abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32832444
Voor iedereen een handige tip, ik snowboard er zelf al een paar jaar en ben er nu eindelijk achter dat je het beste op zondag kunt gaan tussen 17:00 en 20:00 dan zijn tenminste al die irritante gezinnen en lessen pleite!
pi_32832790
Anders ga je gewoon naar Bottrop. Voor 30 euro de hele dag boarden en bovendien zoveel eten en drinken als je wil zonder bijkomende kosten.. De sneeuw is niet altijd even goed maar dat is op de piste in het echt ook niet.. Kun je vast wennen aan dikke ijsplaten

Trouwens, over een paar weken ligt er weer sneeuw in Winterberg, gaan we weer lekker daarheen het weekeind
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_32833237
Ik heb ook al eens zitten kijken om regelmatig naar een indoorbaan te gaan, puur ter afwisseling en continuiteit. Ga van de winter bijna 4 weken skiën. Vraag me daarom een beetje af of je redelijk uit de voeten komt in zo'n indoor hal. Ik ski nu zo'n 15 jaar, meerdere weken per jaar dus. Loont het dan nog om naar SnowWorld te gaan of iets in die trant? Ik heb het idee dat je al beneden staat tegen de tijd dat je op snelheid bent gekomen. Voor carven heb je toch wel redelijk snelheid nodig wil je écht plat gaan. Voor tricks is het misschien wel leuk, beetje X-cross jumps maken etc.

Wel een goede tip natuurlijk!
pi_32833896
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef SadKingBilly het volgende:
De sneeuw is niet altijd even goed maar dat is op de piste in het echt ook niet.. Kun je vast wennen aan dikke ijsplaten
Als beginner kun je in Bottrop goed leren vallen, ja . Ik ging een keer lekker hard naar beneden, maar wilde toch voor de bocht nog even afremmen. Kwam ik op een dikke ijslaag terecht met een bult er op. Ik werd een meter de lucht in gelanceerd en kwam op mijn rug weer op de ijslaag terecht. *Auw* dus .

Had ik nog kniebeschermers (van die stoffen volleybal dingen) en polsbeschermers om ook, maar dat helpt niet echt als je met je rug op het ijs klettert .

Edit:
quote:
Voor 30 euro de hele dag boarden en bovendien zoveel eten en drinken als je wil zonder bijkomende kosten..
Nou, dat Duitse 'eten' gaat er toch niet zo hard bij mij in dat ze daar geld op gaan verliezen, hoor... En bier ook niet.
pi_32892955
Je kan in zoetermeer redelijk uit de voeten omdat er 2 korte banen zijn + 1 lange baan. Voor skiers is de lange baan ook aantrekkelijk omdat daar vaak een slalom parcours uitgezet wordt. Je kan er lekker vaart maken, dus ook lekker op je bek gaan
pi_32974383
ik was pas ook in Zoetermeer aan het snowboarden. Nu ben ik best geveel gevallen en hierbij heb ik ook sneeuw binnen gekregen. Nu ben ik heel erg ziek geworden. Weet iemand of de kunstsneeuw soms giftig is?
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:14:13 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32974534
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Kentaro het volgende:
ik was pas ook in Zoetermeer aan het snowboarden. Nu ben ik best geveel gevallen en hierbij heb ik ook sneeuw binnen gekregen. Nu ben ik heel erg ziek geworden. Weet iemand of de kunstsneeuw soms giftig is?
Heb je de sneeuw uitgespuwd of doorgeslikt?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:16:39 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32974583
Zondag van 17:00 tot 20:00 is een goede tip? Hoe vaak heb je al geprobeerd of het dan druk is??? en word het drukker sinds het in dit topic staat? (anders moeten we daar mee oppasssen)

Mijn kleine geheimpje is dat het op donderdagochtend van 10:00 tot 11:00 vaak ook betrekkelijk rustig is!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32974833
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Kentaro het volgende:
Nou, volgens mij zat het vroeger wel goed. Toen hadden ze nog gewoon van die sneeuwkanonnen, waarbij ze het gekristalliseerde water wegbliezen de hal in. Maar nu er steeds meer van die klote snowboarders zijn die de piste met één keer helemaal leeg schrapen, hebben die kanonnen niet genoeg capaciteit meer.

Dus hebben ze de temperatuur omlaag gegooid en is alles ijs, en dus ligt dat water daar weken achtereen op hetzelfde plekkie. Nou moet jij maar eens een flesje water weken lang laten liggen, en er af en toe ook een mooie rochel enzo eropaf sturen, kijken hoe lekker het dan is.

Ik zou zo snel mogelijk naar de dokter, voedselvergiftiging lijkt me zeker niet zo gek!!1
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32975560
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je de sneeuw uitgespuwd of doorgeslikt?
tijdens een buikschuiver heb ik best veel sneeuw binnengekregen. De sneeuw leek ook wel meer gelig dan wit.
pi_32975586
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef Kentaro het volgende:

[..]

tijdens een buikschuiver heb ik best veel sneeuw binnengekregen. De sneeuw leek ook wel meer gelig dan wit.
Don't eat the yellow snow.

Maarja, snowboarder he, dan heb je dat.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32975598
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:

Ik zou zo snel mogelijk naar de dokter, voedselvergiftiging lijkt me zeker niet zo gek!!1
Sneeuw is toch geen voedsel? Ik denk eerder aan een sneeuwvergiftiging.
pi_32975642
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Sneeuw is toch geen voedsel? Ik denk eerder aan een sneeuwvergiftiging.
Sneeuw, voedsel, voor je maag is het allemaal dezelfde rommel gast!

Slechte troep, en dan krijg je spetterpoep!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:14:26 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32975809
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Don't eat the yellow snow.

Maarja, snowboarder he, dan heb je dat.
Ik zal maar niet zeggen waar "Yellow Snow" vandaan komt
pi_32975832
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef SadKingBilly het volgende:
Anders ga je gewoon naar Bottrop. Voor 30 euro de hele dag boarden en bovendien zoveel eten en drinken als je wil zonder bijkomende kosten.. De sneeuw is niet altijd even goed maar dat is op de piste in het echt ook niet.. Kun je vast wennen aan dikke ijsplaten

Trouwens, over een paar weken ligt er weer sneeuw in Winterberg, gaan we weer lekker daarheen het weekeind
Helemaal mee eens . Hoewel het in Bottrop wel erg verleidelijk was om te tanken . (maar gelukkig was ik die baan toch al zat )
pi_32975923
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:14 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen waar "Yellow Snow" vandaan komt

I dig, I dig.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32995426
Ja Bottrop is inderdaad de bom. Jammer alleen dat vanaf begin 2006 alle snowboarders een sterretje op hun jas gespeld krijgen, om ze beter te herkennen ofzo. Wel nostalgisch hoor...
pi_32995511
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef notepad het volgende:
Ja Bottrop is inderdaad de bom. Jammer alleen dat vanaf begin 2006 alle snowboarders een sterretje op hun jas gespeld krijgen, om ze beter te herkennen ofzo. Wel nostalgisch hoor...
wtf
pi_32995825
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef notepad het volgende:
wat raar, je kunt ze toch herkennen aan hun snowboard. Ik kreeg pas nog een foldertje van Bottrop. Het schijnt dat er in 2006 speciale treinarrangementen komen, dat kan weleens dringen worden
pi_32996654
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

wat raar, je kunt ze toch herkennen aan hun snowboard. Ik kreeg pas nog een foldertje van Bottrop. Het schijnt dat er in 2006 speciale treinarrangementen komen, dat kan weleens dringen worden
Stond er ook nog iets bij over verblijfplaatsen? Het lijkt me dat de snowboarders niet zomaar tussen de skiërs kunnen overnachten, als ze ervoor kiezen aan zo'n arrangement deel te nemen. Vraag me ook af hoe ze dat met het eten gaan regelen, zit dat er ook standaard bij inbegrepen. Hoe heette dat foldertje eigenlijk, dan vraag ik hem ook gelijk even op.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 11 december 2005 @ 20:20:19 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32996828
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Stond er ook nog iets bij over verblijfplaatsen? Het lijkt me dat de snowboarders niet zomaar tussen de skiërs kunnen overnachten, als ze ervoor kiezen aan zo'n arrangement deel te nemen. Vraag me ook af hoe ze dat met het eten gaan regelen, zit dat er ook standaard bij inbegrepen. Hoe heette dat foldertje eigenlijk, dan vraag ik hem ook gelijk even op.
Ze gaan barakken bouwen voor de snowboarders.
pi_32997245
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, kost trouwens bijna niets, maar ik geloof dat er wel sprake is van verplichte arbeid ofzo, zie kleine lettertjes onderaan bij arrangement "arbeit macht frei" op de officiele website. Ze hebben de laatste jaren het speakersysteem bij de lopende band al helemaal aangepast op de komende ontwikkelingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')