 1.7 turbo intercooler diesel (die nog in de werkplaats stond om schoon te maken) ontdekte. Die Nissan was nog trager dan m'n toenmalige 1.3 Lada Samara De Astra was voor een diesel uit het pre-tdi tijdperk super, kon net wel/niet met een Golf TDI (90pk) meekomen. Nissan Sunny 2.0D: 75pk, 126nm, 1-100 in 16,1 sec volgens de fabrieksopgave maar die ik reed deed er minstens 18 sec over.
*NuT5*
pi_33419626

De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
pi_33419661
lamborghini murcielago voor minder doe ik het niet
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 26 december 2005 @ 19:11:35 #18
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_33419698
Ford Transit
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_33419724
Fiat 500
ook geen richtingaanwijzer nodig... die krengen zijn zo smal dat je gewoon je hand uit kan steken
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419769
Opel C coupé uit 1976


haha

1200s blokje

0 tot 100? dunno lang zat hij had wel lekker stugge gele konis dus je kon er wel lekker mee door de bochtjes trekken
pi_33419917
Nissan Cabstar. 90 is hard zat in zo'n ding.
VW Kever uit '69. top was 110 volgens de eigenaar, wederom was 90 hard zat.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33419934
ik heb wel een keer 155km/h gehaald in een twingo (met ware doodsverachting)
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419961
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb wel een keer 155km/h gehaald in een twingo (met ware doodsverachting)
165 is mogelijk.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33419972
Hyundai Pony 1.5 Automaat... een keer 150 mee gehaald en ook dat is best een ervaring
pi_33419977
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

165 is mogelijk.
lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind mee
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419999
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind mee
Zie mijn beroep ----->>
Twas een nieuwe.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33420004
M'n tweede "langzaamste" auto was de Fiat Panda 750 van m'n meissie. Na heel veel kluswerk en spelen kreeg ik 'm tot ongeveer 145 (teller ging geloof ik wat hard trillen, zeker weten doe ik het dus niet). Ook daar: echte doodsverachting, want dat rammelt me toch een eind! O ja, en dat was in z'n 4! hij had ook maar 4 versnellingen en een achteruit
pi_33420008
Opel Kadett, 1985, 1.5 diesel.
Dat ding was zoo frustrerend traag

Denk dat de 0-100 een seconde of 20 in beslag genomen zal hebben
Live it!
  maandag 26 december 2005 @ 19:30:56 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_33420020
Een Fiat Panda 34



PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s

bron

pi_33420035
renault 5, dat ding was zo lui gereden dat ie niet harder als 100/105 ging. Maar goed het was een leuke "eerste" auto.
this bitch bites
pi_33420054
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
VW Kever uit '69. top was 110 volgens de eigenaar, wederom was 90 hard zat.
Daar hoor je dan ook relaxed in te rijden, lekker cruisen .

Uhm, ik denk de 1.5 Mitsubishi Lancer van mn opa, maar die is niet echt traag voor de techniek die dat blokje gebruikt.
pi_33420078
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Zie mijn beroep ----->>
Twas een nieuwe.
kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefd
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33420165
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefd
Nee, das mijn 205je
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33420168
en de winnaar op dit moment is:
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef remlof het volgende:
Een Fiat Panda 34

[afbeelding]

PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s

bron

pi_33420182
ow voor ik het vergeet: ik heb ook een keer 140 gehaald in een suzuki alto. (en niet een van de nieuwere modellen) dat was meteen ook de laatste keer overigens.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33420189
maar het gaat om langzaamste auto natuurlijk
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 26 december 2005 @ 19:41:26 #37
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_33420201
is een 2cv (lelijke eend) niet nog trager?
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_33420394


Chenard & Walcker Torpedo G uit 1926

Top van 80 km/u ofzo, maar dat heb ik niet gehaald. 50 was al hard zat, aangezien hij geen vering heeft
pi_33420415
Mijn Kever uit 1972. (1200 cc motor)
(Top: 130km/u op de teller met wind mee)
Maar cruisen met 100km/u ging makkelijk.

[ Bericht 36% gewijzigd door HPoi op 26-12-2005 19:57:56 ]
  maandag 26 december 2005 @ 20:03:37 #40
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33420617
Een 800 CC Daewoo Matiz
Narcist
pi_33420716
BMW 318d

Maar dat is ook meteen mijn snelste
pi_33420820
IVECO daily turbo. oud hok uit begin jaren 90 verlengd en verhoogd. Je kon in de laadruimte staan (geen meubelbak)

De 1e en 2e versnelling waren nergens te vinden (mwa als je met je volle gewicht de pook naar links ging breken wel, maar dat was niet te doen). Heb ik regelmatig meegehad. Duurde een eeuwigheid in zn 3 voor je op tempo was. Ding is ook gesloopt na die tijd en is een vrij jonge VW LT voor terug gekomen.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_33420903
volkswagen golf
  maandag 26 december 2005 @ 20:21:15 #44
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_33421033
Een Ford Eskrot uit '87 ofzo, een 1.4 Die ging wel 160 Alleen toen ging ie wel erg trillen enzo... En optrekken was iets van 18 - 20 s naar de 100.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  maandag 26 december 2005 @ 20:24:55 #45
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_33421111
Renault twingo 1.1 is wel erg traag, pfff.... duurt ook een eeuwigheid voor je daarmee vooruit komt, alleen volgas

Iemand trouwens ervaringen met een Fiat Punto 1.1?
derde doos vanaf links
  maandag 26 december 2005 @ 20:31:29 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_33421250
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Sjwerver het volgende:

Iemand trouwens ervaringen met een Fiat Punto 1.1?
Ja afgelopen jaar een paar keer mee in Italië gereden, is idd niet een van de rapste, optrekken gaat erg langzaam.... Maar verder wel een fijne wagen!
pi_33421351
Zo'n hyundai atos geval 0 tot 100 in een uur, ik durfde er ook niet harder mee dan 90, zo' n griezelige wegligging.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33421842
Deze tekening is sneller gemaakt dan de tijd die het duurde om 100km/h te bereiken, waarna al het plaatwerk zó begon te trillen dat die topsnelheid van 140km/h echt een heldendaad moest zijn.

24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
  maandag 26 december 2005 @ 21:03:03 #49
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33421896
Was da?
Een Starslet?
1982?

[ Bericht 17% gewijzigd door Hyperdude op 26-12-2005 21:15:04 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33422090
Nee man een Suzuki Alto 800cc drie-cilinder, uit 1982.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')