`quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef NoComment het volgende:
Sommige mensen hebben een wijnkelder, dan neem jij toch een boardkelder? Liggen ze iig al mooi op een wat lagere temperatuur, kunnen ze alvast wennen aan de koude
Net gekeken naar de status van mijn appel ordertje, mijn iPod komt als het goed is voor 21 december... dan heb ik dus 1 avond om er 30gig aan muziek op te gooien... Als ie later is... tja, dan moet ik het (weer) met mijn bijna overleden diskman doen
Ik zou inderdaad alvast iTunes installeren, al je muziek voorzien van tags en al de gewenste video's converteren. Ik kan je alvast verklappen dat het synchroniseren minder snel gaat dan je mag verwachten van USB 2.0 en FireWire is niet meer op die nieuwe iPods. Het kost je echt een zee aan tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef NoComment het volgende:
dan heb ik dus 1 avond om er 30gig aan muziek op te gooien... Als ie later is... tja, dan moet ik het (weer) met mijn bijna overleden diskman doen
windows-meukquote:Op maandag 12 december 2005 14:12 schreef Thermo het volgende:
Tag&Rename
mja, door die rotzooi van Apple natuurlijk. lijkt me duidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
windows-meuk![]()
Maar NoComment werkt natuurlijk met Windows. Houdt er in dat geval rekening mee dat je iPod de eerste avond nog 3 x vastloopt. Geeft niks, is niet je iPod, maar je pc.
Die ziet er idd erg vet uit. Beetje vage site alleen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Komakie het volgende:
Ik kwam trouwens net deze tegen:
[afbeelding]
Hij zal waarschijnlijk al wel eerder langs zijn gekomen maar ik vind hem toch wel vet
Misschien ga ik die er wel bij kopen.
Het is een muts met een soort foam erin waardoor hij een beetje functioneert als een helm. Niet vergelijkbaar natuurlijk, maar het zou iets schelen.
Nouja, dat vind ik dan nog niet eens zo boeiend, maar die headphones erin vind ik wel heel erg stoer
Heb je daar een link van? Of is het geen freeware..quote:Op maandag 12 december 2005 14:12 schreef Thermo het volgende:
Tag&Rename niet vergeten te downloaden, scheelt al een berg werk.
Die van Red moet 80 euro kosten.quote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Nellid het volgende:
[..]
Die ziet er idd erg vet uit. Beetje vage site alleen.
Wat moet ie kosten?
Echt verrot dat apple besloot alleen ruk-videoformaten te hanteren. Anders had ik hem al in huis gehad... De nieuwe Zen ondersteunt gewoon divx en kan 2x zo lang video afspelen als de Ipod video. Is alleen wel 2x zo dik...quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef NoComment het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Of is het geen freeware..
mp3's renamen ga ik idd doen deze week... iig van de albums die erop moeten (mooi lijstje maken, moet lukken met 30Gb!)
Volgens mij is het geluid echt ruk, je krijgt er veel te veel wind tussen. Behalve dan als je die sliertjes onder de muts aan elkaar knoopt onder je kin. En dan ga je echt als een josti van de berg. Daarnaast zie ik het nut sowieso niet echt, voor iets meer koop je een helm. Zo schuimpet zal toch echt geen boom terugkoppen denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die van Red moet 80 euro kosten.
Veel geld gaat erin zitten dat er een soort van schuim in zit...
dit is de andere van Burton : http://www.the-gadgeteer.(...)dphone_beanie_review
Die is ook wel ok denk ik. Maar ik vind het er wel een beetje uitzien alsof je niet echt geweldig geluid hebt in die dingen omdat de headphone wat verder van je oren af zit.
Zijn er nog andere merken met dit soort beanies dat iemand weet???
Welkom in het topic ivo-de-piefo.quote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef ivo-de-piefo het volgende:
oordoppies onder mn beanie werkt ook goed hoor![]()
Hiervoor geldt dat ze de formaten ondersteunen, maar dat het er niet uitziet op de kleine schermpjes. De resolutie van de schermen is lager dan die van een goede divx, waardoor de snellere processor de bestanden passend maakt. Hiervoor moet hij pixels comprimeren, dat doen alle spelers die ik in mijn handen heb gehad (MSI, Creative) erg lelijk. Daarbij zitten veel AVI-containers veel rommel, want AVI is natuurlijk ook maar een verzamelnaam voor veel video-codecs. Het alternatief WMV is natuurlijk van de grote concurrent en is prima voorbereid op het MS-monopolie.quote:Op maandag 12 december 2005 17:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Echt verrot dat apple besloot alleen ruk-videoformaten te hanteren. Anders had ik hem al in huis gehad... De nieuwe Zen ondersteunt gewoon divx en kan 2x zo lang video afspelen als de Ipod video. Is alleen wel 2x zo dik...
Als je voor video gaat kan je voorlopig beter een Archos aanschaffen..
Ben niet zo van de helmen zoals je al weetquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
Ik heb tenminste audio in mijn helmpie ouwe,
moet ik niet net alsof doen met mijn muts met earpads ouwe,
te vet
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de helmen zoals je al weet
Hoewel ik heb ook wel eens op heb hoor. Maar eerlijk gezegd vaker niet dan wel
hear hear.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.
2 of 1 ik merk waarschijnlijk t verschil niet en ik voel ze ook niet als ik bezig ben en qua omgevingsgeluid valt het ook wel mee.quote:Op maandag 12 december 2005 18:16 schreef XL het volgende:
[..]
Welkom in het topic ivo-de-piefo.
Ook al ben ik nog niet helemaal happy met de toename van geluidsdragers op de piste lijkt het gebruik van oordopjes met extra kwalijk. Ten eerste sluit een dopje omgevingsgeluiden beter af dan een schelp. Ten tweede lopen er twee irritante draden langs je gezicht je jas in. Bij een helm is dat er maar eentje, die daarbij amper zult voelen als gevolg van de andere zware hardware op je kop.
![]()
Zoals ik al zei, ik ben niet zo van de helmen, maar ik heb ook wel eens een helm op.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ouwe, als je off piste rijdt MOET je een helm op. Ik ben al eens met een Skycap op een rots geklapt en dat had ik met een schuimrubberpet nooit meer naverteld.
hoe bevallen je Cartels eigenlijk?quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
hear hear.
En mijn heup zegt ook elke dag nog dat protectie af en toe helemaal niet zo'n ramp is.
"zo-zo"quote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
hoe bevallen je Cartels eigenlijk?
Ik zeg: ga eens solliciteren bij Burton, misschien bevalt je idee welquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Thermo het volgende:
Het doet zijn werk verder wel goed ja, ben ook niet van plan ze te wisselen. Maar ik heb zo mijn vraagtekens bij de vorm van de baseplate bij de aansluiting met de highback, volgens mij kan dat beter.
Welk stuk klopt nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef NoComment het volgende:
Overigens XL, wat een heerlijk stukje apple ophemeling was dat toch weer![]()
Heb er eigenlijk niets op aan te merkenquote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Welk stuk klopt niet
want dat suggereert zo'n opmerking natuurlijk
True! True! True!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef 360sjors het volgende:
En alles wat op TellSell wordt gezegd is waar!
Klopt... maar Red zit bij mij niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:30 schreef Rnej het volgende:
over helmen/beanies + audio gesproken
keb de red hifi audio.. relaxed dingmet mute knop.. erg handig
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef 360sjors het volgende:
Die schuimmutsen kunnen nog best werken hoor. Ik zag pas bij TellSell een soort foam, door NASA ontwikkeld, dat extreem goed schokken op kon vangen. Ze gebruikten het daar in een kussen of een matras of zoiets, zodat je er geen last van zou hebben als je chick onrustig sliep. Of zodat je er zelf ongemerkt uit kunt sneaken om 's nachts met je maten in de kroeg rond te hangen
En alles wat op TellSell wordt gezegd is waar!
Volgens mij zijn er zelfs maten die Pino passen.... dus dat zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef ForumGek het volgende:
wow...ik ga maar eens opmeten hoe groot mijn kopf is. Misschien zijn er ook helmpjes die mij passen! Zo'n luitenant helm lijkt me wel gaaf, maar moet me goggle en alles er wel goed in passen! en mijn hoofd natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
Deze week zal wederom verse sneeuw brengen in het Alpengebied.
Tot en met woensdag worden er kleine storingen verwacht, die locaal enkele centimeters sneeuw kunnen opleveren, maar echt veel moet er niet van verwacht worden.
Vanaf Donderdag echter verandert het weerbeeld. Met een sterke noordwesten stroming worden dan omvangrijke neerslagvelden richting de Alpen gevoerd. Dit zorgt van vrijdag tot en met zondag voor sterke sneeuwval. Vooral de noordzijde van de Alpen wordt hierbij van een flink pak bediend. De schatting is dat hier dan ook 50 tot 100 centimeter verse sneeuw valt. Doordat de temperatuur in de hooggebergten in die periode ook sterk daalt (-10, -20) en de wind behoorlijk toeneemt, zal het lawinegevaar sterk stijgen
Damn, BrakkeAap.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
Tot en met woensdag worden er kleine storingen verwacht, die locaal enkele centimeters sneeuw kunnen opleveren, maar echt veel moet er niet van verwacht worden.
Vanaf Donderdag echter verandert het weerbeeld. Met een sterke noordwesten stroming worden dan omvangrijke neerslagvelden richting de Alpen gevoerd. Dit zorgt van vrijdag tot en met zondag voor sterke sneeuwval. Vooral de noordzijde van de Alpen wordt hierbij van een flink pak bediend. De schatting is dat hier dan ook 50 tot 100 centimeter verse sneeuw valt. Doordat de temperatuur in de hooggebergten in die periode ook sterk daalt (-10, -20) en de wind behoorlijk toeneemt, zal het lawinegevaar sterk stijgen
Goed, 2 Januari lijkt me vrij sneeuwzeker zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Basje_B het volgende:
ik heb echt een frankenstein hoofd.. ga ik helmen passen.. moet ik gewoon een L op van RED, ipv een XL .....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs maten die Pino passen.... dus dat zal wel goedkomen.![]()
... euhm, Extra lars?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
Welke nerd noemt zich nou Extra Lars op een Nerd forum!
waar dacht jij dan dat XL voor stond?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
Trouwens, als ik in terminal een grep uitvoer op een bestand krijg ik mijn gewenste uitvoer als Stdin, hoe schrijf ik die ellende vervolgens weg naar een bestand?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
ja maar die hint is je gebruikers naam @ nerd forum zag ik daarnetquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
Er staat een hint onder mijn naam/boven mijn user-icon hoor
Als je grept krijg op een bestand krijg je de uitvoer standaard niet als stdinquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef XL het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in terminal een grep uitvoer op een bestand krijg ik mijn gewenste uitvoer als Stdin, hoe schrijf ik die ellende vervolgens weg naar een bestand?
![]()
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk poederrijden als ik daar aankom
op de piste wel te verstaan
als je een meter sneeuw in 1x krijgt... dat is echt sick gewoon!
Dan blijft het lawine gevaar wel een weekje op 5 staan
Het commandoquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je grept krijg op een bestand krijg je de uitvoer standaard niet als stdin![]()
1 |
Heb je die helm overigens sindsdien wel vervangen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het commando
[ code verwijderd ]
Wil ik wegschrijven naar bestand. Eigenlijk wil ik dat in een langer commando, maar dit deel gooit het steeds overhoop. Volgens mij is er niets mis mee. Gewoon uitvoeren werkt wel, maar ik krijg de output niet weggeschreven naar een bestand.
mijn username is hier korter, op twiekers mag het niet zo kort.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het commando
[ code verwijderd ]
Wil ik wegschrijven naar bestand. Eigenlijk wil ik dat in een langer commando, maar dit deel gooit het steeds overhoop. Volgens mij is er niets mis mee. Gewoon uitvoeren werkt wel, maar ik krijg de output niet weggeschreven naar een bestand.
mijn username is hier korter, op twiekers mag het niet zo kort.
1 2 3 4 5 6 7 | ofstream myfile; myfile.open ("example.txt"); myfile << "Writing this to a file.\n"; myfile.close(); return 0; } |
en dat is an sich prima.... maar s1.xml is natuurlijk niet de enige. Moeten er een paar duizend worden. Daarnaast was zoals gemeld grep onderdeel van een langer commando, dat c++ nogal omslachtig zou maken. Ware het niet dat het nu ook niet werktquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
ohwnee das C++
Ach ja, met ff nadenken was ik allang blij dat ik dit nog wist van me opleidingquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
en dat is an sich prima.... maar s1.xml is natuurlijk niet de enige. Moeten er een paar duizend worden. Daarnaast was zoals gemeld grep onderdeel van een langer commando, dat c++ nogal omslachtig zou maken. Ware het niet dat het nu ook niet werkt![]()
Die helm was aan de achterkant opengescheurd, dus die heb ik weg kunnen gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die helm overigens sindsdien wel vervangen.
Je mag maar 1 rots per helm koppen, bij de tweede rots splijt die helm nog harder open dan je schedel als je er geen op hebt.
Ten overvloede meld ik dat een helm die niet zichtbaar beschadigd is, maar wel een forse klap te verwerken heeft gehad best kapot kan zijn. Kop je dus een rots, zie je niks aan de helm.... vervang hem dan toch. Dit geldt ook als je andere scherpe of harde voorwerpen kopt. De piste koppen is nog wel safe, uit de skibox van de auto laten knikkeren bijvoorbeeld is weer funest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die helm was aan de achterkant opengescheurd, dus die heb ik weg kunnen gooien
Ook een informatica achtergrond?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ja, met ff nadenken was ik allang blij dat ik dit nog wist van me opleiding
Ik programmeer helemaal nooit meer.
Ik hou me tegenwoordig alleen nog maar met de beheerders- en de implementatiekant bezig
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed isquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ook een informatica achtergrond?
Zitten hier allemaal programmeurs?![]()
* Thermo Technisch commercieel informatica student.
Nog 2 maanden hoop ik.
`quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ook een informatica achtergrond?
Zitten hier allemaal programmeurs?![]()
* Thermo Technisch commercieel informatica student.
Nog 2 maanden hoop ik.
Met name scherpe. Met een breuk in de 'schaal' is de verdeling van de kracht over een groot oppervlak (door de ronde vorm) bij impact verdwenen. En dus een groot deel van je bescherming.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef XL het volgende:
[..]
Dit geldt ook als je andere scherpe of harde voorwerpen kopt.
Hoe vaak mijn scooterhelm wel niet van het stuur/zadel van dat ding af is gedonderd destijds..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Met name scherpe. Met een breuk in de 'schaal' is de verdeling van de kracht over een groot oppervlak (door de ronde vorm) bij impact verdwenen. En dus een groot deel van je bescherming.
naja programmeur... ben afstudeerd in commerciële richting. marktonderzoeken etc.maar heb wel wat projecten gedaan. Freelance doe ik meer met dynamische talen dan die old school talen die wij gehad hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed is![]()
Kunnen we nu stellen dat Snowboarden iets voor de hoger opgeleiden is?Ik zie drie programmeurs en een luchtvaarttechnoloog, waat doet de rest nog?
kunnen we een marktonderzoekje doen..
* pRUTsGER meld zich als afgestudeerd, reeds 1 1/2 jaar werkende informaticus (Ing. prutsger dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nope, doe luchtvaarttechnologie, mag over een half jaar ing. voor mijn naam zetten als het goed is![]()
Kunnen we nu stellen dat Snowboarden iets voor de hoger opgeleiden is?Ik zie drie programmeurs en een luchtvaarttechnoloog, waat doet de rest nog?
Zit nu in 6vwo, met een studie natuurkunde in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wow... de ware Nerd!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zit nu in 6vwo, met een studie natuurkunde in het vooruitzicht.
Het niveau op tweakers ligt dan ook wel erg laag voor iemand die Natuurkunde studeert. Het account is vanuit mijn bijbaantje geboren. Daar was het destijds verplichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder tweakers account,.
Precies, daarom begeef ik mij ook op fok.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het niveau op tweakers ligt dan ook wel erg laag voor iemand die Natuurkunde studeert. Het account is vanuit mijn bijbaantje geboren. Daar was het destijds verplicht![]()
Stukken beter inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, daarom begeef ik mij ook op fok..
Nee, papiertje alleen. Titels heb je niks aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:22 schreef XL het volgende:
Pfff ik kan weliswaar programmeren, maar ben toch echt geen programmeur. Momenteel bezig met Machine Learning (Robotica) dat doe ik nog een maand of 2 en dan mag ik Master of Arts voor mijn naam zetten. Voor een universitaire bachelor krijg je na HBO overigens geen titel meer Thermo.
Volgens mij krijg je ook geen bachelor papieren, je volgt slechts een schakelprogramma. Je HBO-bachelor is geldig en je haalt daar een universitaire master bij. Dat zijn je twee diploma's en wanneer deze in dezelfde richting zijn is het volgens mij ongepast om je HBO-titel te voeren. Je manager zou dus ing moeten laten vallen in correspondentie, omdat hij ook ir. heeft. De bron daarvoor kan ik niet vinden, maar uiteraard heeft wiki er wel weer aardige dingen over het onderwerp te zeggen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Titulatuur).quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee, papiertje alleen. Titels heb je niks aan.
Mijn manager is mr.ir.ing
Ben je lekker mee als manager.
he ouwe, zou je niet eens een keer een fotootje posten van al je aankopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik heb net een nieuwe helm gekocht. Een matzwarte, ziet er wel bruut uit.
Dit is wel mijn laatste aankoop van dit jaar damn.......
CustomX en P1 Carbon's hakten er al in, maar die helm van 110 euro maakt me zakken leeg ouwe...
Pas maar op dat je geen steen koopt, ouwe...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik heb net een nieuwe helm gekocht. Een matzwarte, ziet er wel bruut uit.
Dit is wel mijn laatste aankoop van dit jaar damn.......
CustomX en P1 Carbon's hakten er al in, maar die helm van 110 euro maakt me zakken leeg ouwe...
verschilt per opleiding, @ erasmus schakelprogramma is gewoon bachelor thesis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook geen bachelor papieren, je volgt slechts een schakelprogramma. Je HBO-bachelor is geldig en je haalt daar een universitaire master bij.
Ik niet. Misschien weer omdat ik de eerste lichting was... zoals bij alles ongeveer. Ik ben het levende experiment van Den Haag vandaag lijkt het wel. Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
verschilt per opleiding, @ erasmus schakelprogramma is gewoon bachelor thesis.
( uvt trouwens ook )
Je hebt de 2e fase gemist, wees blijquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....
Je dacht dat je de enige was? Moet je mijn opleiding eens bekijken, na mij zijn ze 3 x van structuur gewisselt, elk vak wat ik het laatste jaar haalde werd voor het laatst gegevenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien weer omdat ik de eerste lichting was... zoals bij alles ongeveer. Ik ben het levende experiment van Den Haag vandaag lijkt het wel. Vanaf de motherfuckin basisvorming tot aan de BaMa van ze.....
Zeur niet sjors, we hebben bij M&O best wel eens gelachenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt de 2e fase gemist, wees blij![]()
Ik ook hoor, na mijn schakelprogrammaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef 360sjors het volgende:
Schakelen is voor mietjes, in september gooi ik er nog een volwaardige studie tegenaan![]()
Het was allemaal erg leuk ja, ik heb er erg veel van opgestokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zeur niet sjors, we hebben bij M&O best wel eens gelachen![]()
Oepsquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het was allemaal erg leuk ja, ik heb er erg veel van opgestoken![]()
Dat is echt te sick gewoonquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.kladblog.com/site/embedded.asp?id=http://media.kladblog.com/media/200512/skiing.wmv&w=480&h=360
Ja das geluk hebben, ook al is het een freestyle skieer.
Ja, die gasten zijn echt zo van: 'eeeh, ja ok, hoe nu?'quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is echt te sick gewoon
Die gast die erin lag was ook echt zwaar in paniek enzo en de rest leek er zo een beetje bij te staan van "hmmm ok.... wat is dit"
Gebeurde zo te zien naast de piste of niet? Gletzer blijkbaar...
Ik vind trouwens die sneeuw er een beetje vaag uit zien of ligt het aan mijEen beetje zoals van dat schuim op het strand. Dat vervuilde spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |