iemand een idee?quote:broer zegt:
ff een vraagje ik zoek een band naam welke een nummer hebben wat volgens mij we are heet
broer zegt:
in de tekst zit een stukje if i dont know when if i dont know how we are we aree
ik zegt:
We Are van Ana johnson
broer zegt:
nee, meer rock
Vertical Horizon - We Arequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef achterop23 het volgende:
Voor mijn broer:
Was gisteren eindtune van de Finale van het Blok
copy paste van MSN:
[..]
iemand een idee?
www.secondhandsongs.comquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]quote:Op woensdag 14 december 2005 02:41 schreef Brick-Top het volgende:
Ik ben opzoek naar de artiest en titel van het oorspronkelijke nummer van de volgende vreemde spinoff:
http://www.10cc.nl/watisdit.mp3
PS. door onhandige montage zitten de waarschijnlijk best herkenbare stukjes tegen het einde...
Die is van Aztec Cameraquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Ya thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 04:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]![]()
Goed hequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Je lult je er lekker uit!
![]()
![]()
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weetquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
Er bestaat een tune die vaak gebruikt wordt op kermissen, vooral in Amerika. Wat is de naam van die tune? Het is zo'n tune die ook vaak in horrorfilms gebruikt wordt. Zo'n superirritante tricky tune zonder zang.
Iemand?quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. allemaal zwarte bandleden en dan waren er 2 witte gitaristen.
En ze waren zo speciaal omdat vanaf toen de soul muziek voor iedereen werd ofzo.
kut deuntjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
kut deuntje
Als je iets met Kermis( int engels?) ofzo invoert in je download programma kom je er dan ook niet uit?
Village fairy als vertaling van kermis?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.
Als ik aan Van Halen's Jump denk, moet ik ook meteen aan Paul Anka - Jump denken, het is dan wel de jazz-versie (beetje akoestisch)...quote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
je moet waarschijnlijk even kijken op de forums van Finalgear, daar houden ze precies bij welke nummers er in Top Gear gebruikt worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nog maar een keer dan, wie weet deze...![]()
Sly & The Family Stone?quote:
Tubular Bells van Mike Oldfield misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
De artiest is Touch And Go...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
*lap tekst*
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
Touch and Go - Would You?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
Ummm hello, my name is comedy ummm
I've noticed you around
I find you very attractive
I've noticed you around
Ummm
Would you go to bed with me?
I've noticed you around
I've noticed you around
Would you ummm?
Please
Feck Off
I've noticed you around
Link: http://www.chrismoyles.net/mw/lyricstag.shtml
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |