abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33096404
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:39 schreef XL het volgende:

[..]

Ik wil wel meerijden met de auto
maar als het echt nodig is kan ik ook zelfrijden, mijn auto is alleen meer voor het naseizoen eigenlijk. Als er nergens meer sneeuw ligt
Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfa ) pakken.
Plus ze komt graag in de bergen

btw ik ben volkomen serieus.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 15 december 2005 @ 10:38:56 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33096548
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Thermo het volgende:

[..]

Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfa ) pakken.
Plus ze komt graag in de bergen

btw ik ben volkomen serieus.
Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 15 december 2005 @ 10:45:06 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33096672
Oei, ouders en afstuderen enzo zijn altijd een heet hangijzer.

alleen emh... jullie kunnen niet allemaal bij mij slapen he
tenminste... dat denk ik...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 december 2005 @ 10:46:46 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33096699
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
Zijn wij een keer serieus, gaat komakie grapjes maken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33097380
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
Oei, ouders en afstuderen enzo zijn altijd een heet hangijzer.

tuurlijk wel.
weekje maar
pi_33097430
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.
Zelfde hier dus, 26 januari om kwart over 9 voordracht en van mij part vertrekken we dan om half 11

3 februari wel diploma uitreiking maar die sturen ze maar lekker op.
pi_33098427
Hoe ver is het fietsen naar Gerlos?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_33098482
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoor
  donderdag 15 december 2005 @ 12:06:56 #259
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33098573
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Thermo het volgende:

[..]

Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoor
Achterin Zal tie vast leuk vinden, zeker als jullie met de cinqecento gaan

Trouwens eeeh... Komakie...tis donderdag..
Life's like music, get the rhythm..
pi_33099038
... volgens mij ging het over een Alfa hoor...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 15 december 2005 @ 12:35:26 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33099156
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef beerke het volgende:
... volgens mij ging het over een Alfa hoor...
maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.
Behalve de multipla
pi_33099416
Ouwe, ik zou die Fiat van jou nooit dissen ouwe... jeweettoch
  donderdag 15 december 2005 @ 12:54:36 #263
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33099537
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.
Belangrijker is natuurlijk het weggedrag in de bergen. Gelukkig hebben de italianen daar ook wat op verzonnen:

Lamborghini was ooit tractorenproducent!
pi_33099725
... die goeie ouwe tijd.
pi_33100336
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
pi_33100574
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:

[..]

Zoals gezegd, geen cinq maar een GT.

Bankje plat, zooi boards erin + tasjes en met 3 man gaat dat net.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:48:57 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33100941
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
Het is een gebruiksvoorwerp, krasjes horen erbij.

Kom er net achter dat ik via via nog wel iemand ken die in een hotel in Gerlos werkt, de hele winter. Vertrekt morgen.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:06:16 #268
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33101376
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Nieuwe komen tegenwoordig ook standaard met een hoesje Althans mijn iPod video wel.. Wil nog wel een andere, want tis echt een irri hoesje, je moet em er echt uit halen wil je bij de knoppen kunnen.

De twee vind ik wel wat eigenlijk
http://www.pacificdesign.(...)flp_blk_hero_235.jpg

url]http://www.dlodirect.com/images/large/Podf5g_black_hero_lrg.jpg[/url]
  donderdag 15 december 2005 @ 14:13:05 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33101549
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Net zo ver als het rijden is met de auto ongeveer (kmtje of 1000)
Kortom, even ver maar duurt wat langer
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:

[..]

Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...
Maar vanavond moet ik toch de stad in en dan ga ik ff voor je kijken. Zo gauw als ik het weet mail ik je wel ff. Kan dat op het adres dat in je profiel staat???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 15 december 2005 @ 14:26:27 #270
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33101879
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Komakie het volgende:

Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...
Maar vanavond moet ik toch de stad in en dan ga ik ff voor je kijken. Zo gauw als ik het weet mail ik je wel ff. Kan dat op het adres dat in je profiel staat???
Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder is

Ik kan wel op zijn vroegst maandag(avond) langskomen trouwens.. morgen vertrek ik weer naar mijn ouders en moet ik het hele weekend werken..

En maandag, en dinsdag, en woensdag... en donderdag ga ik op vakantie. Ofwel maandagavond zou top zijn, kan ik ff passen en als het dan niet past kan ik nog naar iets anders gaan kijken @ Duijvestein. Zullen alleen geen P1 carbons worden dan

[ Bericht 16% gewijzigd door NoComment op 15-12-2005 14:31:57 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 15:45:31 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33104050
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef NoComment het volgende:

[..]

Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder is

Ik kan wel op zijn vroegst maandag(avond) langskomen trouwens.. morgen vertrek ik weer naar mijn ouders en moet ik het hele weekend werken..

En maandag, en dinsdag, en woensdag... en donderdag ga ik op vakantie. Ofwel maandagavond zou top zijn, kan ik ff passen en als het dan niet past kan ik nog naar iets anders gaan kijken @ Duijvestein. Zullen alleen geen P1 carbons worden dan
`

hmmm dan zou ik aan me ouders moeten vragen of dat kan.
ik ben namelijk vanaf zaterdag naar Oostenrijk. Maar misschien dat zij het kunnen afhandelen...
Vanavond eerst maar eens ff kijken hoe of wat.
Ik mail je....
  donderdag 15 december 2005 @ 16:03:43 #272
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33104642
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

hmmm dan zou ik aan me ouders moeten vragen of dat kan.
ik ben namelijk vanaf zaterdag naar Oostenrijk. Maar misschien dat zij het kunnen afhandelen...
Vanavond eerst maar eens ff kijken hoe of wat.
Ik mail je....
Ow vertrek je Zaterdag al Mja ik wil vanavond toch nog wel wat inkopen doen... laatste keer dat de winkels open zijn buiten mijn werktijden voordat ik moet vertrekken woei, wat klinkt dat dichtbij zo..

Gister ook weer genoeg geld uitgegeven; nieuwe handschoenen, twee broeken voor onder m'n boardbroek (jaja, Joost gaat aan de layering want die broek is eigenlijk alleen een buitenlaagje ) en een muts.. Damn wat ben ik ineens goed voor de economie... en damn wat wordt is december een dure maand
pi_33106703
Als ik dit zo lees wordt het een Fok meet in de Costa del Snow eind januari. Ik heb misschien ook nog wel een plekje in de Seat, voorals nog heb ik 1 passagier.
pi_33106804
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:08 schreef Kentaro het volgende:
Als ik dit zo lees wordt het een Fok meet in de Costa del Snow eind januari. Ik heb misschien ook nog wel een plekje in de Seat, voorals nog heb ik 1 passagier.
Maar hoelang ga jij dan?

Belachelijk trouwens, zitten we te zeiken dat 100km voor een indoorbaan te ver is, gaan we meeten 1000km verder
pi_33106828
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:11 schreef Thermo het volgende:

[..]

Maar hoelang ga jij dan?

Belachelijk trouwens, zitten we te zeiken dat 100km voor een indoorbaan te ver is, gaan we meeten 1000km verder
Ik ga een weekje, het plan is 28 jan tot 4 feb - zaterdag tot zaterdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')