Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfaquote:Op donderdag 15 december 2005 09:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil wel meerijden met de auto
maar als het echt nodig is kan ik ook zelfrijden, mijn auto is alleen meer voor het naseizoen eigenlijk. Als er nergens meer sneeuw ligt
Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Neuh dat is niet nodig hoor, kunnen we beter de meest betrouwbare ( zeg ik met mijn alfa) pakken.
Plus ze komt graag in de bergen![]()
btw ik ben volkomen serieus.
Zijn wij een keer serieus, gaat komakie grapjes makenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
alleen emh... jullie kunnen niet allemaal bij mij slapen he
tenminste... dat denk ik...
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Komakie het volgende:
Oei, ouders en afstuderen enzo zijn altijd een heet hangijzer.
alleen emh... jullie kunnen niet allemaal bij mij slapen he
tenminste... dat denk ik...
Zelfde hier dus, 26 januari om kwart over 9 voordracht en van mij part vertrekken we dan om half 11quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouder beloofd niet te gaan snowboarden voor is zou gaan afstuderen. Ik heb mijn afstudeerbegeleider gevraagd of ik tussendoor een weekje weg mag. Ik ben dus volkomen serieus, moet alleen mijn ouders even vertellen dat ik toch voor het afstuderen een weekje weg ga. Die ouwelui sponsoren me nogal dus overleg ik het wel met ze. Buiten dat ben ik ook serieus.
Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar Gerlos?
Achterinquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zolang je korte beentjes heb pas je ook wel achterin hoor![]()
maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef beerke het volgende:
... volgens mij ging het over een Alfa hoor...
Belangrijker is natuurlijk het weggedrag in de bergen. Gelukkig hebben de italianen daar ook wat op verzonnen:quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
maar als puntje bij paaltje komt is elke Italiaanse auto sexy genoeg.
Zoals gezegd, geen cinq maar een GT.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
AchterinZal tie vast leuk vinden, zeker als jullie met de cinqecento gaan
Trouwens eeeh... Komakie...tis donderdag..
Het is een gebruiksvoorwerp, krasjes horen erbij.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
Nieuwe komen tegenwoordig ook standaard met een hoesjequote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef frankvandebrug het volgende:
Als je die zwarte nano koopt koop dan een hoesje bij, ik heb hem zonder en alleen van in en uit je broek of jaszak halen krijg je hem al helemaal volmet krasjes echt triest gestelt
Net zo ver als het rijden is met de auto ongeveer (kmtje of 1000)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef beerke het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar Gerlos?
Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
AchterinZal tie vast leuk vinden, zeker als jullie met de cinqecento gaan
Trouwens eeeh... Komakie...tis donderdag..
Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder isquote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Komakie het volgende:
Jep, ik ga vanavond weer kijken. ik kan de shop momenteel niet bereiken om de 1 of andere manier...
Maar vanavond moet ik toch de stad in en dan ga ik ff voor je kijken. Zo gauw als ik het weet mail ik je wel ff. Kan dat op het adres dat in je profiel staat???
`quote:Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef NoComment het volgende:
[..]
Jep, alleen heb ik het ondertussen even aangepast omdat ik denk dat gmail iets betrouwbaarder is
Ik kan wel op zijn vroegst maandag(avond) langskomen trouwens.. morgen vertrek ik weer naar mijn ouders en moet ik het hele weekend werken..![]()
En maandag, en dinsdag, en woensdag... en donderdag ga ik op vakantie. Ofwel maandagavond zou top zijn, kan ik ff passen en als het dan niet past kan ik nog naar iets anders gaan kijken @ Duijvestein. Zullen alleen geen P1 carbons worden dan![]()
Ow vertrek je Zaterdag alquote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
hmmm dan zou ik aan me ouders moeten vragen of dat kan.
ik ben namelijk vanaf zaterdag naar Oostenrijk. Maar misschien dat zij het kunnen afhandelen...
Vanavond eerst maar eens ff kijken hoe of wat.
Ik mail je....
Maar hoelang ga jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:08 schreef Kentaro het volgende:
Als ik dit zo lees wordt het een Fok meet in de Costa del Snow eind januari. Ik heb misschien ook nog wel een plekje in de Seat, voorals nog heb ik 1 passagier.
Ik ga een weekje, het plan is 28 jan tot 4 feb - zaterdag tot zaterdagquote:Op donderdag 15 december 2005 17:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maar hoelang ga jij dan?
Belachelijk trouwens, zitten we te zeiken dat 100km voor een indoorbaan te ver is, gaan we meeten 1000km verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |