quote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef Stofje het volgende:
[..].
Zoals ik het begrepen heb:
1. Er is een reeksenstop.
2. Er kwam een Bier en Frituur 'hype'.
3. Een mod opent BeF. Het is populair.
4. Een A en een FA sluiten na 260 topics deze reeks, met een knipoog (Jaja, met een knipoog, op mij kwam het zeker niet over als een serieus).
5. BeF wordt weer geopend.
6. Friesland wil een eigen reeks. Mods weigeren dat.
7. FA's en A's zijn het ermee eens, maar vragen zich af waarom BeF weer open is, terijwl het ondertussen al zeker 3 weken geleden is dat BeF gesloten is.
Dat noem ik een gevalletje: "Hè???"
Ik kan zo mod wordenquote:
Ha'k al op geantwoord en zulks.quote:
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan zo mod worden
ik wil in de op
zo hebben we dat ook weer gehad
Ach, ik zet ergens op de laatste pagina van het Fryske meet topic wle ene linkje naar mijn eigen forum, kunnen de mensen die dat willen daar verder gaan..
Een fok meet op een ander forum regelen
1 SC per forum, forumgebonden, dat vind ikquote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle reeksen zijn dood en moeten klootzakken.
Forumbreed.
Al die [SC] crap eruit.
Vind ik.
de huidige dan verplaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?
Dan zul je vast en welzeker opgemerkt hebben dat hij de hele actie hetzelfde opvatte als ik deed.quote:
Doe toch niet zo flauw zeg, ik mag toch wel iets vragen over de holocaust. Of is het iets waar niet over gepraat mag worden? Ik ontken het toch niet en keur het niet goed?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?
We liggen er toch ook niet wakker van?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zul je vast en welzeker opgemerkt hebben dat hij de hele actie hetzelfde opvatte als ik deed.
Nee, en je zit hier verkeerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe toch niet zo flauw zeg, ik mag toch wel iets vragen over de holocaust. Of is het iets waar niet over gepraat mag worden? Ik ontken het toch niet en keur het niet goed?
Erg kinderachtig...
We hebben het over dezelfde?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de huidige dan verplaatsen?
en hopelijk mag offtopic tussendoor gekletst worden, zoals bij de permanente motorrijdersmeettopics?
Er ligt helemaal niemand wakker van mag ik aannemen, en ik heb me ook kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
We liggen er toch ook niet wakker van?
Vond het wel humor.
Ach ja, die verdiende hetquote:Op woensdag 14 december 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er ligt helemaal niemand wakker van mag ik aannemen, en ik heb me ook kostelijk vermaakt.![]()
Ik wil er alleen mee zeggen dat het mij pas duidelijk werd dat het serieus was toen er iemand een TO ban kreeg. Dawast.
Ik weet het en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, als ik de meet-topics in bv GC lees, is dat ook een hoop gein en slowchat, maar meestal niet zo oorverdovend saaiquote:Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het over die in mn sig ja
ediT: maar zo gaat het bij de motormuizen ook
Fok Motorclub [SC deel 372] een nieuwe motor voor Rausdouwer
Je legt het wel goed uit. Als ik nu "deel 2" lees denk ik ook van, godver, heb ik me daar nou (enigzins) druk om gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, als ik de meet-topics in bv GC lees, is dat ook een hoop gein en slowchat, maar meestal niet zo oorverdovend saai
Who cares dat iemand de koe moet melken
Ik mis bv de voorpret van de meeting, ik mis gewoon zoals de andere meet-topics lopen, dit topic is een schoolvoorbeeld van de meuk die al jaren op FOK! staat, hoi, dag, ik ga kakken, ik ga eten, tering
Ik leg het vast niet goed uit hè?
Vriendjespolitiekquote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan had ik er op dat moment ook 1 moeten krijgen.![]()
Mooi, want eik is het niet goed uit te leggenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je legt het wel goed uit. Als ik nu "deel 2" lees denk ik ook van, godver, heb ik me daar nou (enigzins) druk om gemaakt.![]()
Shit happens.quote:
Het is wel goed uit te leggen, en dat doe je imo ook. Het is enkel aan dovemansoren op het moment dat 1 of meerdere users hun zin willen doordrijven.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, want eik is het niet goed uit te leggen
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopicsquote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef remlof het volgende:
Godverdegodverdegodver!! Waarom is Wees *hier* trotsch op Gelderland opeens op slot?
Het is het zoveelste SC topic waar we niet op zitten te wachten. En, lees je even in voor je zo'n vraag stelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef remlof het volgende:
Godverdegodverdegodver!! Waarom is Wees *hier* trotsch op Gelderland opeens op slot?
Hey dat Gelderland reageerd kan je hem niet kwalijk nemen, die heeft die nick vast niet voor niks! Verder was het gewoon een topic om eens te zien wie er nu uit Gelderland komt, er werd zelfs nauwelijks geslowchat en iederen kon het verstaanquote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopics
Geen angst, ervaring, eerst alle provincies, dan alle kutdorpen die Holland groot is, been there done that, nee dus en een heel duidelijk nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopics
En toch was het topic over Stiens wel mooiquote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen angst, ervaring, eerst alle provincies, dan alle kutdorpen die Holland Nederland groot is, been there done that, nee dus en een heel duidelijk nee.
Yes! Het is gelukt!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toch was het topic over Stiens wel mooi
Het wachten was op de TTT.quote:
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef edje34 het volgende:
dit topic is lekker boeiend
Inderdaad schitterendquote:
Die wordt waarschijnlijk zoals gepland aankomende zaterdag aangepast.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
De inspiratie betreffende de TT was weer eens op, zo te lezen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 07:22 schreef Xlarge het volgende:
dank u voor het snelle handelen
Weet je nog van die campagne die we samen opgezet hebben: 'Met Stof wordt Onzin! weer tof'? Die sloeg aan he!quote:Op donderdag 15 december 2005 07:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
En als TT had ik eigenlijk: "Met een mod als Stof, wordt ONZ weer tof". Maar helaas, die kwam er niet doorheen.
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef mcDavid het volgende:
sta ik dr potjandriedubbeltjes weer niet in!
Je staat er pontificaal wel in, huilnegerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?
Zo ja: goed gezien.
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergetelerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je staat er pontificaal wel in, huilneger
Je wil er toch niet óók met die kutkloon in, kristalsuikergnoequote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Dat zou wel okay zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.
Je bent hier lang genoeg om te weten dat zulke plaatjes niet mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Reloaded het volgende:
WTF slangenmans!? Waarom haal je mijn kerstkaart weg? Post hier je kerstkaart aan Fok!
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Heej Sneek, dr staan nog meer topics van mij open die nergens meer over gaan![]()
Toch fijn zulks een samenwerkingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te posten![]()
Kortom, het zakt wel weg. En zo niet krijgt het alsnog een slotje.![]()
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bedank McDavid. De arme ziel.
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Die mag in drievoud naar het ministerie van FOK!.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef riverorange het volgende:
ik heb een klacht!
is dat zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
In SCH zijn eigen fantasiewereld is het zo.quote:
Ik doe niet moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Pragmatisme, heel goed. Nu niet meer moeilijk doen he.
Ach, een FA staat boven jou hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk.
Er komt geen Friesland-reeks.
Ten eerste is yvonne een A, ten tweede mag ze dan hier naartoe komen om die reeks om de post weer open te gooien.quote:
Nog bererquote:
Lijkt me niet zo handig om iets te sluiten tegen de wil van je baasjesquote:ten tweede mag ze dan hier naartoe komen om die reeks om de post weer open te gooien.
Yvonne is geen ONZ-mod.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog berer
[..]
Lijkt me niet zo handig om iets te sluiten tegen de wil van je baasjes![]()
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.quote:
Verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.
Krachtige taal NJ. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.
Om te laten zien dat de gehele forumcrew tegen was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Verkeerde aanname!
Waarom beroepen jullie je dan in het vorige topic op FA's en A's?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Om te laten zien dat de gehele forumcrew tegen was.
En ondanks de ommezwaai van yvonne (waar ik nog niets van heb gezien) blijft de FAQ onaangepast van kracht, namelijk: een reeksenstop.
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Stofje het volgende:
We hebben het hier over ONZ, niet over BB of Idols.
in GC mag het wel, mits we over meetingen blijven pratenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?![]()
Als je een discussie over het hele forum wilt voeren, dan raad ik FB aan. Je weet wel, dat subforum waar nu al twee topics vol staan met mensen die alle reeksen willen opheffen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?![]()
ik heb geen toegang tot het keldertjequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus waar jij je Friesland reeks kan openen? Waarschijnlijk het beste op een plaats 'waar het licht niet schijnt'.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Sjowhan het volgende:
[US] Meningen gevraagd.
Ik dacht dat userfoto's niet overal geplaatst mochten worden zonder toestemming van $persoon?
En waarom ga je uberhaupt de disussie nog aan NJ over een punt wat al vast staat?quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
zeg manneke_pilsquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
[..]
En waarom ga je uberhaupt de disussie nog aan NJ over een punt wat al vast staat?
Dat vraag ik me ook van SCH af en ik vermaak me er wel mee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
En waarom ga je uberhaupt de disussie nog aan NJ over een punt wat al vast staat?
Like I give a fuckquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef riverorange het volgende:
[..]
zeg manneke_pils
waarom zie ik jou overal altijd mee bemoeien?
Leg uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef NJ het volgende:
ONZ-specifiek zeg ik, Geen nieuwe reeksen vanwege de reeksenstop. En als er al een nieuwe reek zou komen, dan helemaal geen Friesland-reeks.
Dat er gewoon helemaal geen nieuwe reeks bijkomt.quote:
Die heb ik vanavond ook al gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef DjDev het volgende:
Adoreer hier de Olsentwins
Waarom gaat die dicht
Olsen Twins adoratie topic is heel wat anders dan een gemiddelde B&H Topic hoor![]()
[insert kots enzo 14.gif]
Maar waarom zeker geen Friesland reeks?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat er gewoon helemaal geen nieuwe reeks bijkomt.
Je weet wel, dat punt dat ik nu al een dag of wat herhaal.
Twee redenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom zeker geen Friesland reeks?
Oh tuurlijk, Enschede is een stuk groter ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Twee redenen.
1. Omdat die reeks op z'n best maar een twaalfde van de bevolking aanspreekt, in alle waarschijnlijkheid veel minder.
Hoor haarquote:2. Omdat je zo lekker hapt.
Enschede was er al.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, Enschede is een stuk groter ook![]()
Friesland bestaat ook al heel lang.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Enschede was er al.
Maar dat wist je al.
Nul blijft nul hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
SCH: je maakt de kansen op een reeks alleen maar kleiner zo
Nee joh, alsof die modjes er iets toe doen - dat zijn vliegen op de muurquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
SCH: je maakt de kansen op een reeks alleen maar kleiner zo
En Gelderland dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Heel simpel SCH, er komt géén nieuwe slowchatreeks bij, of het nu Friesland, Limburg of Togo betreft.
Het is heel simpel om zo'n reeks wel vol te houden, dat doen we wel dus ik bied je aan om het uit de illegaliteit te houden. Je zegt het maar hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Heel simpel SCH, er komt géén nieuwe slowchatreeks bij, of het nu Friesland, Limburg of Togo betreft.
En nu kan ze er niet eens meer op reageren. Whehehehehe.e.quote:Op zondag 18 december 2005 10:44 schreef BrauN het volgende:
Sorry Pool, maar ik móest gewoon effe door je slotje heen posten. Die trut moest op d'r plek gezet worden.
Ik had gehoopt dat hij het dit keer op een andere manier zou doen. Helaas niet dus.quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vindt je dat nu normaal? Waarom doe je zoiets? En waarom doe je er dan nog melding van ook? Hou zoiets voor je, vals wijf.
Geen probleem. Ik wilde een oldbie gewoon even als newbie behandelen.quote:
Zulke topics hoef je niet in ONZ te openen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef riverorange het volgende:
Waar slaat dit op?
ey net zat ik zo een topic te lezen.
beetje uitleg zou tof zijn
waarom pleur je dan zoiets op een forum?quote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Topic is gewist, is onderdeel van 'sommige users hebben meer rechten', deze user heeft het recht om dat topic gewist te krijgen.
Nope.quote:Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef riverorange het volgende:
[..]
waarom pleur je dan zoiets op een forum?
stuur dan een mail
homoquote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef petre86 het volgende:
[HOMO] 1500 - JAWEL!!! Hoeraaa!!! Hoezeeee!!!! Champagne!!!!1500 !
ik dacht.. ik meld het ff![]()
Omdat het niet grappig is en het antwoord gegeven is.quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
hey waarom is mijn grappige gok hier de download van the900
gesloopt?
oh ok.quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat het niet grappig is en het antwoord gegeven is.
Ik vind het jammer, dat ONz zo veranderd is het afgelopen jaar, mag ik dat nog wel zeggen?quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.quote:Op maandag 19 december 2005 00:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat ONz zo veranderd is het afgelopen jaar, mag ik dat nog wel zeggen?
Het hád grappig kunnen zijn mits het antwoord niet gegeven was.quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Is dat jouw echte MSN?quote:Op maandag 19 december 2005 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.
Maar wat vind je dan specifiek jammer?
Nee. Je kan me wel mailen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is dat jouw echte MSN?
Mijn browser slaat nl. nogal op tilt.
Het is allemaal de schuld van Bupa.quote:Op maandag 19 december 2005 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het hád grappig kunnen zijn mits het antwoord niet gegeven was.
Laat maar, ik heb Firefox aangeslingerd.quote:
Als jij met "een lijn snuiven" "baggeren" bedoelt, ja daar zijn we streng in. We hebben namelijk iets tegen nietszeggende slowchat en kuttopics en die gaan dus dicht.quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb Firefox aangeslingerd.
Het gaat mij er om, dat het een jar geleden nog gezellig was in
ONZ, en je niet constant het idee had dat je een lijn aan het snuiven was op de balie van het politiebureau.
Nu ben ik hier ook al een aantal maanden amper meer geweest, maar ik verbaas me erover dat er zoveel nieuwe modjes zo schijnheilig liepen te doen de afgelopen tijd.
Maar ja, misschien heb ik gewoon niks gemist.
quote:Op maandag 19 december 2005 01:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Sterk argument. Geeft misschien ook goed het niveau van het gemiddelde modje aan.
Valt me van je tegen.
En indien serieus± kom gerust eens langs...
En er niet het zoveelste topic over geopend was.quote:Op maandag 19 december 2005 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het hád grappig kunnen zijn mits het antwoord niet gegeven was.
sorry bupith..quote:Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht dat jij niet meer zou baggeren...![]()
![]()
![]()
Kusje erop.quote:Op maandag 19 december 2005 10:47 schreef EL_REY het volgende:
[..]
sorry bupith..
ik heb serieus last van mijn verstandskies en die moet er straks uit..
dus ik ben mijn zenuwachtigheid van me aan het aftypen..
Ik was broodnuchter. Dat geneuzel of iets wel of niet TTT waardig is, flikker op, het topic is voor de leukere topics van het moment. Sommige TTT's zijn beter dan andere maar om nou in een commitee te gaan beslissen of dit wel of niet eventueel een TTT mogelijk zou kunnen zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 13:41 schreef Croupouque het volgende:
Dagonet, was je heel erg dronken toen je dit in het TTT-topic zette?
Zo'n topic is al minstens vier keer voorbij gekomen en het is niet eens leuk.
Ja, maar waarom staat déze er dan in? Als dat de beredenering is kun je ieder half uur wel een topic in het TTT zetten, omdat dat 'het leukste topic van dat moment is'. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 19 december 2005 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was broodnuchter. Dat geneuzel of iets wel of niet TTT waardig is, flikker op, het topic is voor de leukere topics van het moment. Sommige TTT's zijn beter dan andere maar om nou in een commitee te gaan beslissen of dit wel of niet eventueel een TTT mogelijk zou kunnen zijn...
Goed punt Cropouque. Serieus, Dagonet!quote:Op maandag 19 december 2005 13:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar waarom staat déze er dan in? Als dat de beredenering is kun je ieder half uur wel een topic in het TTT zetten, omdat dat 'het leukste topic van dat moment is'. Zo ken ik er nog wel een paar.
It's your call.quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Dagonet het volgende:
Deze staat erin omdat ik vond dat hij erin paste, eerlijk gezegd waren eerdere versies van dat topic me niet echt opgevallen, deze wel.
En ik roep al een tijdje dat het topic veel te elitair geworden was, maar dat is dan ook al heel lang zo.
dus je haalt hem er weer uit?quote:Op maandag 19 december 2005 14:14 schreef Stofje het volgende:
Wat de neuk doet dat topic inderdaad als TTT. Net doorgelezen en het deed mij de broek niet bepaald bollen en mijn mondhoeken veranderden wel van positie, maar niet in de richting waarop ze zouden moeten gaan bij een TTT. Sterker, ik werd er enigszins triestig van. Ik zou zeggen, laat de mods van ONZ gewoon beslissen wat er in die TTT komt, want dit is gewoon kut.
Vind ik ook. Maar om met dát topic te beginnen is natuurlijk wel erg rigoureus.quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Dagonet het volgende:
En ik roep al een tijdje dat het topic veel te elitair geworden was, maar dat is dan ook al heel lang zo.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef riverorange het volgende:
type een willekeurig woord in bij google
TTT
De TTT is een verzameling van geniale ONZ-topics. We kúnnen best de grens van de TTT verlagen, maar de vraag is tot hoever. Is de TTT niet de uitleg wat ONZ zou moeten zijn? Is de TTT niet de reclame voor ONZ, om te laten zien dat ONZ niet staat voor bagger? En als het als reclame moet dienen, moet de grens dan verlaagd worden? Ik betwijfel het. De laatste twee updates, "Wat is er? Niks." en "Paint BrauN" waren van dien kwaliteit, die behoren tot een TTT. En terecht, want ze waren hilarisch. En dát hoort ONZ te zijn. Een TTT is een exclusiviteit. Want, zoals Croupouque al volkomen terecht aangeeft:quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Dagonet het volgende:
Daarnaast vind ik -met alle respect- dat slechts ONZ-mods een TTT moeten toekennen. Het is hún subforum, hun "expertise". De nieuwste TTT is in mijn opinie echt een lachertje.quote:Op maandag 19 december 2005 13:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
It's your call.
Maar als 'The fast and the furious' en 'Glitter' een oscar zouden winnen dan hecht ook niemand veel waarde meer aan die prijs.
hampelman.... dat topic van jou is het woord topic niet eens waard.... geef gewoon je fout toequote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Dagonet het volgende:
Dat vind ik van jullie soms dagen durende overlegjes of iets wel of niet een TTT is.
FA's en hun trots.quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef BrauN het volgende:
Dagonet, je bent jezelf gewoon belachelijk aan het maken.
Geef gewoon je fout toe en verwijder dat topic uit het TTT-topic... Is het nu echt zo moelijk?
quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Stofje het volgende:
De laatste twee updates, "Wat is er? Niks." en "Paint BrauN" waren van dien kwaliteit, die behoren tot een TTT. En terecht, want ze waren hilarisch.
Dan moet je je eens inlezen in FC.quote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Stofje het volgende:
Bull. Ik heb via MSN aan Snakey gevraagd of ie het ermee eens was. Hij was het ermee eens. En voila, het was een TTT. Bovendien heb ik nog nergens een dagenlang overleg over een TTT mogen lezen. Niet voor en zeker ook niet áchter de schermen. Grote onzin wat je nu zegt dus.
Zeg, is je moeder trots op je?quote:Op maandag 19 december 2005 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen in FC.
Nope, Topic blijft staan, pure and simple.
hehe of je zet je trots even opzijquote:Op maandag 19 december 2005 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat maar hangen en zitten. Ik geloof dat ik je betoog even verkeerd las.quote:Op maandag 19 december 2005 18:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
PI + Smileypost =mijnerzijds. Wat wil je zeggen?
Misschien is de tijd wel rijp voor een revolutie op dit forum!quote:Op maandag 19 december 2005 19:00 schreef remlof het volgende:
misschien moet er wel gewoon meer inkomen uit de google ads gegenereerd worden
En dat berichtje op de Weblog?quote:Op maandag 19 december 2005 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Min of meer ja.quote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Pool, ik dacht dat je een rectificatie van het vorige bericht daar neer had gezet
TTT's komen op de weblog.quote:Op maandag 19 december 2005 20:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
En dat berichtje op de Weblog?
Ja, maar jij kan geen blogs posten.quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
maar ik kan dus ook op de weblog
Ze kwamen op een gegevent moment wel erg op hetzelfde neer. Dus een deel 2 leek me niet nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Banmeldtopic waar andere users wel inkunnen (2) hee, deze was echt leuk, eerste topic is op normale wijze tot 300 posts gekomen, waarom nu plotseling dicht?
Die zijn gewoon kut en omdat er deel 7 in de TT staat, heb je volgens mij een goede reden om die ' reeks' ook op slot te gooienquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Goed, de OP was wat minder, en het is inderdaad wat herhalend, aan de andere kant vind ik de kankerkachel moppen niet beter. Maar da's een mening, nietwaar?
bemoei je eens niet overal mee achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kut en omdat er deel 7 in de TT staat, heb je volgens mij een goede reden om die ' reeks' ook op slot te gooien
Die reeks Dat topic blijft open, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kut en omdat er deel 7 in de TT staat, heb je volgens mij een goede reden om die ' reeks' ook op slot te gooien
Zijn posts in dit topic zijn een heel stuk constructiever dan die van jou.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:00 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
bemoei je eens niet overal mee achterlijke mongool
Ik meld het toch ook als ik me aan iemand ergerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn posts in dit topic zijn een heel stuk constructiever dan die van jou.
Als wij ons aan iemand irriteren dan melden we dat heus wel aan die persoon, zoals ik nu bij jou doe, en dat is bij M_P dus niet het geval.
er blijft steeds nieuwe content komen vriendquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het blijft een kuttopic.
De 'grap', voor zover aanwezig, is er al lang af.
Aldus Stofje.quote:Echt, ik heb het een tijdje aangekeken. En echt, met álle wil van de wereld heb ik geprobeerd iets van kwaliteit en humor te ontdekken. En écht, ik had m'n grens laag ingesteld.
Helaas, het is niet gelukt
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Aldus Stofje.
Gelukkig zijn we afhankelijk van wat HIJ humor vindt of niet. Ondanks het feit dat genoeg mensen kijken/posten, we niemand beledigen en het zeker onder ONZIN valt. Kunnen jullie hem zijn "slotje"-knop niet afnemen???
Dat is een topic-open-ban. Dan kun je geen topics meer openen. Lees je eens in mên.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat is een TO-ban.
En ik heb een goed onderbouwde klacht waarop ik een serieuze reactie wil. Slaat toch nergens op zeg.
zeg tis wel een newbie he!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is een topic-open-ban. Dan kun je geen topics meer openen. Lees je eens in mên.![]()
Dit is dan wel het FB-topic, maar normale reacties...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar ondertussen dus geen normale reactie op mijn klacht. En ik ben nog altijd geen mên, lees je eens in in mijn profiel.
Wat een bagger typ je daar zeg. "Leer de cultuur van ONZ kennen". Wat een cultuur, ik lees Fok al een jaar, w.o. ONZ iedere dag en van een "cultuur" kan ik niets ontdekken. Ik maak zelf uit of ik een Topic open, om die reden ben ik o.a. een user. Dat je dat niet begrijpt zegt idd wel een hoop over je kwaliteit als mod maar dat geef je zelf ook al aan. En een topic sluiten vanwege je "gevoel" , word lekker mod op relaties & psychologie ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is dan wel het FB-topic, maar normale reacties.... Maar ik raad je aan om van de TopicOpen-knop af te blijven en gewoon mee te posten in ONZ, zodat je de "cultuur" (het inlezen dus) van ONZ wat beter begrijpt. Ik ben helaas een dusdanig incapabele mod dat ik verder geen enkele uitleg kan geven over dit slotje. Het was een gevoel
.
Overigens is het woordje "mên" niet geslacht-gerelateerd.
Ze geeft me gelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat een bagger typ je daar zeg. "Leer de cultuur van ONZ kennen". Wat een cultuur, ik lees Fok al een jaar, w.o. ONZ iedere dag en van een "cultuur" kan ik niets ontdekken. Ik maak zelf uit of ik een Topic open, om die reden ben ik o.a. een user. Dat je dat niet begrijpt zegt idd wel een hoop over je kwaliteit als mod maar dat geef je zelf ook al aan. En een topic sluiten vanwege je "gevoel" , word lekker mod op relaties & psychologie ofzo.
Bullshit. Het was bagger en dat valt niet onder OVJL. Daarom zit er een slotje opquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Aldus Stofje.
Gelukkig zijn we afhankelijk van wat HIJ humor vindt of niet. Ondanks het feit dat genoeg mensen kijken/posten, we niemand beledigen en het zeker onder ONZIN valt. Kunnen jullie hem zijn "slotje"-knop niet afnemen???
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Wordt er ook nog toelichting gegeven ergens voor het sluiten van Handballes.
Doe dat dan normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
Ik meld het toch ook als ik me aan iemand erger
het is ergeren aan, niet irriteren aan
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Wordt er ook nog toelichting gegeven ergens voor het sluiten van Handballes.
Dan moet je niet hier klagen, maar in het feedback-topic van KLB.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Bupa, hij sloot zomaar mijn topic.
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tof voor in de OP [afbeelding].
daar kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:
quote:
Wat zij zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
daar kan ik me alleen maar bij aansluiten![]()
![]()
Kan deze 'regel' tot verleden tijd verklaard worden? Ik zie niet in wat deze toevoegt. Daarnaast zal het (heel terecht) nooit algemeen geaccepteerd worden dat anderen op grond van irrelevante zaken meer mogen, wat weer leidt tot immitatie-gedrag van de superieuren en irritatie over en weer. Met als doel een beter OvjL stel ik voor deze regel te schrappen.quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
die sloeg o.a. op conflict.. maar die is mod, dus die mag toch al meerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
Kan deze 'regel' tot verleden tijd verklaard worden? Ik zie niet in wat deze toevoegt. Daarnaast zal het (heel terecht) nooit algemeen geaccepteerd worden dat anderen op grond van irrelevante zaken meer mogen, wat weer leidt tot immitatie-gedrag van de superieuren en irritatie over en weer. Met als doel een beter OvjL stel ik voor deze regel te schrappen.
Reden te meer om de regel tot nutteloos te verklaren en af te schaffen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
die sloeg o.a. op conflict.. maar die is mod, dus die mag toch al meer
Goeie post trouwensquote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat is die Conflict triest bezig zeg.
paal
hier stond een post van mij, totaal niet policy overschrijdend en die skipt hij er uit. Ik bedoel: Dat hele topic is kut en gaat nergens over, maar alleen omdat ik commentaar lever (toen zelfs niet..) skipt hij mn posts...
In Ik stop met modden... Post Paultjuuuhhh een foto van iemand, schijnbaar van hem, meteen eruit en 100 posts er omheen weg. "Foto's van mij haal ik weg" Tyf toch op, zorg dan dat die dingen niet openbaar worden, als je je kop niet op een fora wil
Opeens zie je in alle kuttopics inclusief zijn eigen () tvp's van hem verschijnen en dan die kwijlende aanhang: Aaaah
eindelijk is hij terug
Ja, goh wat fijn, we hebben echt die TTT's van hem gemist met een OP & TT van max. 5 woorden en minimaal 10 smiley's...
Ga lekker op Vok! lopen kutten ofzo, maar ga hier niet "leuk lopen doen".
En dan dat laffe gedrag hierzo, normaal zijn jullie er als de kippen bij en nu na 5 posts ofzo, zie je nog geen enkele reactie...
Jullie hebben toch geen sociaal leven gekregen hoop ik?
Sluit gewoon zijn bagger en schop zijn tvp's er uit net als je bij een ander zou doen en speel niet stommetje door zijn topics open te laten en te doen alsof je ze niet ziet..
Waarom denk je dat zo'n topic het nooit lang volgehouden heeft in de fokgeschiedenisquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Raad de user !
dit was best een origineel topic
Dunnoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo'n topic het nooit lang volgehouden heeft in de fokgeschiedenis?
En ook hier. FB is geen slowchattopic. Nouja, soms wel even, maar net werd het wel erg bont.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo Pool is aardig aan het schoonmaken
Origineel? Mwah...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Raad de user !
dit was best een origineel topic
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiekquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Origineel? Mwah...
Maar het slotje was om te voorkomen dat allerlei users ongewenst daar neer worden gegooid.![]()
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiek![]()
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiek![]()
Mag een [PAINT] Post hier je karikatuur van een user! topic wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.
In het vorige Feyenoord topic stond een foto van mij, nou niet echt van mij; ik was buiten mezelf getreden.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.
Er staat inderdaad geen ban op als je foto's uit iemand fotoboek pakt, maar soms worden ze op verzoek toch verwijderd als er met behulp van de foto's gebasht wordt of als de foto's op een andere manier worden misbruikt.
Dit is een betere uitleg.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.
Er staat inderdaad geen ban op als je foto's uit iemand fotoboek pakt, maar soms worden ze op verzoek toch verwijderd als er met behulp van de foto's gebasht wordt of als de foto's op een andere manier worden misbruikt.
Dat was overigens volkomen terecht. Destijds.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Een dolletje moet kunnen na al die bashes altijd met mij
yeah rightquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was overigens volkomen terecht. Destijds.
dus zolang we in de fotoboeken blijven speuren moet het mogen, toch?quote:# Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Zwetende penis tussen je tanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef NJ het volgende:
*ril*
Btje rustig aan hequote:Op donderdag 22 december 2005 08:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ej tuig, waarom knallen jullie die bagger van hem niet gewoon keihard op slot?
Is dat dat 'sommige users mogen meer' regeltje? Dan weet ik het maar en stop ik even met klagen ...
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ow voor dit topic op slot gaat, vergeet niet mijn avatar in de OP van het volgende deel te zetten he!
Nee dat moet je als eerste reactie in het nieuwe topic zetten bij wijze van tvpquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ow voor dit topic op slot gaat, vergeet niet mijn avatar in de OP van het volgende deel te zetten he!
He's backquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Merry Christmasquote:Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jaha, je bent beter in sluitpostsEn je bent knapper. En populairder. En langer mod.
![]()
![]()
dus The_Terminator gaat aangesproken worden op z'n heul kinderachtige gedrag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef NJ het volgende:
Het was oeverloos gebash, van beide kanten.
Spreek ik jou er nu op aan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
dus The_Terminator gaat aangesproken worden op z'n heul kinderachtige gedrag?
Eerst zien hoe jij een mes in je rug krijgt van een hooligan tijdens je briljante politie opleidingquote:
ah daar is meneer met z'n quasi grappige flamesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Eerst zien hoe jij een mes in je rug krijgt van een hooligan tijdens je briljante politie opleiding.
Och, beter dan nooit meer dan quasi grappig zijn zoals jij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:21 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ah daar is meneer met z'n quasi grappige flames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |