Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef mcDavid het volgende:
sta ik dr potjandriedubbeltjes weer niet in!
Je staat er pontificaal wel in, huilnegerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?
Zo ja: goed gezien.
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergetelerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je staat er pontificaal wel in, huilneger
Je wil er toch niet óók met die kutkloon in, kristalsuikergnoequote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Dat zou wel okay zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.
Je bent hier lang genoeg om te weten dat zulke plaatjes niet mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Reloaded het volgende:
WTF slangenmans!? Waarom haal je mijn kerstkaart weg? Post hier je kerstkaart aan Fok!
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Heej Sneek, dr staan nog meer topics van mij open die nergens meer over gaan![]()
Toch fijn zulks een samenwerkingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te posten![]()
Kortom, het zakt wel weg. En zo niet krijgt het alsnog een slotje.![]()
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bedank McDavid. De arme ziel.
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Die mag in drievoud naar het ministerie van FOK!.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef riverorange het volgende:
ik heb een klacht!
is dat zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
In SCH zijn eigen fantasiewereld is het zo.quote:
Ik doe niet moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Pragmatisme, heel goed. Nu niet meer moeilijk doen he.
Ach, een FA staat boven jou hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk.
Er komt geen Friesland-reeks.
Ten eerste is yvonne een A, ten tweede mag ze dan hier naartoe komen om die reeks om de post weer open te gooien.quote:
Nog bererquote:
Lijkt me niet zo handig om iets te sluiten tegen de wil van je baasjesquote:ten tweede mag ze dan hier naartoe komen om die reeks om de post weer open te gooien.
Yvonne is geen ONZ-mod.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog berer
[..]
Lijkt me niet zo handig om iets te sluiten tegen de wil van je baasjes![]()
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.quote:
Verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.
Krachtige taal NJ. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus heeft ze niets met het beleid te maken.
Om te laten zien dat de gehele forumcrew tegen was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Verkeerde aanname!
Waarom beroepen jullie je dan in het vorige topic op FA's en A's?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Om te laten zien dat de gehele forumcrew tegen was.
En ondanks de ommezwaai van yvonne (waar ik nog niets van heb gezien) blijft de FAQ onaangepast van kracht, namelijk: een reeksenstop.
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Stofje het volgende:
We hebben het hier over ONZ, niet over BB of Idols.
in GC mag het wel, mits we over meetingen blijven pratenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?![]()
Als je een discussie over het hele forum wilt voeren, dan raad ik FB aan. Je weet wel, dat subforum waar nu al twee topics vol staan met mensen die alle reeksen willen opheffen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging over het hele forum - in GC mag het ook niet, moet het dan in CUL ofzo?![]()
ik heb geen toegang tot het keldertjequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus waar jij je Friesland reeks kan openen? Waarschijnlijk het beste op een plaats 'waar het licht niet schijnt'.
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Sjowhan het volgende:
[US] Meningen gevraagd.
Ik dacht dat userfoto's niet overal geplaatst mochten worden zonder toestemming van $persoon?
En waarom ga je uberhaupt de disussie nog aan NJ over een punt wat al vast staat?quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
zeg manneke_pilsquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
[..]
En waarom ga je uberhaupt de disussie nog aan NJ over een punt wat al vast staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |