Dat is echt te sick gewoonquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
Ja, die gasten zijn echt zo van: 'eeeh, ja ok, hoe nu?'quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is echt te sick gewoon
Die gast die erin lag was ook echt zwaar in paniek enzo en de rest leek er zo een beetje bij te staan van "hmmm ok.... wat is dit"
Gebeurde zo te zien naast de piste of niet? Gletzer blijkbaar...
Ik vind trouwens die sneeuw er een beetje vaag uit zien of ligt het aan mijEen beetje zoals van dat schuim op het strand. Dat vervuilde spul.
'How deep is it?'quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is wel een vaag filmpje, volgends mij schijt je heel je broek vol als je dat meemaakt.
Voor de mensen die de film Dropstitch hebben, de snowboard-film met alleen damesdan hebben die mensen geluk. Daar zit een stukje bij dat een van die meiden haar staallkanten kopt. En dat vindt je onderlip niet zo fijn
De film is wel erg vet, vooral de dames zien er zeer lekker uit
![]()
[afbeelding]
Ik probeer em dus ook consistent te vermijdenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Komakie het volgende:
Van mij hoeft die foto eigenlijk niet zo nodig te blijven staan...
ik vind hem echt te gruwelijk voor worden. Moet gvd over een kwartiertje gaan lunchen. Maar daar ging me eetlust
Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef ForumGek het volgende:
Het lukt gewoon niet..zit in je netvlies gadverdamme. Of wanneer je met les zit met z'n allen en er moeten nog een aantal aankomen dat ze hun board in je rug parkeren...ook zo fijn. Maar dit is écht horror. Nick Berg is er niks bij...:'(
Ik denk dat het niet alleen voor beginners verstandig is hoor, iedereen kan iets fout inschatten waardoor ie verder uitkomt dan de bedoeling is.. en dan is het pijnquote:Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef XL het volgende:
[..]
Bij goede beginnersgroepen is het verboden om achter elkaar te stoppen. Daarnaast draag ik voor dergelijke mongolen een backprotector.
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)quote:Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef ForumGek het volgende:
Het beste is idd er omheen boarden en dan ervoor stoppen. Maar je hebt altijd van die jokers die een sneeuw-spray willen maken en dan doorschieten omdat ze maat 46 op een plankje van 150cm zetten en ze op hun hakken vollesnelheid op de groep afkomen
Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten. Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)![]()
zelfs op de landes opleiding gebeurde het nog voordurend. Maar die mensen zijn niet meer bezig met stoer doen enzo. Die stoppen gewoon rustig en dan gaat het allemaal wel. Maar het is socialer en minder gevaarlijk om gewoon onder iemand te stoppen idd.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Bij beginnersgroepen is het doorgaans regel om het te doen. Gevorderden groepen wachten minder, zullen vaak voor iemand stoppen uit ervaring, maar zijn niet meer bezig met sprayen en stoer doen enzo. Daarnaast wacht men minder lang waardoor ik meestal niet eens ga zitten.
quote:Behalve als beer door de poeder aan het wandelen is (lees: een nieuwe piste aan het prepareren is)![]()
Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voorquote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Denk dat je niet van wandelen kunt spreken als het over poeder gaat, ik denk dat banjeren/ploegen/ploeteren een betere beschrijving zal zijn?
Daarom loop ik altijd zo veel mogelijk als laatste. Ik ben vrij groot en zwaar dus als er al 3 of 4 man me voor zijn geweest dan zak ik niet zo diep er meer in de sneeuwquote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef XL het volgende:
[..]
Een ruime 100 kg op schoenmaat 44 is wat minder gunstig dan een 65 kilo op schoenmaat 42. Als ik als tweede loop is het gewoon wandelen, ik zak nooit verder weg dan de 'koploper'. Voor de zware jongens is het minder grappig, die gaan gerust een kniediepte dieper dan het toch al was. Zelfs als ik op kop loop is het voor mij nog betrekklijk goed te doen, maar waarom zou je.... daar huur je toch een gids voor![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:14 schreef GenesiZ het volgende:
Ik voor jullie de foto maar even omgezet naar een linkje
Stel je niet zo aan, even hechten en dat komt allemaal prima in orde!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:43 schreef NoComment het volgende:
ik ben niet zo voor dat bloed gebeuren... 'Live in the ER' bijvoorbeeld is ook niet aan mij besteed dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |