hehe, de poederhoerquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:59 schreef Kentaro het volgende:
is kijken of ik mezelf wijs kan maken, dat ik toch echt een Fish X erbij nodig heb
[afbeelding]
In Gerlos hebben ze wel internetpc's ja. Er staat er wel eens 1tje in het hotel. Maar tegen een tarief van 10 eurocent per min. Dus 6 euro per uur.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef Kentaro het volgende:
In Gerlos heb je toch wel een internetcafe achtig iets? Ik denk dat het zeker 200 euro extra is. De normale boards rollen zo van de band. Maar hier komt in het productie proces echt heel veel bij kijken. Ik zal eens navragen wat men in USA meer betaald Ongeveer $ 250 meer. $864 voor een Fish X een $1.164voor een pimped out Vapor.
Beter danquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Maruku het volgende:
Net met de bus terug uit valtho, damn wat een toffe week gehad.
De eerste 2 rustig en redelijk koud.
Daarna 4 dagen 's nachts vette sneeuw met als resultaat elke ochtend een bijna maagdelijke 50cm poeder. Gekkenhuis... Met als hoogtepunt een vet mistige ochtend die op het moment dat je vanaf de lift onder het hekje doorkruipt om die poeder te rocken ineens een gigantische opklaring,. Bijna poëtisch was die shit...
De laatste 2 dagen zon en ijzige pistes, met als hoogtepunt een reisgenoot die boven op de berg benieuwd was naar de smaak van zijn staalkant, waarop paniek volgde en hij stukjes tong erop achterliet.
Wel erg taai om te merken dat ik mijn board ontgroeid ben. Als ik voor mezelf een aangename snelheid heb begint mijn board echt heel erg onstabiel te worden. Dus dat wordt op zoek gaan naar een nieuwe plank. Joepie!
Hoeveel topics heb ik eigenlijk gemist?
uiteindelijk is het een druk op een knop, maar de kosten zitten in de investeringen die gedaan moeten worden omdat dmv een druk op de knop te kunnen doen maar goed we dwalen een beetje af. Het schijnt straks uit gebreid te worden, zodat je je eigen foto's en artwork kan oploaden dan wordt het al beter. Echt vet zo zijn als je zelf je board kon maken. Dat je bv een Custom pakt als basis en hem dan 1 cm breder maakt en 1,5 langer, iets meer taper shape een een alu-core van de Vapor er in etc dat wordt de shizzle ouwequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef Komakie het volgende:
Zo verschrikkelijk veel komt er trouwens ook weer niet bij kijken om die produktie aan te passen.
Het gaat alleen maar om de artwork en dan is het ook nog eens zo dat het allemaal vooraf vastgestelde graphics zijn.
Ze kunnen die dingen zo invoeren in de computer en het komt er zo uitrollen of wordt erop gezet...
Alleen de custom teksten zijn een beetje lastig in dat opzicht. Aan de andere kant hebben ze maar 2 verschillende lettertypes dus ze hoeven alleen maar de tekens neer te zetten.
Tenminste, dat is wat ik denk
Vertel hem maar vast....quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef 360sjors het volgende:
Tijdens hun oudejaarsconference maken Lebbis & Jansen een grapje over snowboardersGaat dat zien!
Dat is een beetje het probleem van Lebbis en Jansen, ja.quote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik vind het grapje niet hilarisch genoeg om het onder eigen titel op te voeren![]()
OK dan!quote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef Komakie het volgende:
Lebbis en Jansen zijn soms best grappig.
Maar ze moeten het wel bij dingen houden waar toch niemand verstand van heeft
Anyway, net naar de shop geweest. Me oude Ride bindingen zijn gefixt (buckels waren niet goed) waardoor ik die dit seizoen kan gebruiken als 2de setje voor op me Triumph
Ohw en ik heb ook nieuws over me P1's
Die komen deze week nog aan
Ergens tussen maandag en woensdag zeiden ze.
Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:
Nooit bij stil gestaan in de eerste jaren wat voor boards ik reed
Heb de eerste 4/5 jaar een huurboardje gehad. Vrijwel zeker altijd een Burton, maar geen idee welke dat geweest moeten zijn.
Daarna een Nitro Magnum gekocht
Maar ik kan daar geen plaatje van vinden
ouwequote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef Komakie het volgende:
hehe toen ik vanmiddag in de shop zat werd ik nog bestempeld als iemand van "de oude stempel"
Kortom, ik ben nog old skool jongens!!!
ohwwwww dat klopt dus niet helemaal hequote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Rnej het volgende:
over t slijpen, 90 graden doe je om lekker te carven, 88 graden is wat makkelijker railen (lees: je hapt minder snel) , maar het carven gaat daar ook iets minder mee......
meeste echte railers halen gewoon een grovve vijl over hun staalkant zodat alles helemaal bot is
nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwwwww dat klopt dus niet helemaal he
je hebt 2 manieren van 88 graden slijpen. Je kunt hem op 88 graden slijpen zodat de "belagkant" 2 graden lift t.o.v. het belag, maar je kunt ook 88 graden slijpen op de manier dat je belagkant gelijk blijft aan het belag. Dan kun je er dus nog beter mee carven. Dit is iets wat bijna alle wedstrijdboarders doen.
Grappig genoeg heb ik het 2 weken geleden nog in de les "tuning" gehad op de landes opleiding
Ik moet wel eerlijk toegeven dat Tuning niet me beste vak was maar ik heb er nog wel het nodige van onthoudenquote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik las weer dat je gewoon vanaf de 90 graden t.o.v. praat.. en dan 1, 2, 3 enz graden "bevel" hebt...
maargoed, ik doe de opleiding ook niet
In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boardsquote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn eerste plank was een Nidecker, met blitse letters. Mijn tweede een Oxygen. Dat weet ik door foto's. Daarna weet ik het een tijdje niet. Later heel veel andere planken gehuurd en toen de picto gehuurd. Daarna eentje gekocht. Nu de Malolo. Bij die huurboards zat veel Burton, veel Nitro.... en van alles wat. Ik had nogal de neiging om na een dag of 3 van plank te wisselen in die tijd.
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.quote:Op maandag 12 december 2005 08:27 schreef Kentaro het volgende:
[..]
In de nieuwe snowboardermag (dat NL blad) staat bij 2 van de 4 testriders de Malolo op de eerste plaats bij de freeride boards
Die van vorig jaar was vast niet zo goedquote:Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.![]()
Ik heb al een Malolo gereden toen jij er waarschijnlijk nog niet eens van gehoord hadquote:Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ben ik ff de trendsetter, met het model van vorig jaar.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens van iemand gehoord dat hij een rek heeft gemaakt in zijn huis voor al zijn snowboards. Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat denk ik ook doen. Gewoon een hoek maken met al me snowboardspullen. Zodat alles makkelijk te bereiken is voor als ik het nodig heb ofzo![]()
`quote:
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Nouja, ietsje minder uitgebreid denk ik aangezien ik niet zó veel snowboards heb, maar volgend jaar denk ik dat ik toch wel een 4de board erbij heb. Misschien nog een Boardercross board erbij. ik wil volgend jaar misschien wedstrijden daarin gaan rjiden af en toe.
Dat laatste is een beetje gekomen na de Landes opleiding waar ik met dat soort gasten geboard heb en ik denk dat ik dat wel kan als ik erop zou trainen
Ohw en daarnaast vind ik zo'n rek in huis gewoon stoer
Mijn hele studentenkamer is één groot snowboardrek, ben ik even stoerquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Komakie het volgende:
Ohw en daarnaast vind ik zo'n rek in huis gewoon stoer
Je hebt wel de verkeerde instelling, luisteren naar een vrouwquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....
...die zegt dan: Planken op zolder
en dan liggen de planken op zolder.
![]()
1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat. Ik wil gewoon in alle opzichten mijn ding kunnen doen. Tenzij ik iets voor haar wil opofferen. maar ik kan je verzekeren dat ik snowboarden niet opofferquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
en dan komt er een vrouw om de hoek kijken....
...die zegt dan: Planken op zolder
en dan liggen de planken op zolder.
![]()
that's what I said huh! Je weet toch...quote:
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazenquote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 ding waar een vrouw bij mij aan moet voldoen is dat ze zich alleen bemoeid in mijn bezigheden zover als ik dat toe laat.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die bestaat niet, ouwe. Of je moet haar elke avond op willen blazen
Jij slaapt toch naast je board?quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef XL het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mijn grietje die planken niet in de woonkamer wil, zij is ten slotte degene die dat hok moet schoonhouden. Nou prima, dan doe ik een kleine opoffering door die dingen op zolder of op de slaapkamer te zetten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |