Staat hij hier niet tussen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef HV het volgende:
Vrijdagavond de film The Jackal gezien en ik vond het intro-muziekje wel errug tof.
Weet iemand misschien de titel of een naam van de artiest ofzo?
Heb zelf ook al gezocht, maar nog geen resultaat.
dank je, dat is hem inderdaad, op de een of ander manier heb ik die ook al een keer eerder gezien.. maar weet niet waar...quote:Op maandag 5 december 2005 17:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het liedje wat ik kan vinden in the Animatrix (ik heb Top Gear helaas gemist) is Overseer - Supermoves, en die heb ik volgens mij ook wel een keertje in Top Gear gehoord, maar echt zeker ben ik niet.
Zie vorige deel van deze seriequote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Numbie het volgende:
Die nieuwe reclame van de sony bravia lcd tv, met al die gekleurde balletjes die over straat stuiteren; welk ontzettend goed nummer is dat?
Mind Trick?quote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
Ik ben op zoek naar de nieuwste single van Jamie Cullum. Ik heb hem 2x op deradio gehoort. Weet iemand hoe die heetHet is niet "Get Your Way". En ook niet "All At See".
Er loopt zelfs een topic overquote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie vorige deel van deze serie![]()
edit:
Jose Gonzalez - Heartbeats
Percy Sledge - When a man loves a womanquote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie net die reclame voorbij komen van Mastercard. Dan hoor je ondertussen dat nummer van "when a man loves a woman". Enorm bekend nummer, maar ik kom er gvd nu niet op van wie dat isIemand?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Percy Sledge - When a man loves a woman
Heb het geluisterd, maar kon er nog niet veel van maken..quote:Op maandag 5 december 2005 21:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jep, is op single uitgebracht.quote:Op maandag 5 december 2005 21:53 schreef kitkat het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar heb even een vraagje over het nummer Broad Daylight van Gabriel Rios, dat lekkere nummer van de appelsientje reclame.
Weet iemand of dit nummer ook op single verkrijgbaar is en dus niet de hele cd???
Tot nu toe alleen maar de cd gevonden...
Dat ik daar zelf niet aan heb gedachtquote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Staat hij hier niet tussen dan?
Waarschijnlijk is het deze:quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef HV het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
Hij zal er vast wel tussen staan, ff zoeken, in ieder geval bedankt.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Gladys het volgende:
Superpredators (Metal Postcard) van Massive Attack
Dat klinkt als Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff.....quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/pogin2.wav
Dit nummer in de hardcore versie
Jitse Bijpost - Geen kerstfeest voor mij?quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Springsteen27 het volgende:
Zal t waarschijnlijk niet vinden, maar heej, I'll give it a shot...
Het nummer is Nederlandstalig en het gaat over Kerst. Het wordt vaak gedraaid op van die piratenzenders. Daar zal het deze Kerst ook wel weer eens voorbij flitsen, maar ik wil het graag downloaden.
Het refrein gaat als volgt:
Geen Kersfteest voor mij
Nee, zonder jou wil ik Kerstmis niet vieren
Geen Kerstfeest voor mij
Want ik wil enkel maar jou aan mijn zij
Geen Kerstfeest voor mij
Ja, als sneeuw glipte jij door mijn handen
Geen Kersfteest voor mij
Ach, waarom is jouw liefde voorbij?
Geniaal ingesprokenquote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat klinkt als Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff.....
Dank u!! Het zal hem ongetwijfeld zijn.... Zeker weten doe ik het niet want ik ben nog op zoek naar de exacte lyrics... Laat staan dat ik hem kan downloaden...quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jitse Bijpost - Geen kerstfeest voor mij?
Somehow komt 3 Steps ahead - Paint it Black bovendrijvenquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/pogin2.wav
Dit nummer in de hardcore versie
Maar als het een hardcore versie moet zijn, dan zal het de versie van Apotheosis[1992] zijn geweest....quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geniaal ingesproken
En ik denk dat Bartrid idd gelijk heeft.
Ik heb hem dus zelf al gevonden via een ander forum.quote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef CaptainM het volgende:
Ik heb ook een stukje van een liveset van Felix Da Housecat om Mysteryland 2005. Ik zou heeeeel graag willen weten hoe die track heet.
Hij staat op mijn FTP-server. Hij heet MysteryLand2005-5.MPG en het is dus een filmpje. Geluidskwaliteit is niet echt je-van-het...
ftp://captainm.myftp.org
ik doe niet aan hardcore, alleen aan de originele versiequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Maar als het een hardcore versie moet zijn, dan zal het de versie van Apotheosis[1992] zijn geweest....
....eigenlijk een tvp, maar wilde toch iets zinnigs zeggen
Ik heb mijn poging tijdens het orgineel afgespeeld. Het lijkt best nog hoorquote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geniaal ingesproken
En ik denk dat Bartrid idd gelijk heeft.
Het laatste deel van het clipje komt Tiefschwarz - Issst inzetten, wat het begin is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef CaptainM het volgende:
[..]
Ik heb hem dus zelf al gevonden via een ander forum.
Booka Shade - Mandarine Girl
Echt een van de betere tracks van de afgelopen tijd.
Ik heb er nog eentje. Wederom een filmpje van Mysteryland 2005 genomen bij (uiteraard) de Cocoon Tent.
Mysteryland2005-26.avi check je op ftp://captainm.myftp.org
Keuze genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
heeft hem ook al voorbij zien komen bij tmf. leuke clip.
en hoe heet de titel van de versie van neophyte koepert?
K kom er even niet op en weet t eigenlijk ook niet meer zo zekerof hij wel van Neophyte was:P maar check the link hierbovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
thanx, had al op google gezocht, alleen niet goed genoeg denk ik..quote:Op maandag 5 december 2005 22:36 schreef HV het volgende:
[..]
Jep, is op single uitgebracht.
Tip: gebruik Google, dan had je 't antwoord op je vraag meteen gehad.
vast nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:10 schreef kitkat het volgende:
[..]
thanx, had al op google gezocht, alleen niet goed genoeg denk ik..
Nu dus de vraag waar je deze single kan kopen, zal wel niet bij de free record shop te krijgen zijn (via de site niet)?
(gaat dus om Broad Daylight van Gabriel Rios)
Mocht je vandaag nog wel kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef outcast_within het volgende:
argh info overkill
reset system and try again tommorow
Thanksquote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Gladys het volgende:
Superpredators (Metal Postcard) van Massive Attack
Nogmaals: het is iig van Jean Jacques Goldman ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef CrazyVorteX het volgende:
Orginele nummer Paul de Leeuw - Ik heb je lief, iemand....
Thievery Corporation it is! Snel ff de (legale) MP3 download aangezwengeld, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef nostra het volgende:
In een interview met Simek nam Mohammed Jabri erg relaxte muziek mee. Hier een stukje, rond 2:00 noemt Jabri de naam (Tihibri Corporation?!). Wat is de precieze naam van deze groep? Vind dit en andere gespeelde nummers erg relaxt klinken!
Axwell - Feel the vibe?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Laevid het volgende:
Iemand enig idee wat een (voor de Nederlandse TV) nieuw nummer is, het is een dance-nummer met vrouwenstem. Met als tekst: "Let Yourself Go, Till The Early Morning" Ik zag het net voorbij komen op TMF, maar daar wisten ze ook nog geen titel kennelijk. Het is een clip met een jongen en meisje die aan het breakdancen zijn op een beetje romantische manier. Ik heb zelf dit nummer van de zomer al in Engeland op de radio gehoord. Maar via google en andere sites toen en nu niets te vinden.
Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat je in de appelsientje reclame hoort? Over een jongen en een meid die door de straten rennen hand in hand enzo.
Alvast bedankt
Rachel Stevens - Breath In Breath Out misschien?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Lucie Silvas denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Michael Sembello - Maniac?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
en ik zoek nog een nummer die ong zo gaat: she's a maniac maniac on the floor...
Bedoel jij niet Villa Volta van de Eftelingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef miki het volgende:
Ik zoek dit keer een héél bekend klassiek muziekstuk. Alleen weet ik er de naam niet van. Het begint met hele scherpe (het lijkt vals, maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn) en 'ruwe' vioolklanken. De muziek zelf hoort echt bij een spannend verhaal. Volgens mij werd het vroeger ook wel eens gebruikt in de Efteling, ook weer bij iets bekends, maar ik weet het niet meer.. Wie o wie?
» Alexia - Uh la la la (I love you baby)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ben ook weer is op zoek naar een nummer.
Veel mensen zullen het nummer denk ik wel kennen, maar ik kan niet meer op de naam komen. Bekend stukje lyrics uit het nummer: oh la la laa, la la la, oh la la la (wat wordt gezongen door een vrouw). Meer uit het nummer weet ik niet echt, maar ik denk wel dat iemand 'm herkent..
Alvast bedankt voor degene die het me kan vertellen.
Ik denk dat je "Danse Macabre" van "Carmille Saint Saëns" bedoelt, dat klinkt inderdaad in het begin enorm vals.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef miki het volgende:
Ik zoek dit keer een héél bekend klassiek muziekstuk. Alleen weet ik er de naam niet van. Het begint met hele scherpe (het lijkt vals, maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn) en 'ruwe' vioolklanken. De muziek zelf hoort echt bij een spannend verhaal. Volgens mij werd het vroeger ook wel eens gebruikt in de Efteling, ook weer bij iets bekends, maar ik weet het niet meer.. Wie o wie?
Shit kan niet op de artiest komen, het nummer heet geloof ik ook Oh La La La.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Leatherneck het volgende:
Bedankt voor je reply donroyco, maar ik ben toch op zoek naar een ander nummer. Het "Oh la la la" gedeelte zal ik wat beter uit proberen te beelden: "Oh la la laaaa la la la, oh la lala".
2 Eivissa - Oh la la laquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ben ook weer is op zoek naar een nummer.
Veel mensen zullen het nummer denk ik wel kennen, maar ik kan niet meer op de naam komen. Bekend stukje lyrics uit het nummer: oh la la laa, la la la, oh la la la (wat wordt gezongen door een vrouw). Meer uit het nummer weet ik niet echt, maar ik denk wel dat iemand 'm herkent..
Alvast bedankt voor degene die het me kan vertellen.
John Lennon - Nobody told me?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef TimeClypse het volgende:
Ik ben me toch al een tijd op zoek naar het volgende nummer.
Ik heb een melodie in mn hoofd, maar ik weet niet meer hoe dat nummer heet.
Wel weet ik dat er in de tekst iets vaags naar voren komt als "nobody told me" en iets met "way" maar ja, voer dat maar es in op google, en je hebt een hele rits te pakken.
Hier heb ik eventjes snel een miditje ingeramt, mn geluidssetje staat nog niet aangesloten![]()
Hopelijk herkent iemand het!
http://timeclypse.crewserver.com/unknown.mp3
Dat is 'm! Dank!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Danse Macabre" van "Carmille Saint Saëns" bedoelt, dat klinkt inderdaad in het begin enorm vals.
Ze gebruiken dat nummer in het spookslot.
Ennio Morricone - The man with the harmonicaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:53 schreef MOD het volgende:
hellow,
Weet iemand toevallig een nummer waarbij je meteen moet denken aan het wilde westen?
en dan doel ik vooral op de mondharmonica
Jamai & Dewi - When You Walk In The Roomquote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
hoe heette dat nummer ookeweer die jamai en dewi zingen van idols??
en ik zoek nog een nummer die ong zo gaat: she's a maniac maniac on the floor...
Ja, dat is 'm. Dankje.quote:
Is dit niet Nitty - Nasty girl, anders moet je maar ff neuriënquote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
en nog eendie ong zo gaat: BABY, you can;t stop me crazy. Want you be my nasty GIIIIIIIIIIIRL. And jalalalaala
Zie OP (openingspostquote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef HokkePok het volgende:
TIP: Voor als je een gedeelte van de tekst wel kent.. 1) ga naar google 2) type: lyrics (spatie) "gedeelte tekst" druk op enter/google zoeken 3) GEVONDEN ..denk dat je zo zeker wel voor 90% vind van wat je zoekt..
En nog een:quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:24 schreef Leffe48 het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dat nummer heet wat ze altijd in de kroeg draaien bij Flodder?
Duvelduvel - Wie is ut? misschien.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef Marsmellow het volgende:
Op MTV heb je nu een reclame met een stel skaters en op de achtergrond een nederlandsrap muziekje meteen hele zware stem. Kan het niet herhalen maar zodra ik het weer hoor dan schreeuw ik wel ff. Misschien dat iemand van jullie het zo al weet?
Neenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
John Lennon - Nobody told me?
yep tis em, bedankt! super nummerquote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef bartrid het volgende:
Ceasars - Jerk it out. Zit ook in de ipod reclame.
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:53 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb werkelijk m'n best gedaan het te vinden, en ik wil het nummer al jaren hebben eigenlijkHet is al met al alweer een tijd geleden, en ik hoop dat ik het me nog goed herinner.
Ik heb het jaren geleden gehoord op kink FM. Ik zou het nu inschatten als Alternative rock.
In het nummer zingt een pyromaan over zijn ''passie'''; het in de fik steken van dingen. De zang is enigzins apart, het klinkt alsof het door een mobiel wordt gezongen, in ieder geval enigzins op afstand.
Iemand een idee?![]()
Jimmy Castor Bunch - King Kong part 1 [1976]quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de uitvoerende/titel van een jaren 70-plaatje (denk ik) over King Kong.. In het refrein wordt ook "King Kong" (Kiiiiing Kooong blalblasommeeee") gezongen. en 't nummer begint met apengeluid![]()
Somebody?
Ik ga even zoeken naar 't nummer. Bedankt alvastquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jimmy Castor Bunch - King Kong part 1 [1976]![]()
Vangelis - Conquest of Paradise? of Chariots Of Fire?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef Chanandler het volgende:
Wie o wie kan mij helpen aan het volgende nummer: Gisteren bij de film Cast Away met Tom Hanks, speelde er aan het begin van de film ergens in rusland ofzo een deuntje, met een soort mannenkoor op de achtergrond. Met dit deuntje is ook een hardcore nummer gemixt. Ik heb zelf maar even een sample gemaakt van het deuntje in fruity loops, in de hoop dat iemand em herkent
sample : Klik hier
quote:
Dat Russische liedje is zó mooi, kan het helaas ook niet vinden .. die moet ik echt hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]ik ken m wel.
Weet helaas de naam niet echter.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Posdnous het volgende:
Song Of The Plains"
Written by Lev Knipper & Victor Goussev
Performed by Soviet Army Chorus & Band
Conducted by Boris Alexandrov
Courtesy of EMI Classics & JSC MK-Musica
Under license from EMI-Capitol Music Special Markets
zegt imdb.
-edi- kerel hierboven was net eerder.
quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Posdnous het volgende:
Song Of The Plains"
Written by Lev Knipper & Victor Goussev
Performed by Soviet Army Chorus & Band
Conducted by Boris Alexandrov
Courtesy of EMI Classics & JSC MK-Musica
Under license from EMI-Capitol Music Special Markets
zegt imdb.
-edi- kerel hierboven was net eerder.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Chemical Brothers
Wie kan mij de titel geven van een heel resent liedje met een Boney M. figuur in een verschrikkelijk fout pakje die zo maar overal staat te dansen (MediaMarkt, supermarkt, etc.) Thanks..
nee het liedje is echt pas een week of 2 uit ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Dan is het Daddy Cool van Boney M.
Billy Joel - Piano Manquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef TimeClypse het volgende:
[..]
Neen![]()
Er wordt gebruik gemaakt van zo'n smerig oud hammond orgeltje
Daar begint het nummer ook mee. Zo'n orgeltje, op een gegeven moment komen daar toetsen/piano bij.
iemand?
Fit but you know it of Dry your eyes mate denk ik....quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef Autoreply het volgende:
"Who can save beloved one`s". Keltisch. Enya, Clannad?
Kan `m echt niet vinden![]()
En nog eentje, britpop, door "The streets", vrij recente cd, populair in Duitsland. Heb er volgens mij wel eens een clip van gezien op TMF/MTV. "The streets" geeft echter nergens resultaten en wát ik er van downloadt is heel wat anders.
Anyone?
Alexia - Oh la la la [1998]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef satecl het volgende:
hoe heet dta nummer ookeweer die zo ging(in dejaren 90): oe na na na, i love ya baby, o na na na na, all the time
hahaha ja klopt, waat een nummer is datquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Alexia - Oh la la la [1998]![]()
Roger Sanchez - Turn on the music.. hier @ FRSquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Chemical Brothers
Wie kan mij de titel geven van een heel resent liedje met een Boney M. figuur in een verschrikkelijk fout pakje die zo maar overal staat te dansen (MediaMarkt, supermarkt, etc.) Thanks..
Loving You van Minnie Ripperton?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef satecl het volgende:
en ik zoek nog een neummer, die wordt in een reclame gebruikt en wordt ook gezongen door zon homo in een aflevering van south park![]()
die gaat zo: loving you, i wish i see al the stars, doe mm doeee m doeeee, looooooooooove
??
Wow! ik ben onder de indrukquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Uiteraard!
MC 900 Ft Jesus - The city sleeps [1991]
(en Msn 4 audio)
Toch zit je goed, dat moet Mexico van Les Humphries Singers zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:08 schreef donroyco het volgende:
Ben nog op zoek naar het volgende nummer:
oud nummer met in 't refrein steeds 'Mexico' (geen Zangeres Zonder Naam) en een beetje snel tempo met een zin 'and the ship began to sink'.. Met google krijg ik Les Humphries singers - Mexico, maar daar zit geen refrein in...
Bij voorbaat dank..
Is em inderdaad Thanksquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Turn on the music.. hier @ FRS![]()
Simply Red - Fairground [1995]quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef ikJur het volgende:
ik zoek een oud nummertje van Simply Red volgens mij.
in de clip heeft die gast lange blonde krullen en zit ie in een achtbaan enzo. was best wel een hit ook.
iemand?
ja dat is em bedankt. Ik kon ff niet op de titel komenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Simply Red - Fairground [1995]![]()
Neejohquote:
Nog maar even een schopjequote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef TimeClypse het volgende:
Ik ben me toch al een tijd op zoek naar het volgende nummer.
Ik heb een melodie in mn hoofd, maar ik weet niet meer hoe dat nummer heet.
Wel weet ik dat er in de tekst iets vaags naar voren komt als "nobody told me" en iets met "way" maar ja, voer dat maar es in op google, en je hebt een hele rits te pakken.
Hier heb ik eventjes snel een miditje ingeramt, mn geluidssetje staat nog niet aangesloten![]()
Hopelijk herkent iemand het!
http://timeclypse.crewserver.com/unknown.mp3
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Messenga het volgende:
maar ik mis De Coca Cola reclame. En dan met name die van de Kerst, dat de truck uit de schouw komt terwijl een opa z'n kleinkind voor aan het lezen is. Opa zegt dan "And then the trucks came over the hills.."
Welk nummer gebruiken ze er ook alweer ?
Thanksquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Toch zit je goed, dat moet Mexico van Les Humphries Singers zijn.
Heartbeat van Jose Gonzalesquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:11 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik zoek de naam van de artiest en het liedje van die nieuwe reclame van Sony met al die gekleurde balletjes die over de weg rollen. Weet iemand van wie dit liedje is??
![]()
Rise and Fallquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:00 schreef crackhead het volgende:
Hoe heet dat nummer van Sting ook al weer dat Baas P en Lange Frans gejat hebben in Het Land Van.... ?
Ohja.. thanksquote:
Ik dacht dat 't Shape of my heart was...quote:
Ook. Maar ik was eigenlijk op zoek naar rise and fallquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Shape of my heart was...![]()
![]()
The zombies - she's not there?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef TimeClypse het volgende:
[..]
Neejoh
[..]
Nog maar even een schopje
Ook dít stukje wordt in het nummer met een ranzig hammond orgel gespeeld
iemand?
Dan heb ik niks gezegd...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ook. Maar ik was eigenlijk op zoek naar rise and fall.
Volgens mij niet..zie namelijk geen verband tussen het "pianostukje" van TimeClypse en She's not there van The Zombies..quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
The zombies - she's not there?
Raar, ik hoor namelijk wel een gelijk riedeltje..quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Volgens mij niet..zie namelijk geen verband tussen het "pianostukje" van TimeClypse en She's not there van The Zombies..![]()
Joehoeeeeeee, dankuuuu, dat is 'mquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
The zombies - she's not there?
Nee, dat kan wel dat je dat denkt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Shape of my heart was...![]()
![]()
Supermen Lovers - Starlightquote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 3 tot 5 jaar oud is. Het is een rustig nrtje en de titel of uitvoerende was iets met "star", dat staat me nog bij.
Het bijzondere aan dit nr was dat er een heel opvallende videoclip bijzat waar ik toen erg graag naar keek. De clip ging als volgt:
Een mannetje (soort mr. potato head) en een muis maken samen een single en als ze dat nr draaien op de radio word dat opgevangen door buitenaardse wezentjes in een vliegende schotel. Die wezentjes vliegen naar aarde want ze willen de gene die deze muziek maakt op hun eigen planeet hebben. Alleen op het moment dat ze landen blijkt de vliegende schotel slechts zo groot dat de muis er maar net inpast, die andere moet dus achterblijven.. Als laatste scene zie je de muis in de ufo in een bubbelbad zitten met een sigaar.
Goed ik wil niet beweren dat de clip precies zo ging, maar dat is me na die jaren nog bijgebleven.
Ik hoorde laatst een fragmentje van dat nr in de kroeg, en nu ben ik er naar op zoek. Ik wacht op de reacties![]()
Sting kwam in 1992 al in zijn eentje met Shape Of My Heart.quote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel dat je dat denkt hoor.
De Sugababes hebben namelijk een jaar of 2 terug samen met Sting een nummer gemaakt, ''Shape of my heart'' dus, dat was ook gebaseerd op ''Rise and Fall''.
Maar het origineel is dus Rise and Fall
Ow, dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sting kwam in 1992 al in zijn eentje met Shape Of My Heart.
Jezus, klinkt erg bekend. Ik zou zeggen james bond ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd...![]()
Ontopic: wie weet nogmaals wie/wat de artiest/naam is van dit nummer dat je hoort op de site miljonair.nl... Ik heb al in de paginabron gekeken, maar daar staat ie niet bij.. helaas..Bij voorbaat dank!
Muchos gracias.quote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, dat zou ook nog kunnenMaar recentelijk dus nog samen met de Sugababes.
Trouwens hè: http://crossedeyes.marvanni.com/crossedeyes.marvanni.com/index.php?option=com_mp3player2&Itemid=35
Hier heb je em![]()
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrackquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe heet het aftiteling nummer van Southpark the Movie?
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrack
Misschien van Metallica? Want die doen ook dat nummer als kenny naar de hel gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.
John Lennon - Happy xmas (war is over)quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En nog een kerst nummer met de tekst: and so this is christmas and a happy new year.
Die is van Destiny's Child dacht ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
Destiny's child - 8 days of christmas?quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
...
iemand enig idee?
Is dat niet Sick & Tired van Anastacia ?quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
2. Anastacia Feat ***** - ******** (een liedje met een donkere man die op de piano speelt.)
Redelijk rustig liedje waar ze een ander ook op een gegeven moment zingt!
klopt THX manquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Is dat niet Sick & Tired van Anastacia ?
Is hier ook een nieuwere versie van?quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
John Lennon - Happy xmas (war is over)
Wat een belabberde kwaliteit filmpje, wel amusant.quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Zoek 2 tal nummers
1. een hardrock / metal versie van R.E.M - Losing My Religion ....... check link hier:
http://www.dumpalink.com/media/1130687968/People_vs._Animals__ (gaaf filmpje over dieren die mensen te pakken krijgen* Pas op voor zieke dingen voor de mensen die niet veel kunnen hebben)
toppie .. ja filmpje is wel cool maar voor mass streaming zwaar compri eroverquote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat een belabberde kwaliteit filmpje, wel amusant.
Met wat googlen kom je op Graveworm - Losing my religion.
Yes heb hem gevonden, bedankt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SilverBullet het volgende:
"What Would Brian Boitano Do? Pt. II"
by Trey Parker and Marc Shaiman
Performed by D.V.D.A.
Produced by Bruce Howell
Die zoek je denk ik.
Yello - The Racequote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Wie helpt me aan de titel en/of artiest.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Marsmellow het volgende:
En weet iemand toevallig wie het nummer van de nieuwe Het Rode Kruis reclame doet?
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:quote:Op maandag 12 december 2005 07:39 schreef PM-girl het volgende:
IS de muziek uit dit filmpje bestaande muziek? Wie weet welke?
Bedankt!!
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...quote:
Daar heb je MsN toch voor?quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...
Heel erg bedankt!!!!!!!!!!
Kinobe - Slip into something more comfortablequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Trouwens: kinobe - slip into something comfortable.
welk nummer dan?quote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal vast enigma zijn geweest?
...dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef Verbal het volgende:
Olla...
het is ongetwijfeld héél erg, maar ik vind die harpversie van 20th Century Boy uit de Jameson-reclame erg gaaf. Iemand enig idee wie de uitvoerende is? Ik geloof nooit dat dat die gozer is die je ziet, die in tig bandjes heeft gezeten, Conny noemt 'ie zichzelf meen ik. Maar misschien ook wel. Hoe dan ook, als daar een volledige versie van bestaat, iemand enig idee wie wat en hoe?
Alvast bedankt.
dank jequote:
Bedankt!!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:
Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter
ongeschaamde quote!quote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef djjumbo het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
ik zit echt helemaal vast,
ik zoek een RECENT nummer, waar een saxefoon in voorkomt, housebeatje eronder...
en word veel in de club scene gedraait!!
*Lief kijkt*
Een wilde gok: Calabria (er zijn een aantal uitvoerenden, het origineel is van Rune)quote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef djjumbo het volgende:
ongeschaamde quote!
Nog een gok dan maar: Max Graham versus Yes met Owner of a lonely heart?quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Ik heb vandaag bij yorin wel die walgelijke remix van Owner of a lonely heart van Yes voorbij horen komen.....quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Wilson Pickett - Land of 1000 dances.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat nummers voor jullie:
En nummer met het refrein: nanana nanana nanana nana nana na (please dont make me sing it to youOftelwel ik hoop dat jullie hier genoeg aanehebben)
KC & The sunshine band?quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat nummers voor jullie:
En dan een band met witte en zwarte bandleden( ja dit is het enigste wat ik weet want dat vertelde ze er speciaal bij)
Nee dat was het niet. allemaal zwarte bandleden en dan waren er 2 witte gitaristen.quote:
Een nieuwe suggestie nadat ik het nummer voorbij hoorde komen op m'n playlist...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef TimeClypse het volgende:
[..]
Nog maar even een schopje
Ook dít stukje wordt in het nummer met een ranzig hammond orgel gespeeld
iemand?
De titelmuziek is: Basement Jaxx ft. Lisa Kekaul - Good luckquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef koenimex het volgende:
Ik zoek de muziek van het Net5-programma Het Blok. Het nummer bevat de tekst 'I don't know how and I don't why, but we are' of iets dergelijks. De stem deed me in eerste instantie denken aan Phil Collins. Wie kan me helpen? Bedankt!
Heartbeats - Jose Gonzalezquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Jenny_park het volgende:
Oh en wie weet misschien ook welk liedje onder die reclame zit met al die stuiterende balletjes?
Samba Pa Ti ?quote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef Jenny_park het volgende:
Santana iemand?
Oh ffs!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer van de Appelsientje reclame met al die shaduwen?
Iemand?
Klinkt wel leuk namelijk.
Zonder even te weten welke reclame. Gabriel Rios -broad Daylightquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer van de Appelsientje reclame met al die shaduwen?
Iemand?
Klinkt wel leuk namelijk.
Had niet verwacht dat nog iemand hem goed zou vinden eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh ffs!!
Lees het topic maar door ofzo. Of ster.nl.
Ik ben te goed voor deze wereld![]()
Emmerson,Lake & Palmer - "Peter Gunn" theme [1980]quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef Hunchy het volgende:
ik zoek een instrumentaal nummer. het begint met een introductie dames en heren please welcome emmerson lake and polmer! daarna start het nummer direct. Weet iemand welke ik bedoel?
geweldig bedankt het is hem!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Emmerson,Lake & Palmer - "Peter Gunn" theme [1980]
Noize Supressor- Bone Crusher zit het ook in bedenk ik me netquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Chrishop het volgende:
Ik luisterde gisteren arrow-jazz fm, daarin hoorde ik een cover of remix van fairground, origineel van Simply Red. Het is niet de versie die op simplified staat, weet iemand hoe het nummer heet dat ik zoek. bvd.
Arrow al gemaild? Ze hebben vast wel een playlist voor jequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef crackhead het volgende:
[..]
Arrow al gemaild? Ze hebben vast wel een playlist voor je.
Nee, meer een remix in de richting van ac/dc en deep purlpe. En het is overigens een nieuw nummer(ik had het nog nooit gehoord).quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een gok dan maar: Max Graham versus Yes met Owner of a lonely heart?
Da's van 'is life just a playground' toch? Wél een vet nummer, maar die zocht ik niet. Toch bedankt!quote:Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
De titelmuziek is: Basement Jaxx ft. Lisa Kekaul - Good luck
Zoals er heel groot boven staat Canon in D guitarquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1491516901670441597
Wie weet dit nummer?
Dom van mequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zoals er heel groot boven staat Canon in D guitar.
Canon van Pachelbel dus.
Ok... misschien op net5.nl en dan 't forum van Het Blok, dat je het daar aan kunt kaarten ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:46 schreef koenimex het volgende:
[..]
Da's van 'is life just a playground' toch? Wél een vet nummer, maar die zocht ik niet. Toch bedankt!
quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een wilde gok: Calabria (er zijn een aantal uitvoerenden, het origineel is van Rune)
Vertical Horizon - We Arequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ok... misschien op net5.nl en dan 't forum van Het Blok, dat je het daar aan kunt kaarten ??![]()
![]()
Ellen ten Damme - Vegasquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Elvis Presley - viva las vegas heb ik natuurlijk al,
en de CSI intro tune(who are you - the Who).
Thanks!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ellen ten Damme - Vegas
Site en dan rechtsboven bij "Songname" Vegas invullen...![]()
Viva Las Vegas in de uitvoering van de Dead Kennedies natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Wij zijn hier met een Carnavals wagen bezig en we bouwen dit jaar rond het thema "Viva Las Vegas", nu moet er nu natuurlijk muziek op die wagen, daarom zoek ik nummers rond het thema Las Vegas.
Heeft iemand hier nog suggesties voor? Het moeten natuurlijk wel een paar swingende nummers zijn.
voor de liefhebbers een paar plaatjes van onze wagen vorig jaar:
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo7.jpg
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo1.jpg
André Hazes - Ik ben een gokkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Wij zijn hier met een Carnavals wagen bezig en we bouwen dit jaar rond het thema "Viva Las Vegas", nu moet er nu natuurlijk muziek op die wagen, daarom zoek ik nummers rond het thema Las Vegas.
Heeft iemand hier nog suggesties voor? Het moeten natuurlijk wel een paar swingende nummers zijn.
voor de liefhebbers een paar plaatjes van onze wagen vorig jaar:
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo1.jpg
Praga Kahn met Breakfast in Vegas... Stampende house, valt dat ook onder swingend?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Vét, ik wist dat Vertical Horizon een goeie band was (You're a god vind ik super). Bedankt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vertical Horizon - We Are
Q65 - The Life I Livequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:12 schreef AgentOrange het volgende:
..Ik ben echt al een hele tijd op zoek naar een nummer... Het zit in de film De kleine blonde dood", en ze zingen in ieder geval 'this is the life im living. this is the life i lead' of zoiets.
Het is niet echt een nieuw nummer, het klinkt wel een beetje zoals The Animals.
Ik heb al gezocht op soundtrack, aftiteling etc. etc.
Wie weet welk nummer ik hier zo duidelijk beschrijf?? Want ik weet het niet![]()
nog maar een keer dan, wie weet deze...quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef CybPraetorian het volgende:
dat liedje dat (o.a.) gister uit Top Gear Extra, waarbij Hammond met de Pagani Zonda Cabrio door de tunnel rij. Erg electronisch maar ook met een "scratch" tussendoor. Lijkt beetje op mr. oizo..
Thanksquote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:
Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter
Bombiquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Koepert het volgende:
Slecht dat ik t vraag maar ik erger me aan t feit dat ik t niet weet![]()
"Apres-ski versie'' van Westlife-Mandy
oh ja , Bombiquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:00 schreef HV het volgende:
[..]
Bombi- Oh Mandy
Tenminste dat zegt Google.
nee die niet, hier hoor ik santana niet 'mompelen' door het begin van het nummer, het is ook een swingender nummer die ik zoek. Kan wel goed dat het uit dezelfde tijd komt. Je hoort hem ook weleens op de radio.....WIE O WIE?quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Samba Pa Ti ?
Ook al is t m niet...geniaal nummer.
Die Westlife versie is zelf eigenlijk al baggerquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Koepert het volgende:
Slecht dat ik t vraag maar ik erger me aan t feit dat ik t niet weet![]()
"Apres-ski versie'' van Westlife-Mandy
Roger Sanchez - Turn on the musicquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Turn on the music.. hier @ FRS![]()
Scherp hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Turn on the music
True, maar toen ik die luisterde (ja ik heb nog wel smaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Die Westlife versie is zelf eigenlijk al bagger![]()
Geef mij het origineel van Barry Manilow maar.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
True, maar toen ik die luisterde (ja ik heb nog wel smaak) bedacht ik me dat er ook zo''n sneue Westlife versie van was, ik die opzoeken,luisteren. Hey wacht eens was hier niet zon zo mogelijk nog slechtere apres-ski versie van, MAAR HOE HEET DIE OOK AL WEER!!!
Jona Lewie - Stop The Cavalry?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een kerstnummer gezongen door een man! Het begint met wat gefluit, herhaald door het hele nummer. Het lijkt nogal blij, maar ik heb geen betere omschrijving. Iemand die mij kan helpen?
Je bedoelt die Dove chocolade reclame?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Seal_force het volgende:
Het nummer dat bij de chocolade reclame hoord.. Met dat goude papiertje erom heen? Iemand een idee over welke ik het heb?
Dat is het nummer dat ik zoek! Bedanktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jona Lewie - Stop The Cavalry?
Gabrielle - Out Of Reach ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Seal_force het volgende:
Het nummer dat bij de chocolade reclame hoord.. Met dat goude papiertje erom heen? Iemand een idee over welke ik het heb?
iemand een idee?quote:broer zegt:
ff een vraagje ik zoek een band naam welke een nummer hebben wat volgens mij we are heet
broer zegt:
in de tekst zit een stukje if i dont know when if i dont know how we are we aree
ik zegt:
We Are van Ana johnson
broer zegt:
nee, meer rock
Vertical Horizon - We Arequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef achterop23 het volgende:
Voor mijn broer:
Was gisteren eindtune van de Finale van het Blok
copy paste van MSN:
[..]
iemand een idee?
www.secondhandsongs.comquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]quote:Op woensdag 14 december 2005 02:41 schreef Brick-Top het volgende:
Ik ben opzoek naar de artiest en titel van het oorspronkelijke nummer van de volgende vreemde spinoff:
http://www.10cc.nl/watisdit.mp3
PS. door onhandige montage zitten de waarschijnlijk best herkenbare stukjes tegen het einde...
Die is van Aztec Cameraquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Ya thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 04:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]![]()
Goed hequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Je lult je er lekker uit!
![]()
![]()
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weetquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
Er bestaat een tune die vaak gebruikt wordt op kermissen, vooral in Amerika. Wat is de naam van die tune? Het is zo'n tune die ook vaak in horrorfilms gebruikt wordt. Zo'n superirritante tricky tune zonder zang.
Iemand?quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. allemaal zwarte bandleden en dan waren er 2 witte gitaristen.
En ze waren zo speciaal omdat vanaf toen de soul muziek voor iedereen werd ofzo.
kut deuntjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
kut deuntje
Als je iets met Kermis( int engels?) ofzo invoert in je download programma kom je er dan ook niet uit?
Village fairy als vertaling van kermis?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.
Als ik aan Van Halen's Jump denk, moet ik ook meteen aan Paul Anka - Jump denken, het is dan wel de jazz-versie (beetje akoestisch)...quote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
je moet waarschijnlijk even kijken op de forums van Finalgear, daar houden ze precies bij welke nummers er in Top Gear gebruikt worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nog maar een keer dan, wie weet deze...![]()
Sly & The Family Stone?quote:
Tubular Bells van Mike Oldfield misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
De artiest is Touch And Go...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
*lap tekst*
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
Touch and Go - Would You?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
Ummm hello, my name is comedy ummm
I've noticed you around
I find you very attractive
I've noticed you around
Ummm
Would you go to bed with me?
I've noticed you around
I've noticed you around
Would you ummm?
Please
Feck Off
I've noticed you around
Link: http://www.chrismoyles.net/mw/lyricstag.shtml
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
Ik heb zelfs de hele aflevering nog eens gekeken (moest m toch nog zien) maar ik zie nergens een stukje dat Hammond door de tunnel rijdt en ik hoor ook geen 'elektrisch deuntje met een scratch'quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
je moet waarschijnlijk even kijken op de forums van Finalgear, daar houden ze precies bij welke nummers er in Top Gear gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |