quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Molluck het volgende:
'hij heeft een lief gezichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Braun frikandel aantreftquote:
Jij was toch die ene met die foto's van je BH waar je lijf nog in zat?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:20 schreef MaRySe het volgende:
Dat is toch die ene met al die foto's in z'n blootje
Nee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met die foto's van je BH waar je lijf nog in zat?
Jammer, dan zijn die foto's die ik heb dus tóch fakequote:
al dat gefap voor niets geweest?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn die foto's die ik heb dus tóch fakeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mayo erbijquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
*Braun frikandel aantreftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent ziekquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:07 schreef renz0r het volgende:
[..]
mayo erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Nou, achja, erop zitten te wachten is een ander verhaal... niet echt hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ik vind het niet storend dat er zulke foto's geplaatst worden hoor ?
Zelf weten enz...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Foto's van hem in de trein: nee. Onder de trein is iets anders.
Oh kut voor je.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn die foto's die ik heb dus tóch fakeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stop maar met die zelf-vleierij hoor. Dat is niet, ik herhaal NIET kut voor hemquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef boebiedoe het volgende:
Anyway, na mijn opmerking naar PieDobbelDoetje dat zijn foto's totaal oninteressant zijn voor de rest van de fokkers attenteerde Mukie mij erop dat ik voor mijzelf moest spreken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij gebruikte je een andere bewoordingquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boebiedoe, ik denk dat jij eens alleen voor jezelf moet spreken en moet nadenken voor je wat schrijft. Dit is niet eens negatief, maar gewoonweg grof.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niet lollig zelfsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je hier nog verder op wilt reageren, mag je langskomen in het feedback topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop