Shopsquote:
Online shopsquote:Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastenquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana Snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 23
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
yes, thats me..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef Nellid het volgende:
Heb je toevallig een tijdje bij die sleeplift gestaan op die kleine piste? Ik kan me vaag iemand herrineren met een zwarte muts namelijk
Ik denk dat Komakie ondertussen wel al een eurootje of 30 / 40 meer voor zijn P1's kan vragen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef NoComment het volgende:
trouwens Komakie, nog bericht over je bindingen?
Ik wil em bestellen via de apple site, krijg je korting als je student bentquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb dus ook een ipod 4gig besteld via neckermann, 3 weken geleden (had nog een kortingsbon van 30 euro dus ja) en hij is nog niet binnen. ik bellen, krijg ik te horen dat ze hem niet op voorraad hebben, terwijl op hun internetsite staat dat ze hem nog wel hebben![]()
beter is hij nog wel voor oudjaar binnen, want ik wil hem wel mee hebben op wintersport
Leraren die in nederland lesgeven lopen meestal gewoon 5 jaar achter ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol
als beginner zou ik niet als duck gaan staan... en dit hoor ik van meerdere leraren dus ook... op zich vertrouw ik wel op hun oordeel
tis WEL zo, dat zodra jij kan carven, en gewoon genoeg techniek in je donder hebt om alles te rijden... ga zoeken naar je ideale gradenstand
Dat is gewoon een kwestie van goed les krijgen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad met leerlingen. Daarnaast is het indraaien van je lichaam in een bocht belangrijker dan een je draai-impuls met je knie. Als je gevorderd gaat rijden gebruik je die knie toch niet meer om in te draaien. Alleen bij de basis bocht (driftschwung basic voor de insiders) wordt nog gebruik gemaakt van het indraaien van je knie.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je als beginner duck gaat staan zal het indraaien van je knie niet echt een automatisme worden..
Ik ga morgen kijken bij de shop.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef NoComment het volgende:
trouwens Komakie, nog bericht over je bindingen?
Ik ben em nooit kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:26 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik vind mee terug...
Prima mogelijk, ook zeker bij les geven ja, maar waarom ze het ( volgens mij dus ) altijd een beetje tegen gehouden hebben is om dus beginners makkelijker indraaien erin te "rammen". ergo, wij droen het automatisch maar zo'n polsbrekertje met zijn kontkussen niet 1 2 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar bij het staan van duck is het indraaien van je knie ook prima mogelijk. Ik snap eigenlijk het verschil met ingedraaid staan niet zo....
[..]
Al paar jaar zeer tevreden met mijn aaaipoooood in mijn jas aan het boardenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:43 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik ben em nooit kwijtgeraakt
Heb em besteld! Nooit gedacht dat het ooit nog eens zo ver zou komen, wel m'n duurste gadget ooit denk ik...
Ik weet niet hoe jij snowboard, maar mijn knie indraaien doe ik toch al een tijdje niet meer echt. Ik stuur voornamelijk met mijn bovenlichaam en door een hoogontlasting.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Prima mogelijk, ook zeker bij les geven ja, maar waarom ze het ( volgens mij dus ) altijd een beetje tegen gehouden hebben is om dus beginners makkelijker indraaien erin te "rammen". ergo, wij droen het automatisch maar zo'n polsbrekertje met zijn kontkussen niet 1 2 3.
Precies hetzelfde, maar zoals ik al zei, beginners leren ze dat nog wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij snowboard, maar mijn knie indraaien doe ik toch al een tijdje niet meer echt. Ik stuur voornamelijk met mijn bovenlichaam en door een hoogontlasting.
I know.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, maar zoals ik al zei, beginners leren ze dat nog wel.
Waarom vraag je dan hoe ik snowboardquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
I know.
ik heb het mijn beginners zelf aangeleerd
geen idquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:56 schreef Thermo het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan hoe ik snowboard![]()
Je weet toch, stijlvol
![]()
Die is vet idd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:06 schreef Nellid het volgende:
Ik kijk wel even wat ik doe, als ik nog wegga met de kerst zal ik het eens aan m'n leraar vragen... Op zich ging het nadat ie mn binding had veranderd een stuk beter.
Nu jullie het over Ipod hebben, deze jas wilde ik kopen, maar zonder Ipod is ie toch niet hetzelfde. En dan werd ie dus ook meteen een paar honderd euro duurder
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ben ik erg blij met mn nieuwe Volcom jasje![]()
Natuurlijk werkt dat ook wel, maar zo'n mauw is toch wel tof. Moet je wel een Ipod hebben natuurlijk, en die heb ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
geen id
ik heb je nog nooit zien boarden
[..]
Die is vet idd.
Maar ik vind het te veel een gadget jasje. Ik kan ook me minidisk in me zak doen en me afstandsbediening gebruiken (die in het snoertje zit bedoel ik) om nummertjes mee te skippen enzo. Werkt ook prima
Volgens mij is ie 250 ca. 340quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef NoComment het volgende:
Mooie jas wel ja, maar wat kost zoiets nou? O'Neill heeft ook zoiets (met volgens mij zelfs bluetooth) maar die was behoorlijk duur...
Het klopt ook niet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
ow valt nog mee dan, die O'Neill was duur in de trant van $600+ in amerika
Het is functioneel als je wel eens muziek luistert onder het boarden. Ik doe dat wel eens en het zou best functioneel zijn, maar de prijs vind ik veel te hoog voor iets wat dan op me jas zit wat ik ook aan de binnenkant van me jas heb in de vorm van zo'n klein afstandsbedieninkje in je snoer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo'n ipod jas heeft natuurlijk wel een dikke pimpfactor, maar of het echt functioneel is?
Tijdens het boarden heb ik in ieder geval nooit muziek op. Als ik alleen ben af en toe wel in de gondel, ff Madball of Sworn Enemy ofzo, maar tijdens boarden hoor ik liever wat er allemaal om me heen gebeurd.
donequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef XL het volgende:
Als we trouwens nog eens een slecht topic willen kapen adviseer ik deze:
Snowworld Zoetermeer
Ook geen toeval dat een jap die jas aanheeft. Toch wil ik een jas met 3 x mini-jack aansluitingen (voor genoemde apparaten). Het zou niet veel moeilijker moeten zijn dan de huidige jassen. Alleen de bediening is nog steeds niet ideaal voor wanten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:05 schreef Kentaro het volgende:
http://www.audextech.com is ruige shit, ouwe. Ik zou hem kopen als ik een walkie talkie met blue tooth kon krijgen. Iemand ? Want om nou de hele tijd met je gsm te gaan bellen in Oostenrijk schiet niet op.
voor wantenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ook geen toeval dat een jap die jas aanheeft. Toch wil ik een jas met 3 x mini-jack aansluitingen (voor genoemde apparaten). Het zou niet veel moeilijker moeten zijn dan de huidige jassen. Alleen de bediening is nog steeds niet ideaal voor wanten.
Twee knoppen op je borst, twee knoppen op je benen, en de play knop op je achterhoofd!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
voor wantenblijft het lastig. Maar met handschoenen moet dat toch prima gaan.
@ Burton site:quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken bij de shop.
Ik hoop dat ze dan me bindingen hebben, anders wordt het wel erg krap
quote:About W48
W48 is our Product Service and Warranty Program: we'll have your claim repaired or replaced and on its way back to you within 2 business days of receiving it (48, get it?). We want you back on the mountain as quickly as possible.
ehm... japan heeft geloof ik ook 1 of 2 andere type boards nog die niet in europa te verkrijgen zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:43 schreef NoComment het volgende:
[..]
@ Burton site:
[..]
![]()
Weet er trouwens iemand iets over die serie boards die uit zou komen van Burton vanaf half november ofzo? Stond een tijdje op de frontpage van de Burton site alleen is het vreemd genoeg verdwenen...
Edit: al gevonden, staat niet op de europese sites.. wel op de amerikaanse, maar die link is een beetje dood geloof ik, de japanse doet het wel! (moet je toch nog naar japan voor je customized pimp-ass board dat niemand heeft XL)
http://www.series13.com/jp/builder/default.aspquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:11 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dit jaar de late models niet zo heel erg mooi...
Maar dat terzijde
1000 euro voor een boardje is ook wel een beetje veel geld ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef NoComment het volgende:
[..]
http://www.series13.com/jp/builder/default.asp
Dit is daarom wel leuk om een beetje mee te spelenecht doodzonde dat ze dit niet voor de eu doen, maar dat zal wel komen omdat er hier misschien minder mensen bereid zijn tegen de 1000euro aan een board uit te geven (alhoewel je uit de verkopen van de vapor toch anders zou zeggen... hoorde bij revert dat dat ding niet aan te slepen is
)
De pest is dat het board er dus geen haar beter op wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
1000 euro voor een boardje is ook wel een beetje veel geld ja.
De dikke 600 voor me Baron ES vond ik al veel
Volgens mij zou ik het eenmalig nog best wel willen doen
Voor een boardje erbij ofzo
hehe, de poederhoerquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:59 schreef Kentaro het volgende:
is kijken of ik mezelf wijs kan maken, dat ik toch echt een Fish X erbij nodig heb
[afbeelding]
In Gerlos hebben ze wel internetpc's ja. Er staat er wel eens 1tje in het hotel. Maar tegen een tarief van 10 eurocent per min. Dus 6 euro per uur.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef Kentaro het volgende:
In Gerlos heb je toch wel een internetcafe achtig iets? Ik denk dat het zeker 200 euro extra is. De normale boards rollen zo van de band. Maar hier komt in het productie proces echt heel veel bij kijken. Ik zal eens navragen wat men in USA meer betaald Ongeveer $ 250 meer. $864 voor een Fish X een $1.164voor een pimped out Vapor.
Beter danquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Maruku het volgende:
Net met de bus terug uit valtho, damn wat een toffe week gehad.
De eerste 2 rustig en redelijk koud.
Daarna 4 dagen 's nachts vette sneeuw met als resultaat elke ochtend een bijna maagdelijke 50cm poeder. Gekkenhuis... Met als hoogtepunt een vet mistige ochtend die op het moment dat je vanaf de lift onder het hekje doorkruipt om die poeder te rocken ineens een gigantische opklaring,. Bijna poëtisch was die shit...
De laatste 2 dagen zon en ijzige pistes, met als hoogtepunt een reisgenoot die boven op de berg benieuwd was naar de smaak van zijn staalkant, waarop paniek volgde en hij stukjes tong erop achterliet.
Wel erg taai om te merken dat ik mijn board ontgroeid ben. Als ik voor mezelf een aangename snelheid heb begint mijn board echt heel erg onstabiel te worden. Dus dat wordt op zoek gaan naar een nieuwe plank. Joepie!
Hoeveel topics heb ik eigenlijk gemist?
uiteindelijk is het een druk op een knop, maar de kosten zitten in de investeringen die gedaan moeten worden omdat dmv een druk op de knop te kunnen doen maar goed we dwalen een beetje af. Het schijnt straks uit gebreid te worden, zodat je je eigen foto's en artwork kan oploaden dan wordt het al beter. Echt vet zo zijn als je zelf je board kon maken. Dat je bv een Custom pakt als basis en hem dan 1 cm breder maakt en 1,5 langer, iets meer taper shape een een alu-core van de Vapor er in etc dat wordt de shizzle ouwequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef Komakie het volgende:
Zo verschrikkelijk veel komt er trouwens ook weer niet bij kijken om die produktie aan te passen.
Het gaat alleen maar om de artwork en dan is het ook nog eens zo dat het allemaal vooraf vastgestelde graphics zijn.
Ze kunnen die dingen zo invoeren in de computer en het komt er zo uitrollen of wordt erop gezet...
Alleen de custom teksten zijn een beetje lastig in dat opzicht. Aan de andere kant hebben ze maar 2 verschillende lettertypes dus ze hoeven alleen maar de tekens neer te zetten.
Tenminste, dat is wat ik denk
Vertel hem maar vast....quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef 360sjors het volgende:
Tijdens hun oudejaarsconference maken Lebbis & Jansen een grapje over snowboardersGaat dat zien!
Dat is een beetje het probleem van Lebbis en Jansen, ja.quote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik vind het grapje niet hilarisch genoeg om het onder eigen titel op te voeren![]()
OK dan!quote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef Komakie het volgende:
Lebbis en Jansen zijn soms best grappig.
Maar ze moeten het wel bij dingen houden waar toch niemand verstand van heeft
Anyway, net naar de shop geweest. Me oude Ride bindingen zijn gefixt (buckels waren niet goed) waardoor ik die dit seizoen kan gebruiken als 2de setje voor op me Triumph
Ohw en ik heb ook nieuws over me P1's
Die komen deze week nog aan
Ergens tussen maandag en woensdag zeiden ze.
Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:
Nooit bij stil gestaan in de eerste jaren wat voor boards ik reed
Heb de eerste 4/5 jaar een huurboardje gehad. Vrijwel zeker altijd een Burton, maar geen idee welke dat geweest moeten zijn.
Daarna een Nitro Magnum gekocht
Maar ik kan daar geen plaatje van vinden
ouwequote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef Komakie het volgende:
hehe toen ik vanmiddag in de shop zat werd ik nog bestempeld als iemand van "de oude stempel"
Kortom, ik ben nog old skool jongens!!!
ohwwwww dat klopt dus niet helemaal hequote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Rnej het volgende:
over t slijpen, 90 graden doe je om lekker te carven, 88 graden is wat makkelijker railen (lees: je hapt minder snel) , maar het carven gaat daar ook iets minder mee......
meeste echte railers halen gewoon een grovve vijl over hun staalkant zodat alles helemaal bot is
nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwwwww dat klopt dus niet helemaal he
je hebt 2 manieren van 88 graden slijpen. Je kunt hem op 88 graden slijpen zodat de "belagkant" 2 graden lift t.o.v. het belag, maar je kunt ook 88 graden slijpen op de manier dat je belagkant gelijk blijft aan het belag. Dan kun je er dus nog beter mee carven. Dit is iets wat bijna alle wedstrijdboarders doen.
Grappig genoeg heb ik het 2 weken geleden nog in de les "tuning" gehad op de landes opleiding
Ik moet wel eerlijk toegeven dat Tuning niet me beste vak was maar ik heb er nog wel het nodige van onthoudenquote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...
maargoed, ik doe de opleiding ook niet
In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boardsquote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.quote:Op maandag 12 december 2005 08:27 schreef Kentaro het volgende:
[..]
In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boards
Die van vorig jaar was vast niet zo goedquote:Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.![]()
Ik heb al een Malolo gereden toen jij er waarschijnlijk nog niet eens van gehoord hadquote:Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens van iemand gehoord dat hij een rek heeft gemaakt in zijn huis voor al zijn snowboards. Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat denk ik ook doen. Gewoon een hoek maken met al me snowboardspullen. Zodat alles makkelijk te bereiken is voor als ik het nodig heb ofzo![]()
`quote:
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Nouja, ietsje minder uitgebreid denk ik aangezien ik niet zó veel snowboards heb, maar volgend jaar denk ik dat ik toch wel een 4de board erbij heb. Misschien nog een Boardercross board erbij. ik wil volgend jaar misschien wedstrijden daarin gaan rjiden af en toe.
Dat laatste is een beetje gekomen na de Landes opleiding waar ik met dat soort gasten geboard heb en ik denk dat ik dat wel kan als ik erop zou trainen
Ohw en daarnaast vind ik zo'n rek in huis gewoon stoer
Mijn hele studentenkamer is één groot snowboardrek, ben ik even stoerquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:
Ohw en daarnaast vind ik zo'n rek in huis gewoon stoer
Je hebt wel de verkeerde instelling, luisteren naar een vrouwquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....
...die zegt dan: Planken op zolder
en dan liggen de planken op zolder.
![]()
1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat. Ik wil gewoon in alle opzichten mijn ding kunnen doen. Tenzij ik iets voor haar wil opofferen. maar ik kan je verzekeren dat ik snowboarden niet opofferquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....
...die zegt dan: Planken op zolder
en dan liggen de planken op zolder.
![]()
that's what I said huh! Je weet toch...quote:
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazenquote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazen
Jij slaapt toch naast je board?quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef XL het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mijn grietje die planken niet in de woonkamer wil, zij is ten slotte degene die dat hok moet schoonhouden. Nou prima, dan doe ik een kleine opoffering door die dingen op zolder of op de slaapkamer te zetten.
![]()
Daarom zal ik voorlopig ook wel ff geen serieuze relatie gaan hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazen
`quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef NoComment het volgende:
Sommige mensen hebben een wijnkelder, dan neem jij toch een boardkelder? Liggen ze iig al mooi op een wat lagere temperatuur, kunnen ze alvast wennen aan de koude
Net gekeken naar de status van mijn appel ordertje, mijn iPod komt als het goed is voor 21 december... dan heb ik dus 1 avond om er 30gig aan muziek op te gooien... Als ie later is... tja, dan moet ik het (weer) met mijn bijna overleden diskman doen
Ik zou inderdaad alvast iTunes installeren, al je muziek voorzien van tags en al de gewenste video's converteren. Ik kan je alvast verklappen dat het synchroniseren minder snel gaat dan je mag verwachten van USB 2.0 en FireWire is niet meer op die nieuwe iPods. Het kost je echt een zee aan tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef NoComment het volgende:
dan heb ik dus 1 avond om er 30gig aan muziek op te gooien... Als ie later is... tja, dan moet ik het (weer) met mijn bijna overleden diskman doen
windows-meukquote:Op maandag 12 december 2005 14:12 schreef Thermo het volgende:
Tag&Rename
mja, door die rotzooi van Apple natuurlijk. lijkt me duidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
windows-meuk![]()
Maar NoComment werkt natuurlijk met Windows. Houdt er in dat geval rekening mee dat je iPod de eerste avond nog 3 x vastloopt. Geeft niks, is niet je iPod, maar je pc.
Die ziet er idd erg vet uit. Beetje vage site alleen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Komakie het volgende:
Ik kwam trouwens net deze tegen:
[afbeelding]
Hij zal waarschijnlijk al wel eerder langs zijn gekomen maar ik vind hem toch wel vet
Misschien ga ik die er wel bij kopen.
Het is een muts met een soort foam erin waardoor hij een beetje functioneert als een helm. Niet vergelijkbaar natuurlijk, maar het zou iets schelen.
Nouja, dat vind ik dan nog niet eens zo boeiend, maar die headphones erin vind ik wel heel erg stoer
Heb je daar een link van? Of is het geen freeware..quote:Op maandag 12 december 2005 14:12 schreef Thermo het volgende:
Tag&Rename niet vergeten te downloaden, scheelt al een berg werk.
Die van Red moet 80 euro kosten.quote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Nellid het volgende:
[..]
Die ziet er idd erg vet uit. Beetje vage site alleen.
Wat moet ie kosten?
Echt verrot dat apple besloot alleen ruk-videoformaten te hanteren. Anders had ik hem al in huis gehad... De nieuwe Zen ondersteunt gewoon divx en kan 2x zo lang video afspelen als de Ipod video. Is alleen wel 2x zo dik...quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef NoComment het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Of is het geen freeware..
mp3's renamen ga ik idd doen deze week... iig van de albums die erop moeten (mooi lijstje maken, moet lukken met 30Gb!)
Volgens mij is het geluid echt ruk, je krijgt er veel te veel wind tussen. Behalve dan als je die sliertjes onder de muts aan elkaar knoopt onder je kin. En dan ga je echt als een josti van de berg. Daarnaast zie ik het nut sowieso niet echt, voor iets meer koop je een helm. Zo schuimpet zal toch echt geen boom terugkoppen denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die van Red moet 80 euro kosten.
Veel geld gaat erin zitten dat er een soort van schuim in zit...
dit is de andere van Burton : http://www.the-gadgeteer.(...)dphone_beanie_review
Die is ook wel ok denk ik. Maar ik vind het er wel een beetje uitzien alsof je niet echt geweldig geluid hebt in die dingen omdat de headphone wat verder van je oren af zit.
Zijn er nog andere merken met dit soort beanies dat iemand weet???
Welkom in het topic ivo-de-piefo.quote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef ivo-de-piefo het volgende:
oordoppies onder mn beanie werkt ook goed hoor![]()
Hiervoor geldt dat ze de formaten ondersteunen, maar dat het er niet uitziet op de kleine schermpjes. De resolutie van de schermen is lager dan die van een goede divx, waardoor de snellere processor de bestanden passend maakt. Hiervoor moet hij pixels comprimeren, dat doen alle spelers die ik in mijn handen heb gehad (MSI, Creative) erg lelijk. Daarbij zitten veel AVI-containers veel rommel, want AVI is natuurlijk ook maar een verzamelnaam voor veel video-codecs. Het alternatief WMV is natuurlijk van de grote concurrent en is prima voorbereid op het MS-monopolie.quote:Op maandag 12 december 2005 17:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Echt verrot dat apple besloot alleen ruk-videoformaten te hanteren. Anders had ik hem al in huis gehad... De nieuwe Zen ondersteunt gewoon divx en kan 2x zo lang video afspelen als de Ipod video. Is alleen wel 2x zo dik...
Als je voor video gaat kan je voorlopig beter een Archos aanschaffen..
Ben niet zo van de helmen zoals je al weetquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
Ik heb tenminste audio in mijn helmpie ouwe,
moet ik niet net alsof doen met mijn muts met earpads ouwe,
te vet
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de helmen zoals je al weet
Hoewel ik heb ook wel eens op heb hoor. Maar eerlijk gezegd vaker niet dan wel
hear hear.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.
2 of 1 ik merk waarschijnlijk t verschil niet en ik voel ze ook niet als ik bezig ben en qua omgevingsgeluid valt het ook wel mee.quote:Op maandag 12 december 2005 18:16 schreef XL het volgende:
[..]
Welkom in het topic ivo-de-piefo.
Ook al ben ik nog niet helemaal happy met de toename van geluidsdragers op de piste lijkt het gebruik van oordopjes met extra kwalijk. Ten eerste sluit een dopje omgevingsgeluiden beter af dan een schelp. Ten tweede lopen er twee irritante draden langs je gezicht je jas in. Bij een helm is dat er maar eentje, die daarbij amper zult voelen als gevolg van de andere zware hardware op je kop.
![]()
Zoals ik al zei, ik ben niet zo van de helmen, maar ik heb ook wel eens een helm op.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.
hoe bevallen je Cartels eigenlijk?quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
hear hear.
En mijn heup zegt ook elke dag nog dat protectie af en toe helemaal niet zo'n ramp is.
"zo-zo"quote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
hoe bevallen je Cartels eigenlijk?
Ik zeg: ga eens solliciteren bij Burton, misschien bevalt je idee welquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Thermo het volgende:
Het doet zijn werk verder wel goed ja, ben ook niet van plan ze te wisselen. Maar ik heb zo mijn vraagtekens bij de vorm van de baseplate bij de aansluiting met de highback, volgens mij kan dat beter.
Welk stuk klopt nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef NoComment het volgende:
Overigens XL, wat een heerlijk stukje apple ophemeling was dat toch weer![]()
Heb er eigenlijk niets op aan te merkenquote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Welk stuk klopt niet
want dat suggereert zo'n opmerking natuurlijk
True! True! True!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef 360sjors het volgende:
En alles wat op TellSell wordt gezegd is waar!
Klopt... maar Red zit bij mij niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:30 schreef Rnej het volgende:
over helmen/beanies + audio gesproken
keb de red hifi audio.. relaxed dingmet mute knop.. erg handig
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef 360sjors het volgende:
Die schuimmutsen kunnen nog best werken hoor. Ik zag pas bij TellSell een soort foam, door NASA ontwikkeld, dat extreem goed schokken op kon vangen. Ze gebruikten het daar in een kussen of een matras of zoiets, zodat je er geen last van zou hebben als je chick onrustig sliep. Of zodat je er zelf ongemerkt uit kunt sneaken om 's nachts met je maten in de kroeg rond te hangen
En alles wat op TellSell wordt gezegd is waar!
Volgens mij zijn er zelfs maten die Pino passen.... dus dat zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef ForumGek het volgende:
wow...ik ga maar eens opmeten hoe groot mijn kopf is. Misschien zijn er ook helmpjes die mij passen! Zo'n luitenant helm lijkt me wel gaaf, maar moet me goggle en alles er wel goed in passen! en mijn hoofd natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
Deze week zal wederom verse sneeuw brengen in het Alpengebied.
Tot en met woensdag worden er kleine storingen verwacht, die locaal enkele centimeters sneeuw kunnen opleveren, maar echt veel moet er niet van verwacht worden.
Vanaf Donderdag echter verandert het weerbeeld. Met een sterke noordwesten stroming worden dan omvangrijke neerslagvelden richting de Alpen gevoerd. Dit zorgt van vrijdag tot en met zondag voor sterke sneeuwval. Vooral de noordzijde van de Alpen wordt hierbij van een flink pak bediend. De schatting is dat hier dan ook 50 tot 100 centimeter verse sneeuw valt. Doordat de temperatuur in de hooggebergten in die periode ook sterk daalt (-10, -20) en de wind behoorlijk toeneemt, zal het lawinegevaar sterk stijgen
Damn, BrakkeAap.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
Tot en met woensdag worden er kleine storingen verwacht, die locaal enkele centimeters sneeuw kunnen opleveren, maar echt veel moet er niet van verwacht worden.
Vanaf Donderdag echter verandert het weerbeeld. Met een sterke noordwesten stroming worden dan omvangrijke neerslagvelden richting de Alpen gevoerd. Dit zorgt van vrijdag tot en met zondag voor sterke sneeuwval. Vooral de noordzijde van de Alpen wordt hierbij van een flink pak bediend. De schatting is dat hier dan ook 50 tot 100 centimeter verse sneeuw valt. Doordat de temperatuur in de hooggebergten in die periode ook sterk daalt (-10, -20) en de wind behoorlijk toeneemt, zal het lawinegevaar sterk stijgen
Goed, 2 Januari lijkt me vrij sneeuwzeker zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
ik heb echt een frankenstein hoofd.. ga ik helmen passen.. moet ik gewoon een L op van RED, ipv een XL .....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs maten die Pino passen.... dus dat zal wel goedkomen.![]()
... euhm, Extra lars?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
Welke nerd noemt zich nou Extra Lars op een Nerd forum!
waar dacht jij dan dat XL voor stond?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
Trouwens, als ik in terminal een grep uitvoer op een bestand krijg ik mijn gewenste uitvoer als Stdin, hoe schrijf ik die ellende vervolgens weg naar een bestand?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
ja maar die hint is je gebruikers naam @ nerd forum zag ik daarnetquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
Er staat een hint onder mijn naam/boven mijn user-icon hoor
Als je grept krijg op een bestand krijg je de uitvoer standaard niet als stdinquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef XL het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in terminal een grep uitvoer op een bestand krijg ik mijn gewenste uitvoer als Stdin, hoe schrijf ik die ellende vervolgens weg naar een bestand?
![]()
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk poederrijden als ik daar aankom
op de piste wel te verstaan
als je een meter sneeuw in 1x krijgt... dat is echt sick gewoon!
Dan blijft het lawine gevaar wel een weekje op 5 staan
Het commandoquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je grept krijg op een bestand krijg je de uitvoer standaard niet als stdin![]()
1 |
Heb je die helm overigens sindsdien wel vervangen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het commando
[ code verwijderd ]
Wil ik wegschrijven naar bestand. Eigenlijk wil ik dat in een langer commando, maar dit deel gooit het steeds overhoop. Volgens mij is er niets mis mee. Gewoon uitvoeren werkt wel, maar ik krijg de output niet weggeschreven naar een bestand.
mijn username is hier korter, op twiekers mag het niet zo kort.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het commando
[ code verwijderd ]
Wil ik wegschrijven naar bestand. Eigenlijk wil ik dat in een langer commando, maar dit deel gooit het steeds overhoop. Volgens mij is er niets mis mee. Gewoon uitvoeren werkt wel, maar ik krijg de output niet weggeschreven naar een bestand.
mijn username is hier korter, op twiekers mag het niet zo kort.
1 2 3 4 5 6 7 | ofstream myfile; myfile.open ("example.txt"); myfile << "Writing this to a file.\n"; myfile.close(); return 0; } |
en dat is an sich prima.... maar s1.xml is natuurlijk niet de enige. Moeten er een paar duizend worden. Daarnaast was zoals gemeld grep onderdeel van een langer commando, dat c++ nogal omslachtig zou maken. Ware het niet dat het nu ook niet werktquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
ohwnee das C++
Ach ja, met ff nadenken was ik allang blij dat ik dit nog wist van me opleidingquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
en dat is an sich prima.... maar s1.xml is natuurlijk niet de enige. Moeten er een paar duizend worden. Daarnaast was zoals gemeld grep onderdeel van een langer commando, dat c++ nogal omslachtig zou maken. Ware het niet dat het nu ook niet werkt![]()
Die helm was aan de achterkant opengescheurd, dus die heb ik weg kunnen gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die helm overigens sindsdien wel vervangen.
Je mag maar 1 rots per helm koppen, bij de tweede rots splijt die helm nog harder open dan je schedel als je er geen op hebt.
Ten overvloede meld ik dat een helm die niet zichtbaar beschadigd is, maar wel een forse klap te verwerken heeft gehad best kapot kan zijn. Kop je dus een rots, zie je niks aan de helm.... vervang hem dan toch. Dit geldt ook als je andere scherpe of harde voorwerpen kopt. De piste koppen is nog wel safe, uit de skibox van de auto laten knikkeren bijvoorbeeld is weer funest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die helm was aan de achterkant opengescheurd, dus die heb ik weg kunnen gooien
Ook een informatica achtergrond?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ja, met ff nadenken was ik allang blij dat ik dit nog wist van me opleiding
Ik programmeer helemaal nooit meer.
Ik hou me tegenwoordig alleen nog maar met de beheerders- en de implementatiekant bezig
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed isquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ook een informatica achtergrond?
Zitten hier allemaal programmeurs?![]()
* Thermo Technisch commercieel informatica student.
Nog 2 maanden hoop ik.
`quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ook een informatica achtergrond?
Zitten hier allemaal programmeurs?![]()
* Thermo Technisch commercieel informatica student.
Nog 2 maanden hoop ik.
Met name scherpe. Met een breuk in de 'schaal' is de verdeling van de kracht over een groot oppervlak (door de ronde vorm) bij impact verdwenen. En dus een groot deel van je bescherming.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef XL het volgende:
[..]
Dit geldt ook als je andere scherpe of harde voorwerpen kopt.
Hoe vaak mijn scooterhelm wel niet van het stuur/zadel van dat ding af is gedonderd destijds..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Met name scherpe. Met een breuk in de 'schaal' is de verdeling van de kracht over een groot oppervlak (door de ronde vorm) bij impact verdwenen. En dus een groot deel van je bescherming.
naja programmeur... ben afstudeerd in commerciële richting. marktonderzoeken etc.maar heb wel wat projecten gedaan. Freelance doe ik meer met dynamische talen dan die old school talen die wij gehad hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed is![]()
Kunnen we nu stellen dat Snowboarden iets voor de hoger opgeleiden is?Ik zie drie programmeurs en een luchtvaarttechnoloog, waat doet de rest nog?
kunnen we een marktonderzoekje doen..
* pRUTsGER meld zich als afgestudeerd, reeds 1 1/2 jaar werkende informaticus (Ing. prutsger dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed is![]()
Kunnen we nu stellen dat Snowboarden iets voor de hoger opgeleiden is?Ik zie drie programmeurs en een luchtvaarttechnoloog, waat doet de rest nog?
Zit nu in 6vwo, met een studie natuurkunde in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wow... de ware Nerd!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zit nu in 6vwo, met een studie natuurkunde in het vooruitzicht.
Het niveau op tweakers ligt dan ook wel erg laag voor iemand die Natuurkunde studeert. Het account is vanuit mijn bijbaantje geboren. Daar was het destijds verplichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder tweakers account,.
Precies, daarom begeef ik mij ook op fok.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het niveau op tweakers ligt dan ook wel erg laag voor iemand die Natuurkunde studeert. Het account is vanuit mijn bijbaantje geboren. Daar was het destijds verplicht![]()
Stukken beter inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, daarom begeef ik mij ook op fok..
Nee, papiertje alleen. Titels heb je niks aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:22 schreef XL het volgende:
Pfff ik kan weliswaar programmeren, maar ben toch echt geen programmeur. Momenteel bezig met Machine Learning (Robotica) dat doe ik nog een maand of 2 en dan mag ik Master of Arts voor mijn naam zetten. Voor een universitaire bachelor krijg je na HBO overigens geen titel meer Thermo.
Volgens mij krijg je ook geen bachelor papieren, je volgt slechts een schakelprogramma. Je HBO-bachelor is geldig en je haalt daar een universitaire master bij. Dat zijn je twee diploma's en wanneer deze in dezelfde richting zijn is het volgens mij ongepast om je HBO-titel te voeren. Je manager zou dus ing moeten laten vallen in correspondentie, omdat hij ook ir. heeft. De bron daarvoor kan ik niet vinden, maar uiteraard heeft wiki er wel weer aardige dingen over het onderwerp te zeggen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Titulatuur).quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee, papiertje alleen. Titels heb je niks aan.
Mijn manager is mr.ir.ing
Ben je lekker mee als manager.
he ouwe, zou je niet eens een keer een fotootje posten van al je aankopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik heb net een nieuwe helm gekocht. Een matzwarte, ziet er wel bruut uit.
Dit is wel mijn laatste aankoop van dit jaar damn.......
CustomX en P1 Carbon's hakten er al in, maar die helm van 110 euro maakt me zakken leeg ouwe...
Pas maar op dat je geen steen koopt, ouwe...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik heb net een nieuwe helm gekocht. Een matzwarte, ziet er wel bruut uit.
Dit is wel mijn laatste aankoop van dit jaar damn.......
CustomX en P1 Carbon's hakten er al in, maar die helm van 110 euro maakt me zakken leeg ouwe...
verschilt per opleiding, @ erasmus schakelprogramma is gewoon bachelor thesis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook geen bachelor papieren, je volgt slechts een schakelprogramma. Je HBO-bachelor is geldig en je haalt daar een universitaire master bij.
Ik niet. Misschien weer omdat ik de eerste lichting was... zoals bij alles ongeveer. Ik ben het levende experiment van Den Haag vandaag lijkt het wel. Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
verschilt per opleiding, @ erasmus schakelprogramma is gewoon bachelor thesis.
( uvt trouwens ook )
Je hebt de 2e fase gemist, wees blijquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....
Je dacht dat je de enige was? Moet je mijn opleiding eens bekijken, na mij zijn ze 3 x van structuur gewisselt, elk vak wat ik het laatste jaar haalde werd voor het laatst gegevenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien weer omdat ik de eerste lichting was... zoals bij alles ongeveer. Ik ben het levende experiment van Den Haag vandaag lijkt het wel. Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....
Zeur niet sjors, we hebben bij M&O best wel eens gelachenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt de 2e fase gemist, wees blij![]()
Ik ook hoor, na mijn schakelprogrammaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef 360sjors het volgende:
Schakelen is voor mietjes, in september gooi ik er nog een volwaardige studie tegenaan![]()
Het was allemaal erg leuk ja, ik heb er erg veel van opgestokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zeur niet sjors, we hebben bij M&O best wel eens gelachen![]()
Oepsquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het was allemaal erg leuk ja, ik heb er erg veel van opgestoken![]()
Dat is echt te sick gewoonquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja, die gasten zijn echt zo van: 'eeeh, ja ok, hoe nu?'quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is echt te sick gewoon
Die gast die erin lag was ook echt zwaar in paniek enzo en de rest leek er zo een beetje bij te staan van "hmmm ok.... wat is dit"
Gebeurde zo te zien naast de piste of niet? Gletzer blijkbaar...
Ik vind trouwens die sneeuw er een beetje vaag uit zien of ligt het aan mijEen beetje zoals van dat schuim op het strand. Dat vervuilde spul.
'How deep is it?'quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is wel een vaag filmpje, volgends mij schijt je heel je broek vol als je dat meemaakt.
Voor de mensen die de film Dropstitch hebben, de snowboard-film met alleen damesdan hebben die mensen geluk. Daar zit een stukje bij dat een van die meiden haar staallkanten kopt. En dat vindt je onderlip niet zo fijn
De film is wel erg vet, vooral de dames zien er zeer lekker uit
![]()
[afbeelding]
Ik probeer em dus ook consistent te vermijdenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Komakie het volgende:
Van mij hoeft die foto eigenlijk niet zo nodig te blijven staan...
ik vind hem echt te gruwelijk voor worden. Moet gvd over een kwartiertje gaan lunchen. Maar daar ging me eetlust
Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef ForumGek het volgende:
Het lukt gewoon niet..zit in je netvlies gadverdamme. Of wanneer je met les zit met z'n allen en er moeten nog een aantal aankomen dat ze hun board in je rug parkeren...ook zo fijn. Maar dit is écht horror. Nick Berg is er niks bij...:'(
Ik denk dat het niet alleen voor beginners verstandig is hoor, iedereen kan iets fout inschatten waardoor ie verder uitkomt dan de bedoeling is.. en dan is het pijnquote:Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef XL het volgende:
[..]
Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)quote:Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef ForumGek het volgende:
Het beste is idd er omheen boarden en dan ervoor stoppen. Maar je hebt altijd van die jokers die een sneeuw-spray willen maken en dan doorschieten omdat ze maat 46 op een plankje van 150cm zetten en ze op hun hakken vollesnelheid op de groep afkomen
Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)![]()
zelfs op de landes opleiding gebeurde het nog voordurend. Maar die mensen zijn niet meer bezig met stoer doen enzo. Die stoppen gewoon rustig en dan gaat het allemaal wel. Maar het is socialer en minder gevaarlijk om gewoon onder iemand te stoppen idd.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten.
quote:Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)![]()
Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voorquote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?
Daarom loop ik altijd zo veel mogelijk als laatste. Ik ben vrij groot en zwaar dus als er al 3 of 4 man me voor zijn geweest dan zak ik niet zo diep er meer in de sneeuwquote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef XL het volgende:
[..]
Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voor![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:14 schreef GenesiZ het volgende:
Ik voor jullie de foto maar even omgezet naar een linkje
Stel je niet zo aan, even hechten en dat komt allemaal prima in orde!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:43 schreef NoComment het volgende:
ik ben niet zo voor dat bloed gebeuren... 'Live in the ER' bijvoorbeeld is ook niet aan mij besteed dus..
"De Sneeuwschuiver" was tijdelijk je roepnaamquote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef beerke het volgende:
Ik loop ook altijd zo veel mogelijk als laatste. Maar mijn voorgangers zijn niet echt van het formaat Beer. Echt, die logica van in de voetstappen van andere lopen gaat niet op.
Das 3 uur! Mijn god, ik denk dat het nog geen half uur duurt voor ik van m'n stokkie ga... Zag een keer dat ze het borstbeen van iemand open moesten maken, kwamen ze met een freakin' cirkelzaag aanquote:Op woensdag 14 december 2005 16:13 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, even hechten en dat komt allemaal prima in orde!
Maandagmiddag heb ik 2 heupoperaties (elk 90 minuten) van 1 meter afstand bekeken; ik kan ondertussen wat hebbenVrijdagochtend om 08:00 ga ik kijken hoe een gecementeerde kunstheup wordt aangebracht. Maandag heb ik al gezien dat daar het nodige zaag- en timmerwerk bij komt kijken! Misschien mag ik wel meehelpen
Ik zeg: goeiemorgen
![]()
70 hele kleine kilootjes dan.... 70 x 940 gram ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef NoComment het volgende:
Mja, denk dat het voor jou idd niet veel uitmaakt of Lars voor je uit loopt met zijn 70 kilotjes
iPod is btw binnen! vanavond uitproberen, maar eerst naar Duijvenstein om handschoenenen eventueel een trui ofzo..
Me moeder is nog vager.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef NoComment het volgende:
[..]
Das 3 uur! Mijn god, ik denk dat het nog geen half uur duurt voor ik van m'n stokkie ga... Zag een keer dat ze het borstbeen van iemand open moesten maken, kwamen ze met een freakin' cirkelzaag aantoen maar snel gezapt..
M'n zusje is trouwens nog erger, die gaat al knockout bij het zien van een naald die in een arm geprikt wordt
Ik moest laatst bloed afgeven op het ziekenhuis. Dan probeert zo'n verpleegster je dus op allerlei manieren af te leiden van het prikken, om wat voor reden dan ook. Om zenuwachtig van te worden zo doorzichtig. Toen heb ik haar maar verteld dat ze me niet hoefde af te leiden en heb ik beloofd dat ik niet bang was, niet ging roepen/schreeuwen en niet ging slaan. Vervolgens kon ze er eindelijk rustig die spuit in zetten. Dan zit je toch echt meer op je gemak dan bij dat stiekeme gedoe.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Me moeder is nog vager.
Die is verpleegkundige en prikt dagelijks mensen, maar zo gauw ze het op tv ziet kan ze er niet meer tegen
De sneeuw in Oostenrijk ligt allemaal 'ver' weg. Als je echt tegen het rijden op ziet kun je naar Ehrwald. Ben ik ooit geweest, maar echt in detail weet ik dat niet meer (eerste jaar op de plank). 4 dorpjes met 1 pas, Ehrwald, Lermoos, Berwang en nog iets met Biber.... ofzo. Superdichtbij, nooit sneeuwkettingen nodig. Zelfs een Gletscher voor verhoogde sneeuwzekerheid. Want de hoge sneeuwhoogstes zijn op dit moment toch nog doorgaans gletschers. Het salzburgerland heeft wel een goed pak gehad. Vaak is dan Saalbach Hinterglemm ook goed. Eventueel het komakiegebied --> Zillertal. Passen beide wel in het rijtje Kaprun, Solden...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:26 schreef Nellid het volgende:
Het zou er waarschijnlijk niet van komen maar we gaan nu toch een week (zaterdag tot vrijdag waarschijnlijk) weg met de kerst.
Dus we moeten nu een beetje kijken waar we naar toe gaan. M'n vader gaat het liefste naar Oostenrijk denk ik omdat dat wat makkelijker aan te rijden is en we hebben al niet zo heel lang. Nu kijken we altijd waar de meeste sneeuw ligt en daar gaan we dan naar toe. Op dit moment staan op skiing.nl Kaprun en Solden er erg goed voor maar daar zijn we al een keer geweest.
Iemand hier misschien nog een goed idee voor een goed aan te rijden leuk wintersportgebied in Oostenrijk, Frankrijk of Zwitserland?
ehhh, heb je dit op 14 december getikt of vorige maand. Heel Oostenrijk is goed op het moment en er wordt vr/za/zo nog een meter sneeuw verwacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef XL het volgende:
[..]
De sneeuw in Oostenrijk ligt allemaal 'ver' weg. Als je echt tegen het rijden op ziet kun je naar Ehrwald. Ben ik ooit geweest, maar echt in detail weet ik dat niet meer (eerste jaar op de plank). 4 dorpjes met 1 pas, Ehrwald, Lermoos, Berwang en nog iets met Biber.... ofzo. Superdichtbij, nooit sneeuwkettingen nodig. Zelfs een Gletscher voor verhoogde sneeuwzekerheid. Want de hoge sneeuwhoogstes zijn op dit moment toch nog doorgaans gletschers. Het salzburgerland heeft wel een goed pak gehad. Vaak is dan Saalbach Hinterglemm ook goed. Eventueel het komakiegebied --> Zillertal. Passen beide wel in het rijtje Kaprun, Solden...
Goed voor de tijd van het jaar. Dalafdalingen zijn overal wel open enzo, maar de sneeuw in het "Oosten" is echt aanmerkelijk beter dan in Tirol en Vorarlberg. Al lees ik ook alleen maar sneeuwhoogtes, ik ken nog niemand die nu al in Oostenrijk zit. De fransen zijn wel al bijna allemaal ter plekke.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:44 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ehhh, heb je dit op 14 december getikt of vorige maand. Heel Oostenrijk is goed op het moment en er wordt vr/za/zo nog een meter sneeuw verwacht.
ik sprak gisteren nog iemand die al in Gerlos zit en de sneeuw schiijnt super te zijn. Ook omdat het lang warm is gebleven toen is omgeslagen, en is gaan dumpen is de lawinekans nog vrij klein. Dat zal na het weekend wel wat veranderen, als er nog zoveel bij gaat vallen. Vooral de Noordkant van de alpen kan heel veel sneeuw verwachten*quote:Op woensdag 14 december 2005 17:49 schreef XL het volgende:
[..]
Goed voor de tijd van het jaar. Dalafdalingen zijn overal wel open enzo, maar de sneeuw in het "Oosten" is echt aanmerkelijk beter dan in Tirol en Vorarlberg. Al lees ik ook alleen maar sneeuwhoogtes, ik ken nog niemand die nu al in Oostenrijk zit. De fransen zijn wel al bijna allemaal ter plekke.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef XL het volgende:
[..]
De sneeuw in Oostenrijk ligt allemaal 'ver' weg. Als je echt tegen het rijden op ziet kun je naar Ehrwald. Ben ik ooit geweest, maar echt in detail weet ik dat niet meer (eerste jaar op de plank). 4 dorpjes met 1 pas, Ehrwald, Lermoos, Berwang en nog iets met Biber.... ofzo. Superdichtbij, nooit sneeuwkettingen nodig. Zelfs een Gletscher voor verhoogde sneeuwzekerheid. Want de hoge sneeuwhoogstes zijn op dit moment toch nog doorgaans gletschers. Het salzburgerland heeft wel een goed pak gehad. Vaak is dan Saalbach Hinterglemm ook goed. Eventueel het komakiegebied --> Zillertal. Passen beide wel in het rijtje Kaprun, Solden...
15 cm vers is fijner dan 120 cm geprepareerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:59 schreef Nellid het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Het is niet zo dat we tegen het rijden op zien, vaak zat naar Tignes bijvoorbeeld gereden maar dat is, zeker als het weer tegenzit, een stuk moelijk te rijden dan bijvoorbeeld een Solden. En omdat we al niet zo heel lang hebben (zaterdag vroeg weg en dan de volgende vrijdag weer terug) zit ik het liefst dichtbij met veel sneeuwVorig jaar zijn we in Zermatt geweest en dat was goed te rijden. Zwitserland ligt sowieso dichterbij dacht ik...
Het maakt me in feite ook niet uit als we al ergens geweest zijn maar elk jaar een ander gebied is natuurlijk ook wel leuk.
Saalbach ligt op dit moment dal: 40 berg: 75. Als ik dat dan vergelijk met Kaprun dal: 60 berg: 170, dan vind ik dat er een stuk beter uit zienAl weet ik niet eens of die verschillen zo heel veel uitmaken. Vanaf welke hoogte is het gewoon goed te doen eigenlijk?
Ik voel me vereerd dat er een gebied "mijn" gebied wordt genoemdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef XL het volgende:
[..]
Frankwin toevallig???quote:Op woensdag 14 december 2005 17:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik sprak gisteren nog iemand die al in Gerlos zit en de sneeuw schiijnt super te zijn. Ook omdat het lang warm is gebleven toen is omgeslagen, en is gaan dumpen is de lawinekans nog vrij klein. Dat zal na het weekend wel wat veranderen, als er nog zoveel bij gaat vallen. Vooral de Noordkant van de alpen kan heel veel sneeuw verwachten*
*disclaimer; mochten de voorspellingen uitkomen en niet louter gedaan worden om de mensen met hun euro's naar de skigebieden te lokken.
Momenteel is het prima te doen als je maar boven de 1000 meter zit. Dan kun je over het algemeen wel tot het dal boarden/skien. Dan is het laatste stuk de sneeuw natuurlijk niet geweldig maar wel prima te doen als ik het zo begrepen heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:59 schreef Nellid het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Het is niet zo dat we tegen het rijden op zien, vaak zat naar Tignes bijvoorbeeld gereden maar dat is, zeker als het weer tegenzit, een stuk moelijk te rijden dan bijvoorbeeld een Solden. En omdat we al niet zo heel lang hebben (zaterdag vroeg weg en dan de volgende vrijdag weer terug) zit ik het liefst dichtbij met veel sneeuwVorig jaar zijn we in Zermatt geweest en dat was goed te rijden. Zwitserland ligt sowieso dichterbij dacht ik...
Het maakt me in feite ook niet uit als we al ergens geweest zijn maar elk jaar een ander gebied is natuurlijk ook wel leuk.
Saalbach ligt op dit moment dal: 40 berg: 75. Als ik dat dan vergelijk met Kaprun dal: 60 berg: 170, dan vind ik dat er een stuk beter uit zienAl weet ik niet eens of die verschillen zo heel veel uitmaken. Vanaf welke hoogte is het gewoon goed te doen eigenlijk?
Je kunt het ook lopen. Duurt alleen wat langerquote:Op woensdag 14 december 2005 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
15 cm vers is fijner dan 120 cm geprepareerd.
Sneeuwhoogten zeggen maar weinig, dat eerste gebied wat ik opnoemde Ehrwald ligt op een kilometer of 650 van Utrecht schat ik. Dat kun je bijna fietsen.
Kaprun ligt maar op 730 meter hoogte ofzo. In het dal ligt ook voldoende sneeuw.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Komakie het volgende:
Kaprun is natuurlijk ook wat anders dan Saalbach. Het is bijvoorbeeld veel hoger.
klopt ja, die zit er nu een week ofzo, ik ga zelf de laatste week van januari. Dus dan spreken we wel af om met een groepje off piste te gaan.quote:
zeker als je met de gondel helemaal naar boven gaat en dan niet het treintje een stukje terug neemt, maar daar, van beneden gezien links, door die poeder gaat. Vooral dat eerste stuk is echt lekker vaart maken, en dan lekker door crossen naar het tweede stuk van de gletscher.quote:eIk weet nog een mooie poederrun langs de gletser. Alleen dan moet je wel om 9h s'morgens boven zijn als het gedumpt heeft want volgens mij is die wel bekend
Ik bedoelde ook eigenlijk het "berg" gedeelte.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Kaprun ligt maar op 730 meter hoogte ofzo. In het dal ligt ook voldoende sneeuw.
Volgens mij ligt Saalbach Hinterglemm zelfs hoger!
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Kentaro het volgende:
[..]
klopt ja, die zit er nu een week ofzo, ik ga zelf de laatste week van januari. Dus dan spreken we wel af om met een groepje off piste te gaan.
[..]
Dat stuk bedoelde ik dusquote:zeker als je met de gondel helemaal naar boven gaat en dan niet het treintje een stukje terug neemt, maar daar, van beneden gezien links, door die poeder gaat. Vooral dat eerste stuk is echt lekker vaart maken, en dan lekker door crossen naar het tweede stuk van de gletscher.
Dan kom je toch ook ff buurtenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef XL het volgende:
Ik kan ook wel in de laatste week van januari.
Ik wil wel rijden met de autoquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef XL het volgende:
Ik kan ook wel in de laatste week van januari.
Ik wil wel meerijden met de autoquote:
Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfaquote:Op donderdag 15 december 2005 09:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil wel meerijden met de auto
maar als het echt nodig is kan ik ook zelfrijden, mijn auto is alleen meer voor het naseizoen eigenlijk. Als er nergens meer sneeuw ligt
Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfa) pakken.
Plus ze komt graag in de bergen![]()
btw ik ben volkomen serieus.
Zijn wij een keer serieus, gaat komakie grapjes makenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
alleen emh... jullie kunnen niet allemaal bij mij slapen he
tenminste... dat denk ik...
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
Oei, ouders en afstuderen enzo zijn altijd een heet hangijzer.
alleen emh... jullie kunnen niet allemaal bij mij slapen he
tenminste... dat denk ik...
Zelfde hier dus, 26 januari om kwart over 9 voordracht en van mij part vertrekken we dan om half 11quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.
Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar Gerlos?
Achterinquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoor![]()
maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef beerke het volgende:
... volgens mij ging het over een Alfa hoor...
Belangrijker is natuurlijk het weggedrag in de bergen. Gelukkig hebben de italianen daar ook wat op verzonnen:quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.
Zoals gezegd, geen cinq maar een GT.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
AchterinZal tie vast leuk vinden, zeker als jullie met de cinqecento gaan
Trouwens eeeh... Komakie...tis donderdag..
Het is een gebruiksvoorwerp, krasjes horen erbij.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
Nieuwe komen tegenwoordig ook standaard met een hoesjequote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
Net zo ver als het rijden is met de auto ongeveer (kmtje of 1000)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar Gerlos?
Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
AchterinZal tie vast leuk vinden, zeker als jullie met de cinqecento gaan
Trouwens eeeh... Komakie...tis donderdag..
Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder isquote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Komakie het volgende:
Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...
Maar vanavond moet ik toch de stad in en dan ga ik ff voor je kijken. Zo gauw als ik het weet mail ik je wel ff. Kan dat op het adres dat in je profiel staat???
`quote:Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef NoComment het volgende:
[..]
Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder is
Ik kan wel op zijn vroegst maandag(avond) langskomen trouwens.. morgen vertrek ik weer naar mijn ouders en moet ik het hele weekend werken..![]()
En maandag, en dinsdag, en woensdag... en donderdag ga ik op vakantie. Ofwel maandagavond zou top zijn, kan ik ff passen en als het dan niet past kan ik nog naar iets anders gaan kijken @ Duijvestein. Zullen alleen geen P1 carbons worden dan![]()
Ow vertrek je Zaterdag alquote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
hmmm dan zou ik aan me ouders moeten vragen of dat kan.
ik ben namelijk vanaf zaterdag naar Oostenrijk. Maar misschien dat zij het kunnen afhandelen...
Vanavond eerst maar eens ff kijken hoe of wat.
Ik mail je....
Maar hoelang ga jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:08 schreef Kentaro het volgende:
Als ik dit zo lees wordt het een Fok meet in de Costa del Snow eind januari. Ik heb misschien ook nog wel een plekje in de Seat, voorals nog heb ik 1 passagier.
Ik ga een weekje, het plan is 28 jan tot 4 feb - zaterdag tot zaterdagquote:Op donderdag 15 december 2005 17:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maar hoelang ga jij dan?
Belachelijk trouwens, zitten we te zeiken dat 100km voor een indoorbaan te ver is, gaan we meeten 1000km verder![]()
We meeten bij Komakie thuis, die woont nu eenmaal zo ver.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maar hoelang ga jij dan?
Belachelijk trouwens, zitten we te zeiken dat 100km voor een indoorbaan te ver is, gaan we meeten 1000km verder![]()
Het huis van Gerhard Daxer. Naast de oefenweide.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef XL het volgende:
[..]
We meeten bij Komakie thuis, die woont nu eenmaal zo ver.
strategisch gekozenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het huis van Gerhard Daxer. Naast de oefenweide.
Be there or be squar
Ik weet het beter, ik rij wel mee met die diesel van je, die is snellerquote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ga een weekje, het plan is 28 jan tot 4 feb - zaterdag tot zaterdag
Je gaat toch niet het topic van de ex-mod dissen, ouwe. Jeweettoch!quote:
You've got mail!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Komakie het volgende:
Net terug uit de stad en me P1'tjes eindelijk kunnen ophalen
Zien er weer zo goed als nieuw uit hehe. Nieuwe hibacks en nieuwe buckeltjes erop. werkt weer perfect
Ze vroegen zich zo langzamerhand wel af wat ik met me bindingen doe. Eerst Ride bindingen stuk en nou deze weer
Maar goed, voor de liefhebbers ( NoComment )... Ze zijn te koop
Anyway, ook nog die audio padded hat van Red gekocht. Btje duur maar verder wel vet hebbeding en nog functioneel ook. Hij zit heerlijk warm (Mede door dat schuim dat erin zit en ik denk zelfs dat hij voor de warmere dagen veel te warm is) en het geluid dat je eruit krijgt is echt prima.
Hij is alleen een beetje groter dan een normale muts dus het staat wel wat apart. Maar ik heb al gekeken en met me bril erop zit hij prima
Zodra ik definitief weet wanneer ik moet verdedigen (en herkansen) post ik ook wel ff wanneer ik die kant op scheurquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef Thermo het volgende:
XL. kan jij van 28 januari tot 4 februari of langer?
owh plek zat hoor. Ik weet alleen niet of het ook mag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zodra ik definitief weet wanneer ik moet verdedigen (en herkansen) post ik ook wel ff wanneer ik die kant op scheurKomakie belde me net met de mededeling dat hij nog genoeg plek had. Beerke ook mee??
je kunt altijd nog met de trein of het vliegtuigquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:03 schreef beerke het volgende:
Gasten, als ik niet hoef te fietsen wil ik ook wel mee hoor.
Skibox op de imperial en het hele topic op de achterbankquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:13 schreef Thermo het volgende:
En anders gaan we gewoon met die a6 kunnen er wat meer in he sjors
Dan kunnen we mijn auto achterin zetten en hebben we ter plekke 2 auto'squote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Skibox op de imperial en het hele topic op de achterbank![]()
FIjne vakantie!quote:
Waar ging jij ook weer naar toe?quote:
Kunnen we je mailen? fijne vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, mijn bijdrage aan het topic gaat hard terug lopen ben ik bang
Morgenochtend ga ik op weg naar het beloofde land om daar mooie dingen te gaan doen
Als jullie nog plannen hebben om mijn kant uit te komen dan hoor ik het vanzelf wel denk ik (zal af en toe het topic wel ff checken en vragen hoe het ermee staat)
later!
Lache, Vorige week vrijdag (de 9e) was er geen djquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Rnej het volgende:
ey komakie, veel pleizer in 't beloofde land
ohja, enne... ikke ben nu vaste DJ op vrijdagavonden in de snowworld ZM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |