haha in zoiets heb ik ook gereden 1.5 ton overbeladen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan wit en nog veel ouder, geen stuurbekrachtiging etc. etc.
Een verademing, gewoon doortrekken tot 200 zonder enige moeite, en dan nog 100km/u over hebben. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nouja, het contrast met je suup is dan natuurlijk wel lekker...
deze was leeg en ik ging een eenrichtingsweg in waar ik niet door kon vanwege de slecht geparkeerde auto's (was in Bergen aan Zee, is al niet zo grootquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:58 schreef kaashema het volgende:
[..]
haha in zoiets heb ik ook gereden 1.5 ton overbeladen ofzoniet vooruit te branden
![]()
Zo een ding zonder stuurbekrachtigingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan wit en nog veel ouder, geen stuurbekrachtiging etc. etc.
is de stuuroverbrenging op aangepast hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een ding zonder stuurbekrachtiging![]()
![]()
![]()
![]()
DAt lijkt me de ultieme krachttraining zeg
en vaak ook de bandenspanningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
is de stuuroverbrenging op aangepast heen de grootte van het stuurwiel
Right.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:10 schreef PNG het volgende:
-een heel verhaal-
Zijn het zulke versnellingen zeg maar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:32 schreef T42 het volgende:
[afbeelding]
mijn camper 3 versnelingen (op rare volgorde) top 80/85 soms 100kmh maar das als je bergafwaards, wind mee en cafe in zicht hebt
specs:
Citroën HY camper 1972
2000cc (zelfde als in een citroën DS ligt)
64pk
trommelremme die nie zo hard kunne remme
0 tot 100 is jare plan![]()
die HY van mij heeft geen stuurbekrachtiging en sture geeft je nog echte spierballequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een ding zonder stuurbekrachtiging![]()
![]()
![]()
![]()
DAt lijkt me de ultieme krachttraining zeg
die corolla denk ik...? En zo traag zijn die nieteens... 1.4 vvti ==> 0-100 in 12,6 s... 100pkquote:
Valt nog best mee, ik heb een 1.1i First en daar heb ik wel eens 170 mee gereden( officiele top is 167). tot de 80 issie best vooruit te branden. Het beestje weegt immers maar 670 kilo.quote:
2cv4 heeft idd. een top van 105 km/h en haalt die met meer dan 1 persoon er in niet eens. 0-100 acceleratie zou zijn: 39 seconden!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef funkmaster het volgende:
2cv4....met 22 schreeuwende pk's, wat een bruut geweld...en hij maakt meer herrie dan een drilboor
Gaafquote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
Porsche diesel
Gisteren met een trekker-toer-tocht.
Echt super!
Geen stuurbekrachtiging, dus spierpijn is alom aanwezig.
Maar toch nog zo'n 35/40/uur halen.![]()
Alleen... die herrie!!!!![]()
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
GaafMaar is het dezelfde 'porsche' die deze tractor heeft gebouwd als die van de auto's?
En merk je ook nog wat van die race achtergrond?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja.
http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_Traktor
en het gekkie is.. die dingen worden nu de zomer eraan komt allemaal uit de mottenballen gehaald!!!! je zal ze de komende maanden weer regelmatig tegenkomen op de snelweg!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:32 schreef T42 het volgende:
[afbeelding]
mijn camper 3 versnelingen (op rare volgorde) top 80/85 soms 100kmh maar das als je bergafwaards, wind mee en cafe in zicht hebt
specs:
Citroën HY camper 1972
2000cc (zelfde als in een citroën DS ligt)
64pk
trommelremme die nie zo hard kunne remme
0 tot 100 is jare plan![]()
8V of 16V?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef Metalfreak het volgende:
Voor mij gevoel: de 2005 1.4 Polo die ik nu rijd... Bah bah, wat een traag hok is dat.... Reageert totaal niet op het gaspedaal... Continu vol gas wil je een klein beetje met het verkeer mee kunnen rijden...![]()
16v de 75pk variant... Ding wil echt niet, laag in de toeren valt 'ie ook steeds terug als je wilt wegrijden... Vind het soms gevaarlijk bij het oprijden op een drukke weg. En dat al vanaf dat ie nieuw is...quote:
die zijn nog van voor de sport autoquote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En merk je ook nog wat van die race achtergrond?![]()
ruim van binne mijne is als camper ingericht. ik kan net niet rechtop staan met me 192cm.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:27 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
en het gekkie is.. die dingen worden nu de zomer eraan komt allemaal uit de mottenballen gehaald!!!! je zal ze de komende maanden weer regelmatig tegenkomen op de snelweg!!!volgens mij zijn ze niet kapot te krijgen!!!!!
hoe zien ze er eigenlijk van binnen uit!?!!??!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |