Dikkequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Backhander het volgende:
Motorclubbie!!!!
Jullie noemen jezelf natuurlijk de FOK!angels![]()
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
sinds 8-12-05 m'n A rijbewijs!!
Had je maar zelf het nieuwe topic moeten openenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
De verkeerde Alp staat in de OP stelletje kneuzen
Das ook geen aardige welkom voor artharpequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
sinds 8-12-05 m'n A rijbewijs!!
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Dat was een pitstopquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?
-edit
Map24 kan die straat niet vinden in de stad die in je profiel staat, zal dus wel ergens anders zijn
Las laatst een topic over die teller waarin niet echt positief gesproken werd over de nauwkeurigheid. Maar wellicht dat dat een kwestie van instellen en calibreren is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118030/1
Geinig tellertje voor op de soes wel. Hoewel ik die RVS analooge tellers van Motozoom ook wel iets vond hebben. Nu dat ding nog goed rijdend zien te krijgen
perfecte redenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef artharpe het volgende:
[..]
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
perfecte redenfeli
heb je ook al een motor ?
de Hornet van 2005 heeft veel mooiere goodiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Ik vind de CBR900RR echt een beest om te zien, puur muscle!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!Maar een RR zou ik echt wel gaaf vinden. Ik zou nog moeten proefrijden op een 600RR, maar ze zijn nog heel prijzig. Qua mogelijkheden zou ik beter voor een CBR900RR kunnen gaan.
![]()
Oeh ja die zijn gaaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |