abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32980300

[ Bericht 100% gewijzigd door Kentaro op 10-12-2005 21:59:25 ]
pi_32980509
is kijken of ik mezelf wijs kan maken, dat ik toch echt een Fish X erbij nodig heb
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:30:10 #53
71115 Rnej
I walk the line
pi_32981383
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:59 schreef Kentaro het volgende:
is kijken of ik mezelf wijs kan maken, dat ik toch echt een Fish X erbij nodig heb
[afbeelding]
hehe, de poederhoer

best leuk, maar hoeveel betaal je extra voor een custom plank? :|
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:40:53 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32981726
Best jammer... als de EU site up is ben ik in Oostenrijk en zit ik zonder internet.
anders was ik wel ff gaan kijken hoeveel het nou precies extra kost
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32981892
In Gerlos heb je toch wel een internetcafe achtig iets? Ik denk dat het zeker 200 euro extra is. De normale boards rollen zo van de band. Maar hier komt in het productie proces echt heel veel bij kijken. Ik zal eens navragen wat men in USA meer betaald Ongeveer $ 250 meer. $864 voor een Fish X een $1.164 voor een pimped out Vapor.

[ Bericht 25% gewijzigd door Kentaro op 10-12-2005 22:57:28 ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:15:51 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32982675
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef Kentaro het volgende:
In Gerlos heb je toch wel een internetcafe achtig iets? Ik denk dat het zeker 200 euro extra is. De normale boards rollen zo van de band. Maar hier komt in het productie proces echt heel veel bij kijken. Ik zal eens navragen wat men in USA meer betaald Ongeveer $ 250 meer. $864 voor een Fish X een $1.164 voor een pimped out Vapor.
In Gerlos hebben ze wel internetpc's ja. Er staat er wel eens 1tje in het hotel. Maar tegen een tarief van 10 eurocent per min. Dus 6 euro per uur.
Om nou ff te zeggen dat je dan ff rustig gaat zitten internetten... nee

btw op je board staat dat hij "handmade" is he
Bedoelen ze zeker mee dat daadwerkelijk iemand de knop met de hand heeft omgedraaid om de machine aan te zetten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:18:31 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32982727
Zo verschrikkelijk veel komt er trouwens ook weer niet bij kijken om die produktie aan te passen.
Het gaat alleen maar om de artwork en dan is het ook nog eens zo dat het allemaal vooraf vastgestelde graphics zijn.
Ze kunnen die dingen zo invoeren in de computer en het komt er zo uitrollen of wordt erop gezet...
Alleen de custom teksten zijn een beetje lastig in dat opzicht. Aan de andere kant hebben ze maar 2 verschillende lettertypes dus ze hoeven alleen maar de tekens neer te zetten.

Tenminste, dat is wat ik denk
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:30:23 #58
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32982968
Uiteraard

Ben zelf ook wel bezig geweest, volgens mij ben je echt dagen bezig als je ooit eens besluit er echt eentje te kopen

Mijn drie betere creaties...

Stijlvol&clean

Lekker fout

Undercover

Handig trouwens, dat 'mijnalbum' eindelijk weer eens een plek om foto's op te zetten Nu hopen dat ze het dataverkeer niet zo goed checken...
Life's like music, get the rhythm..
  zondag 11 december 2005 @ 08:42:22 #59
71115 Rnej
I walk the line
pi_32986978
wel vet, je kan een toplaag van leer op je Baron ES laten leggen.. dat is wel de shizzle.. wat nou krassen? :-D
  zondag 11 december 2005 @ 14:14:13 #60
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32987716
Net met de bus terug uit valtho, damn wat een toffe week gehad.
De eerste 2 rustig en redelijk koud.
Daarna 4 dagen 's nachts vette sneeuw met als resultaat elke ochtend een bijna maagdelijke 50cm poeder. Gekkenhuis... Met als hoogtepunt een vet mistige ochtend die op het moment dat je vanaf de lift onder het hekje doorkruipt om die poeder te rocken ineens een gigantische opklaring,. Bijna poëtisch was die shit...
De laatste 2 dagen zon en ijzige pistes, met als hoogtepunt een reisgenoot die boven op de berg benieuwd was naar de smaak van zijn staalkant, waarop paniek volgde en hij stukjes tong erop achterliet.

Wel erg taai om te merken dat ik mijn board ontgroeid ben. Als ik voor mezelf een aangename snelheid heb begint mijn board echt heel erg onstabiel te worden. Dus dat wordt op zoek gaan naar een nieuwe plank. Joepie!

Hoeveel topics heb ik eigenlijk gemist?
  zondag 11 december 2005 @ 14:16:20 #61
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32987786
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Maruku het volgende:
Net met de bus terug uit valtho, damn wat een toffe week gehad.
De eerste 2 rustig en redelijk koud.
Daarna 4 dagen 's nachts vette sneeuw met als resultaat elke ochtend een bijna maagdelijke 50cm poeder. Gekkenhuis... Met als hoogtepunt een vet mistige ochtend die op het moment dat je vanaf de lift onder het hekje doorkruipt om die poeder te rocken ineens een gigantische opklaring,. Bijna poëtisch was die shit...
De laatste 2 dagen zon en ijzige pistes, met als hoogtepunt een reisgenoot die boven op de berg benieuwd was naar de smaak van zijn staalkant, waarop paniek volgde en hij stukjes tong erop achterliet.

Wel erg taai om te merken dat ik mijn board ontgroeid ben. Als ik voor mezelf een aangename snelheid heb begint mijn board echt heel erg onstabiel te worden. Dus dat wordt op zoek gaan naar een nieuwe plank. Joepie!

Hoeveel topics heb ik eigenlijk gemist?
Beter dan

Ik mag over 11 daagjes vertrekken
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:12 #62
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32988175
Tijdens hun oudejaarsconference maken Lebbis & Jansen een grapje over snowboarders Gaat dat zien!
pi_32988216
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef Komakie het volgende:
Zo verschrikkelijk veel komt er trouwens ook weer niet bij kijken om die produktie aan te passen.
Het gaat alleen maar om de artwork en dan is het ook nog eens zo dat het allemaal vooraf vastgestelde graphics zijn.
Ze kunnen die dingen zo invoeren in de computer en het komt er zo uitrollen of wordt erop gezet...
Alleen de custom teksten zijn een beetje lastig in dat opzicht. Aan de andere kant hebben ze maar 2 verschillende lettertypes dus ze hoeven alleen maar de tekens neer te zetten.

Tenminste, dat is wat ik denk
uiteindelijk is het een druk op een knop, maar de kosten zitten in de investeringen die gedaan moeten worden omdat dmv een druk op de knop te kunnen doen maar goed we dwalen een beetje af. Het schijnt straks uit gebreid te worden, zodat je je eigen foto's en artwork kan oploaden dan wordt het al beter. Echt vet zo zijn als je zelf je board kon maken. Dat je bv een Custom pakt als basis en hem dan 1 cm breder maakt en 1,5 langer, iets meer taper shape een een alu-core van de Vapor er in etc dat wordt de shizzle ouwe
  zondag 11 december 2005 @ 14:35:24 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32988320
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef 360sjors het volgende:
Tijdens hun oudejaarsconference maken Lebbis & Jansen een grapje over snowboarders Gaat dat zien!
Vertel hem maar vast....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 11 december 2005 @ 14:58:40 #65
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32988962
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef XL het volgende:

[..]

Vertel hem maar vast....
Ik vind het grapje niet hilarisch genoeg om het onder eigen titel op te voeren
  zondag 11 december 2005 @ 14:59:31 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32988981
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik vind het grapje niet hilarisch genoeg om het onder eigen titel op te voeren
Dat is een beetje het probleem van Lebbis en Jansen, ja.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 11 december 2005 @ 15:44:35 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32990261
Lebbis en Jansen zijn soms best grappig.
Maar ze moeten het wel bij dingen houden waar toch niemand verstand van heeft

Anyway, net naar de shop geweest. Me oude Ride bindingen zijn gefixt (buckels waren niet goed) waardoor ik die dit seizoen kan gebruiken als 2de setje voor op me Triumph

Ohw en ik heb ook nieuws over me P1's
Die komen deze week nog aan
Ergens tussen maandag en woensdag zeiden ze.
  zondag 11 december 2005 @ 17:14:45 #68
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32991601
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef Komakie het volgende:
Lebbis en Jansen zijn soms best grappig.
Maar ze moeten het wel bij dingen houden waar toch niemand verstand van heeft

Anyway, net naar de shop geweest. Me oude Ride bindingen zijn gefixt (buckels waren niet goed) waardoor ik die dit seizoen kan gebruiken als 2de setje voor op me Triumph

Ohw en ik heb ook nieuws over me P1's
Die komen deze week nog aan
Ergens tussen maandag en woensdag zeiden ze.
OK dan!
pi_32996806
Ik kwam op internet mijn eerste boardje tegen.. Een Burton A deck 155 1996. Ik board dus alweer 10 jaar

Burton history
http://www.b-sensor.com/page042.html#95
  zondag 11 december 2005 @ 21:10:19 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32998406
Nooit bij stil gestaan in de eerste jaren wat voor boards ik reed
Heb de eerste 4/5 jaar een huurboardje gehad. Vrijwel zeker altijd een Burton, maar geen idee welke dat geweest moeten zijn.

Daarna een Nitro Magnum gekocht
Maar ik kan daar geen plaatje van vinden
  zondag 11 december 2005 @ 21:23:53 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32998799
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:
Nooit bij stil gestaan in de eerste jaren wat voor boards ik reed
Heb de eerste 4/5 jaar een huurboardje gehad. Vrijwel zeker altijd een Burton, maar geen idee welke dat geweest moeten zijn.

Daarna een Nitro Magnum gekocht
Maar ik kan daar geen plaatje van vinden
Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.
  zondag 11 december 2005 @ 21:24:31 #72
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32998819
En mijn zusje had als eerste plank een Burton met blitse letters
  zondag 11 december 2005 @ 21:36:10 #73
71115 Rnej
I walk the line
pi_32999195
lol, stelletje fossielen, ik board sinds eind januari dit jaar
  zondag 11 december 2005 @ 22:21:03 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33000746
hehe toen ik vanmiddag in de shop zat werd ik nog bestempeld als iemand van "de oude stempel"

Kortom, ik ben nog old skool jongens!!!
  zondag 11 december 2005 @ 22:42:22 #75
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33001420
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef Komakie het volgende:
hehe toen ik vanmiddag in de shop zat werd ik nog bestempeld als iemand van "de oude stempel"

Kortom, ik ben nog old skool jongens!!!
ouwe
pi_33002140
Die Series13 staat in de laatste access ook al, maar toen werkte het zaakje nog niet. Goede marketing afdeling daar bij Burton. Wel reclame maken voor iets wat nog niet werkt Lijkt mijn oude werkgever wel

Zie hier mijn creatie

Ik heb een vraagje mbt het zelf slijpen van je board. Waxen lukt al, maar slijpen is voor mij nog nieuw. Ik heb mezelf vanmiddag een slijp-tool kado gegeven voor kerst en ik heb er op gelet dat hij 88o en 90o kan slijpen. Ik had ergens gelezen dat dit per board en gebruik verschilt. Wanneer heb ik 88o nodig en wanneer 90o? Zit hier veel verschil in of valt het reuze mee en maakt het niet veel uit? Ook vraag ik me af op hoeveel graden mijn F2 Gothic is geslepen. Het lijkt me niet echt makkelijk om de verkeerde graden te gaan slijpen, want dat is denk ik niet zo denderend voor je staalkanten.

Zover ik gelezen heb, moet je eerst de grootste bramen met een kleine vijl weghalen, en dan van nose naar tail in 1x door slijpen. En dan kun je na een aantal keer vijlen met je nagel voelen hoe scherp hij is. Klopt dit? of heeft iemand tips voor mij.

Ps. Dit is de slijper die ik heb.

De aantal graden.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zondag 11 december 2005 @ 23:20:58 #77
71115 Rnej
I walk the line
pi_33002662
over t slijpen, 90 graden doe je om lekker te carven, 88 graden is wat makkelijker railen (lees: je hapt minder snel) , maar het carven gaat daar ook iets minder mee......

meeste echte railers halen gewoon een grovve vijl over hun staalkant zodat alles helemaal bot is
  zondag 11 december 2005 @ 23:51:05 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33003521
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Rnej het volgende:
over t slijpen, 90 graden doe je om lekker te carven, 88 graden is wat makkelijker railen (lees: je hapt minder snel) , maar het carven gaat daar ook iets minder mee......

meeste echte railers halen gewoon een grovve vijl over hun staalkant zodat alles helemaal bot is
ohwwwww dat klopt dus niet helemaal he
je hebt 2 manieren van 88 graden slijpen. Je kunt hem op 88 graden slijpen zodat de "belagkant" 2 graden lift t.o.v. het belag, maar je kunt ook 88 graden slijpen op de manier dat je belagkant gelijk blijft aan het belag. Dan kun je er dus nog beter mee carven. Dit is iets wat bijna alle wedstrijdboarders doen.

Grappig genoeg heb ik het 2 weken geleden nog in de les "tuning" gehad op de landes opleiding
  zondag 11 december 2005 @ 23:56:52 #79
71115 Rnej
I walk the line
pi_33003670
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

ohwwwww dat klopt dus niet helemaal he
je hebt 2 manieren van 88 graden slijpen. Je kunt hem op 88 graden slijpen zodat de "belagkant" 2 graden lift t.o.v. het belag, maar je kunt ook 88 graden slijpen op de manier dat je belagkant gelijk blijft aan het belag. Dan kun je er dus nog beter mee carven. Dit is iets wat bijna alle wedstrijdboarders doen.

Grappig genoeg heb ik het 2 weken geleden nog in de les "tuning" gehad op de landes opleiding
nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...

maargoed, ik doe de opleiding ook niet
  zondag 11 december 2005 @ 23:57:51 #80
71115 Rnej
I walk the line
pi_33003701
wie gaat er dinsdagochtend toevallig ook boarden in sw ZM ? .. ik wel namelijk, mijn drivers uitproberen :D:D:D (en kopen dus, voordat ik op mijn planck stap)
pi_33003742
Aangezien ik meer een carve-type ben, zal ik er beter aan doen om hem op 88 te zetten. Bedankt voor de tip.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 12 december 2005 @ 00:48:59 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33004871
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...

maargoed, ik doe de opleiding ook niet
Ik moet wel eerlijk toegeven dat Tuning niet me beste vak was maar ik heb er nog wel het nodige van onthouden

Maar goed, het komt er op neer dat je 88 graden op 2 manieren kunt uitleggen.
hier staat er ook nog wel een klein stukje over: http://boardfun.nl/shop/waxing.php
Dit is alleen lang niet alles.
pi_33006786
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.
In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boards
  maandag 12 december 2005 @ 08:44:20 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33006899
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:27 schreef Kentaro het volgende:

[..]

In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boards
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.
  maandag 12 december 2005 @ 08:52:57 #85
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33006982
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:

[..]

Die van vorig jaar was vast niet zo goed
  maandag 12 december 2005 @ 09:56:26 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33007875
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb al een Malolo gereden toen jij er waarschijnlijk nog niet eens van gehoord had
We hadden een testversie van het board in de shop staan. Gekregen op de dag dat hij uit kan. Ik heb hem nog in de eerste week getest

Enige reden waarom ik hem niet wilde hebben was het feit dat ik een Triumph heb en die eerst wil afrijden. Daarna koop ik denk ik wel iets in de richting van een Malolo. Liever die dan een Fish omdat hij toch net ietsje all-rounder is en hij bijna net zo lekker rijdt in de poeder als een Fish
Maar ik denk dat ik volgend jaar wel voor een Malolo ga.
Eventueel van dit jaar en dan aan het einde van het seizoen kopen. Ligt er een beetje aan of ik volgend seizoen nog een heel seizoen ga en hoe aan het einde van het seizoen me Baron ES er aan toe is
Als hij nog goed is, koop ik een nieuwe Malolo en als hij er slecht aan toe is, koop ik een Malolo van vorig jaar en een ander board (ik denk een ES weer) voor het gewone rijden
  maandag 12 december 2005 @ 09:57:33 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33007893
Ik heb trouwens van iemand gehoord dat hij een rek heeft gemaakt in zijn huis voor al zijn snowboards. Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat denk ik ook doen. Gewoon een hoek maken met al me snowboardspullen. Zodat alles makkelijk te bereiken is voor als ik het nodig heb ofzo
pi_33007906
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens van iemand gehoord dat hij een rek heeft gemaakt in zijn huis voor al zijn snowboards. Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat denk ik ook doen. Gewoon een hoek maken met al me snowboardspullen. Zodat alles makkelijk te bereiken is voor als ik het nodig heb ofzo
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 12 december 2005 @ 10:11:11 #89
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33008136

Dit idee?
  maandag 12 december 2005 @ 10:27:45 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33008502
Op maandagavond doe ik overigens altijd een quiznight in de kroeg. Alleen vanavond heb ik nog geen team bij elkaar, want 2 teamleden zitten in de sneeuw

en ik niet.....
  maandag 12 december 2005 @ 10:49:37 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33008954
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef NoComment het volgende:
[afbeelding]

Dit idee?
`

Nouja, ietsje minder uitgebreid denk ik aangezien ik niet zó veel snowboards heb, maar volgend jaar denk ik dat ik toch wel een 4de board erbij heb. Misschien nog een Boardercross board erbij. ik wil volgend jaar misschien wedstrijden daarin gaan rjiden af en toe.

Dat laatste is een beetje gekomen na de Landes opleiding waar ik met dat soort gasten geboard heb en ik denk dat ik dat wel kan als ik erop zou trainen

Ohw en daarnaast vind ik zo'n rek in huis gewoon stoer
  maandag 12 december 2005 @ 11:03:05 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33009263
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

Nouja, ietsje minder uitgebreid denk ik aangezien ik niet zó veel snowboards heb, maar volgend jaar denk ik dat ik toch wel een 4de board erbij heb. Misschien nog een Boardercross board erbij. ik wil volgend jaar misschien wedstrijden daarin gaan rjiden af en toe.

Dat laatste is een beetje gekomen na de Landes opleiding waar ik met dat soort gasten geboard heb en ik denk dat ik dat wel kan als ik erop zou trainen

en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....
...die zegt dan: Planken op zolder

en dan liggen de planken op zolder.
  maandag 12 december 2005 @ 11:08:20 #93
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33009386
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:

Mijn hele studentenkamer is één groot snowboardrek, ben ik even stoer
  maandag 12 december 2005 @ 11:09:24 #94
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33009412
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:

Verkeerde chica gekozen
pi_33009802
quote:

[..]

Je hebt wel de verkeerde instelling, luisteren naar een vrouw
  maandag 12 december 2005 @ 11:33:00 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33009881
quote:

[..]

1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat. Ik wil gewoon in alle opzichten mijn ding kunnen doen. Tenzij ik iets voor haar wil opofferen. maar ik kan je verzekeren dat ik snowboarden niet opoffer

En nee, dat is niet de reden waarom ik geen vriendin heb
Dat werkt gewoon niet als ik 4 maanden in oostenrijk zit.
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Verkeerde chica gekozen
that's what I said huh! Je weet toch...
pi_33009971
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat.
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazen
  maandag 12 december 2005 @ 11:52:59 #98
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33010340
Ik kan me best voorstellen dat mijn grietje die planken niet in de woonkamer wil, zij is ten slotte degene die dat hok moet schoonhouden. Nou prima, dan doe ik een kleine opoffering door die dingen op zolder of op de slaapkamer te zetten.

pi_33010585
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazen
  maandag 12 december 2005 @ 12:52:46 #100
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33011871
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef XL het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mijn grietje die planken niet in de woonkamer wil, zij is ten slotte degene die dat hok moet schoonhouden. Nou prima, dan doe ik een kleine opoffering door die dingen op zolder of op de slaapkamer te zetten.

Jij slaapt toch naast je board?

Zoiets heb je volgens mij iig een keer verteld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')