hoe snel gaat die delta nu? 16v neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef vosss het volgende:
Mijn langzaamste is een Audi 80 1.8S (en die S bleek voor "sloom" ipv "snel" te staan
Wat een grafbak was dat zeg, ook nog op gas, ik moest er echt altijd volgas mee rijden anders kwam ie niet vooruit
Tis maargoed dat ik volgende maand ws mijn Delta laat chippen; gaatiie nog wat sneller
Mwoa met een ander chipje en zonder de begrenzing zit je zo op 170.... Altijd lachen op de snelweg.... zolang er geen zijwind staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?![]()
ongeleid projectiel, zo'n smartquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:57 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Mwoa met een ander chipje en zonder de begrenzing zit je zo op 170.... Altijd lachen op de snelweg.... zolang er geen zijwind staat![]()
Maar veilig is een ander verhaal.![]()
Dan heb je de verkeerde getroffen. Ik heb een jaar met zo'n ding rondgereden en die haalde gewoon 170 op de teller (160 op de GPS).quote:Op maandag 26 december 2005 18:21 schreef iamredleader het volgende:
Volvo 340 DL Variomatic. Was jarenlang van een of andere boer die er nog nooit meer dan 90 mee had gedaan. Vanwege het variomatic-systeem kon die auto gewoon niet harder. Na wat rondsleutelen onder de kap en het stevig doortrappen bij de 90-95 konden we (m'n broertje en ik) eindelijk de 120 halen, maar dat was het dan ook. En 0 tot 100? Meten in minuten, niet secondes.
De motor over de kop draaien is ons gelukt.... met 125 ongeveer ging op een dag de carburator dood, en omdat het een "gratis" auto was van m'n (nu ex-)oom hadden we zoiets van "laat ook maar". Toch wel leuk om te vermelden: we hebben indertijd de hoedenplank vervangen door een stuk hout, en daar een subwoofer ingebouwd zo groot als maar kon. D'r kwam meer vermogen uit de speakers dan uit de motorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:19 schreef mdeen het volgende:
Dan heb je de verkeerde getroffen. Ik heb een jaar met zo'n ding rondgereden en die haalde gewoon 170 op de teller (160 op de GPS).
Sterker nog: als je niet oplette (en een beetje bergaf ging) dan draaide je de motor over de kop.
watje. voor mij is het ook de sloomste die ik ooit gereden heb, maar van de brienenoordbrug heb ik de teller toch wel op 155 weten te krijgen. Dit is naast er een stukje mee vliegen alleen denk ik wel mijn ergste bijna-dood-ervaringen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Uccello_Pazzesco het volgende:
[afbeelding]
De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
Niks watje, dat ding begon zo hoog in z'n toeren te lopen dat ik bijna visioenen van een opgeblazen motor voor me zagquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:28 schreef Inorbit het volgende:
[..]
watje. voor mij is het ook de sloomste die ik ooit gereden heb, maar van de brienenoordbrug heb ik de teller toch wel op 155 weten te krijgen. Dit is naast er een stukje mee vliegen alleen denk ik wel mijn ergste bijna-dood-ervaringen.
van 0-100 in 20.4 seconden ongeveer. en top van 140. Volgens autotrader.
80 moest je in z'n 4 doen, want in z'n 3 begon het al spannend te worden (echt abnormaal loeien). Zal wel iets mis zijn geweest met die auto. Vooral omdat het niet m'n eigen auto was durfde ik hem niet zo hoog in z'n toeren te jagen. Je weet maar nooit, met zo'n oud koekblik, en dan heb jij het straks gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Inorbit het volgende:
hij kan heel veel toeren maken hoor, al 80 in z'n 2 gereden?
de 1.0 van men moeder kan het en die koppeling is ook heel gaar, je knie is al tegen het dak voordatie aangrijpt
Jups...quote:Op maandag 26 december 2005 19:41 schreef Monocultuur het volgende:
is een 2cv (lelijke eend) niet nog trager?
Jaaaaa! Dat kon de volvo 340 DL variomatic ook. 100 vooruit, en 100 achteruit.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
In de achteruit verslaat hij de allersnelste sportauto met kinderlijk gemak.
Dát wél natuurlijk.
Agreedquote:Serieus: De Fiat Cinquecento (199x model) die ik meekreeg als vervangende auto is absoluut de langzaamste geweest. Daar komt nog bij dat je doodsangsten uitstaat in die koekblikken.
Die 2.5 diesel is idd niet vooruit te branden en de eerste versnelling is compleet nutteloosquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Hyundai H100
Denk dat het deze was, die traagste was.
Ha, dan zit ik allang aan de warme chocolademelk met slagroom en een Apfelstrudelquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef errorken het volgende:
[..]
Of tot de 250km/h, daarna wordt je lekker ingemaakt door een standaard carrera
Zal je dan ook echt wel nodig hebben ... en een dekentje.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ha, dan zit ik allang aan de warme chocolademelk met slagroom en een Apfelstrudel![]()
sorry, maar dat laatste van die vw's geloof ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Konijn het volgende:
[afbeelding]
70pk op 3000kg (volgeladen met tegels)
Werkelijk niet vooruit te branden. Heb ook nog eens in een Polo 1.3 Diesel uit 1986 gereden en een Golf 2 1.6D uit 1988. Welke trager was weet ik niet maar het duurde zeker 40 sec voordat je de 100 bereikt als dat al gebeurde.
Ik begrijp je helemaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Slopel Combo 1.7D
Inhalen maakte de auto van iets sufs toch iets héél spannends![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |