quote:
Wat zij zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
daar kan ik me alleen maar bij aansluiten![]()
![]()
Kan deze 'regel' tot verleden tijd verklaard worden? Ik zie niet in wat deze toevoegt. Daarnaast zal het (heel terecht) nooit algemeen geaccepteerd worden dat anderen op grond van irrelevante zaken meer mogen, wat weer leidt tot immitatie-gedrag van de superieuren en irritatie over en weer. Met als doel een beter OvjL stel ik voor deze regel te schrappen.quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
die sloeg o.a. op conflict.. maar die is mod, dus die mag toch al meerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
Kan deze 'regel' tot verleden tijd verklaard worden? Ik zie niet in wat deze toevoegt. Daarnaast zal het (heel terecht) nooit algemeen geaccepteerd worden dat anderen op grond van irrelevante zaken meer mogen, wat weer leidt tot immitatie-gedrag van de superieuren en irritatie over en weer. Met als doel een beter OvjL stel ik voor deze regel te schrappen.
Reden te meer om de regel tot nutteloos te verklaren en af te schaffen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
die sloeg o.a. op conflict.. maar die is mod, dus die mag toch al meer
Goeie post trouwensquote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat is die Conflict triest bezig zeg.
paal
hier stond een post van mij, totaal niet policy overschrijdend en die skipt hij er uit. Ik bedoel: Dat hele topic is kut en gaat nergens over, maar alleen omdat ik commentaar lever (toen zelfs niet..) skipt hij mn posts...
In Ik stop met modden... Post Paultjuuuhhh een foto van iemand, schijnbaar van hem, meteen eruit en 100 posts er omheen weg. "Foto's van mij haal ik weg" Tyf toch op, zorg dan dat die dingen niet openbaar worden, als je je kop niet op een fora wil
Opeens zie je in alle kuttopics inclusief zijn eigen () tvp's van hem verschijnen en dan die kwijlende aanhang: Aaaah
eindelijk is hij terug
Ja, goh wat fijn, we hebben echt die TTT's van hem gemist met een OP & TT van max. 5 woorden en minimaal 10 smiley's...
Ga lekker op Vok! lopen kutten ofzo, maar ga hier niet "leuk lopen doen".
En dan dat laffe gedrag hierzo, normaal zijn jullie er als de kippen bij en nu na 5 posts ofzo, zie je nog geen enkele reactie...
Jullie hebben toch geen sociaal leven gekregen hoop ik?
Sluit gewoon zijn bagger en schop zijn tvp's er uit net als je bij een ander zou doen en speel niet stommetje door zijn topics open te laten en te doen alsof je ze niet ziet..
Waarom denk je dat zo'n topic het nooit lang volgehouden heeft in de fokgeschiedenisquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Raad de user !
dit was best een origineel topic
Dunnoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo'n topic het nooit lang volgehouden heeft in de fokgeschiedenis?
En ook hier. FB is geen slowchattopic. Nouja, soms wel even, maar net werd het wel erg bont.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo Pool is aardig aan het schoonmaken
Origineel? Mwah...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Raad de user !
dit was best een origineel topic
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiekquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Origineel? Mwah...
Maar het slotje was om te voorkomen dat allerlei users ongewenst daar neer worden gegooid.![]()
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiek![]()
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je een foto in je fotoboek zet, maak je jezelf publiek![]()
Mag een [PAINT] Post hier je karikatuur van een user! topic wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het topic lokt uit tot bashen van een user door een negatief punt eruit te pikken.
In het vorige Feyenoord topic stond een foto van mij, nou niet echt van mij; ik was buiten mezelf getreden.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.
Er staat inderdaad geen ban op als je foto's uit iemand fotoboek pakt, maar soms worden ze op verzoek toch verwijderd als er met behulp van de foto's gebasht wordt of als de foto's op een andere manier worden misbruikt.
Dit is een betere uitleg.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar die van Conflict stond niet in zijn fotoboek.
Er staat inderdaad geen ban op als je foto's uit iemand fotoboek pakt, maar soms worden ze op verzoek toch verwijderd als er met behulp van de foto's gebasht wordt of als de foto's op een andere manier worden misbruikt.
Dat was overigens volkomen terecht. Destijds.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Een dolletje moet kunnen na al die bashes altijd met mij
yeah rightquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was overigens volkomen terecht. Destijds.
dus zolang we in de fotoboeken blijven speuren moet het mogen, toch?quote:# Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Zwetende penis tussen je tanden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef NJ het volgende:
*ril*
Btje rustig aan hequote:Op donderdag 22 december 2005 08:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ej tuig, waarom knallen jullie die bagger van hem niet gewoon keihard op slot?
Is dat dat 'sommige users mogen meer' regeltje? Dan weet ik het maar en stop ik even met klagen ...
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ow voor dit topic op slot gaat, vergeet niet mijn avatar in de OP van het volgende deel te zetten he!
Nee dat moet je als eerste reactie in het nieuwe topic zetten bij wijze van tvpquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef mcDavid het volgende:
ow voor dit topic op slot gaat, vergeet niet mijn avatar in de OP van het volgende deel te zetten he!
He's backquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Merry Christmasquote:Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jaha, je bent beter in sluitpostsEn je bent knapper. En populairder. En langer mod.
![]()
![]()
dus The_Terminator gaat aangesproken worden op z'n heul kinderachtige gedrag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef NJ het volgende:
Het was oeverloos gebash, van beide kanten.
Spreek ik jou er nu op aan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
dus The_Terminator gaat aangesproken worden op z'n heul kinderachtige gedrag?
Eerst zien hoe jij een mes in je rug krijgt van een hooligan tijdens je briljante politie opleidingquote:
ah daar is meneer met z'n quasi grappige flamesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Eerst zien hoe jij een mes in je rug krijgt van een hooligan tijdens je briljante politie opleiding.
Och, beter dan nooit meer dan quasi grappig zijn zoals jij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:21 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ah daar is meneer met z'n quasi grappige flames
Och beter dan iemand met een beugel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111ONE!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Och, beter dan nooit meer dan quasi grappig zijn zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |