abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33418905
TS trapt af.

Denk dat het toch de Astra 1.7D van 1992 ofzo was.

0-100 kon je meten met een zandloper, ding was ongelofelijk traag, om beetje normaal met verkeer mee te kunnen komen moest je volgas rijden :]

topsnelheid 153 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,5 s

Je mag gerust een paar seconden optellen bij die 18,5 seconden :-)

Oh ja v-max in zijn 5? Niet te doen, doe je lichtjaren over, met pijn en moeite haalt hij in zijn 4 wel 150, en dan kan je opschakelen naar 5. Als er teveel tegenwind stond ging ie gewoon terug naar 140

Zo een ding dus:


Specs:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8027&cache=no
  maandag 26 december 2005 @ 18:18:36 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33418916
Unimog
Beat That
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33418918
suzuki alto, oud type 3 cilinder
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33418934
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Unimog
Beat That
feldmeister tractor uit 1930

maar dat was meteen wel heel vet maargoed we hadden het over auto's...
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 26 december 2005 @ 18:20:15 #5
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33418943
BMW 320d
pi_33418946
fiat seicento citymatic, wel pookje, maar geen koppelingspedaal. 0-100 16 sec. ofzo. Maar ja het citymatic systeem ging op een gegevens moment stuk.
pi_33418952
Citroen Saxo 1.1

0 naar 100 in acceleratie 15,3 s
pi_33418957
Volvo 340 DL Variomatic. Was jarenlang van een of andere boer die er nog nooit meer dan 90 mee had gedaan. Vanwege het variomatic-systeem kon die auto gewoon niet harder. Na wat rondsleutelen onder de kap en het stevig doortrappen bij de 90-95 konden we (m'n broertje en ik) eindelijk de 120 halen, maar dat was het dan ook. En 0 tot 100? Meten in minuten, niet secondes.
pi_33418963
mercedes sprinter. (doet zijn naam niet echt eer aan) tegen wind en berg je op haal die de 80 km wel. (blij dat hiero geen bergen zijn) en zijn top was met wind mee en berg af natuurlijk (in de ardenne) 140km.
ik heb geen idee hoe land die er over doet van 0-100 soms haald die dat niet eens.
ik type ook mar wat
pi_33419025
Een WO II Willies jeep Wel HEEL leuk om te rijden.

En dan mijn vorige wagen, een Subaru E 10 busje. 120 als je heeeeel veel geduld had, en wind mee.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_33419038
Ow duidelijk de berg ellende die ik nu heb: Renault Clio 1.2. R.L. met kapotte uitlaat en motor die ws ook niet lang meer heeft....vooral optrekken duurt eeuwig maar als ie eenmaal een gangetje heeft gaat het wel aardig.
pi_33419044
Fiat Cinqecuento
pi_33419050
Renault 4 GTL, relaxte bak
  maandag 26 december 2005 @ 18:29:44 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33419066
Waarschijnlijk een Iveco bakwagen.

Wel geil om in te rijden, overigens.
  maandag 26 december 2005 @ 18:43:43 #15
24919 Quantor
allround game addict
pi_33419250
Nissan Sunny 2.0D, was op zoek naar een diesel (ivm woon werk verkeer) maar ik was al te blij dat ik bij de volgende garage een Astra 1.7 turbo intercooler diesel (die nog in de werkplaats stond om schoon te maken) ontdekte. Die Nissan was nog trager dan m'n toenmalige 1.3 Lada Samara De Astra was voor een diesel uit het pre-tdi tijdperk super, kon net wel/niet met een Golf TDI (90pk) meekomen. Nissan Sunny 2.0D: 75pk, 126nm, 1-100 in 16,1 sec volgens de fabrieksopgave maar die ik reed deed er minstens 18 sec over.
*NuT5*
pi_33419626

De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
pi_33419661
lamborghini murcielago voor minder doe ik het niet
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 26 december 2005 @ 19:11:35 #18
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_33419698
Ford Transit
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_33419724
Fiat 500
ook geen richtingaanwijzer nodig... die krengen zijn zo smal dat je gewoon je hand uit kan steken
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419769
Opel C coupé uit 1976


haha

1200s blokje

0 tot 100? dunno lang zat hij had wel lekker stugge gele konis dus je kon er wel lekker mee door de bochtjes trekken
pi_33419917
Nissan Cabstar. 90 is hard zat in zo'n ding.
VW Kever uit '69. top was 110 volgens de eigenaar, wederom was 90 hard zat.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33419934
ik heb wel een keer 155km/h gehaald in een twingo (met ware doodsverachting)
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419961
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb wel een keer 155km/h gehaald in een twingo (met ware doodsverachting)
165 is mogelijk.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33419972
Hyundai Pony 1.5 Automaat... een keer 150 mee gehaald en ook dat is best een ervaring
pi_33419977
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

165 is mogelijk.
lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind mee
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33419999
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

lijkt me sterk, ik gaf plankgas en had wind mee
Zie mijn beroep ----->>
Twas een nieuwe.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33420004
M'n tweede "langzaamste" auto was de Fiat Panda 750 van m'n meissie. Na heel veel kluswerk en spelen kreeg ik 'm tot ongeveer 145 (teller ging geloof ik wat hard trillen, zeker weten doe ik het dus niet). Ook daar: echte doodsverachting, want dat rammelt me toch een eind! O ja, en dat was in z'n 4! hij had ook maar 4 versnellingen en een achteruit
pi_33420008
Opel Kadett, 1985, 1.5 diesel.
Dat ding was zoo frustrerend traag

Denk dat de 0-100 een seconde of 20 in beslag genomen zal hebben
Live it!
  maandag 26 december 2005 @ 19:30:56 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_33420020
Een Fiat Panda 34



PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s

bron

pi_33420035
renault 5, dat ding was zo lui gereden dat ie niet harder als 100/105 ging. Maar goed het was een leuke "eerste" auto.
this bitch bites
pi_33420054
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
VW Kever uit '69. top was 110 volgens de eigenaar, wederom was 90 hard zat.
Daar hoor je dan ook relaxed in te rijden, lekker cruisen .

Uhm, ik denk de 1.5 Mitsubishi Lancer van mn opa, maar die is niet echt traag voor de techniek die dat blokje gebruikt.
pi_33420078
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Zie mijn beroep ----->>
Twas een nieuwe.
kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefd
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33420165
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

kom op, geef het nou maar toe: je had er een turbo opgeschroefd
Nee, das mijn 205je
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33420168
en de winnaar op dit moment is:
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef remlof het volgende:
Een Fiat Panda 34

[afbeelding]

PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s

bron

pi_33420182
ow voor ik het vergeet: ik heb ook een keer 140 gehaald in een suzuki alto. (en niet een van de nieuwere modellen) dat was meteen ook de laatste keer overigens.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33420189
maar het gaat om langzaamste auto natuurlijk
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 26 december 2005 @ 19:41:26 #37
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_33420201
is een 2cv (lelijke eend) niet nog trager?
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_33420394


Chenard & Walcker Torpedo G uit 1926

Top van 80 km/u ofzo, maar dat heb ik niet gehaald. 50 was al hard zat, aangezien hij geen vering heeft
pi_33420415
Mijn Kever uit 1972. (1200 cc motor)
(Top: 130km/u op de teller met wind mee)
Maar cruisen met 100km/u ging makkelijk.

[ Bericht 36% gewijzigd door HPoi op 26-12-2005 19:57:56 ]
  maandag 26 december 2005 @ 20:03:37 #40
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33420617
Een 800 CC Daewoo Matiz
Narcist
pi_33420716
BMW 318d

Maar dat is ook meteen mijn snelste
pi_33420820
IVECO daily turbo. oud hok uit begin jaren 90 verlengd en verhoogd. Je kon in de laadruimte staan (geen meubelbak)

De 1e en 2e versnelling waren nergens te vinden (mwa als je met je volle gewicht de pook naar links ging breken wel, maar dat was niet te doen). Heb ik regelmatig meegehad. Duurde een eeuwigheid in zn 3 voor je op tempo was. Ding is ook gesloopt na die tijd en is een vrij jonge VW LT voor terug gekomen.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_33420903
volkswagen golf
  maandag 26 december 2005 @ 20:21:15 #44
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_33421033
Een Ford Eskrot uit '87 ofzo, een 1.4 Die ging wel 160 Alleen toen ging ie wel erg trillen enzo... En optrekken was iets van 18 - 20 s naar de 100.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  maandag 26 december 2005 @ 20:24:55 #45
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_33421111
Renault twingo 1.1 is wel erg traag, pfff.... duurt ook een eeuwigheid voor je daarmee vooruit komt, alleen volgas

Iemand trouwens ervaringen met een Fiat Punto 1.1?
derde doos vanaf links
  maandag 26 december 2005 @ 20:31:29 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_33421250
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Sjwerver het volgende:

Iemand trouwens ervaringen met een Fiat Punto 1.1?
Ja afgelopen jaar een paar keer mee in Italië gereden, is idd niet een van de rapste, optrekken gaat erg langzaam.... Maar verder wel een fijne wagen!
pi_33421351
Zo'n hyundai atos geval 0 tot 100 in een uur, ik durfde er ook niet harder mee dan 90, zo' n griezelige wegligging.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33421842
Deze tekening is sneller gemaakt dan de tijd die het duurde om 100km/h te bereiken, waarna al het plaatwerk zó begon te trillen dat die topsnelheid van 140km/h echt een heldendaad moest zijn.

24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
  maandag 26 december 2005 @ 21:03:03 #49
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33421896
Was da?
Een Starslet?
1982?

[ Bericht 17% gewijzigd door Hyperdude op 26-12-2005 21:15:04 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33422090
Nee man een Suzuki Alto 800cc drie-cilinder, uit 1982.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_33422119
ne eerste type Alto denk ik
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  maandag 26 december 2005 @ 21:15:26 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33422216
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Nee man een Suzuki Alto 800cc drie-cilinder, uit 1982.
iig had ik het jaar goed
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33422272
Citroen ZX 1.6 ofzo. Niet heel langzaam maar wel het langzaamste waar ik in gereden heb.
Gisteren probeerde ik een parkeergarage uit te komen. Was echt zo'n stijle helling om eruit te rijden met een hek halverwege, je moest eerst naar dat hek rijden, waarna dat langzaam open ging na 5 seconden en dan had je 2 meter ruimte om je auto door heen te persen om die garage uit te komen.
Man... wat een hellingproef was dat, dat ding stond te loeien joh, toen ik weer wilde optrekken op die helling. Volgens mij heeft ie 3 liter brandstof opgezopen voordat ie uiteindelijk weer langzaam die helling opkroop en stopte met achteruit rollen.

Jupiler is goed
  maandag 26 december 2005 @ 21:19:17 #54
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_33422309
Citroen 2cv 400 AK (oid)

Zo'n bestelwagentje dus
pi_33422335
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Uccello_Pazzesco het volgende:
[afbeelding]
De Citroen AX 1.0. Niet vooruit te branden.
Maximum snelheid tussen de 105 en 110km/h. Harder durfde ik niet omdat ie dan wel erg hoog in z'n toeren ging lopen.
Dan was er iets zwaar mis mee, ik ken iemand die heeft er een en die heeft er 150 km/h mee gehaald, 0-100 was ook niet eens zo slecht, en hoog in ze toeren ze draaien? 120@4000 valt wel mee dus..

Oja langzaamste waar ik in gereden heb is een Peugeot 106 1.4 Diesel , fabrieksopgave 0-100 21 sec en zelfs dat red ie niet eens topsnelheid hooguit 120.
pi_33422398
Fiat 500. Super coole auto. 100 rijden zat er alleen niet in..
  maandag 26 december 2005 @ 21:23:35 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33422439
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Wolter het volgende:
Fiat 500. Super coole auto. 100 rijden zat er alleen niet in..
ik ook
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33422531
de Yugo 101

De vertaling
Kracht, dat voel je
Bijtijdse, sterkte,startende , comfortabele auto, met vijf deuren
1,1, 64 pk, max snelheid 146 (maar dat is van een berg af)

en uiteraard de Balkan versie van de fiat 500

Nu met een 0,6l motor!!
  maandag 26 december 2005 @ 21:28:31 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33422590
Dat is de Balkan versie van de FIAT 600
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33423083
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Aurelium het volgende:
Citroen ZX 1.6 ofzo. Niet heel langzaam maar wel het langzaamste waar ik in gereden heb.
Gisteren probeerde ik een parkeergarage uit te komen. Was echt zo'n stijle helling om eruit te rijden met een hek halverwege, je moest eerst naar dat hek rijden, waarna dat langzaam open ging na 5 seconden en dan had je 2 meter ruimte om je auto door heen te persen om die garage uit te komen.
Man... wat een hellingproef was dat, dat ding stond te loeien joh, toen ik weer wilde optrekken op die helling. Volgens mij heeft ie 3 liter brandstof opgezopen voordat ie uiteindelijk weer langzaam die helling opkroop en stopte met achteruit rollen.

[afbeelding]
No offence maar ik stel toch enige vragen bij jouw rijvaardigheid.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33423135
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Sportguy het volgende:

[..]

No offence maar ik stel toch enige vragen bij jouw rijvaardigheid.


Je doet maar, maar als ik normaal gas geef en die auto rolt nog steeds langzaam terug, dan zal ik toch gas bij moeten geven. Flink in dit geval want het was een forse helling.
Jupiler is goed
pi_33423224
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]



Je doet maar, maar als ik normaal gas geef en die auto rolt nog steeds langzaam terug, dan zal ik toch gas bij moeten geven. Flink in dit geval want het was een forse helling.
Je koppeling is gewoon versleten.
pi_33423227
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:40:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33423352
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]



Je doet maar, maar als ik normaal gas geef en die auto rolt nog steeds langzaam terug, dan zal ik toch gas bij moeten geven. Flink in dit geval want het was een forse helling.
Een 1.6 is toch redelijk standaard.. en als je achteruit rolt slipt je koppeling (of je motor slaat af) kortom je koppeling hoger houden.. dan hoef je niet zo veel gas te geven. Kan me niet voorstellen dat je met een 1.6je niet normaal door een parkeergarage kan rijden.

of wat Scrutinizer zegt.. dan kan je de koppeling zo hoog houden als je wilt.. ik hoop voor je dat dat het is, anders ben je een pruts0r
pi_33424994
Mn lesauto een compleet gaar gereden alfa 155 1.6 met 2.5 ton op de klok
pi_33425148
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:58 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Een 1.6 is toch redelijk standaard.. en als je achteruit rolt slipt je koppeling (of je motor slaat af) kortom je koppeling hoger houden.. dan hoef je niet zo veel gas te geven. Kan me niet voorstellen dat je met een 1.6je niet normaal door een parkeergarage kan rijden.

of wat Scrutinizer zegt.. dan kan je de koppeling zo hoog houden als je wilt.. ik hoop voor je dat dat het is, anders ben je een pruts0r
misschien wel een prutser dan, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met hellingproeven.
maar feit blijft dat ook fiat panda's 1.0 l. mij eruit rijden na zo'n stoplicht op een 70 km/u weg, terwijl ik dan echt plankgas rij, en ontzettend snel doorschakel. En ik weet zeker dat dit niet aan mij rijvaardigheid ligt
Jupiler is goed
pi_33425221
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef Aurelium het volgende:

[..]

misschien wel een prutser dan, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met hellingproeven.
maar feit blijft dat ook fiat panda's 1.0 l. mij eruit rijden na zo'n stoplicht op een 70 km/u weg, terwijl ik dan echt plankgas rij, en ontzettend snel doorschakel. En ik weet zeker dat dit niet aan mij rijvaardigheid ligt
het ligt niet aan je auto, ik zal je het geheim verklappen: de chauffeur van die fiat geeft gas.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33425244
Vw golf type 3 sdi nog
De status 'bagger-user' voorbij
  maandag 26 december 2005 @ 23:14:57 #69
73827 Caerbannog
Back from the crusades
pi_33425523
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:26 schreef Blackheart het volgende:
Een WO II Willies jeep Wel HEEL leuk om te rijden.
Willy rijdt echt geweldig!! Ik heb nu een aantal keer lange tochten per willy gedaan, maar 't is echt geweldig. Niet vooruit te branden, maar zooo relaxed!! ging hier om een 42'er trouwens.

Toch denk ik dat qua acceleratie, de mercedes 200 D (geen turbo dus) uit 81 nog iets slomer was....
Of de VW transporter (eerste t4's) in verlengde, verhoogde uitvoering, met een geweldig 1.9 diesel. Geen stuurbekrachtiging, en radio met draaiknoppen. Wat een heerlijke bak!!

Nu ik er trouwens bij nadenk..... mijn eerst auto; Golf II 1.6; schoot ook voor geen meter op, om de acceleratie te meten was je geen stopwatch nodig, maar een kalender! Dat had echter te maken met een regelunit op de gasklep, die stuk was. Ellende bij dat kreng!
Toch?
  maandag 26 december 2005 @ 23:24:24 #70
110777 Adsum
Is present!
pi_33425841
Renault Twingo 1.2
Al heb ik wel een rotonde genomen met piepende banden
Mja, ik heb m'n rijbewijs pas 2 maanden
Ever higher. Ever better.
pi_33425955
En wat te denken van een piel!
Die zijn traag!

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_33425996
Een oude Porsche in het Autotron
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_33426290
Die Fiat 500 dingen zijn koel
Ik ga maar vast sparen .
pi_33426417
zoeen:



Nissan Micra dus, met een 1.0 motor en een acceleratie van 0 tot 100 in een weekend. Heb er wel 160 km/h mee gehaald
pi_33426478
mijn eigen auto, citroen zx 1.4 maar ik ben er wel blij mee
  maandag 26 december 2005 @ 23:44:30 #76
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_33426519
Mijn langzaamste is denk ik toch wel een Kever 1300... En ik moet zeggen dat dat toch niet traag is hoor Zelf nog nooit in m'n 1200 63'er gereden omdat die niet reed toen ik hem kocht (en nog niet )
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  maandag 26 december 2005 @ 23:47:55 #77
133499 Hoogbevaegd
death is not a threat, no more
pi_33426651
Een Trabant P601 met 594cc, 26 PK, nostalgie gewoon!
olen ihanin tyttö koko maailmassa
  maandag 26 december 2005 @ 23:51:24 #78
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_33426779
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

165 is mogelijk.
Heb de 160 gehaald in de 1.2 8v versie maar toen moest ik remmen was geen ruimte meer op de weg om met die snelheid te rijden
Was op de A7, zodra je vanaf A'dam dat lange rechte stuk op draait begonnen met te hard rijden, tegen de tijd dat we onder het viaduct door gingen naar die grote hobbels reed ik 160
Maar ik had wel flink wat extra gewicht mee te zeulen (passagier + computer zooi )
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:00:06 #79
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_33427111
Mensen kijken dan wel naar je alsof je nodig eens bij de psychiater langs moet maar op zich rijdt het nog best relaxed in zo'n autootje
pi_33427442


Isuzu NPR 3.2 liter 4 cilinder, ongeblazen.
Dit zijn de busjes die bij mijn werk gebruikt worden. Dankzij hun gewicht van 2 ton, niet vooruit te blazen.
0-100 in... NIET.
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:17:01 #81
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_33427662

opel combo uit 1990 geloof ik.die was zooooooooo traag als dikke stront
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_33427668
seat alhambra 1.9tdi 0-100 in 19.1
pi_33428064
Zonet in de Corsa 1.4 8v van m'n schoonzus. In de stad ongeveer 10x per minuut de verrassing dat ik al plankgas gaf, terwijl ik het niet door had en er nog vrij weinig gebeurde
pi_33428235
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef Sloper het volgende:
Zonet in de Corsa 1.4 8v van m'n schoonzus. In de stad ongeveer 10x per minuut de verrassing dat ik al plankgas gaf, terwijl ik het niet door had en er nog vrij weinig gebeurde
Ik zou zeggen probeer de 1.2 variant van de corsa B eens . (ding kan dus wel 180 op de teller, bergaf wind mee volgens mij heeft ie dezelfde versnellingsbak als de astra)
Wheehee
pi_33428297
pi_33428560
fiat cinquecento 900cc
Mijn vriendin had destijds zon exemplaar, mocht hem eens een x aantal dagen lenen.
Het geluid alleen al!
Maar het was wel grappig, gelukkig heeft niemand mij zien rijden met haar winnie de pooh beertjes tegen de ruiten

Topsnelheid 138 km/h
acceleratie 0-100 km/u 23,0 s


Forza Alfa Romeo!
  dinsdag 27 december 2005 @ 01:42:06 #87
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33429479
Daf 33,
0- 80: 17sec
top 112 km/h

http://www.classic-daf.nl/models/index.html

Tevens de snelste van allemaal in z'n achteruit
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33430906
het langzaamste waar ik ooit in heb gereden stond stil geldt dat ook?

het langzaamste waar ik ooit in heb gereden was een M3 gen1

vocht in het verdeelhuis (motor (draaiend) met hogedruk afgespoten) en bij het stoplicht zwaar uitgelachen worden door twee lekkere meiden in een verroestte 316 omdat we niet van onze plek af kwamen.

0 - 100 in never
Calm down, please!
pi_33431031
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Sportguy het volgende:
Zo'n hyundai atos geval 0 tot 100 in een uur, ik durfde er ook niet harder mee dan 90, zo' n griezelige wegligging.
Dude, ik ben ermee naar zwitserland gereden met 3 man erin....en dan een bevroren berg op met zon 1.1. zonder vierwielaandrijving...Meest angstige moment ever in een auto...of ja, auto.....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_33432314
Een Polo 1.0 die maar op 3 cylinders inplaats van 4 reed
Hij was onwijs traag en hij viel steeds uit
Heb het leven lief, en leef je uit!
pi_33432491
Deawoo Matiz
pi_33432502
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:17 schreef RoyVi het volgende:
Een Polo 1.0 die maar op 3 cylinders inplaats van 4 reed
Hij was onwijs traag en hij viel steeds uit
hij had wel 4 cilinders, doch slechts 3 ervan werkten?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33432552
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef yup het volgende:
TS trapt af.

Denk dat het toch de Astra 1.7D van 1992 ofzo was.

0-100 kon je meten met een zandloper, ding was ongelofelijk traag, om beetje normaal met verkeer mee te kunnen komen moest je volgas rijden :]

topsnelheid 153 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,5 s

Je mag gerust een paar seconden optellen bij die 18,5 seconden :-)

Oh ja v-max in zijn 5? Niet te doen, doe je lichtjaren over, met pijn en moeite haalt hij in zijn 4 wel 150, en dan kan je opschakelen naar 5. Als er teveel tegenwind stond ging ie gewoon terug naar 140

Zo een ding dus:
[afbeelding]

Specs:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8027&cache=no
vaaaag!!!! ik heb zo'n ding maar dan uit begin 96, maar die van mij met turbotje haalt 180...... als ik 75 rij en ik zet hem in zijn 5 heeft ie geen problemen....en trekt ie hem makkelijk door.... prima autotje om van leidschendam mee naar schiphol te rijden daglijks!!!
pi_33432580
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:39 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

vaaaag!!!! ik heb zo'n ding maar dan uit begin 96, maar die van mij met turbotje haalt 180...... als ik 75 rij en ik zet hem in zijn 5 heeft ie geen problemen....en trekt ie hem makkelijk door.... prima autotje om van leidschendam mee naar schiphol te rijden daglijks!!!
Ik ga je een geheim vertellen.

Niet doorvertellen he.

Maar een diesel zonder turbo is traag als STRONT. Zelfs een benzine motor uit de jaren 60 ofzo is krachtiger dan een nieuwe diesel zonder turbo

Een Astra 1.7TD is VEEL krachtiger dan een 1.7D... Juist die turbo doet het hem...
pi_33432590
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef yup het volgende:

[..]

Ik ga je een geheim vertellen.

Niet doorvertellen he.

Maar een diesel zonder turbo is traag als STRONT. Zelfs een benzine motor uit de jaren 60 ofzo is krachtiger dan een nieuwe diesel zonder turbo
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33432802
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef yup het volgende:

[..]

Ik ga je een geheim vertellen.

Niet doorvertellen he.

Maar een diesel zonder turbo is traag als STRONT. Zelfs een benzine motor uit de jaren 60 ofzo is krachtiger dan een nieuwe diesel zonder turbo

Een Astra 1.7TD is VEEL krachtiger dan een 1.7D... Juist die turbo doet het hem...
i know.... owjah langzaamste wat ik gereden heb is een volvo 340 variomatic!! het was niet voorut te branden.... maar reed wel heeeeeeel erg lekker!!!!!!! vooral die zachte clinton seats!!!! haha
pi_33432816
ik las trouwens net dat de trabant tot 1991 is gebouwd!!!!!! ergens in de autotelegraaf...
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:01:45 #98
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33433854
Een Smart. Begrensd op 135 km/h.......
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_33433866
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef Saabmobiel het volgende:
Een Smart. Begrensd op 135 km/h.......
wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33434061
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

wilde jij beweren dat het veilig is om harder dan 135 te rijden in een smart?
Veilig niet, maar wel mogelijk. Heb ooit 150 met zo'n kreng gehaald, nou dan wil je echt niet dat er een steentje op de weg ligt.... je wordt gelanceerd! Vooral vanwege die skippybal-achtige vering op dat ding....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')