Ohquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal je dan ook echt wel nodig hebben ... en een dekentje.
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef blup het volgende:
Ik ben alleen bekend met een Audi A4 2.0 TDI Quattro..
ach, 't komt nog aardig mee met het verkeer, maar snel zou ik 'm ook niet noemenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijn![]()
idd. Zo traag dat ze nog gemaakt moeten worden. 2.0 TDI en quattro in een A4 is er nog nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die erg traag zijn![]()
Ik kan je vertellen dat met een nieuw luchtfilter, goede banden, een lege auto en flink gas de 0-50 best hard kan. Heb ooit in Berlijn een Porsche 911 eruit getrokken bij de stoplichten, eerder omdat 'ie zo verbaasd was dat ik ook kon optrekken hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel cool om zo'n auto die af fabriek 20s nodig heeft om de 100 te bereiken te tunen tot ie het in 10 seconden doet. Stel je voor, zo'n panda, in 10 s naar de 100.. laat je heel wat mensen verbaasd achter
ff wat gegevens bekekenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef 12knarf het volgende:
De alom bekende Suzuki Alto, 3 cylinder, 800 cc. Was van '89 geloof ik. en het was ook nog een 3traps automaat...ik reed altijd maar met de vrachtwagens mee, en vooral niet inhalen, anders stond er gelijk een file van hier tot je moeders achterste. Was wel zuinig
Ik haal met 4 man nog 150 in mijn Uno, dus die panda moet dat ook kunnenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef 12knarf het volgende:
Ja dude, en dan was ie ook nog rood, wat in al die jaren veranderd was in halfzacht roze achtig iets..13" rims eronder. Was wel erg zuinig, heb ooit 1 op 24 gehaald met dat geval.
En dan zit ik ook nog wel eens bij een kameraad in de auto..in jawel: een fiat panda. Een keer met zn 4en op de snelweg...plankgas 105 op de teller![]()
![]()
Achter de kentekenplaat ;9quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Brahimov het volgende:
Volvo 66 waarvan ik bovendien niet de vulopening kon vinden bij het benzinestation![]()
Fileveroorzakersquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Virus.NL het volgende:
Een vrachtwagen met 280pk, met ruim 20 ton lading erin.
Van 30 tot 80 km/u had ie 3 minuten en 40 seconden nodig![]()
haha nee dit is 1 van de weinige uitzonderingen, jammer anders had ik in 2 vierwielaangedreven auto's geredenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Robin__ het volgende:
Alle subaru's hebben 4wd toch? ook dat gebakje?
Same herequote:
Wat voor werk deed jij? Ik zou voor m'n werk nu ook wel een Sprinter 313cdi willen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verlengde en verhoogde Mercedes Sprinter 208d (80pk) elke dag tot de rand toe vol geladen.
Allemachtig, wat was dat elke dag weer vloeken als je de snelweg op moest.
Liep 1 op 7,5 en ging maar niet kapot.
Later kreeg ik gelukkig een 213cdi (130pk).
[afbeelding]
Ik was chauffeur bij een automaterialengroothandel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jij? Ik zou voor m'n werk nu ook wel een Sprinter 313cdi willen.
Heyquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef ChRoNiC het volgende:
Citroën ZX 1.6
Exactje gegevens weet ik niet precies maar het ding was niet al te snel
das voor mij ook gelijk de langszaamstequote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef mighty_myte het volgende:
En wat te denken van een piel!
Die zijn traag!
[afbeelding]
Dat valt nog best mee qua traagheid...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |