quote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef Stofje het volgende:
[..].
Zoals ik het begrepen heb:
1. Er is een reeksenstop.
2. Er kwam een Bier en Frituur 'hype'.
3. Een mod opent BeF. Het is populair.
4. Een A en een FA sluiten na 260 topics deze reeks, met een knipoog (Jaja, met een knipoog, op mij kwam het zeker niet over als een serieus).
5. BeF wordt weer geopend.
6. Friesland wil een eigen reeks. Mods weigeren dat.
7. FA's en A's zijn het ermee eens, maar vragen zich af waarom BeF weer open is, terijwl het ondertussen al zeker 3 weken geleden is dat BeF gesloten is.
Dat noem ik een gevalletje: "Hè???"
Ik kan zo mod wordenquote:
Ha'k al op geantwoord en zulks.quote:
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan zo mod worden
ik wil in de op
zo hebben we dat ook weer gehad
Ach, ik zet ergens op de laatste pagina van het Fryske meet topic wle ene linkje naar mijn eigen forum, kunnen de mensen die dat willen daar verder gaan..
Een fok meet op een ander forum regelen
1 SC per forum, forumgebonden, dat vind ikquote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle reeksen zijn dood en moeten klootzakken.
Forumbreed.
Al die [SC] crap eruit.
Vind ik.
de huidige dan verplaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?
Dan zul je vast en welzeker opgemerkt hebben dat hij de hele actie hetzelfde opvatte als ik deed.quote:
Doe toch niet zo flauw zeg, ik mag toch wel iets vragen over de holocaust. Of is het iets waar niet over gepraat mag worden? Ik ontken het toch niet en keur het niet goed?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Compromis, je opent gewoon een meet-topic in GC waar het hoort?
We liggen er toch ook niet wakker van?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zul je vast en welzeker opgemerkt hebben dat hij de hele actie hetzelfde opvatte als ik deed.
Nee, en je zit hier verkeerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe toch niet zo flauw zeg, ik mag toch wel iets vragen over de holocaust. Of is het iets waar niet over gepraat mag worden? Ik ontken het toch niet en keur het niet goed?
Erg kinderachtig...
We hebben het over dezelfde?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de huidige dan verplaatsen?
en hopelijk mag offtopic tussendoor gekletst worden, zoals bij de permanente motorrijdersmeettopics?
Er ligt helemaal niemand wakker van mag ik aannemen, en ik heb me ook kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
We liggen er toch ook niet wakker van?
Vond het wel humor.
Ach ja, die verdiende hetquote:Op woensdag 14 december 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er ligt helemaal niemand wakker van mag ik aannemen, en ik heb me ook kostelijk vermaakt.![]()
Ik wil er alleen mee zeggen dat het mij pas duidelijk werd dat het serieus was toen er iemand een TO ban kreeg. Dawast.
Ik weet het en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, als ik de meet-topics in bv GC lees, is dat ook een hoop gein en slowchat, maar meestal niet zo oorverdovend saaiquote:Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het over die in mn sig ja
ediT: maar zo gaat het bij de motormuizen ook
Fok Motorclub [SC deel 372] een nieuwe motor voor Rausdouwer
Je legt het wel goed uit. Als ik nu "deel 2" lees denk ik ook van, godver, heb ik me daar nou (enigzins) druk om gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, als ik de meet-topics in bv GC lees, is dat ook een hoop gein en slowchat, maar meestal niet zo oorverdovend saai
Who cares dat iemand de koe moet melken
Ik mis bv de voorpret van de meeting, ik mis gewoon zoals de andere meet-topics lopen, dit topic is een schoolvoorbeeld van de meuk die al jaren op FOK! staat, hoi, dag, ik ga kakken, ik ga eten, tering
Ik leg het vast niet goed uit hè?
Vriendjespolitiekquote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan had ik er op dat moment ook 1 moeten krijgen.![]()
Mooi, want eik is het niet goed uit te leggenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je legt het wel goed uit. Als ik nu "deel 2" lees denk ik ook van, godver, heb ik me daar nou (enigzins) druk om gemaakt.![]()
Shit happens.quote:
Het is wel goed uit te leggen, en dat doe je imo ook. Het is enkel aan dovemansoren op het moment dat 1 of meerdere users hun zin willen doordrijven.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, want eik is het niet goed uit te leggen
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopicsquote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef remlof het volgende:
Godverdegodverdegodver!! Waarom is Wees *hier* trotsch op Gelderland opeens op slot?
Het is het zoveelste SC topic waar we niet op zitten te wachten. En, lees je even in voor je zo'n vraag stelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef remlof het volgende:
Godverdegodverdegodver!! Waarom is Wees *hier* trotsch op Gelderland opeens op slot?
Hey dat Gelderland reageerd kan je hem niet kwalijk nemen, die heeft die nick vast niet voor niks! Verder was het gewoon een topic om eens te zien wie er nu uit Gelderland komt, er werd zelfs nauwelijks geslowchat en iederen kon het verstaanquote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopics
Geen angst, ervaring, eerst alle provincies, dan alle kutdorpen die Holland groot is, been there done that, nee dus en een heel duidelijk nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gokje.. nutteloze kick plus angst voor overkill aan provincietopics
En toch was het topic over Stiens wel mooiquote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen angst, ervaring, eerst alle provincies, dan alle kutdorpen die Holland Nederland groot is, been there done that, nee dus en een heel duidelijk nee.
Yes! Het is gelukt!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toch was het topic over Stiens wel mooi
Het wachten was op de TTT.quote:
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef edje34 het volgende:
dit topic is lekker boeiend
Inderdaad schitterendquote:
Die wordt waarschijnlijk zoals gepland aankomende zaterdag aangepast.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
De inspiratie betreffende de TT was weer eens op, zo te lezen?
quote:Op donderdag 15 december 2005 07:22 schreef Xlarge het volgende:
dank u voor het snelle handelen
Weet je nog van die campagne die we samen opgezet hebben: 'Met Stof wordt Onzin! weer tof'? Die sloeg aan he!quote:Op donderdag 15 december 2005 07:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
En als TT had ik eigenlijk: "Met een mod als Stof, wordt ONZ weer tof". Maar helaas, die kwam er niet doorheen.
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef mcDavid het volgende:
sta ik dr potjandriedubbeltjes weer niet in!
Je staat er pontificaal wel in, huilnegerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij wanhopig proberen de aandacht te trekken?
Zo ja: goed gezien.
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergetelerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je staat er pontificaal wel in, huilneger
Je wil er toch niet óók met die kutkloon in, kristalsuikergnoequote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie mijn icoon nergens tussen staan, gelegenheidsaspergeteler
Dat zou wel okay zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel even omruilen met die andere.
Je bent hier lang genoeg om te weten dat zulke plaatjes niet mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Reloaded het volgende:
WTF slangenmans!? Waarom haal je mijn kerstkaart weg? Post hier je kerstkaart aan Fok!
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Heej Sneek, dr staan nog meer topics van mij open die nergens meer over gaan![]()
Toch fijn zulks een samenwerkingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvan zijn sommige zulk een bagger geworden dat niemand zijn of haar naam eraan durft te verbinden door er in te posten![]()
Kortom, het zakt wel weg. En zo niet krijgt het alsnog een slotje.![]()
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bedank McDavid. De arme ziel.
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Die mag in drievoud naar het ministerie van FOK!.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef riverorange het volgende:
ik heb een klacht!
is dat zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
De Friesland topicreeks komt er trouwens gewoon hoor. yvonne is akkoord
In SCH zijn eigen fantasiewereld is het zo.quote:
Ik doe niet moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Pragmatisme, heel goed. Nu niet meer moeilijk doen he.
Ach, een FA staat boven jou hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk.
Er komt geen Friesland-reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |