abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:57:59 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33057897
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360

Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
Dat is echt te sick gewoon

Die gast die erin lag was ook echt zwaar in paniek enzo en de rest leek er zo een beetje bij te staan van "hmmm ok.... wat is dit "

Gebeurde zo te zien naast de piste of niet? Gletzer blijkbaar...

Ik vind trouwens die sneeuw er een beetje vaag uit zien of ligt het aan mij Een beetje zoals van dat schuim op het strand. Dat vervuilde spul.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_33058758
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is echt te sick gewoon

Die gast die erin lag was ook echt zwaar in paniek enzo en de rest leek er zo een beetje bij te staan van "hmmm ok.... wat is dit "

Gebeurde zo te zien naast de piste of niet? Gletzer blijkbaar...

Ik vind trouwens die sneeuw er een beetje vaag uit zien of ligt het aan mij Een beetje zoals van dat schuim op het strand. Dat vervuilde spul.
Ja, die gasten zijn echt zo van: 'eeeh, ja ok, hoe nu?'

Maar denk dat het zomers op gletsjer is ofzo, zware slush/ijstroep. Dan is het nooit zo mooi spierwit als een maagdelijk poederveldje he .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 14 december 2005 @ 00:06:53 #203
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33060192
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360

Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
'How deep is it?'

'It's like..... too deep '

Denk niet dat je daar in wilt vallen
Life's like music, get the rhythm..
pi_33061719
Dat is wel een vaag filmpje, volgends mij schijt je heel je broek vol als je dat meemaakt.

Voor de mensen die de film Dropstitch hebben, de snowboard-film met alleen dames dan hebben die mensen geluk. Daar zit een stukje bij dat een van die meiden haar staallkanten kopt. En dat vindt je onderlip niet zo fijn De film is wel erg vet, vooral de dames zien er zeer lekker uit

Voor de mietjes even de foto aangepast naar een link
http://dreeke.crewserver.(...)topic/dropstitch.JPG

[ Bericht 13% gewijzigd door GenesiZ op 14-12-2005 13:12:52 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 14 december 2005 @ 08:43:36 #205
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33064590
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is wel een vaag filmpje, volgends mij schijt je heel je broek vol als je dat meemaakt.

Voor de mensen die de film Dropstitch hebben, de snowboard-film met alleen dames dan hebben die mensen geluk. Daar zit een stukje bij dat een van die meiden haar staallkanten kopt. En dat vindt je onderlip niet zo fijn De film is wel erg vet, vooral de dames zien er zeer lekker uit

[afbeelding]
Lekkere foto... ik ben niet zo voor dat bloed gebeuren... 'Live in the ER' bijvoorbeeld is ook niet aan mij besteed dus..
  woensdag 14 december 2005 @ 09:22:59 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33065054
Prachtige foto! Goedemorgen....
Kunnen we dergelijke foto's niet in de namiddag plaatsen?

Ik vind altijd dat je staalkant-360 niet moet proberen als je hem niet kan, op deze foto zie maar weer eens wat er van komt!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33065140
Maybe wordt het wel een nieuwe hollywood rage, zo'n gespleten lip.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33066296
Dat moet pijn doen
Fingerspitzgefühl
  woensdag 14 december 2005 @ 11:08:13 #209
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_33067114
auw auw auw, was blij dat ie foto t net niet deed, zie ik m toch nog... brrr
  woensdag 14 december 2005 @ 11:20:16 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33067376
Van mij hoeft die foto eigenlijk niet zo nodig te blijven staan...
ik vind hem echt te gruwelijk voor worden. Moet gvd over een kwartiertje gaan lunchen. Maar daar ging me eetlust
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 14 december 2005 @ 11:29:01 #211
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_33067623
Dit is ook trowuens wel een van de redenen waarom ik (nog) niet erg veel durf qua boarden, maar ook nooit geskateboard heb enzo. Ben veel te bang zoiets mee te maken, of nog erger...
  woensdag 14 december 2005 @ 11:33:50 #212
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33067746
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Komakie het volgende:
Van mij hoeft die foto eigenlijk niet zo nodig te blijven staan...
ik vind hem echt te gruwelijk voor worden. Moet gvd over een kwartiertje gaan lunchen. Maar daar ging me eetlust
Ik probeer em dus ook consistent te vermijden
pi_33067843
Het lukt gewoon niet..zit in je netvlies gadverdamme. Of wanneer je met les zit met z'n allen en er moeten nog een aantal aankomen dat ze hun board in je rug parkeren...ook zo fijn. Maar dit is écht horror. Nick Berg is er niks bij...:'(
Fingerspitzgefühl
  woensdag 14 december 2005 @ 11:39:43 #214
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33067880
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef ForumGek het volgende:
Het lukt gewoon niet..zit in je netvlies gadverdamme. Of wanneer je met les zit met z'n allen en er moeten nog een aantal aankomen dat ze hun board in je rug parkeren...ook zo fijn. Maar dit is écht horror. Nick Berg is er niks bij...:'(
Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 14 december 2005 @ 11:53:12 #215
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33068220
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef XL het volgende:

[..]

Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.
Ik denk dat het niet alleen voor beginners verstandig is hoor, iedereen kan iets fout inschatten waardoor ie verder uitkomt dan de bedoeling is.. en dan is het pijn
pi_33068338
Het beste is idd er omheen boarden en dan ervoor stoppen. Maar je hebt altijd van die jokers die een sneeuw-spray willen maken en dan doorschieten omdat ze maat 46 op een plankje van 150cm zetten en ze op hun hakken vollesnelheid op de groep afkomen
Fingerspitzgefühl
  woensdag 14 december 2005 @ 12:03:01 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33068445
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef ForumGek het volgende:
Het beste is idd er omheen boarden en dan ervoor stoppen. Maar je hebt altijd van die jokers die een sneeuw-spray willen maken en dan doorschieten omdat ze maat 46 op een plankje van 150cm zetten en ze op hun hakken vollesnelheid op de groep afkomen
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)
  woensdag 14 december 2005 @ 12:11:56 #218
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33068650
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:

[..]

Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)
Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?
  woensdag 14 december 2005 @ 12:17:24 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33068769
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:

[..]

Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten.
zelfs op de landes opleiding gebeurde het nog voordurend. Maar die mensen zijn niet meer bezig met stoer doen enzo. Die stoppen gewoon rustig en dan gaat het allemaal wel. Maar het is socialer en minder gevaarlijk om gewoon onder iemand te stoppen idd.
quote:
Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)
  woensdag 14 december 2005 @ 12:30:15 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33069043
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef NoComment het volgende:

[..]

Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?
Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voor
pi_33070032
Ik voor jullie de foto maar even omgezet naar een linkje
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 14 december 2005 @ 13:28:39 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33070408
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef XL het volgende:

[..]

Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voor
Daarom loop ik altijd zo veel mogelijk als laatste. Ik ben vrij groot en zwaar dus als er al 3 of 4 man me voor zijn geweest dan zak ik niet zo diep er meer in de sneeuw
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:14 schreef GenesiZ het volgende:
Ik voor jullie de foto maar even omgezet naar een linkje

thnx
pi_33074581
Ik loop ook altijd zo veel mogelijk als laatste. Maar mijn voorgangers zijn niet echt van het formaat Beer. Echt, die logica van in de voetstappen van andere lopen gaat niet op.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 14 december 2005 @ 16:13:45 #224
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33074612
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:43 schreef NoComment het volgende:

ik ben niet zo voor dat bloed gebeuren... 'Live in the ER' bijvoorbeeld is ook niet aan mij besteed dus..
Stel je niet zo aan, even hechten en dat komt allemaal prima in orde!

Maandagmiddag heb ik 2 heupoperaties (elk 90 minuten) van 1 meter afstand bekeken; ik kan ondertussen wat hebben Vrijdagochtend om 08:00 ga ik kijken hoe een gecementeerde kunstheup wordt aangebracht. Maandag heb ik al gezien dat daar het nodige zaag- en timmerwerk bij komt kijken! Misschien mag ik wel meehelpen Ik zeg: goeiemorgen
  woensdag 14 december 2005 @ 16:15:26 #225
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33074644
Mja, denk dat het voor jou idd niet veel uitmaakt of Lars voor je uit loopt met zijn 70 kilotjes

iPod is btw binnen! vanavond uitproberen, maar eerst naar Duijvenstein om handschoenenen eventueel een trui ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')