abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33161205
quote:
Mijn twee laatste bans heb ik beide opgelopen door wanbeleid van de FA genaamd nikky. Mijn eerste ban, die om en nabij drie (!) maanden geduurd heeft, heb ik opgelopen wegens het posten van tubgirl binnen een collage. Opzich terecht dat ik daarvoor gebanned ben, want het posten van tubgirl is verboden in de policy. Echter, tubgirl wordt voortdurend gepost door allerlei users, die daar gewoon mee wegkomen. And to top it all postte een user een dag na mijn tubgirl-ban ook een plaatje waar tubgirl duidelijk in te zien was, en deze user kwam er gewoon mee weg! Uiteraard heb ik de betreffende FA, nikky, hierop gewezen. Echter nikky reageerde op mijn heldere argumenten met de simpele stelling dat zij "niet inconsequent is", iets dat ik in die mail, en hier wederom, duidelijk weerlegd heb. De ware reden dat nikky de andere user niet gebanned heeft, is mij bekend, althans daar kan ik moeiteloos naar gissen, maar deze is verder niet relevant.

Nu ben/was/ben/was (twijfelachtig in deze kont-tekst) ik een paar weekjes terug unbanned door de zeer sympathieke FA Dagonet. Dit ging vooraf aan een actie van de even sympathieke user Xebrozius die een statement maakte door tubgirl te posten en daar niet voor gebanned werd. Waarvoor nog bedankt, maar dat terzijde. Waarschijnlijk was dit het moment dat de andere FA's inzagen dat de door nikky aan mij opgelegde ban als een tang op een varken sloeg.

Nu kan ik uiteraard weer op zo'n moment wachten, maar dat zou impliceren dat ik best wel eens lang zal moeten wachten tot de crew een kloon van mij aandoenlijk acht en een user de moeite doet om een statement te maken (indien u voorafgaande zin niet geheel begrijpt, is dat begrijpelijk).

Echter dat is deze keer niet nodig. Want waar werd ik vandaag door een sympathiek persoon op gewezen? Er zijn vandaag meerdere users geweest die dezelfde daad als ik begaan hebben, zelf in een ergere vorm, en daarvoor niet gebanned zijn door nikky of een andere FA.

Want waar ben ik voor nu weer voor gebanned? Nou voor exact deze tekst: "Wat betreft PUB ben ik van mening dat het mag blijven. Mits er een ijsmeis2.zip komt, uiteraard". Juist ja, voor die tekst ja! Uiteraard is dit al hypocriet aangezien er in OvjL volop (vaak grappige) topics over ijsmeis.zip geopend worden/werden, zonder dat users daarvoor gebanned worden. En vandaag werden er zelfs bewerkte afbeeldingen van ijsmeis gepost in een ander FB-topic. En je raadt het al, al die users zijn, geheel terecht, niet gebanned.

Ik geloof dat ik nu wel voldoende heb toegelicht waarom de stelling: knowall wordt geen fair proces gegund door vooringenomenheid van de FA nikky, op de waarheid, en niets dan de waarheid, rust.

En dan volgt nu de mail die ik naar forum@fok.nl gestuurd heb, via de mail heb ik nog geen reactie gehad (nog een bevestiging dat de mail aangekomen is, of iets dergelijks), dus probeer ik het zo eens.
Stomme newbie! :! 1! !
pi_33161224
Je moeder is een newbie.

Verder is dit een bash-topic en dient het dus gesloten te worden aangezien FOK! een consequent beleid voert.

zaterdag 17 december 2005 @ 14:53:20 #3
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_33161255
Beste Roellio, ik maak me niet zo druk over dat soort praktijken.
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
pi_33161264
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:51 schreef status0 het volgende:
Je moeder is een newbie.

Verder is dit een bash-topic en dient het dus gesloten te worden aangezien FOK! een consequent beleid voert.

Als je geen newbie was wist je dat sommige mensen meer mogen dan anderen. Fok! is nu eenmaal een dictatuur.
pi_33161273
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:53 schreef Quatertemper het volgende:
Beste Roellio, ik maak me niet zo druk over dat soort praktijken.
Ik verveelde me.
pi_33161279
quote:
Je moeder is een newbie.
gemenerd

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:56:13 #7
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_33161306
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:54 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik verveelde me.
Tja, aarshaar punikken misschien een idee?
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
pi_33161307
quote:

[..]

Als je geen newbie was wist je dat sommige mensen meer mogen dan anderen. Fok! is nu eenmaal een dictatuur.
In casu mag echter een user minder dan alle andere users. En dan niet 'van' alle FA's, maar 'van' een specifieke FA. Dat kan nooit in lijn zijn met het gewilde beleid.

[ Bericht 2% gewijzigd door status0 op 17-12-2005 15:02:19 ]
pi_33161319
quote:
Je moeder is een newbie.

Ik las inconsequent!!!!
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:56:13 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33161321
zo doamt nie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33161322
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:56 schreef status0 het volgende:

Dat kan nooit in lijn zijn met het gewilde beleid.
Hij schud ze zo uit zijn mouw
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:58:37 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33161364
BreakEvenPoint.
pi_33161365
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:56 schreef status0 het volgende:

[..]

In casu mag echter een user minder dan alle andere users. En dan niet 'van' alle FA's, maar door een specifieke FA. Dat kan nooit in lijn zijn met het gewilde beleid.
Als je dan poogt intelligent over te komen zorg dan in ieder geval dat je zin correct is, dwaas.
pi_33161375
Mag deze open blijven
pi_33161380
quote:

[..]

Ik verveelde me.
Ik stel een IP-ban voor
pi_33161394
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Als je dan poogt intelligent over te komen zorg dan in ieder geval dat je zin correct is, dwaas.
ga nakijken
pi_33161405
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Ik stel een IP-ban voor
Wie zeurt krijgt een beurt!
pi_33161407
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:56 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hij schud ze zo uit zijn mouw
Mja.
Laten we het er dan op houden dat het niet in lijn is met de rechtvaardigheid. Lijkt me reden genoeg om FB vol te spammen.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:00:07 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33161408
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Ik stel een IP-ban voor
Ik stel voor dat we jou opbaren en er allemaal omheen gaan staan en dan uiteraard hard lachen met z'n allen.
pi_33161425
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we jou opbaren en er allemaal omheen gaan staan en dan uiteraard hard lachen met z'n allen.
Há!!!!!! je bakte hem een poets!!!!
pi_33161431
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef BrauN het volgende:

[..]

Jij met je opbaren, die grapje heb je nu al 2 keer tegen mij gemaakt
pi_33161433
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Och de zin is haast correct. Verder poog ik niet intelligent over te komen.
pi_33161486
Goed topic trouwens. Slotje.
pi_33161504
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:03 schreef status0 het volgende:
Goed topic trouwens. Slotje.
Hoewel, het zou een gemist kans zijn.

HOPLA:

DISCLAIMER: Nu volgt een langdradig huil-verhaal, ben je hier niet van gediend dan kan je dit topic beter verlaten.

Samenvatting: De FA nikky heeft de, spreekwoordelijke (!), pik op mij, waardoor ik voor futiliteiten, waarvoor een andere user niet gebanned wordt, gebanned wordt. Gebanned wordt. Gebanned wordt.

Uitgebreid verhaal:

Mijn twee laatste bans heb ik beide opgelopen door wanbeleid van de FA genaamd nikky. Mijn eerste ban, die om en nabij drie (!) maanden geduurd heeft, heb ik opgelopen wegens het posten van tubgirl binnen een collage. Opzich terecht dat ik daarvoor gebanned ben, want het posten van tubgirl is verboden in de policy. Echter, tubgirl wordt voortdurend gepost door allerlei users, die daar gewoon mee wegkomen. And to top it all postte een user een dag na mijn tubgirl-ban ook een plaatje waar tubgirl duidelijk in te zien was, en deze user kwam er gewoon mee weg! Uiteraard heb ik de betreffende FA, nikky, hierop gewezen. Echter nikky reageerde op mijn heldere argumenten met de simpele stelling dat zij "niet inconsequent is", iets dat ik in die mail, en hier wederom, duidelijk weerlegd heb. De ware reden dat nikky de andere user niet gebanned heeft, is mij bekend, althans daar kan ik moeiteloos naar gissen, maar deze is verder niet relevant.

Nu ben/was/ben/was (twijfelachtig in deze kont-tekst) ik een paar weekjes terug unbanned door de zeer sympathieke FA Dagonet. Dit ging vooraf aan een actie van de even sympathieke user Xebrozius die een statement maakte door tubgirl te posten en daar niet voor gebanned werd. Waarvoor nog bedankt, maar dat terzijde. Waarschijnlijk was dit het moment dat de andere FA's inzagen dat de door nikky aan mij opgelegde ban als een tang op een varken sloeg.

Nu kan ik uiteraard weer op zo'n moment wachten, maar dat zou impliceren dat ik best wel eens lang zal moeten wachten tot de crew een kloon van mij aandoenlijk acht en een user de moeite doet om een statement te maken (indien u voorafgaande zin niet geheel begrijpt, is dat begrijpelijk).

Echter dat is deze keer niet nodig. Want waar werd ik vandaag door een sympathiek persoon op gewezen? Er zijn vandaag meerdere users geweest die dezelfde daad als ik begaan hebben, zelf in een ergere vorm, en daarvoor niet gebanned zijn door nikky of een andere FA.

Want waar ben ik voor nu weer voor gebanned? Nou voor exact deze tekst: "Wat betreft PUB ben ik van mening dat het mag blijven. Mits er een ijsmeis2.zip komt, uiteraard". Juist ja, voor die tekst ja! Uiteraard is dit al hypocriet aangezien er in OvjL volop (vaak grappige) topics over ijsmeis.zip geopend worden/werden, zonder dat users daarvoor gebanned worden. En vandaag werden er zelfs bewerkte afbeeldingen van ijsmeis gepost in een ander FB-topic. En je raadt het al, al die users zijn, geheel terecht, niet gebanned.

Ik geloof dat ik nu wel voldoende heb toegelicht waarom de stelling: knowall wordt geen fair proces gegund door vooringenomenheid van de FA nikky, op de waarheid, en niets dan de waarheid, rust.

En dan volgt nu de mail die ik naar forum@fok.nl gestuurd heb, via de mail heb ik nog geen reactie gehad (nog een bevestiging dat de mail aangekomen is, of iets dergelijks), dus probeer ik het zo eens.

Een compilatie van de twee mails die ik gestuurd heb:
quote:
Hallo geliefde crew,

Het is ook voor mijn persoontje goed voorstelbaar dat het in goede banen leiden van een druk forum als FOK! niet altijd even makkelijk is. Gelukkig zijn er goedwillende vrijwilligers die daar hun vrije tijd zonder enige dwang, naar ik aanneem, voor opofferen. Waarvoor hulde. Echter, soms maken deze mensen foutjes. Geen grote foutjes, niemand is overleden, er zijn geen ernstige gewonden gevallen, Heerenveen is door naar de volgende ronde, kortom; het valt allemaal wel mee. Toch wil ik graag even een foutje bespreken in deze mail, want door deze fout ondervind ik direct nadeel.

En dan heb ik het, zoals de lezer allicht verwacht, of althans had kunnen verwacht na het leven van de 'subject' (maar dat terzijde), over mijn onterecht ban. Naar mijn weten (correct me if I'm wrong) ben ik geband naar aanleiding van een post in FB. In deze post trachte ik de TS en zijn topic naar het onzinnige door te trekken. Vervolgens wilde ik wel nog een ontopic-gedeelte aan mijn post toevoegen, ik ben immers een nette user. Dit deed ik met de woorden "Wat betreft PUB ben ik van mening dat het mag blijven. Mits er een ijsmeis2.zip komt, uiteraard". Een flauwigheidje mijnerzijds. Geen man over boord, je leest ergere dingen op FOK!, niet iedereen zal het grappig vinden. Maar dat is immers een kenmerk van een goede grap. Nu zie ik jullie denken "Maar wat is het probleem nou?". Nou, dat deze tekst als banwaardig werd geinterpreteerd door de FA genaamd nikky.

Maar nu vraag ik mij, hoe had ik in hemelsnaam kunnen weten dat het semi-grappig verwijzen naar ijsmeis.zip banwaardig is? Er werden/worden in OvjL tal van topics geopend over ijsmeis.zip, waar, vaak door de humoristische user Herald, gegrapt wordt hierover. Sterker nog, niet lang geleden is er nog een topic over ijsmeis.zip geopend. Niemand van die mensen is vanwege die topics gebanned. Ik heb nog niet eerder gezien dat iemand gebanned is voor een post als "Mits er een ijsmeis2.zip komt, uiteraard". Ik zie nergens in de policy staan dat een dergelijke uitspraak verboden en banwaardig is. Hoe had ik dan moeten weten dat ik met zo een uitspraak een ban riskeer? Als ik dat had geweten had ik die uitspraak uiteraard nooit gedaan.

Daarnaast vraag ik mij of het wel verstandig is om zo furieus te reageren op de tekst "ijsmeis.zip". Daarmee maak je het voor users alleen nog grappiger, stoerder en toffer om daar grappen over te maken. Als het niet op FOK! gebeurt, dan wel op MSN of via een andere weg. En ook op FOK! zal het nooit verdwijnen, want laten we wel zijn niet iedereen die een verwijzing naar "ijsmeis.zip" maakt zal gebanned worden.

En daarmee komen we bij een laatste verzoek van mij. Ik werd immers wel gebanned voor zo een futuliteit. En wederom door de FA nikky. Nu weet ik niet of deze persoon in kwestie een persoonlijke afkeer jegens mij heeft. Mocht dat zo zijn, dan is dat uiteraard niet wederzijds. Echter, heb ik wel, naar aanleiding van eedere mailwisselingen met deze FA (waar heldere argumenten van mijn kant genegeerd werden en dergelijke) geen goede hoop om met deze FA verder in contact te treden. Uiteraard zal ik een mailwisseling met deze FA niet uit de weg gaan. Echter, bij voorkeur met een andere FA. Of, want ik snap ook wel dat menig (F)A wel meer dingen te doen heeft, kan er tenminste een FA even een blik werpen op hetgeen hier gebeurd is? En in hoeverre mijn uitspraak banwaardig is? En in hoeverre ik naar alle redelijkheid had kunnen weten dat deze uitspraak banwaardig is?

Voor alle zekerheid heb ik deze mail doorgestuurd naar twee andere (F)A's van wie mij het mailadres bekend is, aangezien een zekere FA ook al mening post van mij, betreffende dit onderwerp, verwijderd heeft. En ik het zonde zou vinden als deze mail ook zonder pardon gedelete werd, zonder dat een andere FA hiernaar gekekeken naar heeft.

Groet,

Knowall.

PS: Ik zie zojuist bij het teruglezen, dat nikky in haar MED-post schrijft " Geintje is leuk maar je hoeft het niet in te blijven peperen.". Ik wil benadrukken dat dit de eerste keer is dat ik op welke manier dan ook een verwijzing maak naar ijsmeis.zip.
Nee nikky, het is zinloos om, wederom, de OP leeg te editten, om zo al het belastend bewijsmateriaal te vernietigen, want deze keer ben ik zo slim om de bovenstaande tekst op te slaan, en het forum er zo lang mee onder te spammen tot rechtvaardigheid gezegevierd heeft.
De optie van een oeuvre-ban is al genoemd maar deze gaat niet op om de volgende redenen:

- knowall was pas een korte tijd weer unbanned
- knowall postte redelijk braaf
- de ban was forum-gebonden, en dat is niet kenmerkend voor een oeurvre-ban
- de MED van nikky, verwijst duidelijk naar het boven-beschreven gebeuren "knowall mag even uit FB blijven. Geintje is leuk maar je hoeft het niet in te blijven peperen." In combinatie met het editten van een specifieke post, is ook dit onweerlegbaar.
- een vijfde punt, zou ik zo kunnen bedenken, maar vier lijkt me genoeg
- idem dito voor zes
- en zeven
pi_33161533
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef status0 het volgende:

[..]

Och de zin is haast correct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: