Als beginner kun je in Bottrop goed leren vallen, jaquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef SadKingBilly het volgende:
De sneeuw is niet altijd even goed maar dat is op de piste in het echt ook niet.. Kun je vast wennen aan dikke ijsplaten
Nou, dat Duitse 'eten' gaat er toch niet zo hard bij mij in dat ze daar geld op gaan verliezen, hoor... En bier ook niet.quote:Voor 30 euro de hele dag boarden en bovendien zoveel eten en drinken als je wil zonder bijkomende kosten..
Heb je de sneeuw uitgespuwd of doorgeslikt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Kentaro het volgende:
ik was pas ook in Zoetermeer aan het snowboarden. Nu ben ik best geveel gevallen en hierbij heb ik ook sneeuw binnen gekregen. Nu ben ik heel erg ziek geworden. Weet iemand of de kunstsneeuw soms giftig is?
Nou, volgens mij zat het vroeger wel goed. Toen hadden ze nog gewoon van die sneeuwkanonnen, waarbij ze het gekristalliseerde water wegbliezen de hal in. Maar nu er steeds meer van die klote snowboarders zijn die de piste met één keer helemaal leeg schrapen, hebben die kanonnen niet genoeg capaciteit meer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Kentaro het volgende:
ik was pas ook in Zoetermeer aan het snowboarden. Nu ben ik best geveel gevallen en hierbij heb ik ook sneeuw binnen gekregen. Nu ben ik heel erg ziek geworden. Weet iemand of de kunstsneeuw soms giftig is?
tijdens een buikschuiver heb ik best veel sneeuw binnengekregen. De sneeuw leek ook wel meer gelig dan wit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je de sneeuw uitgespuwd of doorgeslikt?
Don't eat the yellow snow.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef Kentaro het volgende:
[..]
tijdens een buikschuiver heb ik best veel sneeuw binnengekregen. De sneeuw leek ook wel meer gelig dan wit.
Sneeuw is toch geen voedsel? Ik denk eerder aan een sneeuwvergiftiging.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik zou zo snel mogelijk naar de dokter, voedselvergiftiging lijkt me zeker niet zo gek!!1
Sneeuw, voedsel, voor je maag is het allemaal dezelfde rommel gast!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Sneeuw is toch geen voedsel? Ik denk eerder aan een sneeuwvergiftiging.
Ik zal maar niet zeggen waar "Yellow Snow" vandaan komtquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Don't eat the yellow snow.
Maarja, snowboarder he, dan heb je dat.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef SadKingBilly het volgende:
Anders ga je gewoon naar Bottrop. Voor 30 euro de hele dag boarden en bovendien zoveel eten en drinken als je wil zonder bijkomende kosten.. De sneeuw is niet altijd even goed maar dat is op de piste in het echt ook niet.. Kun je vast wennen aan dikke ijsplaten
Trouwens, over een paar weken ligt er weer sneeuw in Winterberg, gaan we weer lekker daarheen het weekeind
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar "Yellow Snow" vandaan komt![]()
wtfquote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef notepad het volgende:
Ja Bottrop is inderdaad de bom. Jammer alleen dat vanaf begin 2006 alle snowboarders een sterretje op hun jas gespeld krijgen, om ze beter te herkennen ofzo. Wel nostalgisch hoor...
wat raar, je kunt ze toch herkennen aan hun snowboard. Ik kreeg pas nog een foldertje van Bottrop. Het schijnt dat er in 2006 speciale treinarrangementen komen, dat kan weleens dringen wordenquote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef notepad het volgende:
Ja Bottrop is inderdaad de bom. Jammer alleen dat vanaf begin 2006 alle snowboarders een sterretje op hun jas gespeld krijgen, om ze beter te herkennen ofzo. Wel nostalgisch hoor...
Stond er ook nog iets bij over verblijfplaatsen? Het lijkt me dat de snowboarders niet zomaar tussen de skiërs kunnen overnachten, als ze ervoor kiezen aan zo'n arrangement deel te nemen. Vraag me ook af hoe ze dat met het eten gaan regelen, zit dat er ook standaard bij inbegrepen. Hoe heette dat foldertje eigenlijk, dan vraag ik hem ook gelijk even op.quote:Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wat raar, je kunt ze toch herkennen aan hun snowboard. Ik kreeg pas nog een foldertje van Bottrop. Het schijnt dat er in 2006 speciale treinarrangementen komen, dat kan weleens dringen worden
Ze gaan barakken bouwen voor de snowboarders.quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stond er ook nog iets bij over verblijfplaatsen? Het lijkt me dat de snowboarders niet zomaar tussen de skiërs kunnen overnachten, als ze ervoor kiezen aan zo'n arrangement deel te nemen. Vraag me ook af hoe ze dat met het eten gaan regelen, zit dat er ook standaard bij inbegrepen. Hoe heette dat foldertje eigenlijk, dan vraag ik hem ook gelijk even op.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord, kost trouwens bijna niets, maar ik geloof dat er wel sprake is van verplichte arbeid ofzo, zie kleine lettertjes onderaan bij arrangement "arbeit macht frei" op de officiele website. Ze hebben de laatste jaren het speakersysteem bij de lopende band al helemaal aangepast op de komende ontwikkelingen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wat raar, je kunt ze toch herkennen aan hun snowboard. Ik kreeg pas nog een foldertje van Bottrop. Het schijnt dat er in 2006 speciale treinarrangementen komen, dat kan weleens dringen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |